14,758 +15079 -321
Kudos
#4875 (Top 1.5254%)
| Kudos/dag | 5.19 |
| Kudos/reaguursel | 59.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1648 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
14,758 +15079 -321
Kudos
#4875 (Top 1.5254%)
| Kudos/dag | 5.19 |
| Kudos/reaguursel | 59.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1648 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
246
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 35 |
| Reacties per reaguursel | 1.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 16-02-2018 |
| Eerste reactie op | 19-02-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2025-11-30 12:58:28 door Batavier52 op Meneer zegt nee tegen het AC
Als je zoveel woorden nodig hebt om niks te zeggen ben je af!
10 kudos 2025-11-30 11:09:24 door Pepernooit op Meneer zegt nee tegen het AC
Maar wat betekent AZC nou?
-1 kudos 2025-11-24 12:38:00 door jan1000001 op Belletje lellen gaat fout
Ik hoop dat hij het gevonden heeft...
0 kudos 2025-11-20 16:01:02 door Zedelijke_stoner op Pareltje uit de oude doosch, DaklozenTV Amsterdam
'Lekker' drank en drugs gebruiken inderdaad. Drank- en drugsgebruik kan je opdelen in twee hoofdgroepen: gebruik voor het plezier, en zelfmedicatie.
Daklozen vallen in die laatste groep.
Moet je je voorstellen dat je, door grote problemen en/of zorgen, je jezelf al een hele lange periode (jaren) depressief voelt. Je hebt door de jaren heen alles al probeert om die problemen en zorgen op te lossen, maar het wordt maar niet beter. Dag in dag uit voel je je kut. Dan wil je je ook wel eens wat beter voelen zodat je het vol houdt om te blijven leven. Want je wilt niet dood, je wilt je gewoon oke voelen net als ieder ander. Dan ga je op een gegeven moment dus naar middelen grijpen. En daar kan je in verstrikt raken. Want als de gewoonte en verslaving erin geslopen is, dan is er weer afkomen nog moeilijker omdat je dan door een nog zuurdere appel heen moet met een periode waarin je je nog velen malen slechter voelt dat je gewoon heel veel doodgedachten krijgt.
Dus succes om daar alleen en zonder hulp uit te komen.
3 kudos 2025-11-20 14:02:23 door DominiqueWeesie op Pareltje uit de oude doosch, DaklozenTV Amsterdam
Nou doeg hè. We zullen je niet missen.
2 kudos 2025-11-20 13:54:51 door gerard1975 op Pareltje uit de oude doosch, DaklozenTV Amsterdam
*Links heeft. En Halbe, geloof me als ik zeg dat ik spreek namens een breder publiek dan enkel linkse Amsterdammers: wij zullen ook een stuk gelukkiger zijn als je bent opgekrast.
0 kudos 2025-11-20 10:48:19 door Dr_Prepper op Pareltje uit de oude doosch, DaklozenTV Amsterdam
Je vertrekt naar je Datsja?
-3 kudos 2025-11-20 10:38:34 door Flipwagon op Pareltje uit de oude doosch, DaklozenTV Amsterdam
Als dakloze kan je onbebouwdekombeperkt zijn.
3 kudos 2025-11-19 19:38:59 door LiesjeLeerdeLotje... op Was nou maar bij de accu begonnen
Jij bent me er ook eentje hoor. Dan zit je bij Poetin en dan ben je monteur....
5 kudos 2025-10-28 14:25:57 door Wakemeister op Ondertussen op feestboek
Ydol.
0 kudos 2025-10-11 15:32:41 door Sjoneytokoloney op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
-weggejorist-
0 kudos 2025-10-11 15:20:38 door Sjoneytokoloney op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
-weggejorist-
10 kudos 2025-08-03 11:49:43 door Dee Miller op Nederlandse vrouw van tv opgepakt
De term "influencer" zegt vooral iets over de volgers.
De influencer zelf denkt vaak dat ze dan beroemd en belangrijk zijn en daar gaat het dus mis.
Het gaat sowieso al mis met dat hele socialmedia maar goed...
