DumpStats voor Ganz

28 +163 -135

Kudos

#114118 (Top 35.7085%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 0.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 32
Minste kudos op 1 reaguursel -47

53

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.7
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-04-2016
Eerste reactie op 18-04-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 20:46:06 op Koken daar! Koken daar!
Als je een kat koopt, koop je er een totale verstandsverbijstering bij. Alleen de kattenliefhebbers zullen mij nu gaan minnen bevestigd alleen maar dat ik gelijk heb.
Dus twee katten bediende recht tegenoverelkaar staan komt het nooit goed, al haal je de ME erbij.
Kattenmand

4 kudos 2026-06-23 20:04:24 op Vis achtbaan
Waar moet dat beest onderweg ademhalen?

1 kudos 2026-06-19 13:02:46 op Oprotten met die camera!!!1!
@ShakespeareanTragedy | 19-06-26 | 11:48: Dan heb jij een goed leven, als je een reden zoekt om 10 minuten te kunnen lachen.

3 kudos 2026-06-19 12:50:09 op Zingende zaag
Op die kleefpasta kan je zelfs een auto op laten vliegen

-17 kudos 2026-06-13 12:46:35 op Sagrada Família met vuurwerkjes
Kan tegen een beetje warmte, is de laatste 50 jaar alleen maar beton toegevoegd aan een pand dat ooit mooi ontworpen en gestart met uitvoering. Daarna hebben alle architecten hun stempel mee willen drukken op een schitterend mooi ontwerp. Nu is het een betonnen wanstaltig gebouw.

-3 kudos 2026-06-09 22:54:36 op Ornamentje in je voortuin
@ShakespeareanTragedy | 09-06-26 | 20:54: Welstandscommissie gaat over gebouwen niet over objecten.

0 kudos 2026-06-09 17:19:58 op Ornamentje in je voortuin
Toen deze woningen gebouwd werden volstond het om twee verdiepingen te hebben. Je weet wel voor de woningnood. Het dak is schuin voor de dakpannen. En ooit werd de zolder bestempeld als onbenoemde ruimte

-5 kudos 2026-06-09 17:16:56 op Ornamentje in je voortuin
@SpaceVogel | 09-06-26 | 15:45: ha, de verjaardagskenniskringdeler. Zeg dan iets als, is dit goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen. Is zelfde onzin.

0 kudos 2026-06-09 17:04:28 op Sjiezes!
Je heb je mes nodig om hem er tussen te prakken

5 kudos 2026-06-07 11:41:31 op Het is toch wel een spannende periode...
Geen rondje rijden, naar de Aldi voor de wekelijkse boodschappen. Bij gebrek aan papier heeft hij alle benodigdheden op zijn armen geschreven, deze week was er meer nodig en heeft ook zijn benen volgeklad . Vandaar de korte broek.

12 kudos 2026-06-07 11:33:22 op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Als jij belooft nooit te gaan kijken ter plaatse.
Dan wil ik wel begrijpen dat jij het niet snapt. Zijn we daar alleen met mensen die er wel de lol van inzien.

2 kudos 2026-06-07 11:18:27 op Je koppie erbij houden
Filmert heeft ook twee gezichten. Jammer dat tweede gezicht niet aanstaat. Dan hadden we het andere gedeelte ok gezien.

3 kudos 2026-06-06 08:32:54 op Knikkende knieën
Span die bink hij schoept een telefoon.

-47 kudos 2026-06-03 14:44:18 op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
4 keer afgeluisterd, maar straattaal versta ik beter dan dit gebrabbel. Iets met gehakt , macaroni en zijn moeder. Verder kom ik niet.

1 kudos 2026-05-22 09:20:59 op Volvo is graag haantje de voorste
Ik ben toevallig er 1 die rechts rijd als rechts rijden mogelijk is. Met een snelheid van 104 km/ uur. Kom je al snel een of meerdere vrachtwagens tegen waar je links aan voorbij wil. Jammer genoeg rijden veel linksplakkers dusdanig dicht op elkaar dat van invoegen niets komt. En ik dus moet afzakken naar de snelheid van de vrachtwagen , komt er dan een gaatje moet ik weer optrekken om mijn snelheid weer naar de 104 te krijgen.. en dat bij zowat elke vrachtwagen die ik tegenkomt. Dus wat doe je dan na verloop van tijd. Krijg allemaal de krampen want ik blijf ook op de middelste baan rijden met 104 km/uur. En als iemand dat te langzaam vindt rijdt deze maar de vluchtstrook uit.

