DumpStats voor prachtigmachtigmooi

2,088 +3195 -1107

Kudos

#25048 (Top 7.8377%)

Kudos/dag 1.11
Kudos/reaguursel 5.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 201
Minste kudos op 1 reaguursel -94

400

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.1
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 02-05-2021
Eerste reactie op 02-05-2021

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-25 11:05:28 op Ik help
Leuk begin van de nieuwe Guardians of the Galaxy film

20 kudos 2026-06-25 11:01:26 op Politie ramt motorrijder
PRACHTIG!! hard lachen terwijl ze eigenlijk moeten stoppen, en wie lacht er nu? WIJ hahaha

-15 kudos 2026-06-24 13:10:15 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Ik mis iets op dat feest... ik ik ik :0)
WAUW voor ieder wat wils een all chick party erg lekker hoor!

0 kudos 2026-06-23 21:53:09 op Wist je dat in Finland
Goh wat stom van haar om daar gebruik van te maken (cynisch) Zij maakt dr geld makkelijk ja maar dat platform wordt toch aangeboden, dus geef haar eens ongelijk. En waarom is het meteen een hoertje wat ben jij? kantoor bitch of heftruck slet? ik zie een slimme meid die wellicht 20 jaar eerder met pensioen kan....

13 kudos 2026-06-22 20:58:10 op Mea Culpa Thijs RΓΆmer
Die vrouw die onherkenbaar in beeld komt en zegt 'mijn dochter vroeg waarom geef je 20 euro uit mam' had ze eigenlijk moeten zeggen om te gaan kijken naar een man die geilt op kleine meisjes zoals jij daar ga ik nu naar kijken want dat is wel de waarheid WTF !!!!!!

-4 kudos 2026-06-22 20:41:21 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Hey Nohara (geen haar?) Als je heeeel goed keek zag je ook superman vliegen daar helemaal rechtsboven zo swoesj kwam ie langs en daarna Thor met zn bliksem....

1 kudos 2026-06-21 17:10:37 op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: nee dat werd gezegd op bliksemdetectie.nl en daar heeft het nieuws het van overgenomen...

0 kudos 2026-06-21 17:08:19 op Wheelie mag toch gewoon?
Maar waarom? voor dit soort filmpjes komen we toch naar de Dumpert site !!?? Wat wil je dan zien alleen maar tieten en k()tjes? of saaie andere BS?

12 kudos 2026-06-21 16:17:35 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Omgekeerde wereld! en het is snel gegaan. Ik kan mij nog herinneren dat het begon met beste reizigers ipv dames en heren. Die hele community vraagt om normaal behandelt te worden en gelijkheid maar zelf openlijk racistisch op een podium schreeuwen is wel ok!!!!?? WTF! Echt ongelofelijk! en dan hard schreeuwen wij willen worden geaccepteerd! Wit mormel dat ben je!

32 kudos 2026-06-21 11:20:33 op Vleesetende egel
Deze man eet gewoon een levend ding op...
ZUCHT.....
Ja de Egel is een opportunist zal alles wat ie tegenkomt en kan overmeesteren opeten. En dat is nu toevallig een Amerikaanse rivierkreeft die hier eigenlijk niet thuishoort, maar nu heb jij dat egeltje verstoord terwijl die net lekker aan het knabbelen was.

4 kudos 2026-06-20 12:04:42 op Wil je net oversteken
Niet meteen oordelen als je niet precies weet wat er is gebeurt. kan ook een technisch probleem zijn

-15 kudos 2026-06-20 11:36:07 op Oldskool pistool speelgoed
Speelgoed? is een zakmes dan ook speelgoed?
Ik denk dat het niet zo leuk speelt als je dat geweertje op je afgevuurd krijgt!