-5 kudos 2025-08-03 11:09:49 door Orichinals op Nederlandse vrouw van tv opgepakt
Volgens mij, staat er nergens in beide artikelen, dat zij een 'influencer' is. Overal staat een bekende TV-ster, of een Nederlandse vrouw, die deelnam aan diverse televisieprogramma's. Ze had tenslotte maar 20.000 volgers op Instagram, dat is niet bijster super veel, wel veel, maar die schijn je ook te kunnen kopen?
Evenwel, goed dat zij gepakt is en een rechtzaak gaat krijgen, stop haar maar een flink aantal jaren in de Franse cel, zal d'r leren. Maar het zal wel weer één en al jammeren worden, zo van 'ik wist nergens van' en weet ik veel allerhande excuses.
0 kudos 2025-08-03 10:57:36 door Halbe.Zijlstra op Neem hem maar mee naar de paaz
@Hayfork dit kan je zeggen, maar wat vandaag "absurd" is, is morgen "normaal". Dingen die we ons 20 jaar terug niet konden voorstellen zijn nu werkelijkheid. Je kan niet ontkennen dat er een negatieve tendens is is tokkiegedrag, steeds meer en steeds vergaander. Dus hé, even zwaaien straks eh naar de camera als je wordt gefilmd
0 kudos 2025-08-03 10:55:28 door nergens_goed_voor op Neem hem maar mee naar de paaz
Misschien als bewijsmateriaal als ze hem neer moeten stompen omdat hij volledig uit z'n stekker gaat?
3 kudos 2025-08-03 08:05:16 door Hayfork op Neem hem maar mee naar de paaz
Ahja, de argumentum ad absurdum. Daar is ie weer. Maar hey, je was er weer bij.
5 kudos 2025-07-25 11:39:22 door Uhoortnogvanons op Recyclen
Die slaat Google wel voor je op.
-32 kudos 2025-07-24 11:58:27 door vansuyle.com op Chef-koffie Drinken op de Museumplein gestopt met demonstreren
Dankzij koffiedrinken zijn er mensen overleden? Wie is hier de wappie?
4 kudos 2025-07-08 09:20:08 door Het Vragevuur op Jacky heeft een nieuw zwemstek
"in dit land."
Alsof iedereen zo reageert in NL. Wat een dramatische en vervelende manier van overdrijven heb je.
Oh ja, je wil plusjes.
3 kudos 2025-07-08 09:20:00 door ballenvanstijl op Jacky heeft een nieuw zwemstek
Als ironie een reaguursel was..
En in je volgende comment vast klagen dat die lgbti+ers zoveel aandacht moeten hebben.
2 kudos 2025-07-08 00:39:30 door Forza_Ruud_Krol op Jacky heeft een nieuw zwemstek
Je doet alsof je heel erg opkomt voor de tot in haar diepste ziel beledigde Jacky, en dat doe je door heel veel andere mensen diep te beledigen.
Wat ben je dan voor imbeciele aaseter? Over de rug van mensen die échte ellende meemaken je zielige puntje willen maken...
Je begrijpt helemaal niets van respect en waardigheid. Jij mag noch van Jacky noch van die anderen zelfs maar het handdoekje dragen. Dat ben jij helemaal niet waard.
10 kudos 2025-07-07 22:17:29 door DiePanzerVorwaerts op Jacky heeft een nieuw zwemstek
Zelden een reaguursel gelezen dat intolerantie veroordeelt en tegelijkertijd bol staat van de intolerante rethoriek.
12 kudos 2025-07-07 21:27:17 door martijnberendsen op Jacky heeft een nieuw zwemstek
dumpert is gelukkig een lichtend voorbeeld in het hele acceptatie gebeuren
40 kudos 2025-07-07 19:41:42 door Peterrrrrrrr op Jacky heeft een nieuw zwemstek
Ik vermoed dat de mensen die deze vrouw niet accepteren, de (treffend omschreven) driewielers ook niet accepteren. Die vinden iedereen onbelangrijk behalve zichzelf.
-1 kudos 2025-07-07 10:44:18 door Hariebombarie op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@belco Nee, dat zegt niks over mij. Een aantal dingen die mij steeds opvallen: Je belicht alles van een kant waarbij je een historisch veel te rooskleurig beeld schetst over Palestijnen en steeds volhoudt dat een kant alleen schuld heeft. Daarnaast, je slaat structureel bij vrijwel elk reaguursel een hele hoop belangrijke feiten over. Misstanden moeten zeker aangekaart worden, maar als ik al die reaguursels van jou lees bij een Israel/Gaza gerelateerd filmpje, ben je erg selectief en verkondig je halve feiten. Vooral je reaguursels in dit stuk, tonen aan dat je het conflict niet helemaal begrijpt of wilt begrijpen. Ik denk overigens niet dat je pro-hamas of antisemitische bent, maar je bent erg moeilijk serieus te nemen.
