DumpStats voor Corsair-Gamer

66,654 +75738 -9084

Kudos

#755 (Top 0.2362%)

Kudos/dag 39.94
Kudos/reaguursel 12.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 2717
Minste kudos op 1 reaguursel -490

5,334

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.2
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 83
Geregistreerd op 28-11-2021
Eerste reactie op 28-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-19 22:35:00 op Verdrietig
Vergeet Meneer Aart niet...

5 kudos 2026-06-18 11:08:41 op Moeder natuur gaf een showtje
Ahh de opnames voor het laatste gevecht van de nieuwe DBZ film zijn begonnen zo te zien.

5 kudos 2026-06-15 17:41:03 op Hotdogdate
Gewoon ff een Hawk Toah op dat broodje.

2 kudos 2026-06-13 10:43:48 op Past niet!
Die hoeft tenminste nooit te werken voor benzine..

21 kudos 2026-06-09 10:28:28 op Jij gaat de bus uit
@Valreep | 09-06-26 | 09:53: Nee, krokettenbos, is wat ruwer.

35 kudos 2026-06-05 21:49:25 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Gelijk heeft ie, bestel je iets van een paar euro bij Bol, bedankt voor je bestelling van, van extern bedrijf. Uw bestelling is in behandeling van beide partijen, uw bestelling is gereed voor verzending. Uw Bestelling is verzonden. PostNL heeft een melding gehad van een bestelling. POSTNL heeft uw bestelling ontvangen, POSTNL berekend de tijd wanneer u het krijgt. Morgen ontvangt u een pakketje van die en die van alle drie de partijen. Uw pakketje is onderweg van alle drie de partijen, uw pakketje is aangekomen van alle drie de partijen en dan de reviews nog. Ben vast nog een paar stappen vergeten.

6 kudos 2026-06-04 17:25:15 op Ja kokosnoot ofzo
Als ik zo'n moeder had, hield ik ook van haar,

4 kudos 2026-05-26 22:04:58 op Boa huisbezoek
Waarom word ie überhaupt uitgenodigd bij de burgermeester? Ik zal ook zo mijn bedenkingen hebben dan. En waarom komt een handhaver aan de deur?

19 kudos 2026-05-25 08:16:42 op Meer beelden terrasterror Breda
Wajoo, ajjj, oejojo, chat chat.. aueuvccpe wajoo ofzoiets. ik kan The Sims nog beter verstaan.

43 kudos 2026-05-24 11:41:12 op Rico reactie na het gevecht
Ach, volgende keer in Nederland doen we het gewoon andersom: kickboksen tegen Usyk.

0 kudos 2026-05-19 21:21:05 op Nederlandse safari
@MojoNL | 19-05-26 | 20:33: Dat is in de randstad.

0 kudos 2026-05-18 00:22:26 op Dutch Giant bij Gert
@Dirk-teur | 17-05-26 | 15:09: Nee hij bedoelt Paul natuurlijk...