DumpStats voor Befbabe

11,183 +12882 -1699

Kudos

#6690 (Top 2.0934%)

Kudos/dag 16.77
Kudos/reaguursel 11.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 1178
Minste kudos op 1 reaguursel -184

1,009

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.51
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 23.1
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 26-08-2024
Eerste reactie op 26-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 23:05:37 op Nee jonge ff niet
Als t geen ai is dan moeten het 360 graden cameras zijn.

6 kudos 2026-06-24 11:03:13 op Vetzakken in de sportschool
Hou je waffel en laat je tieten zien. Dan draag je tenminste nog iets positiefs bij aan deze wereld.

-5 kudos 2026-06-24 07:41:32 op Debieltje in Polo
@Kroegtijgert | 23-06-26 | 19:20: ik vermoed vanwege die agressief overkomende stuur beweging die de Tesla maakte toen de polo hem rechts inhaalde.

2 kudos 2026-06-24 07:38:15 op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: 1 seconde is niet "gigantisch veel afstand", eerder het tegenovergestelde. En dan heb je ook nog eens heel wat minder wielen om af te kunnen remmen.

5 kudos 2026-06-22 13:45:27 op Aan de kant er is brand
Hij staat nog letterlijk met zn achterwielen OP het kruispunt....

0 kudos 2026-06-19 17:55:39 op Opa Fietser heeft altijd voorrang
Hier hechten we meer waarde aan voorspelbaar rijgedrag om ongelukken te voorkomen in plaats van hoffelijkheid waardoor gevaarlijke situaties ontstaan.

0 kudos 2026-06-11 13:57:20 op Slalommen op de snelweg
@Weef | 10-06-26 | 22:44: dat zou je zeggen. Maar 9 van de 10 keer dat ik bord met wegwerkzaamheden tegenkom met een paar pylonnetjes op de weg is helemaal niks aan de hand. Geen werkzaamheden aan de gang en geen wegwerker te bekennen. Ook staat er overigens nooit een bord met einde wegwerkzaamheden.

Neemt niet weg dat dit slalommen achterlijk is, maar voor mij hebben die borden ook weinig betekenis meer helaas.

-4 kudos 2026-06-10 13:04:12 op Lekkere snack
Ik heb mij bij deze uitspraak altijd afgevraagd of dat dan betekend dat je hele dunne diarree hebt. Want reigers hebben een cloaca en "zeiken" daarmee uit hun kont.

-2 kudos 2026-06-09 18:01:16 op Sjiezes!
dumpert.nl?

12 kudos 2026-06-05 16:28:27 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Flikker op man. Ga lekker in Ede Veldhuizen wonen. Dan kom je vanzelf tot een andere mening. Elke fucking week weer die tering trommels en jostibandjes gepaard met racen met gehuurde sportautos door de wijk. Blij dat ik er weg ben.

-5 kudos 2026-06-02 20:57:56 op Scooter koppen
Zou ie aan het filmen zijn...

11 kudos 2026-05-31 14:37:49 op Doe maar een bochtje
Dit is eigelijk wel mijn standaard ervaring met Simon Loos chauffeurs. Kunnen voor geen meter rijden en knallen overal door rood.

12 kudos 2026-05-31 14:35:42 op Ondankbaar zusje is boos
@DiePanzerVorwaerts3 | 31-05-26 | 14:07: en toch zie ik bij praktisch alle gezinnen met kinderen om mij heen dat de vader de enige is met duidelijkheid, gezag en consistentie. De moeder vind het altijd maar moeilijk om nee te zeggen tegen een huilend kind, want "ze zijn zo zielug". Bij 1 is het zelfs zo erg dat als het kind niet naar de opvang wil, de moeder het kind maar mee naar haar werk neemt.

0 kudos 2026-05-31 13:42:44 op Gezellig in Parijs
@Rochus79 | 31-05-26 | 10:15: zijn jullie dan samen een stelletje?

-13 kudos 2026-05-30 12:48:35 op Man wordt boos van mijn geluid
@Maxima_Hartman | 30-05-26 | 11:57: klopt reaguurders houden alleen van dikke stevige grote vlezige piemels.

-3 kudos 2026-05-29 19:08:57 op Beetje vlot door het verkeer
Het ligt aan je dieet en daarmee hoevaak je diarree hebt wat de definitie van zelden wordt dan.