-3 kudos 2025-07-07 07:27:20 door belco1998 op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@Hariebombarie | 07-07-25 | 08:57: Of ik in een "andere fuik" zit? Ik laat juist zien wat structureel wordt verzwegen of gladgestreken. Dat jij dat gelijk ziet als propaganda zegt meer over hoe jij naar kritiek kijkt dan over mij.
Het is geen hypocrisie om misstanden te benoemen die anderen liever negeren. Ik baseer me op feiten en geschiedenis, niet op eenzijdige loyaliteit.
Als je denkt dat ik ergens fout zit stel dan gewoon inhoudelijke vragen in plaats van loze kreten. Ik draai nergens omheen.
0 kudos 2025-07-07 06:57:01 door Hariebombarie op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@Belco Je verwijt andere constant dat ze in een pro-Israel propagandafuik zitten, maar je maakt voor mij wel prachtig duidelijk hier dat dat voor jou ook geldt, maar dan aan de andere kant van het verhaal. Hypocriet figuur.
-5 kudos 2025-07-07 06:56:25 door belco1998 op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@DiePanzerVorwaerts | 07-07-25 | 07:18: Jij begint over Oeigoeren en Rohingya alsof je er ooit iets om gaf. Je gebruikt ze puur om kritiek op Israël weg te poetsen.
Ik heb het al vaker gezegd en herhaal het nog een keer: Nederland steunt en verdedigt Israël, een agressor, een oorlogsmisdadiger en kolonist al decennialang door dik en dun. In al die andere conflicten die jij erbij sleept, gebeurt dat niet. Appels met peren vergelijking.
En dan ga je jammeren dat het "omdat er geen Joden bij betrokken zijn" ineens handpoppen zijn van Hamas? Daarmee diskwalificeer je vooral jezelf. Ik zeg toch ook niet dat jij een handpop bent van de zionisten. Kom eens met feiten en stop met beledigen en onzin erbij in mengen. Ik snap heus wel dat het voor jullie steeds lastiger is om Israël te verdedigen. Maar doe eens een echte poging.
-2 kudos 2025-07-07 06:46:32 door belco1998 op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@Leegzwembad | 07-07-25 | 07:15: Beste @leegzwembad, ik snap niet hoe jij van alles door elkaar schrijft. Ik hoop dat ik het goed heb begrepen, dus hierbij mijn reactie.
De ICC heeft tegen Netanyahu, Gallant en Al-Masri een arrestatiebevel uitgevaardigd. De ICC wordt door meerdere landen erkend, dus het is niet alleen Nederland omdat het hof hier zit.
Wat wapens betreft: ik benoem nergens dat Nederland direct wapens levert, dus ik snap niet wat jij ervan maakt. Nederland verdedigt en steunt Israël al decennialang met alles wat daar gebeurt.
Kolonisatie is niet op 7 oktober begonnen. En ja, 7 oktober was verschrikkelijk, maar jij vergeet graag dat daarvoor al meerdere malen grote groepen Palestijnen door het IDF zijn afgeslacht. Maar daar hoor ik zelden iemand over, al helemaal niet jou.
Blijf jij vooral blind alleen Israëlische slachtoffers benoemen, want volgens veel Israëliërs zijn Palestijnen toch beesten die dood moeten.
En dan Rusland-Oekraïne… ik snap niet goed wat je daarmee probeert te zeggen. Je verhaal is warrig. Maar wel over "IQ" beginnen, beetje ironisch van jou? Wat betreft Hamas of Gaza: bijna al het geld dat binnenkomt, gebeurt onder het toeziend oog van Israël zelf. Denk je dat Mossad geen idee wat er in Gaza gebeurt? Laat mij niet lachen.
En terwijl jij over 'hulp' praat die Palestijnen zouden krijgen, vergeet je dat Israël elk jaar miljarden aan steun ontvangt uit het Westen zonder enige sanctie, ongeacht hoeveel mensenrechtenschendingen ze plegen.
