DumpStats voor Ed-Random 👶

24,136 +30004 -5868

Kudos

#2825 (Top 0.8840%)

Kudos/dag 20.72
Kudos/reaguursel 8.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 932
Minste kudos op 1 reaguursel -332

2,794

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.4
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 15.5
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 23
Geregistreerd op 16-04-2023
Eerste reactie op 16-04-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 23:39:02 op Technologie gaat ver
@Lelijke_aap | 24-06-26 | 22:52: er bestaat niemand met die naam.

-4 kudos 2026-06-23 13:28:48 op Stall warning. Stall warning.
De luchtstroom loopt niet meer over de vleugel heen en de vleugel produceert geen lift meer. De propeller is wat hier voor lift zorgt.

52 kudos 2026-06-22 08:13:51 op We zijn voor Turkije
Praatjesmaker. Als jij morgen in België gaat wonen, blijf jij ook gewoon voor Nederland.

0 kudos 2026-06-18 11:34:51 op Re: Nedermoppie represent!
Al woon ik honderd jaar in een ander land, ik zal toch blijven hopen dat Nederland wint op een WK. En als een WK dan in mijn nieuwe land wordt gehouden, zou ik de kans echt wel aangrijpen daarheen te gaan om NL te vertegenwoordigen. Ergo: ik zie niks geks.

5 kudos 2026-06-18 09:32:08 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
Dat is al gebeurd en daar is bij mijn weten geen kwaad woord over gevallen. Toen werd er een manspersoon geboeid aan een politiemotor lopend meegevoerd.

2 kudos 2026-06-18 08:49:46 op Slaapchauffeur is toe aan weekend
Omdat hij bij het oprijden van de rotonde ineens bedacht dat ie tóch rechtsaf moest in plaats van rechtdoor.

-2 kudos 2026-06-12 10:27:35 op Samenvatting uit Belfast
Als je huizen van willekeurige andere migranten in de fik gaat steken is het op zich niet gek dat er over extreem rechts wordt gesproken. Dat snap je zelf ook wel.

4 kudos 2026-06-11 15:41:51 op Jaaa geslaagd!
Ik ben benieuwd hoeveel uploads we dit jaar gaan zien van de tekst 'geslaagt!!1!'

79 kudos 2026-06-10 09:42:24 op Waterbed
"Even mijn telefoon pakken en filmen, want ik loop mijn slaapkamer in." Dat is tegenwoordig een heel logische zin.

2 kudos 2026-06-10 09:36:37 op Kajakker redt een leven
Ik kan ook zwemmen. En toch zou dit ook prima mijn dood kunnen worden.

-2 kudos 2026-06-08 14:39:49 op Privéjet crasht in Texas
Dit wordt gemind omdat het op basis van dit filmpje totaal onduidelijk is of er tijd zou zijn geweest om te dumpen.

3 kudos 2026-06-02 11:44:22 op Hey jongens, kijk mij
Als je zelf een vliegtuig bouwt (een zogenaamde experimental) zitten er heel veel minder regeltjes aan dan aan een 'fabrieksvliegtuig'. Doe mij tóch maar dat fabrieksvliegtuig.

0 kudos 2026-06-02 00:23:29 op Laagvliegende Apache
Er zijn best veel laagvlieggebieden in Nederland.

5 kudos 2026-05-31 11:49:05 op Bikiniraceer op zijn plaat
Jij denkt serieus deze rijders te moeten uitleggen hoe ze het beste kunnen blijven zitten?

13 kudos 2026-05-29 14:07:10 op Fatbikert zit op telefoon
Betekend betekent betekent in dit geval. En 'uitbetaald' gaat ook verre van soepel.

1 kudos 2026-05-29 14:00:20 op Doomscrolling
Wilde net zeggen dat je met AI-chicks nooit lelijke tieten tegenkomt. Maar helaas...

1 kudos 2026-05-29 11:29:56 op Fatbike parking
En jij hebt zojuist jouw 'nuveau' aangegeven.

-13 kudos 2026-05-28 21:58:50 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Fantastisch hoe deze politie agente de-escaleerde. Demonstranten tegen de asielzoekers brengen vrijwel nooit zelf iets in en hun wens moet door anderen betaald worden.

-8 kudos 2026-05-28 21:49:47 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Ik vlieg wekelijks over Nederland. En al mijn passagiers zeggen hetzelfde: Nederland is NIET vol. Ja, we hebben te weinig woningen, maar Nederland is ab-so-luut niet vol.

-5 kudos 2026-05-27 20:38:03 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Trouwens, kan je ook BOA zijn zonder bevoegdheden. En trouwens, ze zijn niet allemaal BOA. En trouwens, laat dat 'tegenwoordig' maar weg, want dat is al vele jaren zo.

-3 kudos 2026-05-26 11:40:33 op Slopen in Rusland
Hij heeft gewoon een helm op he. Mietje.

7 kudos 2026-05-25 17:23:06 op Vondelpark
Precies nul agenten te zien in dit filmpje.

0 kudos 2026-05-25 15:27:59 op Domme Gans
Dus omdat het rustig is op de weg, kan je wel gaan stilstaan? Aparte manier van denken... En het is je blijkbaar niet opgevallen, maar ook de dashcammert week gewoon uit.