68,020 +72879 -4859
Kudos
#732 (Top 0.2290%)
| Kudos/dag | 22.58 |
| Kudos/reaguursel | 19.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4585 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -430 |
68,020 +72879 -4859
Kudos
#732 (Top 0.2290%)
| Kudos/dag | 22.58 |
| Kudos/reaguursel | 19.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4585 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -430 |
3,534
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.17 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 33.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 28 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 26-03-2018 |
| Eerste reactie op | 26-03-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-23 18:10:39 op Berger filmen op de weg
Zo werkt dat alleen niet meer. Dit filmpje wordt waarschijnlijk meteen vanuit de Snapchat of TikTok app gefilmd en daar vervolgens achteloos geliket door mensen die eigenlijk niet eens doorhebben wat ze nou precies hebben gezien. De filmer kickt dan lekker op die likes en door naar het volgende filmpje. Maakt het inderdaad niet minder bekrompen hoor, maar zo werkt het helaas tegenwoordig.
11 kudos 2026-06-22 18:48:25 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Doeeensnormaal | 22-06-26 | 16:28: vertel eens: het afkeuren en schandalig vinden dat iemand zich in zijn eentje volvreet en drinkt op kosten van de maatschappij, wat is daar precies woke aan?
0 kudos 2026-06-22 13:36:00 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
@BennieDeKok | 21-06-26 | 22:04: wat is dat met die geldingsdrang rondom biermerken toch altijd? Amstel is gewoon een A-merk, los van wat je van de smaak vindt.
4 kudos 2026-06-22 13:33:15 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Pils is wel bier, plus je zin is zodanig geschreven dat ik juist lees dat je geen bier drinkt. Probeer het anders nog eens?
0 kudos 2026-06-22 13:30:11 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
Je druk maken over wat mensen drinken, hoe ze hun haar doen of wat ze aanhebben, hoe mannelijk is dat dan eigenlijk?
15 kudos 2026-06-22 09:51:05 op Statistiekje van de dag
Leuk maar hij heeft het toch ook over een reeks sinds 2006, waar 2002 dus niet bij hoort? En 2018 kwalificeerden we ons inderdaad niet, dat zegt hij ook in dit filmpje. Je wil gewoon bijdehand doen, maar wat heeft 2002 ermee te maken?
1 kudos 2026-06-21 14:29:22 op Nederland pakt alvast de beker
Beetje alsof je het hebt over bier en Bratwurst als typisch Nederlands.
9 kudos 2026-06-21 14:28:23 op Nederland pakt alvast de beker
Ja, Ikea komt uit Zweden. We weten het. Het is eigenlijk nooit echt leuk geweest om chatgpt daar plaatjes over te laten maken, maar nu is het echt tijd om te kappen hiermee.
-1 kudos 2026-06-20 23:14:04 op Breaking: de man is nutteloos!
Dus als je een kleurtje hebt, kun je geen Nederlander zijn? Goed verhaal.
0 kudos 2026-06-20 23:11:13 op Verlörēn
Je hoeft niks te zeggen he.
4 kudos 2026-06-20 13:41:21 op Primeur op WK
Misschien helpt het je om dingen los van elkaar te zien. Beide zijn rood maar bij de één zijn de regels niet goed toegepast. Dat geeft nog geen reden om bij een ander een andere regel ook niet toe te passen.
24 kudos 2026-06-20 13:37:51 op Vanavond afgelast
Ik verbaas me altijd over mensen die zo'n moeite hebben met Ikeameubels. Dan heb je toch ook wel echt twee linkerhanden?
-1 kudos 2026-06-20 13:34:59 op Ondertussen in Moskou
Jeetje, je moet dit bruggetje ook maar net zien te maken zeg. Wat een frustraties.