Jij meet met twee maten. Als je echt in debat wilt, kom dan naar het midden. Nu klink je vooral als iemand die op Israëlische propaganda bouwt, niet op feiten.
0 kudos 2025-07-07 05:37:10 door littlerocketman op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
Amen! Stukje historisch besef van deze TikTok generatie zou ook wel helpen.
2 kudos 2025-07-07 05:18:18 door DiePanzerVorwaerts op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@belco1998 | 06-07-25 | 22:25:
Over simpel gesproken: nooit hoor je eentje van die Palliedemonstranten over de Oeigoeren of de Rohingya, of over de vele andere conflicten in de wereld . 110 miljoen mensen zijn ontheemd, op de vlucht of met geweld verdreven. Maar daar zijn geen Joden bij betrokken dus daar hoor je die handpoppen van Hamas niet over.
1 kudos 2025-07-07 05:15:15 door Leegzwembad op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@belco1998 | 06-07-25 | 22:25: volgensmij is die Israël zijn president alleen in ons landje veroordeeld. Dus waar haal je al die onzin vandaan? En voor je over zogenaamde wapens begint het enige wat vanuit NL is gekomen zijn figtherjets hun onderdelen waarvan we wat hier in NL mogen maken van die Amerikanen maar zij nog steeds volledig de baas over zijn of iedegeval denken te zijn. Dat verdedigen waar je t over hebt is ook bullshit, wellicht dat je zou kunnen argumenteren dat ze t nu doen maar nu moeten ze wel nadat ze op oct7 hun terroristische slachtpartij hebben aangericht en er is geen ander woord voor dan slachtpartij dat was niet verdedigen tegen de IDF aangezien ze niet het IDF als doelwit hadden. Je kan Oekraine en de Palestijnen sitautie gewoon niet vergelijken en toch doen die pro Palestijnen dat terwijl oct 7 veel later gebeurde dan dat Oekraine werd ingevallen maar zij niet gingen protesteren tegen de olie tankers die van Rusland nog even NL binnen kwamen in het begin van de oorlog of tegen Heineken en andere bedrijven die onder schimmige constructies nog hun bedrijf laat lopen in Rusland dus die mensen hadden al geen meedelijden met Oekraine voordat de oorlog in het midden oosten begon en vaak zijn ze ook nog pro Russisch want alles westers is slecht terwijl ze nooit hebben gekeken wie de Palestijnen al voor tientallen jaren honderden miljoen stuurt en heel ver weg staat van alle andere landen of wereld delen. Maarja laag IQ volk kan niet google dus zij zouden nooit weten dat Arabische landen sommige jaren geen cent of hulp hadden gestuurd tussen en dat het allemaal van onze belasting werd betaald en andere EU landen en de EU zelf ook nog is.
4 kudos 2025-07-06 20:53:57 door Deugjerot op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
@effitbeffit | 06-07-25 | 22:04: Helemaal niets roepen, gewoon lekker alle dagelijkse ellende even vergeten. Maar nee hoor, lekker deugen....niets meer, niets minder.
-16 kudos 2025-07-06 20:25:45 door belco1998 op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
Palestina werd bezet, geblokkeerd en gebombardeerd in een openluchtgevangenis genaamd Gaza, vóórdat het zich kon verzetten, met steun van landen als Nederland. Oekraïne, dat nog steeds vrij is, mag met Nederlandse steun terugvechten, maar als Palestijnen dat doen, zijn ze ineens 'de agressor'? Je meet met twee maten, precies zoals een simpel iemand doet: niet willen inzien wat er echt speelt en alleen maar hardnekkig verontschuldigingen zoeken om het onrecht te bagatelliseren.
Israël, opgericht door zionisten in 1948, verdreef met de Nakba honderdduizenden Palestijnen, dát was de agressie. Die kolonisatie gaat tot op vandaag door. Maar jij zit lekker veilig in je comfortabele narratief, terwijl je feitelijk kolonisatie en genocide accepteert. En als ik kijk naar de plussers hier op Dumpert, zijn er veel mensen die niet nadenken, misschien ook omdat Palestijnen voor een groot deel moslim zijn en Oekraïners vooral christen. Geef me een weloverwogen weerwoord, niet alleen minnetjes, en kom niet meteen met radicale uitspraken.
