DumpStats voor Meazel

9,936 +11682 -1746

Kudos

#7510 (Top 2.3499%)

Kudos/dag 8.16
Kudos/reaguursel 9.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 347
Minste kudos op 1 reaguursel -278

1,020

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.84
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 8.2
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 44
Geregistreerd op 23-02-2023
Eerste reactie op 23-02-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-05-31 01:17:59 op PSG wint de Champions League
Timberlake, je hebt helemaal gelijk. Die woorden staan inderdaad in de titels. Alleen jammer dat in diezelfde titels het beestje niet bij naam wordt genoemd. Er wordt niet vermeld wie de rellen, arrestaties en chaos veroorzaken. Ik noem het beestje wel bij naam: veelal geïmporteerd of latere generatie "Nederlanders" met een voorkeur voor een sprookje over een pedofilie profeet. Tip: pas je aan, en laat dat zandbaksprookje in de zandbak

20 kudos 2026-05-31 00:37:21 op PSG wint de Champions League
Nu is het nog in Frankrijk, straks bij ons om de hoek zegt ie dan.. Bij ons om de hoek is al gaande moat, zelfs hier in het pittoreske dorpje tubbergen hebben we al te maken met die klaplopers.

22 kudos 2026-05-29 14:24:50 op Helpppp!!
dat wijf spoort niet

0 kudos 2026-05-29 14:24:36 op Helpppp!!
omdat ze niet spoort

1 kudos 2026-05-27 23:15:00 op Adrenaline
ik heb helemaal geen stuur

2 kudos 2026-05-18 12:18:43 op Pickpocket!!
moeten die volgers wel een telefoon hebben

6 kudos 2026-05-14 11:31:17 op Starter op de huizenmarkt
lekker aan de drugs als je de trailer va. nachtkinderen mag geloven

13 kudos 2026-04-28 19:48:39 op NASCAR pitfail
verwissel je eigen banden maar, klapmongool

8 kudos 2026-02-08 11:03:36 op Nachtelijke straatfittie
Er staat een spandoek met de hofstede erop. Als je zoekt op google kom je uit bij haaksbergen. Of het ook zo is laat ik in het midden