1 kudos 2026-05-29 08:32:13 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Kneiterlinks | 28-05-26 | 22:56: ja leuk dat verhaal. Maar wie gaat de kinderen van de goedwillenden opvoeden? En hun kinderen? Want het zijn juist fe generaties erna die voor de problemen zorgen.

3 kudos 2026-05-29 08:20:28 op Hoorn in je harses
@PiratenSmurf | 29-05-26 | 06:44: heb je wel eens een boerderij in Australië gezien? Daar hebben ze helikopters nodig om hun kuddes op te zoeken.

-16 kudos 2026-05-27 20:17:52 op Adrenaline
@6X6RILKw6VKXo | 27-05-26 | 20:11: hij zag ook dat het verkeerslicht op rood stond, maar dat hield hem ook niet tegen.

0 kudos 2026-05-26 22:42:59 op Truckert verliest de controle
Hou op man, tis me al veel te druk op fe Veluwe. Laat dit soort gasten lekker thuisblijven en vooral geen andere mensen lastigvallen.

7 kudos 2026-05-25 18:10:30 op Scheermesjesdief
Daarom gebruik ik alleen nog maar scheermessen waar breekmesjes in gaan. Zoals een shavette en safety razor. 100 mesjes voor 8 euro en in de shavette gaat een halve. Dus voor die zijn het effectief 200 mesjes. Zelfs al pak ik elke keer dat ik scheer een nieuw mesjes (wat ik niet doe, ze gaan bij mij makkelijk een paar weken mee), dan nog ben je goedkoper uit dan met die dingen van gilette enzo.

0 kudos 2026-05-24 10:42:30 op Adtje voor de sfeer!
@nieuwsgierige pelg | 24-05-26 | 06:49: wat lul je nou man, jij kent helemaal geen vrouwen.

7 kudos 2026-05-23 19:58:20 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@RandyBiel | 23-05-26 | 14:05: Mwah, ik kijk liever naar de mooie dames die door dit soort figuren niet meer langslopen.

1 kudos 2026-05-21 18:36:09 op Een stukkie fruit
@lapetite, niet met de huidige RAM prijzen.

33 kudos 2026-05-21 18:31:17 op Hoe doe ik inbreken bij de buurman?
Misschien heeft de inbreker de camera op zijn hoofd gemonteerd en loopt hij er nu bij als een mongolide Teletubbie.

5 kudos 2026-05-20 10:51:46 op Scheuren op de autobahn
@Perineumsnuyvert | 20-05-26 | 10:39: Dit is Duitsland, daar is dat wel degelijk verplicht en verzaken te helpen kan je een jaar gevangenisstraf opleveren:

"Wer bei Unglücksfällen oder gemeiner Gefahr oder Not nicht Hilfe leistet, obwohl dies erforderlich und ihm den Umständen nach zuzumuten, insbesondere ohne erhebliche eigene Gefahr und ohne Verletzung anderer wichtiger Pflichten möglich ist, wird mit Freiheitsstrafe bis zu einem Jahr oder mit Geldstrafe bestraft."

0 kudos 2026-05-20 07:40:26 op Tesla kwaliteitscontrole
@Stonecity | 19-05-26 | 21:40: als die in Amerika gemaakt zijn wel ja. Ook BMWs en VWs worden slecht gebouwd in Amerikaanse fabrieken.

39 kudos 2026-05-19 10:09:21 op Van de regen in de drup
Die eigenaar die geen geld meer heeft waardoor zijn auto terug genomen wordt?

0 kudos 2026-05-18 21:53:02 op Kind aangevallen door hert
@nee_geur | 18-05-26 | 18:43: ik zie en hoor liever helemaal geen kinderen.

0 kudos 2026-05-18 21:51:21 op Gotta catch them all!
@pipo Jazeker, helemaal als je hem op een kwart van de snelheid afspeelt.

6 kudos 2026-05-18 21:43:06 op Lievv babyvogeltje filmen
@Hunebedbouwer | 18-05-26 | 19:50: ik heb drie katten. Ze mogen alleen in de achtertuin en op het dakterras. En momenteel alleen het dakterras, want het zal niet lang meer duren voor de pimpelmeesjes, die in het huisje in de achtertuin aan het nestelen zijn, uitvliegen.

2 kudos 2026-05-18 21:38:24 op Rambo in de volksbuurt
@SuqMadiq | 18-05-26 | 21:10: wordt die hondenbelasting ook eindelijk eens ergens voor gebruikt.