-17 kudos 2025-07-06 20:04:15 door effitbeffit op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
Beste Halbe, heel europa staat al sinds dag 1 vol overtuiging achter oekraine. Maar ondertussen blijft heel west europa wegkijken van hoe israel huishoudt in gaza. Dus ja, mocht je beide genocides willen stoppen, wat moet je dan roepen op t podium?
61 kudos 2025-07-06 19:22:52 door aceshigh op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
Oekraïners zijn in hun ogen niet zielig want het zijn christenen, de Palestijnen zijn Islamitisch en daardoor per definitie zielig. Het blijft mij verbazen dat progressief Nederland in het verleden zo gevochten heeft voor vrouwenrechten en tegen de onderdrukking door de kerk, terwijl ze tegenwoordig telkens de religie van de vrede en haar volgelingen omarmt, volgelingen die opvattingen hebben die haaks staan op het progressieve gedachtengoed. Is progressief Nederland nou zo naïef of vooral onwetend?
52 kudos 2025-07-06 19:11:29 door izotopecata op Goldband showt Palestijnse vlag op Rock Werchter
Brainwashed laag iq TikTok volk.. daarom..
4 kudos 2025-06-24 09:48:44 door Gelehesje op Splinter Chabot zijn ervaringen met homohaat
@Scherpstemes | 24-06-25 | 11:02: Het gross is mocro, de reset is collateral damage dat Marokko mag uitzoeken.
3 kudos 2025-06-24 09:02:22 door Scherpstemes op Splinter Chabot zijn ervaringen met homohaat
Bedoel je met 'fin' soms een Marokkaan?
1 kudos 2025-06-14 11:05:47 door Schuurm op Overval op geldtransport
Blijkbaar niemand in de buurt met lood.
Binnen 3 minuten is er meestal geen politie.
1 kudos 2025-06-14 07:48:03 door heinzel op Vulvastomen
Jonguh!
0 kudos 2025-06-09 14:51:54 door SlinkseRukker op Achternaam bij je mening #1
Eenopa, jij snapt volgens mij nog niet eens hoe progressieve belasting werkt of niet?
-6 kudos 2025-06-09 09:43:34 door Eenopa op Achternaam bij je mening #1
ja, goed idee. Laten we mensen iet gelijk behandelen en iedere mogelijkheid om serieus boven het maaiveld uit te komen, onderuit halen. Dit is echt zo'n ongelofelijke communistische quatsch wat je schrijft.
9 kudos 2025-06-09 09:30:28 door Halbe.Zijlstra op Achternaam bij je mening #1
@effitbeffit | 09-06-25 | 11:12: Lees anders nog even de tekst van het artikel. Afschaffen is dus voor iedereen gelijkheid in erfbelasting, namelijk 0%. Daar profiteert de superrijke van. Dus volgens mij schrijf ik over een ander percentage boven een bepaalde grens, wellicht 70-80% boven de 3 miljoen bijvoorbeeld. Die bestaat nog niet toch? Lees anders even na hoe die schijven werken, dan kom je dit percentage niet tegen
7 kudos 2025-06-09 09:12:59 door effitbeffit op Achternaam bij je mening #1
Goed idee met van die schijven… Zoek anders nog even op hoe t inderdaad werkt.
3 kudos 2025-05-16 16:54:32 door stevigekok op Mannen, simpele wezens
Restaurant aka shoarmatent
12 kudos 2025-05-16 11:38:27 door Obesitaart op Mannen, simpele wezens
Hij schaamt zich vooral voor de eventuele consequenties volgens mij.
20 kudos 2025-05-16 11:35:06 door drs.Schnitzel op Mannen, simpele wezens
@lamskabouter | 16-05-25 | 07:43: Ik weet het niet.. zou iemand die tot dit in staat is zich schamen voor z'n gedrag? Zo'n figuur mist toch iets in z'n bovenkamer?
102 kudos 2025-05-16 05:43:36 door lamskabouter op Mannen, simpele wezens
Gevoelsmatig ben ik het helemaal met je eens maar waarschijnlijk is deze aanpak veel effectiever. Deze man wordt nu veel beter met zijn gedrag geconfronteerd en schaamt zich hopelijk nu diep voor zijn gedrag voor al die kinderen.
plusje voor papa Lang