DumpStats voor ikken11

25,924 +29758 -3834

Kudos

#2591 (Top 0.8107%)

Kudos/dag 11.97
Kudos/reaguursel 9.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 1113
Minste kudos op 1 reaguursel -142

2,734

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.26
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.4
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 19-07-2020
Eerste reactie op 19-07-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 12:17:57 op Vetzakken in de sportschool
Had in deze tijd je bek dicht gehouden en je tieten laten zien. Maar die zul je ook wel niet hebben net zoals dat je geen respect en fatsoen kent.. lelijkerd met je paardengebit.

3 kudos 2026-06-24 07:24:13 op Aardverschuiving in India
Nou hé, dat ze niet allemaal de nieuwste Samsung of IPhone hebben aangeschaft. Schandalig... puber.

3 kudos 2026-06-23 11:30:43 op Honger?
Zonder sterren nsfw...

3 kudos 2026-06-23 11:30:03 op Honger?
So what...

11 kudos 2026-06-22 15:37:23 op Mexicanen ragebaiten
Maar bij zijn "val" heeft hij onderweg wél een Mexicaanse ledemaat geraakt...

13 kudos 2026-06-22 12:47:47 op Wie durft
Je hebt van die vrouwtjes die het mannetje ná de daad opeten...

26 kudos 2026-06-22 12:41:31 op Brobbey in de media
Nu een wereldvoetballer, zo dadelijk als hij een open kans mist kan die er niets van...

6 kudos 2026-06-22 09:31:51 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Nou doet de NPO ook wel hun best, om niet populair te zijn bij het overige deel van Nederland dat niet woke is...

1 kudos 2026-06-22 09:29:03 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@Metallerespectmaar | 22-06-26 | 09:07: wat wil je... blijven toekijken!!!! En als er iemand is die die "gekken" aanpakt alles uit de kast pakken om hem tegen te werken om maar niet je vingers te branden aan al dat gezindte die al in europa bivakkeren

13 kudos 2026-06-21 23:44:46 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Organisatie had dit weg gemoffeld. Totdat een Engelse reporter dit op de server tegen kwam. Toen moesten ze met de billen bloot en is er voor de bühne alsnog een straf uitgedeeld.

5 kudos 2026-06-21 17:32:14 op Onkruid vergaat niet!
Gewoon eens in de twee jaar een bloedonderzoek laten doen, zijn de waardes hoog kun je alsnog een vinger in je reet laten steken. En als je het leuk vindt, vraag je een second opinion aan...

-4 kudos 2026-06-21 17:14:25 op Express bezorging door DHL
Nee je koopt alleen nog bij een webshop die verstuurd met een voor jouw goede bezorgdienst. Zoniet koop je bij een fysieke winkel. Ik geef dat ook altijd bij een webshop aan. Bij een aantal kreeg ik bericht dat ze het met de "juiste" bezorgdienst willen versturen.

7 kudos 2026-06-21 14:14:25 op Wat vinden ze er op straat van?
Doe mij dan maar een Cruijff,van Hanegem, Neeskens,Bergkamp, van Beveren, Israel, Suurbier, Haan, van Basten, Krol, Lazeroms, om er een paar te noemen...

2 kudos 2026-06-21 11:11:58 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Het kost je wat extra bijtelling hé lamlul. Maar dan heb je wél de hele weg in beeld en kun je de andere weggebruikers flink dwars zitten. Maar óók op linksplakkers gaan ze meer op letten én bekeuren... weet zeker dat jij dat binnenkort gaat merken. Lulhannes...

12 kudos 2026-06-21 09:29:46 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Of het is niet zo duur als media je willen doen geloven. Er zijn er genoeg bevestiging dat als de juiste keuzes gemaakt zijn, het een stuk minder kost. De media is/was nog steeds in de anti Amerika modus.

4 kudos 2026-06-20 22:42:59 op Wippende hommels
Hij zal wel een kale kont hebben nu...

19 kudos 2026-06-20 16:31:14 op Primeur op WK
Regelement is weer met voeten getreden. De Belgen hadden rood moeten hebben, en alléén Messi had al drie keer rood moeten hebben in één wedstrijd één voor noppen planten op kuit. En twee keer voor praten achter shirt/hand.

15 kudos 2026-06-20 16:18:48 op Ben je gek geworden of zo?!
Gezien jouw taalgebruik is het behoorlijk naar de klote, en wordt het tijd dat jullie terug gaan...

-3 kudos 2026-06-20 15:46:05 op U parkeert hier
Chauffeur onwel geworden. Heldhaftige redding van personenwagen.

1 kudos 2026-06-19 17:12:59 op Dumpert Hitteplan #11
Vanaf haar hoofd is het ergens opeens sneller gaan groeien...

6 kudos 2026-06-19 13:14:43 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Die muziekband zal nooit wat worden. Zeiden de verantwoordelijken toendertijd... jaja..

-9 kudos 2026-06-19 13:12:24 op Zeuren is oppleuren
Nieuw beleid in America dringt langzaam door.
Onder Biden niet voor te stellen.

37 kudos 2026-06-19 12:57:42 op Oprotten met die camera!!!1!
Maar zo'n beroepswerkeloze die verf of andere troep over schilderijen flikkert, laten ze eerst helemaal uitrazen