0 kudos 2026-06-20 13:33:57 op De advertentie zingen
@henkslaaf | 20-06-26 | 09:13: wat een vreemde vraag, hoezo moet ik iets vinden van wat het zou brengen? Bovendien, er zijn genoeg nuttige toepassingen, maar die zie ik niet of nauwelijks in diensten die aangeboden worden aan consumenten. Dat is natuurlijk vanuit die aanbieders ook helemaal niet de bedoeling, en daarmee is het in veel opzichten net zoiets nutteloos voor de maatschappij als social media.
12 kudos 2026-06-19 20:43:26 op De advertentie zingen
Mensen doen echt de domste dingen met AI. Vroeger hadden mensen een slecht idee en daar bleef het dan bij. Nu hebben diezelfde mensen plots de middelen om die slechte ideeën op een extreem matige manier tot uiting te brengen en dan krijgen we dit. Wat fijn dat we overal energieslurpende datacenters hebben voor deze AI kots.
4 kudos 2026-06-19 11:16:32 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Kneiterlinkse d66 rechter, daar issie weer! En je meent het nog ook he.
1 kudos 2026-06-19 10:51:36 op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Heb hem opgezocht en doorgeklikt. Gaat toch echt om euro.
4 kudos 2026-06-19 10:51:08 op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Heb hem even opgezocht om die reden, maar is toch echt in euro. Wtf.
14 kudos 2026-06-19 09:11:43 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Is goed toetsenbordheld!
-1 kudos 2026-06-18 19:47:42 op Bijenzwerm
"compensatiedrang"
1 kudos 2026-06-18 19:43:33 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@h e i s e n b e r g | 18-06-26 | 17:39: die kerel is inderdaad een idioot, maar wat is hier dan precies woke aan?
0 kudos 2026-06-18 19:42:04 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@ikken11 | 18-06-26 | 18:05: leuk, maar wat heeft dit met lhbti te maken? Is toch gewoon een vader die zijn dochter helpt? Je bewijst wel het punt van pb82: sinds Trump gaan mensen rare dingen roepen, zoals "StOp LhBtIi OnZiN!!" bij irrelevante zaken.
3 kudos 2026-06-18 08:48:20 op Kosso niet goed begrijpen
Post hoc ergo propter hoc drogreden dit. Dat mensen polio krijgen ondanks een orale vaccinatie betekent nog niet dat ze besmet zijn dankzij het vaccin. Toen ik gisteren in de auto stapte, kwam net de postbode de oprit oplopen. Jouw conclusie zou zijn dat ik maar in de auto moet gaan zitten als ik mijn post wil ontvangen. Mijn conclusie is dat de postbode mijn straat aandoet rond de tijd dat ik boodschappen ga doen. Net als dat het logisch is dat polio vaker voorkomt in gebieden waar vaker oraal wordt gevaccineerd.
0 kudos 2026-06-18 08:40:53 op Kosso niet goed begrijpen
Hoezo is dat plaatje niet accuraat? Wat jij zegt en wat het plaatje zegt kan toch naast elkaar bestaan en kloppen? Je zegt het zelf, 2/3 komen niet meer voor, 1 van de 3 dus nog wel. Knap dat je zelf de hele voorzet al klaar hebt, maar de logische conclusie vervolgens totaal niet in kan koppen.
18 kudos 2026-06-18 08:04:33 op Kosso niet goed begrijpen
Kom maar door met die wetenschappelijke publicaties hierover!
14 kudos 2026-06-17 20:13:22 op Re: Nedermoppie represent!
Hoezo kun je niet 10 jaar of langer in Amerika wonen zonder Amerikaans paspoort? Waar heb je deze onzin vandaan? Je kunt gewoon ergens wonen met een andere nationaliteit en paspoort hoor.
13 kudos 2026-06-17 19:41:11 op Kosso niet goed begrijpen
Ik denk dat zijn huisarts het wel uit kan leggen, maar dit soort domme figuren alleen maar naar antwoorden luisteren als ze in hun straatje passen. Dan heeft vragen stellen en uitleg geven dus helemaal geen zin, want de mening is toch gevormd en niet vatbaar voor feiten. Terwijl ik dit voor je uittik bedenk ik me wel hoe ironisch het is dat ik dit nu aan je uitleg.
