36,191 +43398 -7207
Kudos
#1693 (Top 0.5298%)
| Kudos/dag | 11.8 |
| Kudos/reaguursel | 9.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 576 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -298 |
36,191 +43398 -7207
Kudos
#1693 (Top 0.5298%)
| Kudos/dag | 11.8 |
| Kudos/reaguursel | 9.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 576 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -298 |
3,891
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.27 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 15.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 30-01-2018 |
| Eerste reactie op | 30-01-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 20:52:50 op Carpaccio a la motorblok
een betere benaming is, een motor met 2.0 liter cilinderinhoud. dan weet je gelijk dat een cilinderkop daar geen invloed op heeft.
1 kudos 2026-06-22 22:36:57 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
het lijkt een ongeremde aanhangwagen.
8 kudos 2026-06-21 20:56:55 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
@RobSDR | 21-06-26 | 20:08: die heftruck chauffeur hadden ze ook meteen aan de kant moeten zetten, en een dikke prent geven, het is verboden zonder afscherming van de vorkpunten te rijden.
-2 kudos 2026-06-21 13:28:12 op Overwachte wildwaterbaan
prima, niets meer aan doen.
-1 kudos 2026-06-18 19:21:17 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@Farthdater | 18-06-26 | 14:55: je hebt even gemist dat links tegen versoepeling van de veel te strenge stikstof regels zijn?
2 kudos 2026-06-17 19:54:12 op Heldere boodschap
Witteke3991 denk daar nog maar eens aan terug als je zelf 83 bent.
3 kudos 2026-06-14 18:23:00 op Why did the chicken cross the road?
kip ik heb je.
-1 kudos 2026-06-14 13:31:47 op Wij zoeken jou!
@Dn Vleespet | 14-06-26 | 13:15: of als de hse officer naar huis is.
3 kudos 2026-06-13 20:02:44 op Visser springt in eigen net
ach jonge ben je van slag, neem een kekker kopje havermelk.
-19 kudos 2026-06-12 09:21:35 op Echte liefde is
sommige mensen zijn snel tevreden.
42 kudos 2026-06-12 09:18:36 op De weg van het dodelijke ongeluk
en die doorgetrokken streep staat er voor jan lul ?
-7 kudos 2026-06-11 16:53:26 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@ConkerTheKing | 11-06-26 | 16:48: door jou commentaar weten we ook wat jij stemt.
-3 kudos 2026-06-07 22:33:51 op Man doet lijm in sleutelgat
dat is er één van XR die heeft een niet thuis werk dag
-3 kudos 2026-06-07 22:23:57 op Ik maak me onzichtbaar
sarcasme uit:
10 kudos 2026-06-07 19:15:49 op Tuglife draait
wij zijn ook blij, dat jij er niet bij was.
-2 kudos 2026-06-06 18:01:53 op Inspirerend lied
ik moest een beetje spugen, hij ook.
2 kudos 2026-06-06 08:38:41 op Motorwinkel in Brazilië opent met opvallende actie
dit is geen deelnemer maar een XR terrorist. zo kan ik het ook.
-3 kudos 2026-06-06 08:26:39 op Stevig windje
tja code geel, dan moet je ook binnen blijven. al is het in China natuurlijk elke dag code geel.
0 kudos 2026-06-04 22:07:46 op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 21:44: je vergeet het recht op zelfbeschikking, deze mafkezen vinden vaak zelf dat ze niet mankeren, weigeren medicatie. en behandeling en kunnen zo naar buiten lopen. en na een hele lange weg en tussenkomst van de rechter. kan er gedwongen opname plaatsvinden. maar dan heeft hij al in elke bus en trein in zijn blote reet gestaan.
10 kudos 2026-06-04 21:54:22 op Doe maar een duikje
of gewoon heel dom
9 kudos 2026-06-02 21:30:18 op Onkruid branden
@Superjeap | 02-06-26 | 21:24: poepen achter de kerk ook.
3 kudos 2026-06-02 21:23:15 op Instant karma
almere
-2 kudos 2026-06-02 18:36:17 op Nieuwe Ferrari
@metjehoofd | 02-06-26 | 18:00: nee eerder in een wijven auto, een fiat 500 of zo.
