66,654 +75738 -9084
Kudos
#755 (Top 0.2362%)
| Kudos/dag | 39.94 |
| Kudos/reaguursel | 12.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2717 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -490 |
66,654 +75738 -9084
Kudos
#755 (Top 0.2362%)
| Kudos/dag | 39.94 |
| Kudos/reaguursel | 12.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2717 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -490 |
5,334
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.2 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 83 |
| Geregistreerd op | 28-11-2021 |
| Eerste reactie op | 28-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-135 kudos 2026-06-21 10:56:43 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Het hele land naar de klote, pure verbinding inderdaad. Wat een koning.
2 kudos 2026-06-20 09:59:14 op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Blitz hebben die Duitsers wel verstand van.
10 kudos 2026-06-19 22:35:00 op Verdrietig
Vergeet Meneer Aart niet...
-11 kudos 2026-06-19 22:27:49 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@kaboutermuts | 19-06-26 | 21:52: Dan laat je het afleveren bij een pakketpunt.. Sowieso, als je de hele dag niet thuis bent.
-38 kudos 2026-06-19 22:26:26 op LEGO-diefstal in Rijssen
Zie je wel, Nederlanders doen het ook...
12 kudos 2026-06-18 15:41:18 op Meneer op kantoor
Waar kan ik solliciteren...
39 kudos 2026-06-18 11:09:29 op Oekraïne slaat weer toe
Goooooodmorning Moscow...
5 kudos 2026-06-18 11:08:41 op Moeder natuur gaf een showtje
Ahh de opnames voor het laatste gevecht van de nieuwe DBZ film zijn begonnen zo te zien.
1 kudos 2026-06-17 08:39:29 op Het was weer gezellig in de pub
@Foxyfoxtrot | 16-06-26 | 22:05: Je kan beter Z7 lassen, dat gaat wat makkelijker.
5 kudos 2026-06-15 17:41:03 op Hotdogdate
Gewoon ff een Hawk Toah op dat broodje.
5 kudos 2026-06-14 21:15:08 op Bootongelukje
Tip: Geluid uit..
-16 kudos 2026-06-14 14:33:02 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Zelf is ze een veganist zo te zien.,
2 kudos 2026-06-13 10:43:48 op Past niet!
Die hoeft tenminste nooit te werken voor benzine..
-3 kudos 2026-06-13 10:42:16 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Kama-jaja-jippie-jippie-jeey!!
9 kudos 2026-06-13 10:40:08 op Ritje met het reuzenrad
Ach ja, het hoeft maar 1x fout te gaan.
3 kudos 2026-06-09 10:29:36 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Naar boven? Je staat buiten muts.
21 kudos 2026-06-09 10:28:28 op Jij gaat de bus uit
@Valreep | 09-06-26 | 09:53: Nee, krokettenbos, is wat ruwer.
-6 kudos 2026-06-08 16:32:20 op A-team lost het op
Here you go: https://youtu.be/JQkTTOJm81Q...
-5 kudos 2026-06-07 20:43:20 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Where are you guy's from..
5 kudos 2026-06-07 12:07:23 op Man doet lijm in sleutelgat
Dit vind ik wel wat meer als kattenkwaad.
-5 kudos 2026-06-07 12:03:19 op Tette in de slingshot
Wat een paardenbek
28 kudos 2026-06-06 21:49:16 op Babyhertje redden uit de put
Mooi reetje hoor.
3 kudos 2026-06-06 21:48:21 op Het is toch wel een spannende periode...
Dacht dat die vent vast zat..
-1 kudos 2026-06-06 21:46:37 op Graag jullie mening
Vette reet
38 kudos 2026-06-05 21:50:53 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Wie? Een Kutfluencer die niets toevoegt aan de maatschappij.
35 kudos 2026-06-05 21:49:25 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Gelijk heeft ie, bestel je iets van een paar euro bij Bol, bedankt voor je bestelling van, van extern bedrijf. Uw bestelling is in behandeling van beide partijen, uw bestelling is gereed voor verzending. Uw Bestelling is verzonden. PostNL heeft een melding gehad van een bestelling. POSTNL heeft uw bestelling ontvangen, POSTNL berekend de tijd wanneer u het krijgt. Morgen ontvangt u een pakketje van die en die van alle drie de partijen. Uw pakketje is onderweg van alle drie de partijen, uw pakketje is aangekomen van alle drie de partijen en dan de reviews nog. Ben vast nog een paar stappen vergeten.
8 kudos 2026-06-04 18:44:27 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Overdreven popiejopiegedoe.
1 kudos 2026-06-04 17:30:57 op Met je blote reet in de trein staan
Een paar is in dit geval een stuk of 160
8 kudos 2026-06-04 17:28:46 op Met je blote reet in de trein staan
Een verwarrier.
6 kudos 2026-06-04 17:25:15 op Ja kokosnoot ofzo
Als ik zo'n moeder had, hield ik ook van haar,
3 kudos 2026-06-02 10:25:24 op Goeiemorgen
Mommy..
0 kudos 2026-06-01 14:40:17 op Ontploffing vuurwerkfabriek Malta van alle hoeken
Die is niet malt zeg..
-1 kudos 2026-05-31 11:04:57 op Nextlevel netjewerp
Netjes
-6 kudos 2026-05-30 10:22:54 op Fatbiker heeft het gas erop
1 staat op
10 kudos 2026-05-30 10:22:03 op Alexia doet dansje
Dat bekkie...
0 kudos 2026-05-29 12:57:37 op Zunne grote vuurbal jonge!
Doe nou niet Jeroen.
17 kudos 2026-05-28 14:08:36 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
We zijn er zo blij mee...
24 kudos 2026-05-28 10:57:06 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
We zijn er zo blij mee...
-1 kudos 2026-05-28 08:24:19 op Even je kever aanzetten
Zelfs Hans zal wegrennen.
6 kudos 2026-05-28 08:21:22 op Heel herkenbaar
kwartier... haha.
3 kudos 2026-05-28 08:17:50 op Geen idee wat hier gaande is
White privilege.
4 kudos 2026-05-26 22:04:58 op Boa huisbezoek
Waarom word ie überhaupt uitgenodigd bij de burgermeester? Ik zal ook zo mijn bedenkingen hebben dan. En waarom komt een handhaver aan de deur?
2 kudos 2026-05-25 08:17:27 op Meer beelden terrasterror Breda
Ik ben bang dat het niet van onze staat is.
19 kudos 2026-05-25 08:16:42 op Meer beelden terrasterror Breda
Wajoo, ajjj, oejojo, chat chat.. aueuvccpe wajoo ofzoiets. ik kan The Sims nog beter verstaan.
0 kudos 2026-05-24 21:10:30 op Het leven met triple D
Hypnotiserende beelden dit.
-1 kudos 2026-05-24 11:46:47 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Ik trek vandaag een boerka aan, weet alleen niet hoe ik mijn ogen in moet smeren.
43 kudos 2026-05-24 11:41:12 op Rico reactie na het gevecht
Ach, volgende keer in Nederland doen we het gewoon andersom: kickboksen tegen Usyk.
51 kudos 2026-05-21 18:11:59 op Maak mij nou niet gek
Kuttubers.. kutfluencers... oprotten.
0 kudos 2026-05-19 21:21:05 op Nederlandse safari
@MojoNL | 19-05-26 | 20:33: Dat is in de randstad.
0 kudos 2026-05-18 00:22:26 op Dutch Giant bij Gert
@Dirk-teur | 17-05-26 | 15:09: Nee hij bedoelt Paul natuurlijk...