DumpStats voor pietpvv 👶

6,973 +11279 -4306

Kudos

#10555 (Top 3.3028%)

Kudos/dag 38.52
Kudos/reaguursel 2.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 246
Minste kudos op 1 reaguursel -152

2,712

Reaguursels

Reaguursels/dag 14.98
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 6.9
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 48
Aantal x weggejorist 75
Geregistreerd op 05-04-2010
Eerste reactie op 25-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 10:46:33 op Limburger heeft 't heet
@Baploe | 25-06-26 | 10:25: Ook beetje die indruk, maar kon vinger er niet op leggen.

1 kudos 2026-06-25 10:24:56 op Limburger heeft 't heet
Geprobeerd, was afzien, is er iemand met een vertaling/samenvatting ?

11 kudos 2026-06-23 22:01:07 op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: Hoi motorrijdert uploadert.

1 kudos 2026-06-23 15:29:12 op Hoofdpijn in de morgen
@Dirk-teur | 23-06-26 | 10:51: Er zijn er wel best veel van, ietsjes minder zou niet zoveel kwaad kunnen.

1 kudos 2026-06-23 15:04:13 op Dames hebben een mening
@Liegebeest | 23-06-26 | 13:33: Maar het kan wel, u staat er gewoon helemaal niet open voor, vindt ik wel een beetje jammer.

7 kudos 2026-06-23 14:53:02 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Bob Marley celebration zonder Bob, niet zo gek dat mensen dan boos worden, daarbij een rechtsextremistisch cafe met witte mannen.
Zal mij niets verbazen als op last van de burgemeester wordt dichtgetimmerd.

4 kudos 2026-06-23 14:08:56 op Mag jij van jou man
Kim zit nog beetje in de wegkijkmodus, doe je niet zoveel aan.

6 kudos 2026-06-21 17:12:49 op Wheelie mag toch gewoon?
De muziek is goed, en niet saai, botsing met vrachtwagen had het geheel gecompleteerd.

-17 kudos 2026-06-21 09:20:00 op Verlörēn
Blijft opvallend businessmodel zoveel te dure teringzooi wereldwijd verkopen en zolang en zoveel succes hebben.

0 kudos 2026-06-21 08:51:47 op Vuurwerkje
@HenkHenkens | 21-06-26 | 00:27: Ga het hem even vragen, niet vergeten te filmen en uploaden.

3 kudos 2026-06-21 08:43:52 op Vuurwerkje
Je blijft je verwonderen.

0 kudos 2026-06-21 08:40:24 op Wippende hommels
Was stiekem gewoon een geile donder, die Darwin.

3 kudos 2026-06-21 08:36:58 op Wippende hommels
Hoopvolle vraag; doe jij dat ook wel eens ? mooi 5 reeten.

1 kudos 2026-06-21 08:17:10 op Hondencompi
@Mol B24 | 20-06-26 | 20:06: Is wel zo, kwam vast door de warmte.

-8 kudos 2026-06-20 19:00:23 op Hondencompi
Godverdomme lieve Duitsers jonguh.

-1 kudos 2026-06-20 18:56:17 op GTA in het eggie
Briljant gefilmpt, Jan de Bont zou er zijn vingers bij aflikken.