17,163 +25346 -8183
Kudos
#4180 (Top 1.3080%)
| Kudos/dag | 9.45 |
| Kudos/reaguursel | 4.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 764 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
17,163 +25346 -8183
Kudos
#4180 (Top 1.3080%)
| Kudos/dag | 9.45 |
| Kudos/reaguursel | 4.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 764 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
4,015
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.21 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.11 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 15-06-2021 |
| Eerste reactie op | 03-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 22:52:14 op Wil je pindakaas?
@mikkelokkio | 24-06-26 | 22:01: Dan heeft Sjaak1981 toch gewoon gelijk?
4 kudos 2026-06-22 09:58:12 op Drone vliegt haar van rocker in
Was dat maar waar! Dio kon zingen.
2 kudos 2026-06-20 23:21:19 op Binnenkort 5G in de hele buurt
En nog niet de hele paal in beeld.
1 kudos 2026-06-20 23:20:44 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Oh ja? Waarom hebben we dan geen rood cirkeltje?
3 kudos 2026-06-20 19:32:06 op Goedemorgen Nederland kijken
Rijden ze nou te lopen?
3 kudos 2026-06-20 19:28:33 op U parkeert hier
Een vertical safety car? Heeft dat iets met VVS te maken?
6 kudos 2026-06-20 07:55:00 op LEGO-diefstal in Rijssen
@PBouncer | 20-06-26 | 02:37: Je schrijft nek verkeerd.
1 kudos 2026-06-20 07:48:20 op Onweer nijkerk
*Nijkerk
-7 kudos 2026-06-20 07:47:36 op Onweer nijkerk
Was er maar een manier om hoofdletters te gebruiken.
Een t achter uitzich is ook wel netjes en die e achter mooi hoeft niet,
1 kudos 2026-06-20 07:45:18 op Onweer nijkerk
HUH? Onweer? Waar?
-2 kudos 2026-06-20 07:43:31 op Onweer nijkerk
Je wordt gemind, maar ik was ook verrast. Ben er ook een tijdje niet meer geweest. Kan ik dus ook wel zo laten.
6 kudos 2026-06-18 11:40:49 op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Niet getreurd, je bent Subarufan!
3 kudos 2026-06-18 10:32:52 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Sowieso schrijf je sowieso zo!
-2 kudos 2026-06-15 12:09:03 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
In Oslo een knaapje van 13 op zo'n ding wat 143km/u kon:
Link wordt niet geplaatst, maar zoek maar even op:
143km/u 13åring
0 kudos 2026-06-14 19:51:21 op Je bent een worst
@Kameleon4 | 14-06-26 | 19:04: Nee niks afwachten of ie nog meer ellende komt uitspoken. Net zolang doormeppen tot ie niks meer kan.
-2 kudos 2026-06-14 19:48:31 op Je bent een worst
@Nathalya | 14-06-26 | 16:11: Bedoel je Treets?
1 kudos 2026-06-14 19:46:40 op Je bent een worst
Ik heb geen pistolen of roosjes gezien in het filmpje.
2 kudos 2026-06-14 19:30:21 op Ondertussen bij het Witte Huis
Waarom nou wéér voetbal?
Waarom niet hockey? IJshockey? Of kleiduiven schieten? F1 wordt wat lastig dat snap ik.
Maar zoveel keuze uit spannende sporten, maar nee het moet wéér voetbal zijn.
-11 kudos 2026-06-14 19:27:11 op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: Ik denk niet dat ze het ooit (willen) snappen.
Het is makkelijker om de linkse kranten te geloven die alles wat ie doet negatief in het nieuws brengt.
-9 kudos 2026-06-14 19:24:03 op Ondertussen bij het Witte Huis
@deoudebeer | 14-06-26 | 18:29: Nee. 14 juni is Flagday. Al sinds 1777.
Trump kan er weinig aan doen dat ie op 14 juni geboren is.
0 kudos 2026-06-13 19:54:15 op Gaat lekker bij het WK
@Routine | 13-06-26 | 19:20: Kan je die zin even zo husselen dat ie leesbaar wordt?
-16 kudos 2026-06-13 19:44:45 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Depunt | 13-06-26 | 19:21: Je valt in herhaling, Depunt!
-3 kudos 2026-06-13 18:56:02 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Pierre Rouge | 13-06-26 | 16:41: Nee hoor die rijdt in een benzineslurper:
https://external-content.duckd...
-8 kudos 2026-06-13 18:08:55 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Hallo123123123 | 13-06-26 | 17:46: En aan de hand van die paar zinnen weet jij dat Superjeap uit Mongolië komt?
