52,956 +64720 -11764
Kudos
#1025 (Top 0.3207%)
| Kudos/dag | 27.68 |
| Kudos/reaguursel | 7.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -202 |
52,956 +64720 -11764
Kudos
#1025 (Top 0.3207%)
| Kudos/dag | 27.68 |
| Kudos/reaguursel | 7.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1181 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -202 |
7,359
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.85 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 119 |
| Geregistreerd op | 29-03-2021 |
| Eerste reactie op | 29-03-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-25 01:06:54 op AIRCO besteld bij Temu
En waar is de buitenunit dan?
0 kudos 2026-06-25 01:05:53 op Auto in de hens op de A7
Dat was een auto met een verbrandingsmotor.
-2 kudos 2026-06-25 01:01:51 op Lekker potje BBQ'en jongens?
Kei lache joh! hahaha... uh not...
3 kudos 2026-06-25 01:00:56 op Leimuiderbrug in storing
Aaaaahh, mijn oren.. !
17 kudos 2026-06-25 00:53:03 op Na de pickpockets nu ook scammers
Ik vind moi. Bons, in your face!
-4 kudos 2026-06-25 00:48:00 op Meisje heeft iets te vertellen
Ik ook, ik zag haar.. kut toch later .
14 kudos 2026-06-25 00:47:00 op Mij slaan?
Ah, een vegan wil weer proberen duidelijk te maken dat vlees eten slecht is en dat echt elk vee flink mishandeld wordt. Nee, dat is slechts maar een heel klein percentage.
0 kudos 2026-06-25 00:32:36 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Frikandel net satesaus.
4 kudos 2026-06-25 00:31:21 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Wel fijn dat iemand het een keer tegen mij zegt maar liever van een ander geslacht..
-6 kudos 2026-06-25 00:26:33 op Genieten van het uitzicht
Billetjes.. Natte billetjes... Heerlijke natte billetjes...
3 kudos 2026-06-25 00:25:19 op Weinig lucht toeristje
eem is geen tokkiewoordje. Is meer een boeren afkorting van 'even'. Net zoiets als wij hier in de regio zeggen: Da week nie (Dat weet ik niet). of Da hek nie gedoan (Dat heb ik niet gedaan).
Pov word op allerlei manieren totaal verkeerd gebruikt, dat dan weer wel..
4 kudos 2026-06-25 00:18:37 op Technologie gaat ver
Goedgekeurd!
-3 kudos 2026-06-25 00:17:15 op Wil je pindakaas?
Wat heb je ermee gedaan?
-6 kudos 2026-06-25 00:15:37 op Hé, hallo, jij ook hier?
Leuk als je op 00:02 stil zet..
5 kudos 2026-06-25 00:14:09 op Hé, hallo, jij ook hier?
Ik krijg altijd boze gezichten of commentaar. Het kan ook zijn omdat ik eruit zie als een papzak...
1 kudos 2026-06-23 23:44:06 op Niet de meeuwen voeren!
Vanavond lekker stukje vlees op de bbq!
2 kudos 2026-06-23 23:42:39 op Ford fiesta compitition
Zijn ze een slang uit een mand aan het omhoog laten komen?
0 kudos 2026-06-23 23:40:45 op Ford fiesta compitition
Dit geval 100% mee eens!
1 kudos 2026-06-23 23:38:38 op Berger filmen op de weg
Hintje: vervang het woord vind door bijv fiets . ik fiets wel dat hij... dus word het vind...
0 kudos 2026-06-23 23:35:38 op Gas gevuuuuh
Moi man, en ik donderdag naar defqon. yeah!
-1 kudos 2026-06-23 23:30:31 op Daar gaat je fiets
Pff, ja hoor. We weten het inmiddels. Het is leuk geweest..
0 kudos 2026-06-23 23:29:34 op Daar gaat je fiets
Meer verstand zit er gewoon niet in..
21 kudos 2026-06-23 23:26:08 op Wat te doen als internetbewoner als een wilde vrouw je aanspreekt
If(question == null)
{
getTheFuckOutOfHere();
}
0 kudos 2026-06-23 23:18:58 op Carpaccio a la motorblok
Minstens.
