DumpStats voor iwane75

1,156 +1467 -311

Kudos

#33748 (Top 10.5600%)

Kudos/dag 0.73
Kudos/reaguursel 5.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 86
Minste kudos op 1 reaguursel -47

193

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.5
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 12-02-2022
Eerste reactie op 19-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-17 15:15:13 op Heldere boodschap
Kennen alle minnetjes-gevers dat heerlijk stukje radio niet..?

3 kudos 2026-06-17 14:04:36 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Volgens mij vent Schimmelpenninck toch ook al jááááren zijn eigen grijs gedraaide 'Randstedelijken zien alles superieur'-plaatje uit.

Move on, gozer.

2 kudos 2026-06-16 09:48:16 op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
Jij denkt dat zo'n kist van Ikea komt, en de piloot hem eerst zelf moet bouwen..?
Of bedoel je dat de mensen die ze in 1962 gebouwd hebben ze nu nog steeds moeten besturen?

2 kudos 2026-06-12 17:37:19 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Ultimoose | 12-06-26 | 11:09: Ik moet zeggen dat ik een speculatie bij de koffie altijd wel weet te waarderen...

0 kudos 2026-06-11 10:40:44 op Nascar vs pitcrew
In de IndyCar series is het ongecontroleerd laten van een band een drive-through panalty.

1 kudos 2026-06-08 09:29:05 op Ik maak me onzichtbaar
@redthehaghue | 08-06-26 | 08:20: Maar dat is gewoon omdat je voor de eerste keer een broek-inhoud live zag ipv op Pornhub. Daar wel je hopelijk wel aan.

0 kudos 2026-06-05 16:00:43 op Gasbiempje in Mexico
Waarom de minnetjes..?

Goeie vraag juist. Gezien de uitdijende witte wolk welke je vlak voor de vuurbal ziet, denk ik inderdaad dat het een BLEVE is.

23 kudos 2026-06-02 13:35:50 op Het was een geweldige dag
Ik vlieg hem andersom aan: Ik ga er vanuit dat NRC dit al eerder had kunnen weten. Maar toen droeg deze meneer nog links-pluimage.
En nu hij als een soort Judas voor de vijand ging werken, is NRC gaan spitten of hij kaltgestllt kon worden.

Het lijkt wel of de NRC een archief heeft met moord-artikelen die ze in kunnen zetten wanneer het ze uitkomt. Oh, wordt linkse menneer Formateur voor Wilders? Artikel over fouten in patenten.

0 kudos 2026-05-29 09:37:16 op Wees gewoon duidelijk
@Nordic_Stalker | 28-05-26 | 17:37: Zolang ze de (Nederlandse) taal niet gebruiken op de manier waar ze voor bedoelt is, is dat onvermijdelijk. :-)

0 kudos 2026-05-28 17:08:09 op Wees gewoon duidelijk
@Nordic_Stalker | 28-05-26 | 15:48: Open-hart chirurgie is ook een eitje, wanneer je het een paar keer gedaan hebt.

Niet zeggen wat je eigenlijk bedoelt, is nooit simpel.

13 kudos 2026-05-28 15:37:41 op Wees gewoon duidelijk
Het feit dat je simpele 1 lettergreep antwoorden met een duidelijk gedefinieerde betekenis uit moet leggen door er een verdere bepaling bij op te tellen geeft aan dat het dus niet simpel is.

16 kudos 2026-05-16 13:26:54 op Kustwacht schiet op drugsbootje
Precies. Ik zie nog compleet 'Hilversum' janken om de moord op Peter R. de Vries. Om daarna oppeppers te bestellen bij de huis-dealer.

7 kudos 2026-05-16 13:24:57 op Kustwacht schiet op drugsbootje
Ik denk dat de drugsdoden en hun familie er ook niet bij waren.

Verder keurig aanhoudignsvuur zou ik zeggen.

9 kudos 2026-05-11 12:35:40 op RIP collega
Mischien was de verslagenheid bij de boekhouder welke deze onvoorziene kosten moest zien te dekken groot..?

-2 kudos 2026-04-25 08:10:13 op Fan is blij met rode kaart Vitesse
@Driverofthedqy | 25-04-26 | 00:40: Ik ben het wel eens met het Wad. Die herstelt zich twee maal per dag en zie je er niets meer van.

-3 kudos 2026-04-23 10:35:45 op Ah zie het probleem al
Het is niet altijd wijs je kennis openbaar te maken.
Zo zal ik ook niet snel vertellen dat in PornHub uit heb gespeelt en er niet naar uit zie weer van voor af aan de filmpjes weer te gaan bekijken.

0 kudos 2026-04-14 15:18:48 op Zwart jurkje in de slaapkamer
@Flow | 14-04-Misschien ging de opmerking over de beperkte aantrekkingskracht van de zolderbewoner?

44 kudos 2026-04-10 09:17:09 op Ze verbaast zich
Ik, als gamer, kan wel aangeven waarom ík gamen leuk vindt. Het verprutst net zo veel tijd als je mening verkondigen op TikTok. Maardan zonder dat je de aandacht van ánderen ervooor nodig hebt...

