1,171 +1308 -137
Kudos
#33530 (Top 10.4918%)
| Kudos/dag | 10.74 |
| Kudos/reaguursel | 7.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 141 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
1,171 +1308 -137
Kudos
#33530 (Top 10.4918%)
| Kudos/dag | 10.74 |
| Kudos/reaguursel | 7.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 141 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
162
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.49 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 26-02-2026 |
| Eerste reactie op | 08-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 12:09:12 door AKJR op Wist je dat in Finland
Je moet de race wel winnen met zo'n zeug op je rug.
4 kudos 2026-06-22 09:50:57 door ikdenkwat op Colombia heeft ook een punt gescoord!
Ja vooral die bloedmooie.
0 kudos 2026-06-17 20:14:50 door iwane75 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Wel zonder vliegen hoop ik...
9 kudos 2026-06-17 07:58:19 door Badd Pritt op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Hoewel ik zeker een laag IQ vermoed bij de bestuurder, lijkt me de oorzaak van dit gedrag eerder te zoeken in eer/trots.
4 kudos 2026-06-15 21:57:32 door kaboutermuts op Heng heng vol gas vol gas!
Inderdaad, nou kan hij ook meteen gaan bloemschikken.
-2 kudos 2026-06-15 21:17:35 door Krijgnouwat op Heng heng vol gas vol gas!
Het was dan vast niet zijn eigen idee, zo slim kan hij niet zijn.
-2 kudos 2026-06-15 20:41:50 door Zolderkamerheldje op Heng heng vol gas vol gas!
Er kon meer aan de helm kapot gaan dan zijn hoofd dus ik ga je toch tegenspreken.
0 kudos 2026-06-14 11:41:33 door JeronimusChaoticus op Faalhaaskarma
@Sjors1963 | 13-06-26 | 18:26: leuk een aardig maar definieer wissewasje. Je weet niet waarvoor het is als je 2km verderop in de rij staat. Accepteer je vertraging. Je bent niet bijzonder of speciaal dat je er wel langs mag als de reden je niet zint.
0 kudos 2026-06-14 11:39:11 door JeronimusChaoticus op Faalhaaskarma
Je kan ze beter een dagje meesturen met een Weginspecteur of een berger. Dat kunnen ze zelf ervaren wat negeren van rood kruis veroorzaakt.
9 kudos 2026-06-13 17:09:45 door Peerke16 op Faalhaaskarma
@Sjors1963 | 13-06-26 | 18:26: het maakt geen flikker uit wat de reden is. Wissewasje of niet, oprotten van die rijstrook als er een rood kruis boven staat. Niet meer, niet minder. Weer typisch iets voor eigenwijze Nederlanders om zelf te willen bepalen of het wel of niet nodig is.
-13 kudos 2026-06-13 16:26:58 door Sjors1963 op Faalhaaskarma
Veel van die übercorrecte reaguurders hier. Maar ik zie toch ook wel vaak dat de snelweg voor ieder wissewasje zo'n beetje wordt dichtgegooid. dat levert veel ergernis op en bevordert de naleving niet echt.
1 kudos 2026-06-13 15:26:28 door zup op Preventief handelen
Preventief het vochtgehalte op peil houden. Kan gewoon hoor.
3 kudos 2026-06-11 19:02:32 door Koning Veritas op HAHA faaaaaal...
Ben je echt zo zwak?
-12 kudos 2026-06-10 23:57:55 door Pimmetjes op Niet stoppen he!!
Hij wil seks met kaaaluh
1 kudos 2026-06-09 21:31:14 door ochtendkoffie op Goeiedinsdag
Je zal wel gelijk hebben. Ik snap niets van vrouwen en van de huidige online samenleving.
0 kudos 2026-06-09 21:28:07 door FreddyboyK op Ruikt 't goed?
Hol ruikt naar knol.
4 kudos 2026-06-09 21:08:54 door Liegebeest op Goeiedinsdag
Ze laat haar tieten zien. Waarom moet ze daar meteen kletsnat van worden?
Rare kerel ben jij hoor.
5 kudos 2026-06-09 19:50:35 door Geitenkaas_met_nootjes op Goeiedinsdag
Probeer het eens zou ik zeggen
3 kudos 2026-06-09 19:22:47 door Creatieloos op Twerktrauma
Klassieker.
-7 kudos 2026-06-08 20:07:50 door Rabarbershop op A-team lost het op
@ArjenE | 08-06-26 | 19:59: *Private parts
13 kudos 2026-06-08 17:59:01 door ArjenE op A-team lost het op
Het is Shaving Ryan's Privates…
3 kudos 2026-06-07 10:34:19 door prachtigmachtigmooi op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Nee dan de halve dag wachten tot er een wielrenner peloton voorbij komt in de brandende zon, 1 minuut en ze zijn weer weg! nee dat is pas leuk! snap er helemaal niks van... hier zie je nog echt pure actie en geluid en het duurt wel wat langer dan 1 minuut
2 kudos 2026-06-07 10:20:31 door Creatieloos op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Noem mij maar gek maar ik snap het ook niet., zit je daar met je ochtend koffie te reaguren, en dan is het weer stil.
4 kudos 2026-06-07 10:00:25 door Dizsaidup op The robots gaan de wereld overnemen?