9 kudos 2026-06-23 23:12:26 op Carpaccio a la motorblok
Dit is de kop van een motorblok met de inlaat en uitlaatkleppen. elke rondje is een cilinder waar 2 inlaatkleppen en 2 uitlaatkleppen zitten. In dit geval dus een 16v motor. Dit zit dus (omgedraaid) op je motor.
0 kudos 2026-06-23 22:59:25 op Vis achtbaan
Ik
0 kudos 2026-06-23 22:42:11 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Aan de materialen op het dak van de merc te zien, legt hij zonnepanelen. Denk dat daar iets niet helemaal lekker is gegaan.
3 kudos 2026-06-23 22:34:24 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
Doet mij meteen aan deze scene denken: https://youtu.be/wdvpWiqZRW8...
3 kudos 2026-06-23 21:40:59 op Heethoofd op de weg
Volgende keer maar een oude band meenemen. kun je die uit je raam hangen om ff lekker te beuken.
-1 kudos 2026-06-22 21:01:17 op Scooterrijder laat een trucje zien op zijn scooter
Dat zijn nog de originele stofzuigers..
2 kudos 2026-06-22 20:58:42 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Die moet maar niet naar het casino gaan..
6 kudos 2026-06-22 20:51:30 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Komt het wel op neer. Of je springt van de 7e verdieping if je zegt wat slechts over Poetin.
0 kudos 2026-06-22 20:43:46 op Mexicanen vergeten nooit #2
Echt een feest is niet altijd daar .
10 kudos 2026-06-22 20:11:05 op Zweedmeisje tijdens NED - ZWE
Heerlijk wah!
9 kudos 2026-06-22 20:10:22 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
"Hey, het woordje pov is toch zo in? Ik weet niet wat het betekent maar zet het er gewoon erin"
3 kudos 2026-06-22 20:06:49 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Ik vind het altijd wel komisch. maakt iemand een doelpunt en daarna rent hij snel weg. Alle teamgenoten erachteraan rennen. Kom hier!
0 kudos 2026-06-22 10:31:57 op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
@nergens_goed_voor | 22-06-26 | 03:11: Daarom zei ik ook, een van de. Nirvana ook altijd heel goed geweest, en Metallica, guns n roses etc etc..
1 kudos 2026-06-22 00:05:54 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Shemales?
3 kudos 2026-06-21 23:21:19 op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
Een van de beste rocknummers van de 90's...
0 kudos 2026-06-21 19:37:27 op Wheelie mag toch gewoon?
Poging tot moord bedoel je?
-6 kudos 2026-06-21 19:19:50 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
En later gingen ze ff knuffelen. Heeft zijn excuses aangeboden.
0 kudos 2026-06-19 03:32:33 op Man krijgt tikken van oom agent
Zeker weten! Alleen de stok omhoog houden was al voldoende geweest..
4 kudos 2026-06-19 03:30:36 op Eend is knetter
Stoere opmerking man! Linke loetje..
2 kudos 2026-06-19 03:29:24 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Is de wk bezig dan?
5 kudos 2026-06-19 03:27:38 op Engelengeduld
Die kuttelefoon ook altijd. Ik nam wel eens de dochter van kameraad mee shoppen. Zo vaak gezegd, we zijn aan het winkelen he... Maar nog geen 5 minuten later, hoppa! Daar is die weer. Was klaar mee..
1 kudos 2026-06-19 03:05:47 op Spiegeloefening voor reaguurders
Volgens mij is de mijne al weggerend.
6 kudos 2026-06-18 21:00:12 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Zijn benen onderuit schoppen. Met wat geluk klets hij met zijn bakkus vol op de vloer en blijft hij wel even liggen.
16 kudos 2026-06-18 03:22:35 op Re: Nedermoppie represent!
Ik dacht al, wat kan ze goed nederengels..
2 kudos 2026-06-18 03:19:17 op Ga harderrrr!
Ik niet.. Met name het woord kanker slaat helemaal nergens op..
2 kudos 2026-06-18 03:00:20 op Meisje maakt een filmpje
Dan ga ik mijn bh ook uittrekken!