2 kudos 2026-04-10 06:55:31 op Greetje heeft weer fanmail gehad
We moeten niet te snel oordelen. Misschien is deze persoon wel rechts, maar zó dogmatisch dat hij/ zij zichzelf dwingt met links te schrijven.

-11 kudos 2026-04-10 06:48:31 op Wielrenner laten stofhappen
Die zijn door geëvolueerd naar het Margriet-forum. En, mocht je hun ontwikkeling willen volgen, over een jaar of tien vind je ze op het Kampioen-forum.

6 kudos 2026-04-09 07:23:56 op Manieren kan je leren
@Ikbenblankennietwit | 09-04-26 | 01:24: Ik vind van de gedomesticeerde dieren toevallig de kat ook het meest enig..!

16 kudos 2026-04-08 12:59:44 op Man met hobby
Ik denk dat ze jaloers zijn dat dat in een simulator elk knopje, schakelaartje en schuifje een duidelijk omschreven doel heeft en een duidelijk voorspelbaar gevolg wanneer je er input aan geeft.

Het geeft aan dat wij mannen prima om kunnen gaan met complexe zaken. Zolang de onderliggende progrmatuur maar logisch is.

4 kudos 2026-04-03 10:19:14 op Mevrouw zat ff niet op te letten
@Jorisliev | 03-04-26 | 10:00: Maar in dit geval toevallig wel... Aangezien voorrangsregels en verkeersborden niet van toepassing zijn hier is het gewoon: "De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien. Dit betekent dat je altijd voldoende afstand moet houden om veilig te kunnen stoppen, afhankelijk van je snelheid en de weersomstandigheden."

1 kudos 2026-04-02 16:23:38 op Kettingrovers gezocht
Grappig dat 'victim blaming' bijna net zo voorspelbaar is, als het automatisch uitgaan van een 'dader van buitenaf'.

-2 kudos 2026-03-29 09:42:20 op Waar is mijn uur?
Dat zal best. Maar de rente die je anders zou krijgen ben je mooi wel kwijt.

9 kudos 2026-03-18 14:32:47 op Het kan wél
Je hebt gelijk. Het terugdraaien van de '10 nieuwe steden bouwen'-belofte is met een helder en simpel 'het was een metafoor' afgedaan.

Geen woord Chinees aan.

4 kudos 2026-03-14 11:03:24 op Benzine is teringduur
Hoe hard liepen de elektrarijders ook alweer te janken, toen de stroomprijzen hard stegen aan het beging van de oorlog in de Ukraïne?

-1 kudos 2026-03-14 09:11:20 op Na het spuiten je slang vergeten op te bergen
Als chauffeur/ pompbediende ook hoor.
Dan ben je verantwoordelijk wanneer de wagen niet ingepakt of compleet was toen j weg reed. Deze gaat een douw krijgen.

0 kudos 2026-03-14 09:09:18 op Na het spuiten je slang vergeten op te bergen
Als chauffeur/ pompbediende ook hoor...
Dan ben je verantwoordelijk voor het feit dat de wagen ingepakt en compleet moet zijn, voor je weg rijdt. Deze gaat een douw krijgen.

-1 kudos 2026-03-14 08:51:15 op Dat scheelde weinig
Mijn stelregel is altijd: Alles wat 'Waf' of 'Woef' zegt is een hond. 'Wef' en 'Kef' tellen niet mee.

2 kudos 2026-03-14 08:46:02 op Maak je vooral druk om de slagboom
@gertongert | 14-03-26 | 07:17: Ik hoorde laatst in een Jan-Willem politie vlog, dat hun auto ingrijpt wanneer je op het punt staat een aanrijding te krijgen. Ik hoop dat ze die optie uit kunnen zetten wanneer ze in een achtervolging zitten. Je zal maar een PIT-manoeuvre willen uitvoeren wanneer de beveiliging insgrijpte

24 kudos 2026-03-11 09:52:22 op Schriftelijke vragen!
Als lijsttrekker mag je wat mij betreft veel. Maar als wethouder heb je je aan de wet te houden.

-1 kudos 2026-03-02 08:55:06 op Poeskat loopt vast
@Cromabuik | 02-03-26 | 00:42: Nee.... I know and wish I didn't.

0 kudos 2026-02-23 09:17:47 op Alweer die fiets gestolen
@geenitalieen | 23-02-26 | 00:05: ... Dat is Kinderbrommer. En waar ik Pauper zei, Patjepeeër. *Stop de tijd*.

13 kudos 2026-02-13 13:19:42 op Buurman is kankerbende spuugzat
Hmmm. Ik moet zeggen dat een wild uitdijende massa troep op een plek waar het eigenlijk normaal en meer geordend moet zijn, vergelijken met een gezwel niet eens zo ver gezocht.

Zo vind ik ook 'kut-weer' een prima term als het warm en vochtig is.

15 kudos 2026-02-13 13:12:06 op Greetje krijgt fanmail
Was het maar waar... Elke boer weet ook dat er meer dan genoeg onkruid vanuit andere velden overwaait. En wanneer je deze niet met wortel en tak uittrekt, ze je halve oogst naar de knoppen helpen.