DumpStats voor Wasabi666

1,938 +2057 -119

Kudos

#25957 (Top 8.1222%)

Kudos/dag 2.91
Kudos/reaguursel 11.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 178
Minste kudos op 1 reaguursel -9

176

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.5
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 26-08-2024
Eerste reactie op 26-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

19 kudos 2026-06-21 10:36:07 op WK kijken zonder de vrouwen
Zou er maar weer snel vrouwen bijroepen, want zo is het slechts een saucijzen feestje.

-1 kudos 2026-06-20 20:02:55 op LEGO-diefstal in Rijssen
Lol, ik dacht al dat ik de enige nerd was die dat verhaal kent….

-8 kudos 2026-06-15 20:06:09 op Zo moet voetbal
je broek zakt van je reedt.

2 kudos 2026-06-14 19:52:59 op Je bent een worst
Eens, de ene kopschop schopt meer kop dan de andere kopschop die kop schopt.

0 kudos 2026-06-13 21:24:45 op Vertrekken in style
Dromen we allemaal wel eens van, zo vertrekken....

110 kudos 2026-06-11 14:59:21 op Rob houdt van vlees
Met 12 kids lunch kopen in de Efteling?
Das een best dure middag.

0 kudos 2026-06-10 22:02:08 op De toekomst is hier
Als je goed kijkt, zie je dat het een robot is.

1 kudos 2026-05-19 13:21:21 op Botje gaat flexen
Die heeft nog wel ff hoofdpijn vrees ik.

-3 kudos 2026-05-14 15:14:01 op Vertel me een nummer
Waarom heeft ie een fles wasverzachter in zijn handen?

8 kudos 2026-05-14 14:55:03 op Leuke dag gehad
Mooi toch joh, voor die mannetjes.

6 kudos 2026-05-14 13:21:54 op Snel naar beneden....
Als extra beloning verwachtte ik nog een lamp die naar beneden viel.

10 kudos 2026-05-06 19:11:22 op Wat een stelletje zombies
Mijn mond staat ook altijd zo open als de Chinees hier met gladgestreken muil 5 euro voor een plakje kroepoek rekent.

-3 kudos 2026-05-06 19:04:23 op Vetste geodriehoek everooit
"i always knew i was going to be rad at throwing a boomerang, but i suck at catching it" - partyboy, wildboyz

1 kudos 2026-03-27 19:45:42 op Meisjes zijn blij
domme wichten, das een penisdroger......

6 kudos 2026-02-14 22:04:53 op Harry betuigt spijt
Ik heb van de week 35km gereden waar men 30km mag.....82 euro!. het land is vast weer een stuk veiliger zo!

-9 kudos 2026-01-25 19:01:04 op How-to: linedancen
Die ene, rechts naast de cyborg heeft haar been al opgegeten denk ik.

1 kudos 2026-01-25 13:11:25 op De necrofiel
temperatuur is een beleving.......