0 kudos 2026-06-20 10:32:41 op Dumpert Stormbulletin: Bussum stort in elkaar
ZO gelukkig liep er niet iemand onder of langs de steiger! Als je die met die vaart op je hoofd krijgt ben ik bang dat dat de laatste keer is dat je wat ziet

1 kudos 2026-06-19 23:33:29 op Biem des doods
Thor is back met mjolnir...

-5 kudos 2026-06-19 19:38:20 op Messi is een diva
Messi prachtige voetballer enorm goed gevoel voor de bal en het goal MAAR ook een enorme pannenkoek en een over de top gedrag van ik BEN Messi en heel erg rijk en kijk mij nou dus ook heel erg zielig, moet ie bij Zlatan flikken dat zou ik weleens willen zien!!

16 kudos 2026-06-18 20:56:15 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
In en in triest! wat zullen dat leuke kinderen zijn bij de tijd dat 12 zijn. Hoe diep kan je zakken om je zo te gedragen in het bijzijn van je kids, ow wacht IQ van 50 misschien met wat mazzel. eeuwig jammer

10 kudos 2026-06-18 20:37:09 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Ik zal het even vertalen voor jullie: Ik ben een enorme pannenkoek die denkt dat als ik vrouwen onderdruk zet dat ik meer ben als man, wil je mij aub uit mijn lijden verlossen en gooi mij midden in de Atlntische Oceaan overboord, BVD Dat is wat ie net zei

18 kudos 2026-06-17 21:22:30 op Chinese reaguurder op de autobeurs
Sjesus wat een enge meiden zowel in emotie als in reactie, dat wil je toch niet bij je stand hebben! wat een lauwe poppen of waren het robotten ??

4 kudos 2026-06-16 20:27:25 op Nieuwe Lambo gekocht
Dit is gewoon een normale Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ Roadster en kost ongeveer 800.000 euro
niks mini aan, gewoon normaal formaat. Waarschijnlijk is dit niet zijn Lambo want voor lange mensen zijn er aparte carseats die veel lager zijn dan de standaard stoel.

-4 kudos 2026-06-16 20:08:41 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Of je voed je agent op... nee even serieus. zodra je al met 4 man tegen 1 hond optreed dan kan je elkaar beschermen. En ik vind dat eigenlijk met dit soort calls er ook een politie hond bij moet zijn die de hond kan opvangen. iedereen weet die een hond heeft gehad dat het een deel van je familie wordt en snap wel degelijk het verdriet die de vrouw op het filmpje ervaart

5 kudos 2026-06-15 12:50:47 op BDS!
Ze had minimaal bij elke bikini een rondje moeten draaien, zo zie je geen reet!

3 kudos 2026-06-15 11:50:19 op Bavianen nemen huis over
1 pitbull gaat niet werken tegen dit, je hebt echt minimaal 3 Boerbulls nodig om dit buiten de deur te houden

14 kudos 2026-06-13 17:53:53 op Faalhaaskarma
Als je opschiet kan je nog even snel langs de Pearle of Hans Anders! hoezo niet duidelijk aangegeven??

4 kudos 2026-06-13 15:30:11 op Casual ruitje krabben
Nee zij had haar auto in de versnelling omdat het vroor en zij niet de handrem wilde gebruiken, maar dat was ze even vergeten.....

10 kudos 2026-06-13 14:59:41 op Kinderbrommer op je auto
Op de stoep rijden en dan alleen maar rechts kijken of er niks aankomt zo de weg op, ja dan ben je pannekoek 1ste klas! Hij heeft nog mazzel dan hij geen platbikert is geworden!! en natuurlijk geen helm op.

104 kudos 2026-06-13 14:52:46 op VAR corrigeert Makkelie
Persoonlijk vind ik als je de boel op die manier probeert te naaien dat je rood hoort te krijgen!!

-1 kudos 2026-06-13 14:47:00 op Is de stroom eraf?
Maar wat wilde ze dan doen?
En als je dan stroomdraden vastpakt waarom het ontmantelde gedeelte vastpakken, maar nu weet ze het wel toch?