Welnee.
Niets aan de hand, totaal ongevaarlijk voor de mensheid.
Gewoon blijven lachen.
~ ChatGPT
1 kudos 2026-06-07 09:59:05 door GabrielOmar op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
maar gek
12 kudos 2026-06-07 09:33:22 door Ganz op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Als jij belooft nooit te gaan kijken ter plaatse.
Dan wil ik wel begrijpen dat jij het niet snapt. Zijn we daar alleen met mensen die er wel de lol van inzien.
11 kudos 2026-06-04 14:23:45 door TellMeWhy op Meisje die graag bloemetje terug geeft
verbloemt*
0 kudos 2026-06-03 13:20:34 door pannekoekmetmosterd op Spraakgebrek?
"That's another cook"
-2 kudos 2026-06-02 21:36:45 door Tiszoalstis op Buurtbemiddeling 2.0
Of je vind het gewoon praktisch in de stad, niet iedereen is klein geschapen.
0 kudos 2026-06-02 20:27:29 door De_GBS op Felyx op de snelweg
Een dame op een jongeheer.
-3 kudos 2026-06-02 18:49:54 door Anaalintruder op Buurtbemiddeling 2.0
Als je met zo'n frikandel rond rijdt, dan kun je bij voorbaat al niet rijden.
2 kudos 2026-05-27 21:41:21 door Wasabi666 op Zwaardje gemaakt
My flabbers are beeing gasted.
-4 kudos 2026-05-27 14:16:53 door Uhoortnogvanons op Nou Max Verstappen..
Wat fijn!
1 kudos 2026-05-27 06:50:00 door ochtendkoffie op Truckert verliest de controle
Tuurlijk is het makkelijk om achteraf te zeggen hoe je had moeten handelen Nattekiwi maar dit lijkt me toch algemene kennis voor iedereen die een voertuig bestuurt? Als je niet weet hoe je veilig deel moet nemen aan het verkeer of hoe je moet handelen bij een ongeval hoor je toch niet thuis op de weg.
0 kudos 2026-05-27 06:44:01 door ochtendkoffie op Truckert verliest de controle
Ja sorry Befbabe maar paardenbloemen zijn tegenwoordig ver te vinden in de gemiddelde dicht getegelde tuinen.
4 kudos 2026-05-26 21:14:09 door spiderman op Truckert verliest de controle
En vergeet ook niet eerst de gehaktballen uit de magnetron te halen
0 kudos 2026-05-26 20:42:59 door Befbabe op Truckert verliest de controle
Hou op man, tis me al veel te druk op fe Veluwe. Laat dit soort gasten lekker thuisblijven en vooral geen andere mensen lastigvallen.
-18 kudos 2026-05-26 20:27:36 door NatteKiwi op Truckert verliest de controle
Rationeel gaan zitten uitleggen wat je eerste instinct zou zijn in een noodsituatie... lekker oppauperen jochie.
-2 kudos 2026-05-26 20:02:11 door ochtendkoffie op Druk wezen knutselen aan de auto
Thunderbird bekt ook wel lekker met een zwaar Russisch accent
3 kudos 2026-05-26 20:01:07 door Jiggle_Physics op Druk wezen knutselen aan de auto
Thunderbird: sovjet editie.
-2 kudos 2026-05-23 15:34:57 door DAFLUP op Tijd om te kokkerellen!
ouwe viespeuk
2 kudos 2026-05-21 05:56:24 door Ed-Random op Meisje kan van de trap glijden
Dat zou dan ook een leugen zijn want ik heb zojuist geleerd dat je er wél mee van de trap kunt glijden.
0 kudos 2026-05-21 00:18:01 door pietpvv op Wheelie gaat mis
@grotgraver | 20-05-26 | 16:33: Precies.
3 kudos 2026-05-20 22:15:45 door Balhijger op Meisje kan van de trap glijden
Was leuk he! Zo heet mijn broer dus op Dumpert.
0 kudos 2026-05-20 14:33:27 door grotgraver op Wheelie gaat mis
En elektrische auto's.
1 kudos 2026-05-20 13:27:37 door Dekokmeteenk op Wheelie gaat mis
En crystal-meth
0 kudos 2026-05-20 11:00:47 door Uhoortnogvanons op Wheelie gaat mis
En bommen.
1 kudos 2026-05-20 10:49:43 door Corrie badpak op Wheelie gaat mis
En zakmessen
0 kudos 2026-05-18 17:37:58 door Alucid op Bezorger heeft haast
49 toen de auto voorbij was, dus het kan heel goed zijn dat de dashcammer geremd heeft om de auto voorbij te laten. Maar goed, ook dat is een aanname.
3 kudos 2026-05-17 18:34:58 door Geheelnaarwaarheid op Bezorger heeft haast
Vaak heb je gewoon een fietspad naast een N-weg, daar zou ik dan voor opteren. Overigens volkomen onbegrijpelijk dat brommobielen op sommige n-wegen zijn toegelaten, vaak al bestuurd door kwetsbare en soms door mensen die het verkeer sowieso al niet erg aangenaam vinden. Iedereen moet kunnen gaan en staan waar men wil, maar je kunt ook denken, hier rijd ik wel een klein stukkie om...