Iets met een pot een zwarte ketel.
-3 kudos 2026-06-11 20:39:36 op Al me dierbare persoonen
Henk Schiffmacher was niet low budget en leverde knap werk af. Dus het moet een ander geweest zijn.
1 kudos 2026-06-11 08:11:36 op Golftrucje
*hè
0 kudos 2026-06-11 08:07:25 op Lekker nummertje chef
Eric Clapton heeft wel betere nummers gemaakt.
0 kudos 2026-06-11 08:01:19 op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Jij snapt wat belangrijk is in het leven en je taalfoutjes zien we daarom door de vingers.
0 kudos 2026-06-10 10:56:53 op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
@IIVQ | 10-06-26 | 09:46: Best jammer dat dat nou net niet gebeurd en gefilmd is.
7 kudos 2026-06-10 10:55:57 op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Als het niet van jou is, blijf je eraf met je poten.
Zou niet op slot moeten hoeven staan.
-5 kudos 2026-06-10 00:31:52 op Met je pony naar de mac
@tuinplant | 09-06-26 | 22:53: Dat jij weet wat ze wel en niet bij de Mac verkopen vind ik erger dan dat Olijke Guit dat niet weet. Ik zou ook niet weten wat voor bende ze verkopen.
0 kudos 2026-06-10 00:26:52 op Twerktrauma
Oj die pets voel ik nog!
-3 kudos 2026-06-10 00:17:17 op Twerktrauma
* een meisje dat zucht,
15 kudos 2026-06-10 00:07:52 op Mestrekkertje krijgt karma
"Ik heb het gefilmd"
Haal dan nu dat filmpje maar uit je camera.
4 kudos 2026-06-10 00:05:36 op Mestrekkertje krijgt karma
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 23:04: kinderen horen in bed te liggen om deze tijd.
3 kudos 2026-06-08 10:10:17 op Jenga in de Vomar
Ja neem jij er een in huis!
Betaald de overheid je dik voor.
-1 kudos 2026-06-08 10:09:31 op Jenga in de Vomar
Je kan ook lol hebben zonder rotzooi te trappen.
Vroeger bedachten we zoiets maar voordat we eraan begonnen besloten we dat het een leuk idee was en daarbij moest blijven. Hadden we ook lol.
-5 kudos 2026-06-08 10:07:31 op Jenga in de Vomar
Ook niet als ze het opruimen. Die WCrollen zijn handel, dat moet een klant onbeschadigd kunnen kopen.
-8 kudos 2026-06-08 10:05:10 op President Trump is boos.
Doet me denken aan de Livin' Blues " hear me out"
https://www.youtube.com/watch?...
-2 kudos 2026-06-08 08:07:07 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
@Creatieloos | 07-06-26 | 22:07: Ja wat is het nou?
2 kudos 2026-06-08 08:06:01 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
z'n rug had ik ook goegekeurd.
-9 kudos 2026-06-08 07:56:12 op Burenruzie gaat verkeerd
Ik heb het filmpje nu 3x gekeken, maar 'meer kan ik er niet van maken' hoor ik ze niet zeggen. Verder 5 reeten voor je ondertiteling.
13 kudos 2026-06-08 07:47:56 op Burenruzie gaat verkeerd
"buurvrouw" schijnt al zo'n ding te hebben.
15 kudos 2026-06-08 00:45:56 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Zeur niet.
0 kudos 2026-06-08 00:22:59 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@RudiVonKrankenhaus | 07-06-26 | 22:17: En dat is een legitieme reden dat hun kleinkinderen zich zo gedragen?
0 kudos 2026-06-08 00:16:17 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@RudiVonKrankenhaus | 07-06-26 | 22:08: Wat jij bedoeld waren gastarbeiders. Als je ergens te gast bent ga je na een tijdje weer naar huis.
1 kudos 2026-06-06 22:12:25 op Klassieke motorplof in Moto2
Als het olie is, zou het blauwe rook zijn.
Dit is koelvloeistof dus waarschijnlijk een koppaking die het begeeft.
0 kudos 2026-06-05 16:15:37 op Ben je lekker aan het maaien
Het is helemaal geen lam, lul!
28 kudos 2026-06-05 08:59:46 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Die ogen van dat mens. Die zouden niet misstaan in een horrorfilm.
2 kudos 2026-06-05 08:58:38 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Die verkrachting zou ze toejuichen.
Er is geen normale vent die daar vrijwillig overheen wil.