DumpStats voor Plankveurdekop

51,909 +56555 -4646

Kudos

#1056 (Top 0.3304%)

Kudos/dag 31.21
Kudos/reaguursel 10.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 872
Minste kudos op 1 reaguursel -202

4,743

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.85
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 18.3
Reacties per reaguursel 0.09
Meeste reaguursels op 1 dag 28
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 05-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 20:48:17 op Mag ik even je aandacht?
@chickenlover | 22-06-26 | 19:32: Samurai is er zo eentje die gedragen strings besteld die de meid in kwestie, 5 voor een tientje bij de Zeeman heeft gekocht en 3 seconden heeft aangehad voor de bijbehorende foto en er vervolgens yoghurt in het kruisje heeft gesmeerd om te doen alsof ze hem de hele dag heeft gedragen.

2 kudos 2026-06-22 20:26:49 op BDM gaat gewoon door!
Wanneer ze er zelf niet even aan had gezeten, was het mij niet opgevallen dat haar rechter schaamlip groter is dan haar linker...

-2 kudos 2026-06-20 12:41:10 op Hitteplan 10/10
Ik snap die obsessie met anaal eigenlijk nooit: Jullie weten dat daar ook gewoon stront uit komt, toch?

-1 kudos 2026-06-20 12:39:03 op Verdrietig
Categorie nutteloze weetjes aangezien we zijn stem hier nooit hebben gehoord en er dus ook niet mee opgegroeid zijn?

1 kudos 2026-06-20 12:31:25 op ALARM: extreme hitte!
Mwah, met drie tegelijk krijg ik last van mijn ogen want je wil toch alles zien...

15 kudos 2026-06-19 19:16:27 op Messi is een diva
Er hoeft zich maar een tegenstander op te offeren om hem uit het toernooi te trappen. Oké, en een tweede die hetzelfde bij Ronaldo doet.

-1 kudos 2026-06-19 19:04:48 op Dumpert Hitteplan #5
Ze zit gebakken met zo'n boezem, of ze heeft een gebakken boezem.

6 kudos 2026-06-15 19:15:05 op Snelrecht op zijn best!
@nergens_goed_voor | 15-06-26 | 14:43: Daarbij is het dier ook nog 3 jaar onderzocht in het PieterBaanCentrum en hebben ze nog TBS overwogen.

2 kudos 2026-06-14 22:16:53 op Fijne zondag allemaal
@KenJijDeSwaffelman | 14-06-26 | 17:05: Nou en, mijn ex was ook de meeste tijd vals.

4 kudos 2026-06-13 12:42:05 op goedemorgen
Kende gij het verschil niet tussen un lapje stof en wat inktvlekken?

-1 kudos 2026-06-13 12:41:17 op goedemorgen
En even douchen want ze heeft allerlei vlekken op haar buik.

4 kudos 2026-06-13 12:37:59 op Fiets gestolen door kurwa's
Ik kom uit de logistiek en het Oostblokvolk dat 10 jaar geleden deze kant op kwam was nog wel te doen. Tegenwoordig komt de laatste drek aan platkoppen die ze nog over hebben ook deze kant op.

-4 kudos 2026-06-13 12:26:32 op Badmode op de poesloop! #2
Bij die tweede heb ik de eerste sleutel al gespot. Nu wil ik graag de tweede sleutel zoeken.

-2 kudos 2026-06-12 22:22:30 op Fast
Zou mooi zijn wanneer je ook zo'n situatie zou hebben in Nederland: Hoef je alleen maar een sluis open te zetten om het probleem op te lossen...

2 kudos 2026-06-12 22:17:05 op Zo ziet verslagenheid eruit
Ja, maar dan moet je deur er uit halen en het beslag er af schroeven of moeilijk gaan afplakken terwijl dat huis met de volgende orkaan toch weer naar zijn grootje is.

-6 kudos 2026-06-12 22:03:34 op Elke dag een vluggertje?
Ik ben blij dat ik het programma niet ken, maar toch: Goede bips.

-1 kudos 2026-06-12 22:00:10 op Spider-Man!
Volgens mij slaat de ondertitel helemaal nergens op. Heb geen Spiderman gezien.

0 kudos 2026-06-07 18:13:06 op Graag jullie mening
Los haar of in een knotje was de vraag. Ik zou zeggen een pijpknotje. Daarna zien we wel verder.

0 kudos 2026-06-06 19:36:34 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
De jeugd zou hier meer van doordrongen moeten worden: Dat je gewoon voor eeuwig een outcast bent wanneer je je op het criminele pad begeeft.

1 kudos 2026-06-06 19:24:54 op Stand up comedy
In het panel hebben ze dan ook wel iedere groep vertegenwoordigd zitten.

2 kudos 2026-06-06 19:21:06 op Mannenhumor op trilplaat
@Rabarber | 06-06-26 | 12:23: Dan hebben die homo's het toch ergens slimmer bekeken. Dom lullen met je matties EN neuken.

7 kudos 2026-06-05 19:02:33 op VrijMiBo
Dus minstens 15?

0 kudos 2026-06-05 18:54:00 op Onkruid vergaat niet
@InsideVeronica | 05-06-26 | 11:34: Ze zegt nog wel dat die niet zo hard groeit...

0 kudos 2026-06-04 23:53:33 op Jajaja schat
Pepperspray? Bedoel je niet GHB?

2 kudos 2026-05-31 19:12:34 op Mooi vrouwtje heb je daar
Vrouw had al meteen door dat haar agressieve vriendje over de schreef zou gaan.

3 kudos 2026-05-25 18:47:45 op Het is bloedheet weer.
Ik geef het een jaar en dan zie je het nog niet eens meer. Als je al ziet hoe natuurlijk de schaduw is van het touwtje van het bikinibroekje van de dame op 1:30. Bizar. Een jaar geleden zouden ze nog 6 vingers hebben.

1 kudos 2026-05-24 18:15:25 op Meisje komt naar beneden
De volgende keer moet ze mij even roepen. Dan houd ik ze wel voor haar vast onder het lopen.

1 kudos 2026-05-24 18:13:41 op Motorrijder op de vlucht
@martijnberendsen | 24-05-26 | 14:33: Beetje pijntjes en je auto total-loss. Wat zal je een paar duizend dollar interesseren wanneer je er zo goed van af bent gekomen. Ik zou, naast een andere auto, ook een staatslot kopen.

0 kudos 2026-05-24 17:56:22 op Creatief met kabels
@Wakemeister | 24-05-26 | 14:53: Gastendoekje zal je bedoelen....

4 kudos 2026-05-24 12:55:17 op AZC protest in Den Bosch
Binnen 1 seconde alle vooroordelen weer bevestigd zien worden. Ik ben altijd al voorstander geweest voor een verplichte IQ-test voordat je je mag voortplanten. Inmiddels ben ik ik voorstander van een IQ-test of je überhaupt verder mag leven....

1 kudos 2026-05-23 19:46:57 op Horecauitbater is boos op buiteneters
@Plankveurdekop | 23-05-26 | 19:32: Ik moet even op mezelf reageren aangezien ik net een ander filmpje heb gezien wat toch wat nuance aanbrengt.

-13 kudos 2026-05-23 19:45:56 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Zojuist zijn "excuusfilmpje" op Facebook gezien, maar ik denk er inmiddels wat genuanceerder over. De mensen in dit filmpje zijn zich duidelijk van geen kwaad bewust maar ik kan mij wel een voorstelling van maken dat je als huurder gefrustreerd raakt wanneer je een paar keer per dag mensen op je parkeerterrein hebt die afval achter laten en zelfs hun behoefte doen.