0 kudos 2026-06-16 07:56:44 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Forza_Ruud_Krol | 16-06-26 | 01:19: ik weet het! Het gaat om Nationaal socialisme en socialisme is links! Ik geloof zelf niet in deze onzin, maar gok dat onze vriend ranzigekachel hier op doelt.
6 kudos 2026-06-15 16:09:32 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Boehoe, zieligerd. Extreem links én rechts is allebei kut en moeten worden uitgebannen, maar jij keurt extreem rechts goed omdat extreem links zogezegd overal mee wegkomt? Dit slaat echt als een lul op een drumstel.
0 kudos 2026-06-15 15:56:11 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Uhoortnogvanons | 15-06-26 | 12:16: misschien de volgende keer even lezen voor je reageert? Stiefelen zegt duidelijk zónder kenteken, en jij begint over allerlei zaken die kentekenplichtig zijn. Zeg dan niks.
8 kudos 2026-06-15 11:03:27 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@qreaguurder | 15-06-26 | 10:53: hoeveel wielrenners zie jij 50+ kmh rijden op een fietspad? Overdrijven is ook een kunst. Een enkeling die dat haalt misschien, een ook die enkeling is een debiel als die dat ook daadwerkelijk doet.
5 kudos 2026-06-15 10:06:46 op 90k verliezen door 1 goal
Financieel gezien is zelf koken ook veel beter dan uiteten gaan. Volg me op Hyves voor meer tips!
2 kudos 2026-06-14 23:07:50 op Opstelling Oranje tegen Japan
Ik denk niet dat er veel Japanners met de naam Ling zijn, maar leuk geprobeerd.
3 kudos 2026-06-14 23:05:02 op Opstelling Oranje tegen Japan
Dat heeft ie niet, alleen een voorletter. En ik gok dat het is om onderscheid te maken met andere voetballers met dezelfde achternaam, al hebben we die dit keer niet in de selectie zitten.
7 kudos 2026-06-13 19:23:02 op Faalhaaskarma
Ja hallo, als je rustig ff zit te doomscrollen op Instagram dan kan je prima een rood kruis en een voorwerp op de weg missen toch? Kan de beste overkomen.
9 kudos 2026-06-13 19:09:45 op Faalhaaskarma
@Sjors1963 | 13-06-26 | 18:26: het maakt geen flikker uit wat de reden is. Wissewasje of niet, oprotten van die rijstrook als er een rood kruis boven staat. Niet meer, niet minder. Weer typisch iets voor eigenwijze Nederlanders om zelf te willen bepalen of het wel of niet nodig is.
16 kudos 2026-06-13 19:08:01 op Faalhaaskarma
Gast, wat is dit voor onwijs domme vraag. Werkt dat ook zo als je bij de supermarkt staat? Ik snap dat ik mijn boodschappen op de band moet leggen en moet afrekenen, maar wat als er meer mensen zijn en er een rij ontstaat? Ja dan moet je dus even wachten en gewoon in de rij aansluiten.
24 kudos 2026-06-13 14:18:56 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Opgewonden standje is wel een echte totaaldebiel, maar je mag zelf ook wel eens reflecteren op je stuurkunsten hier. Wat een belabberde bocht neem jij zeg.
0 kudos 2026-06-13 14:06:57 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Grappig, ik zie juist steeds vaker het omgekeerde: mensen die 80 (willen) rijden waar je 50-60 mag, en 50 waar je 30 mag. En die mensen vreten zich dan op als anderen zich wél aan de limiet houden, en dan krijg je dus vervelend, opdringerig rijgedrag. Iets zegt me dat jij er ook zo een bent. Je mag gewoon onder de limiet rijden he. Erboven mag dan weer niet, maar als jij langzamer rijdt zonder gevaarzetting, en genoeg omstandigheden waar dat kan, dan is dat toch je goed recht? Dat juist langzaamrijders gevaarlijk zijn is natuurlijk onzin van de bovenste plank.