0 kudos 2026-05-17 19:34:02 op Camerabeelden opgedoken aanslag in Modena
-weggejorist en opgerot-
3 kudos 2026-05-16 20:07:00 op Polariseren kan je leren
@Dump-Pie-Dump | 16-05-26 | 16:57: alle kosten die gemaakt worden voor asiel(geluk)zoekers moeten alleen voorstanders betaald worden. lekker sinterklaas spelen met mijn portemonnee moet afgelopen zijn.
4 kudos 2026-05-14 09:42:50 op Stoomtrein langs station Houten-Castellum
@Soberso | 14-05-26 | 09:26: met Biologische hernieuwbare kolen.
15 kudos 2026-05-14 09:36:24 op Hakkertjes bij de Appie
als je dat vind, dan ben je al heel lang hersendood.
-1 kudos 2026-05-13 18:06:39 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
jou linkse denkbeeld, van iedereen is dom behalve wij. dat is nou precies het probleem.
-4 kudos 2026-05-13 17:50:01 op Rob Jetten in ziekenhuis
ja sorry , de rest is om te janken.
2 kudos 2026-05-13 17:48:31 op Rob Jetten in ziekenhuis
@YojG | 13-05-26 | 17:18: of ze zijn van nature liever lui dan moe.
12 kudos 2026-05-13 17:44:36 op Paardjes plagen, klapjes vragen
en op de zevende dag keek het paard achterom, en hij zag dat het goed was.
144 kudos 2026-05-12 19:19:26 op Lekker appen op de fiets!
het fatsoen in dit land holt achteruit. illegaal met een telefoon in je hand iemand zijn eigendom beschadigen, en wegfietsen. als of dat de normaalste zaak van de wereld is.
4 kudos 2026-05-10 19:30:27 op Koopje op funda
mooi plekje voor een stuk of 20 statushouders.
3 kudos 2026-05-09 22:27:20 op Hond in de Seine gevallen
@stringvanoma jij eerst. nog 3.999.999.999 te gaan.
18 kudos 2026-05-09 22:16:42 op Afvalluhhh!!
respect.
-1 kudos 2026-05-09 20:21:15 op Oepsie!
when the shit hits the fan.
11 kudos 2026-05-09 20:08:27 op Grasmaaien met goedkope maaier
ik denk dat hij ook een BMX fietsje heeft.
18 kudos 2026-05-09 20:06:43 op Fietser gaat door lint bij parkeergarage
ik zie een taak strafje aankomen.
-1 kudos 2026-05-07 18:14:41 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
met of zonder wapens ?
6 kudos 2026-05-07 18:13:29 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
@PisFinger | 07-05-26 | 17:52: verkeersles gemist op basis school ? of al 10 x gezakt voor je theorie ?
16 kudos 2026-05-07 18:11:16 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
regels zijn regels, jij vindt door rood rijden zeker ook prima als er niets aan komt? je ziet hier de verloedering van Nederland. steeds meer Regels en neimand houd zich er aan. pakkans nihil.
1 kudos 2026-05-06 21:36:29 op Vaderfiets gestolen na boodschappen naar binnen brengen
@Realistisch100 | 06-05-26 | 20:32: Ben je de speech van Timmerfrans vergeten na zijn enorme verlies ?
5 kudos 2026-05-03 11:53:11 op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
@Coñomaster | 03-05-26 | 11:51: dat heb ik heel graag over voor de linkse hobby;s (sarcasme uit )
41 kudos 2026-05-01 22:52:23 op Rijke mensen zijn de weg kwijt
je kan haar wel lekker afspuiten met je karcher, als je klaar bent.
29 kudos 2026-04-29 22:02:03 op Wie heeft zin in een espresso?
mijn Vrouw kan dit ook, alleen dan zie je de keuken niet meer.
65 kudos 2026-04-29 20:32:27 op Accu leeg...
Bingo!
-3 kudos 2026-04-29 20:28:25 op Juul op het dak
Azijntje erbij ?
8 kudos 2026-04-29 17:33:24 op Waterpolo
gadverdamme wat een seksistisch filmpje, meer graag.
4 kudos 2026-04-28 19:32:50 op Ondertussen op de vrijmarkt.
een goede imitatie is nog steeds troep.
0 kudos 2026-04-28 19:26:21 op Kijk eens wat ik in m'n schooltas heb
-weggejorist-