DumpStats voor Tiszoalstis

79,324 +85226 -5902

Kudos

#613 (Top 0.1918%)

Kudos/dag 23.19
Kudos/reaguursel 18.49
Meeste kudos op 1 reaguursel 2497
Minste kudos op 1 reaguursel -190

4,289

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 26
Woorden per reaguursel 15.3
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 31
Aantal x weggejorist 32
Geregistreerd op 21-01-2017
Eerste reactie op 10-02-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 20:25:34 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Als je kan grillen kun je het net zo goed op gas, maar sommige mensen leren bbq'en van influencers.

-1 kudos 2026-06-24 12:39:18 op Koken daar! Koken daar!
Ik heb een afrastering rond heel m'n tuin waar de 2 poezen niet over kunnen, mag ik ze dan wel buiten laten lopen?

-2 kudos 2026-06-24 12:36:03 op Re: Truckert heeft reactievermogen
Ja, wat zou dat mooi zijn. Een onschuldige vrachtwagenchauffeur laten vermoorden door zo'n nazi-oekrainer. Een gemiste kans voor mensen met een Iq lager dan hun schoenmaat.

0 kudos 2026-06-24 12:23:49 op Vis achtbaan
Heb jij dat aan die vis gevraagd?

0 kudos 2026-06-24 12:14:05 op Afslagje gemist
@zwitsal33 Tractie is belangrijk, maar remvertraging en gewicht zijn ook niet te verwaarlozen.

0 kudos 2026-06-24 12:08:53 op Afslagje gemist
Dat het ook een naam heeft om je motor in de toerenbegrenzer te janken.

-4 kudos 2026-06-23 17:54:48 op Heethoofd op de weg
Ik snap die Volvo wel. Die moet zoveel mogelijk snelheid hebben, des te beter werkt de A.R.C.O.

67 kudos 2026-06-21 22:39:22 op Agent doet beenveeg
Deze agent heeft niemand nodig, hij kan het zelf prima af.

-1 kudos 2026-06-21 00:23:17 op Vuurwerkje
Dat kan dan van een Pitbullterrier of van een Chiwawa zijn, dus het kan ook een klein drolletje zijn.

4 kudos 2026-06-20 22:35:36 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Bedankt voor je mening. Schrijf het volgende keer op een wcpapiertje, dan kan ik er makkelijker m'n kont mee afvegen.

14 kudos 2026-06-20 22:22:44 op Auto uitladen in Afrika
Toyota Yaris: gewicht tussen de 960kg en 1175kg. Steek die natte vinger maar in je anus, dan doe je er nog iets nuttigs mee.

1 kudos 2026-06-20 22:12:19 op U parkeert hier
Aan je medemens denken door de rijbaan vrij te houden, dat zouden meer mensen moeten doen.

0 kudos 2026-06-20 17:26:21 op Hondencompi
Tevens de bijnaam voor mensen die in Terneuzen wonen.

2 kudos 2026-06-19 14:20:35 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ik vind generaliseren aan de hand van een merk auto echt heel dom overkomen. Alsof je mensen zo kan indelen.

-9 kudos 2026-06-18 17:52:49 op WK kijken in stijl in Jordanië
Je wilde even laten weten dat je je vakantiebestemming uitkiest aan de hand van wat de influencers zeggen?

1 kudos 2026-06-18 17:49:24 op Russen geven geen fuck
Wat lijkt me dat heerlijk om zo simpel te kunnen denken. In Berlijn waren ook bombardementen in de oorlog, en toch was Hitler veilig.

-2 kudos 2026-06-18 17:32:53 op Stagiaire krijgt geen verlening
Dat er mensen zijn die zo zuur zijn snap ik dan weer niet. We hoeven niet alles hetzelfde leuk te vinden. Leven en laten leven zou ik zeggen.

45 kudos 2026-06-18 17:10:06 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Wat een complete debiel. De politie bellen omdat er een man op het damestoilet z'n dochters helpt.

6 kudos 2026-06-17 18:59:57 op Meeuw heeft geldproblemen
Als ik die meeuw tegenkom met de auto, weet ik wiens rijbewijs hij gebruikt.

0 kudos 2026-06-17 17:27:26 op Roestig roestig!
In Limburg hebben ze meer zulke figuren dan steden.

1 kudos 2026-06-17 16:48:40 op Stunten met elastiek
Gelukkig was het niet de sleutel van de bar. Of bedoelt hij iets anders?

9 kudos 2026-06-11 06:46:40 op Auto ff goed testen
Verschillende legers in Europa gebruiken dat ding ook waar hij voor bedoeld is. Met die paar paupers met AMG achterop snappen niet wat de bedoeling is.

10 kudos 2026-06-04 12:37:43 op Zielige brakechecker
Ik weet niet beter als dat dat sowieso al zo is. Achterop rijdend is niet altijd fout.

23 kudos 2026-06-04 04:35:17 op Die ene NSB-collega
Hoe weet jij dat hij dat niet eerst heeft gedaan? Ik zou zeggen dat hij de politie belt omdat ze niet wilden luisteren.

-8 kudos 2026-06-04 02:38:35 op Soms heb je van die dagen
@Handsolo Wat zit jij nu allemaal uit je dikke duim te zuigen? Waar haal jij het idee vandaan dat die vrachtwagen daar met pech staat? Die chauffeur had pech vandaag, dat is een feit.