DumpStats voor Anaalintruder

52,956 +64720 -11764

Kudos

#1025 (Top 0.3207%)

Kudos/dag 27.68
Kudos/reaguursel 7.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 1181
Minste kudos op 1 reaguursel -202

7,359

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.85
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.1
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 119
Geregistreerd op 29-03-2021
Eerste reactie op 29-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-25 00:47:00 op Mij slaan?
Ah, een vegan wil weer proberen duidelijk te maken dat vlees eten slecht is en dat echt elk vee flink mishandeld wordt. Nee, dat is slechts maar een heel klein percentage.

3 kudos 2026-06-25 00:25:19 op Weinig lucht toeristje
eem is geen tokkiewoordje. Is meer een boeren afkorting van 'even'. Net zoiets als wij hier in de regio zeggen: Da week nie (Dat weet ik niet). of Da hek nie gedoan (Dat heb ik niet gedaan).
Pov word op allerlei manieren totaal verkeerd gebruikt, dat dan weer wel..

5 kudos 2026-06-25 00:14:09 op Hé, hallo, jij ook hier?
Ik krijg altijd boze gezichten of commentaar. Het kan ook zijn omdat ik eruit zie als een papzak...

1 kudos 2026-06-23 23:38:38 op Berger filmen op de weg
Hintje: vervang het woord vind door bijv fiets . ik fiets wel dat hij... dus word het vind...

0 kudos 2026-06-23 23:35:38 op Gas gevuuuuh
Moi man, en ik donderdag naar defqon. yeah!

-1 kudos 2026-06-23 23:30:31 op Daar gaat je fiets
Pff, ja hoor. We weten het inmiddels. Het is leuk geweest..

9 kudos 2026-06-23 23:12:26 op Carpaccio a la motorblok
Dit is de kop van een motorblok met de inlaat en uitlaatkleppen. elke rondje is een cilinder waar 2 inlaatkleppen en 2 uitlaatkleppen zitten. In dit geval dus een 16v motor. Dit zit dus (omgedraaid) op je motor.

3 kudos 2026-06-23 21:40:59 op Heethoofd op de weg
Volgende keer maar een oude band meenemen. kun je die uit je raam hangen om ff lekker te beuken.

4 kudos 2026-06-19 03:30:36 op Eend is knetter
Stoere opmerking man! Linke loetje..

5 kudos 2026-06-19 03:27:38 op Engelengeduld
Die kuttelefoon ook altijd. Ik nam wel eens de dochter van kameraad mee shoppen. Zo vaak gezegd, we zijn aan het winkelen he... Maar nog geen 5 minuten later, hoppa! Daar is die weer. Was klaar mee..

2 kudos 2026-06-18 03:19:17 op Ga harderrrr!
Ik niet.. Met name het woord kanker slaat helemaal nergens op..