-1 kudos 2026-05-16 11:56:24 op Stukje Michael live
Ik had er graag bij willen zijn in '88. Maar was helaas uitverkocht.

1 kudos 2026-05-03 18:40:02 op Troepgooiers willen aandacht
@G.Kalf | 03-05-26 | 14:43: De uitstapper in dit filmpje en zijn broeders hebben het altijd heel snel over 'je moeder' vandaar deze bijvoeging.

7 kudos 2026-05-03 10:43:39 op Gekke waggies
Muttley zit op de derde creatie

22 kudos 2026-05-03 10:05:47 op Troepgooiers willen aandacht
Ik woon aan een invalsweg van een dorp, en elk weekend moet ik de rotzooi van de Mac en De Beren opruimen. Omdat de zielige weekend stappers hun maag hebben volgepropt met fastfood en dan bijna thuis zijn en bang zijn dat mamma er iets van gaat vinden. Daarom eerst nog even de auto leegmaken voor de eindstreep (huis van pappa en mamma)

4 kudos 2026-05-03 09:55:02 op Liv heeft buiten de deur geneuqd
Nederlands kenteken en Engels geschreven. Dit is goed als het viraal gaat over de hele wereld heen. Slim bedacht van deze meid.

1 kudos 2026-04-29 17:03:42 op If it fits...
@Uncle Paulie | 29-04-26 | 14:38: Het normaal vinden is ook een ding . Viespeuken

-13 kudos 2026-04-25 08:23:54 op Na Loosdrecht is nu IJsselstein aan de beurt
Iedereen zijn mening over het delen van je mening. Maar deze laaggeletterde heeft de problematiek van Nederland beter op het netvlies staan dan deze spreek dame.

4 kudos 2026-04-21 12:32:43 op De vluchtstrook is van mij
Simpel, omdat de jou achteropkomende auto dan naast jou komt rijden met een snelheidsverschil van 2 kilometer. En jij dus moet afremmen bij de volgende inhaalactie. En als je dat zo ongeveer 100 keer gedaan heb. Dan denk je krijg de pleuris ik blijf links rijden.

-2 kudos 2026-04-21 12:28:33 op De vluchtstrook is van mij
Als van de derde rijbaan afkom, en je slaat af naar de vluchtstrook dan mag je vluchten naar de volgende mogelijkheid om op de derde baan hard te gaan rijden. Denk ik, ik weet anders ook niet hoe ik dit gedrag moet uitleggen.

0 kudos 2026-04-19 12:26:01 op Hagelbuitje op je ruitje
Carglass brengen. Ventiel aanbrengen. Alles afkitten 8 bar druk op zetten en alle deuken schieten eruit.

10 kudos 2026-03-19 12:16:06 op Grootste LNG-raffinaderij van Qatar in de fik
En wij maar betalen voor het terugleveren van de zonnepanelen. Morgen de benzine naar 5 euro en de met gas opgewekte stroom naar 2 euro per kilowatt

-1 kudos 2026-02-28 09:28:02 op Dat nummertje van de Lion King
@FuhrerUnlimited | 28-02-26 | 08:37:l Dan moet het nog steeds letterlijk zijn: als ik kon terugdraaien de tijd..
Wat dus ook niet een lekker lopende zin is in het Nederlands.

0 kudos 2026-02-28 08:30:31 op Dat nummertje van de Lion King
Als je alles vertaalt naar een andere taal slaat het vaak nergens op. Neem maar het mooie
' als ik kon terugzetten de tijd' als Cher het zingt klopt het toch beter.

-17 kudos 2026-02-27 12:23:33 op Kinderen zijn makkelijk te vermaken
,mijn vriendin komt mij wc-papier brengen op de toilet (het was weer eens op) liet ik gelijk dit filmpje zien, maar zij snapte ook niet hoe het kwam dat de schaduw wel bewoog en het ventje stilstaat.