DumpStats voor DAFLUP

53,579 +58372 -4793

Kudos

#1003 (Top 0.3138%)

Kudos/dag 8.93
Kudos/reaguursel 22.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 1722
Minste kudos op 1 reaguursel -720

2,399

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.4
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 20-01-2010
Eerste reactie op 20-01-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 15:10:15 op Turk maakt megaklapper
Jongens kap eens met die niet lollige opmerkingen over Jamil's afkomst en geniet van dit stukje Temu Ter Land ter Zee en in de Lucht.

5 kudos 2026-06-22 16:46:42 op Wie durft
Die linkse deugnieten toch.

10 kudos 2026-06-22 16:35:07 op Wie durft
Paar baco's van te voren drinken en gedurende de daad in een denkbeeldige iglo in je hoofd staartdelingen maken. Helpt voor mij altijd.

0 kudos 2026-06-18 00:34:20 op Irene Moors over Telekids
Het voelde alsof je onderdeel was van iets groots. Het voelde ook ver weg. Maar wel warm, en aangesproken en vooral nieuw.
Die geforceerde speelgoed reviews waren ook altijd heerlijk om te zien.

4 kudos 2026-06-18 00:24:03 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Zal me niks verbazen als Schimmelpenninck over een paar jaar zelf in een "klote gat" zit, ergens in de Algarve ofzo.

4 kudos 2026-06-16 21:26:42 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
@MrRoyal | 16-06-26 | 21:09: Natuurlijke vrijheid? Honden zijn al duizenden jaren gelden gefokt om bij mensen te wonen. Er is geen natuurlijke vrijheid voor een hond. Want er bestaat geen natuurlijke hond.

12 kudos 2026-06-16 21:22:18 op Verkeerde afslag op de brug genomen
Bijna ieder jaar verdrinkt er weer een student in Maastricht omdat hij denkt dat het leuk is om van een van de bruggen te springen. Probleem is de gigantische onderstroom in de Maas. Je komt gewoon niet meer boven. Iedereen die in Maastricht woont weet dat.

2 kudos 2026-06-16 10:46:42 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
@Erikje Ik ben zelf jeugdtrainer bij een hockeyclub en in mijn team is bijna de helft van Turkse komaf. Het is de sport zélf die minder tokkies aantrekt. Zoals jij .

76 kudos 2026-06-14 10:36:35 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Ooit een keer op zo'n heerlijke Oranje camping geweest met het EK in Zwitserland. Herinneringen voor het leven, een echte oase van nutteloosheid. Prachtig.

2 kudos 2026-06-14 10:29:34 op Ek biertafel schuiven
Niet verder nadenken dan een biertafel lang is. Prachtig toch.

0 kudos 2026-06-11 23:59:17 op Omar Artan weer thuis in Somalië
Wat ben ik blij als het WK gewoon weer een keertje in Frankrijk of Duitsland wordt gehouden. Lekker prime time m'n BBQtje aangooien, TV in de tuin, buren op visite, kinderen lekker druk, koud pils uit het ijs, zon op m'n bek en vooral geen diplomatiek geneuzel.

37 kudos 2026-06-11 23:51:47 op Voor en na de operatie
Wat heeft de Nederlandse zorg hier precies mee te maken? Zou eerder de koekwauzen laten meekijken die hun kinderen niet tegen polio willen laten vaccineren.

6 kudos 2026-06-11 23:40:17 op De enkelbreker
Ik snap je minnetjes niet. Nostalgie komt voor iedereen soms onverwacht hard binnen.

2 kudos 2026-06-08 09:03:51 op Burenruzie gaat verkeerd
@foxathome | 08-06-26 | 08:30: Ik ga je helpen om ietsje verder te denken. Soms is het leven niet zo zwart/wit. Zo'n filmpje gaat van nicht, naar oom, naar vrienden-app, naar buurt-app, naar Dumpert.

6 kudos 2026-06-08 00:26:17 op Botenruzie Amsterdam
Eerst alle lijntjes los, dan de lijntjes in de neus, dan lekker varen.

49 kudos 2026-06-05 20:08:27 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Ik ben ook getrouwd. Groot feest. Op niks bespaart. Maar de buurt die niet uitgenodigd was, heeft hier verder ook geen last van gehad. Stukje beschaafdheid, rekening houden met je medemens. De meeste mensen kunnen dit wel.

13 kudos 2026-06-02 21:54:53 op Oude vent let niet op motorrijders
Opa had de laagstaande zon vol in z'n porum. Kan gebeurem. Om 'm hiervoor nou aan de schandpaal te nagelen mwah.