DumpStats voor grotgraver

17,163 +25346 -8183

Kudos

#4180 (Top 1.3080%)

Kudos/dag 9.45
Kudos/reaguursel 4.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 764
Minste kudos op 1 reaguursel -342

4,015

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.21
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 15.8
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 41
Geregistreerd op 15-06-2021
Eerste reactie op 03-07-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-24 22:52:14 op Wil je pindakaas?
@mikkelokkio | 24-06-26 | 22:01: Dan heeft Sjaak1981 toch gewoon gelijk?

3 kudos 2026-06-20 19:28:33 op U parkeert hier
Een vertical safety car? Heeft dat iets met VVS te maken?

-7 kudos 2026-06-20 07:47:36 op Onweer nijkerk
Was er maar een manier om hoofdletters te gebruiken.
Een t achter uitzich is ook wel netjes en die e achter mooi hoeft niet,


-2 kudos 2026-06-20 07:43:31 op Onweer nijkerk
Je wordt gemind, maar ik was ook verrast. Ben er ook een tijdje niet meer geweest. Kan ik dus ook wel zo laten.

-2 kudos 2026-06-15 12:09:03 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
In Oslo een knaapje van 13 op zo'n ding wat 143km/u kon:
Link wordt niet geplaatst, maar zoek maar even op:
143km/u 13åring

0 kudos 2026-06-14 19:51:21 op Je bent een worst
@Kameleon4 | 14-06-26 | 19:04: Nee niks afwachten of ie nog meer ellende komt uitspoken. Net zolang doormeppen tot ie niks meer kan.

-2 kudos 2026-06-14 19:48:31 op Je bent een worst
@Nathalya | 14-06-26 | 16:11: Bedoel je Treets?

1 kudos 2026-06-14 19:46:40 op Je bent een worst
Ik heb geen pistolen of roosjes gezien in het filmpje.

2 kudos 2026-06-14 19:30:21 op Ondertussen bij het Witte Huis
Waarom nou wéér voetbal?
Waarom niet hockey? IJshockey? Of kleiduiven schieten? F1 wordt wat lastig dat snap ik.
Maar zoveel keuze uit spannende sporten, maar nee het moet wéér voetbal zijn.

-11 kudos 2026-06-14 19:27:11 op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: Ik denk niet dat ze het ooit (willen) snappen.
Het is makkelijker om de linkse kranten te geloven die alles wat ie doet negatief in het nieuws brengt.

-9 kudos 2026-06-14 19:24:03 op Ondertussen bij het Witte Huis
@deoudebeer | 14-06-26 | 18:29: Nee. 14 juni is Flagday. Al sinds 1777.
Trump kan er weinig aan doen dat ie op 14 juni geboren is.

0 kudos 2026-06-13 19:54:15 op Gaat lekker bij het WK
@Routine | 13-06-26 | 19:20: Kan je die zin even zo husselen dat ie leesbaar wordt?

-8 kudos 2026-06-13 18:08:55 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Hallo123123123 | 13-06-26 | 17:46: En aan de hand van die paar zinnen weet jij dat Superjeap uit Mongolië komt?
Iets met een pot een zwarte ketel.

-3 kudos 2026-06-11 20:39:36 op Al me dierbare persoonen
Henk Schiffmacher was niet low budget en leverde knap werk af. Dus het moet een ander geweest zijn.

0 kudos 2026-06-11 08:01:19 op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Jij snapt wat belangrijk is in het leven en je taalfoutjes zien we daarom door de vingers.

-5 kudos 2026-06-10 00:31:52 op Met je pony naar de mac
@tuinplant | 09-06-26 | 22:53: Dat jij weet wat ze wel en niet bij de Mac verkopen vind ik erger dan dat Olijke Guit dat niet weet. Ik zou ook niet weten wat voor bende ze verkopen.

0 kudos 2026-06-10 00:26:52 op Twerktrauma
Oj die pets voel ik nog!

-3 kudos 2026-06-10 00:17:17 op Twerktrauma
* een meisje dat zucht,

4 kudos 2026-06-10 00:05:36 op Mestrekkertje krijgt karma
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 23:04: kinderen horen in bed te liggen om deze tijd.

3 kudos 2026-06-08 10:10:17 op Jenga in de Vomar
Ja neem jij er een in huis!
Betaald de overheid je dik voor.

-1 kudos 2026-06-08 10:09:31 op Jenga in de Vomar
Je kan ook lol hebben zonder rotzooi te trappen.
Vroeger bedachten we zoiets maar voordat we eraan begonnen besloten we dat het een leuk idee was en daarbij moest blijven. Hadden we ook lol.

-5 kudos 2026-06-08 10:07:31 op Jenga in de Vomar
Ook niet als ze het opruimen. Die WCrollen zijn handel, dat moet een klant onbeschadigd kunnen kopen.

-9 kudos 2026-06-08 07:56:12 op Burenruzie gaat verkeerd
Ik heb het filmpje nu 3x gekeken, maar 'meer kan ik er niet van maken' hoor ik ze niet zeggen. Verder 5 reeten voor je ondertiteling.

1 kudos 2026-06-06 22:12:25 op Klassieke motorplof in Moto2
Als het olie is, zou het blauwe rook zijn.
Dit is koelvloeistof dus waarschijnlijk een koppaking die het begeeft.