DumpStats voor Fluitui2

5,171 +6678 -1507

Kudos

#13498 (Top 4.2236%)

Kudos/dag 3.58
Kudos/reaguursel 9.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 387
Minste kudos op 1 reaguursel -85

539

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.37
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.8
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 12-07-2022
Eerste reactie op 12-07-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-24 12:49:15 op BAMMM!!!
met je kinderwagen...

67 kudos 2026-06-24 12:43:45 op Het wordt warm
Lol, instragram staat dit toe en op Dumpert is het geblurred.

-1 kudos 2026-06-23 15:40:41 op Gas gevuuuuh
Há, dan ken je de evenementen van GroenLinks nog niet!

-7 kudos 2026-06-23 13:55:09 op Dames hebben een mening
Ik doe trouwens ook aan cosplay! Soms spreek ik met vrienden af en dan schminken we onszelf groen en trekken we allemaal legerkleding aan. Een enkeling onder ons geeft zichzelf een stoere naam, zoals B.A., The Terminator, Lieutenant Grüber of Henk de Vries. Afijn, eenmaal omgekleed betreden we een afgezet terrein met veel groen en aldaar schieten we met paintballpistolen op elkaar.

Sommigen vinden dat natuurlijk hartstikke raaarrrrr, maar wij vinden het hartstikke kostelijk. Na een paar uur en tien blauwe plekken verder genieten we nog even na met een koude gele rakker. Heerlijk tijdverdrijf en dan ben je ook even af van je zure zeikwijf dat op straat, in haar pyjamabroek, loopt te zeiken over cosplay.

3 kudos 2026-06-23 13:21:01 op Hoe rijk ben je?
Mijn Saab heeft een verborgen kilometer.

1 kudos 2026-06-23 13:15:55 op Dames hebben een mening
Maar wel allemaal verkleed gaan wanneer het carnaval is...

3 kudos 2026-06-23 13:14:08 op Dames hebben een mening
bovendien draagt die linker, zo te zien, in het openbaar een pyjamabroek.... daar vinden genoeg mensen wat van.

4 kudos 2026-06-23 13:12:38 op Dames hebben een mening
vind het eerder beperkt denkende mensen, vraag mij af in tot hoeverre je lol men hen kan hebben. Ben liever lekker ruimdenkend en creatief. Sowieso je bezig houden met wat anderen vinden, ik bedoel maar wat is raar?

Raar is niets meer wat niet sociaal-maatschappelijk geaccepteerd is en dat kan met de dag veranderen. kortom, leef en laat leven.

8 kudos 2026-06-22 22:43:08 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Ah, neoliberalisme treft ook de NPO. Vote stupid parties, get stupid bezuinigingen en hervormingen.

17 kudos 2026-06-22 22:41:52 op Noren nemen Times Square over
Ik voel mij gekwetst omdat hun voorvaderen duizend jaar geleden ook Nederland had geplunderd. De mannen werden uitgemoord, de vrouwen ontvoerd en verscheept naar het oosten om aldaar als slaaf door worden verkocht aan de Arabieren.

Ik eis excuses en schadevergoeding, uitbetaald in bier.

4 kudos 2026-06-22 22:22:26 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Moet je nagaan hoe achterlijk een groot deel van de bevolking is, als je nu naar de peilingen kijkt dan is FvD een van de grootste partijen.

1 kudos 2026-06-21 20:57:41 op Koning Willey is lekker ad-rem
Gewoon via de Belgische zender Sporza kijken. Is gratis, verstaanbaar commentaar en geen reclames tijden de drinkpauze.

-10 kudos 2026-06-19 13:56:02 op Rolling Stones Kurhaus 1964
Misschien heeft hij toch gelijk gehad: veel babyboomers kregen relatief veel in de schoot geworpen. Een betaalbaar huis was nog mogelijk op één salaris en er zijn zelfs jaren geweest waarin geen pensioenpremie hoefde te worden betaald.

-7 kudos 2026-06-19 13:52:28 op Rolling Stones Kurhaus 1964
en waar op de achtergrond tientallen moorden voor zijn gepleegd om die witte poeder te vergaren. Echt stoer man.

-2 kudos 2026-06-19 13:49:58 op Dumpert Hitteplan #6
@Wateenaccountnaamzeg | 19-06-26 | 12:20: ik zal mannen daarom ook nooit begrijpen.

-9 kudos 2026-06-19 12:13:48 op Dumpert Hitteplan #6
Waarom moeten vrouwen dit ook alweer afdekken? Het zijn gewoon twee bulten vet met wat melkklieren en een tepel. so what?

-24 kudos 2026-06-19 12:03:06 op Nieuwe beelden uit Moskou
0:32, zo'n grote joods vuurbal jonguh! Eerlijk, mooie vuurbal met een keppeltje.

17 kudos 2026-06-19 10:26:51 op Zie je nou wel
Wat een stelletje kneuzen die de AI prompt bedacht hadden. Hebben ze het verkeerde land gepakt, dat had namelijk Oostenrijk moeten zijn. Stelletje klapeksters.

3 kudos 2026-06-18 18:10:26 op Messi in de McDonalds
hahahaha, aangezien messi geen rood kreeg, verwachting dat Argentinië weer moet winnen van de FIFA.

3 kudos 2026-06-18 08:54:58 op Lokroep voor junkies
Als je behoefte hebt aan drugs, dan ben je gewoon een junk. En ja, dat geldt ook voor de koffiejunkies.

-1 kudos 2026-06-18 08:53:51 op Lokroep voor junkies
Ik weet niet waar jouw borsten zitten, maar dat is haar hals. Blijft natuurlijk wel de vraag waarom je Ari op je hals zou tatoeëren?

-3 kudos 2026-06-17 12:21:55 op Waarom deze boodschap?
@Radium | 17-06-26 | 11:59: zit anders wel waarheid in, daar in de veluwe... brrr

4 kudos 2026-06-17 12:20:03 op Waarom deze boodschap?
Dat opspeuren zouden ze met alle graffiti spuiters moeten doen, zoals die achterlijke 'same' tag van een van andere randdebiel. opspeuren en alles schoon laten maken. Daarna zijn duim afhakken zodat hij nooit meer een spuitbus kan vasthouden.

25 kudos 2026-06-16 17:01:42 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Voor de mensen die irriteren aan de reclameblokken, kijk het WK in het vervolg op de Belgische zender Sportza. Die zenden geen reclames uit en het is gratis. NOS is kut.

1 kudos 2026-06-16 12:36:36 op De temperatuur stijgt!
Wel goed verdienmodel. Dan zit de camping heel het jaar vol geboekt.