0 kudos 2026-06-12 21:09:27 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
@Kneiterlinks | 11-06-26 | 23:56: gefeliciteerd man, wil je een sticker?
0 kudos 2026-06-12 21:07:40 op Gollllllll!!! Het WK is los
@Kneiterlinks | 12-06-26 | 00:07: ja tuurlijk kan dat. Maar je hoeft toch niet zo'n epistel te schrijven en zo'n slecht voorbeeld te gebruiken om zo'n open deur in te trappen? Pak dan tenminste nog Griekenland in 2004 als voorbeeld, ook KO met groepsfase. De Nederlandse beker kent dat niet namelijk.
0 kudos 2026-06-12 20:25:45 op Echte liefde is
@freakspark | 12-06-26 | 19:58: ik heb wel eens bij de Mac gegeten, maar echt nog nooit Maccie getjapt hoor.
3 kudos 2026-06-12 20:23:54 op Welkom in Brabant!
Vreemd, als ik op zo'n rotonde rij, verleent 99% van de mensen mij voorrang en is het echt bij hoge uitzondering dat iemand dat niet doet. Misschien is dat omdat ik stam+t beter begrijp?
3 kudos 2026-06-12 20:21:21 op Nou, ik ga doei
@Drildeur | 12-06-26 | 19:20: het punt gaat ook echt volledig aan je voorbij hier he? Ik hoop dat je geen motorrijbewijs hebt, want wat snap je nou niet aan het principe van defensief rijden?
2 kudos 2026-06-11 23:04:13 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Als jij bijna geen Nederlanders kent die beter Engels spreken dan dit, dan zegt dat vooral iets over jou en de mensen die je kent en vrij weinig over de gemiddelde beheersing van het Engels onder Nederlanders.
1 kudos 2026-06-11 22:43:57 op Rob houdt van vlees
Waarom moet men oprotten met Vega zooi? Die zooi mag toch net zo goed bestaan als gewone zooi? Ik snap dus echt niet dat mensen er aanstoot aan nemen dat er bijvoorbeeld naast een kroket een vegakroket wordt aangeboden. Lekker boeiend, eet het gewoon niet. De Efteling staat ook vol met saaie kutattracties, zeg je dan ook "rot op met je draaimolens en glijbaanzooi, ik kom hier voor de achtbanen"?
0 kudos 2026-06-11 22:40:37 op Rob houdt van vlees
@DeBers | 11-06-26 | 17:47: te veel zijn twee woorden. Je zegt toch ook niet "hij is tegroot"?
0 kudos 2026-06-11 22:39:08 op Rob houdt van vlees
Als je iets toch gewoon lekker vindt maar niet wil dat er een dier voor lijdt, wat is daar heb probleem bij precies? Ik hoor niet tot die groep hoor, maar als er een frikandel is waar geen dier voor hoeft te sterven en dus ook niet voor moet worden opgevoed en geslacht onder bedenkelijke omstandigheden, wat is daar nou precies op tegen?
4 kudos 2026-06-11 22:36:43 op Rob houdt van vlees
Je moet helemaal niks. Je kan gewoon een stukje kwaliteitsvlees krijgen in de Efteling hoor. Frikandellen en kroketten van meel en separatorvlees zijn nog volop verkrijgbaar! Sorry maar ik snap je gejank echt niet. Klagen over vegetarisch "moeten" eten in een kwestie over frituursnacks. Anti-vegetariers zijn in mijn ervaring dommer en irritanter dan vegetariërs.
10 kudos 2026-06-11 22:31:57 op Rob houdt van vlees
Kipnuggets zijn sowieso niet te vreten. Dat heeft echt niks met vlees te maken, laat staan 'heerlijk vlees'. Dit is gewoon zo'n type dat principieel vlees wil eten zonder enige onderbouwing. Persoonlijk vind ik dat nog veel irritanter dan mensen die principieel géén vlees willen eten, want die kunnen doorgaans hun principes nog wel redelijk onderbouwen, of ik het er nou mee eens ben of niet.