DumpStats voor Attelenooje

12,131 +30698 -18567

Kudos

#6136 (Top 1.9200%)

Kudos/dag 3.81
Kudos/reaguursel 3.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 1612
Minste kudos op 1 reaguursel -226

3,972

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 25.7
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 10-03-2013
Eerste reactie op 02-10-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 14:20:48 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
waarom denk je dat ze altijd naar davos en de bilderberg conferenties gaan. Juist om ons te beschermen, het pakt alleen al deccenia "per ongeluk" anders uit....

-8 kudos 2026-06-22 11:58:26 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Als het echt zo goed is gaat het niet kapot, dan staan er een heleboel mensen in de rij om een abonnement af te sluiten. Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren en de npo alleen kan bestaan met subsidie waar iedereen verplicht aan moet meebetalen.

1 kudos 2026-06-21 22:11:13 op We zijn voor Turkije
Hoeveel generaties moet we daar nog op wachten? Of zijn wij tegen die tijd een minderheid in Nederland?

5 kudos 2026-06-21 16:25:43 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Ja dat kan wel maar dan heb je een onafhankelijke rechtspraak nodig en die hebben we niet. Net als dat we geen onafhankelijke media hebben die dit gaan opblazen en de talkshows vanavond vol zitten met verontwaardigde en gekwetste mensen.

-17 kudos 2026-06-21 16:22:39 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Waar is dan een gevaarlijke situatie te zien? Die ontstaat pas als de agent op de andere weghelft gaat rijden. Wheelieman remt ook op tijd. Tweede situatie idem geen gevaar geen reden tot staandehouding.Er gebeuren ergere dingen in Rotterdam..

-11 kudos 2026-06-21 00:44:01 op Nederland wint met 5-1
@wittedraak ik betaal m'n vuurwerk en verplicht niemand om mee te betalen. Betaal je vuurwerk voor Oekraïne dan ook zelf

0 kudos 2026-06-20 22:33:29 op Nederland wint met 5-1
Maar dan krijg je geen deugpuntjes en daar gaat het om!

0 kudos 2026-06-19 00:44:53 op Nog steeds gezellig in Oekraïne
zo gaat dat met oorlog, er was laatst een oekrainse drone ontploft in Roemenië, krijgen de Russen de schuld van omdat ze het signaal verstoord hadden.

9 kudos 2026-06-18 21:55:04 op Prima reclame
dat horen we al 4 jaar....

0 kudos 2026-06-18 21:17:10 op Re: Oekraïne slaat weer toe
zowel het kofschip als het fokschaap zijn vervuilend dus dat mag niet meer gebruikt worden van rob

-1 kudos 2026-06-18 21:14:05 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@schuurm heb je ook het verschil tussen een raffinaderij en een opslag gegoogled of snap je dat nu wel?

0 kudos 2026-06-18 21:11:35 op Re: Oekraïne slaat weer toe
die stikstof regels worden helemaal niet in Brussel bedacht maar in den haag....

1 kudos 2026-06-18 13:58:12 op Russen geven geen fuck
@paradontax het lukt ze niet om Oekraïne te veroveren dus ligt het voor de hand dat ze de navo aanvallen? Volkomen logisch natuurlijk....

-27 kudos 2026-06-18 11:54:08 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Laten we de oorlog vooral hier heen halen! Wie gaat er trots voorop lopen als het zover is? Dan is er ineens een stuk minder trots verwacht ik en moeten andere het oplossen. Ver wegblijven van al die ellende want dan komt er alleen maar meer ellende!

12 kudos 2026-06-16 00:04:33 op Crisis in het onderwijs
Als er thuis al geen Nederlands gepraat wordt en van rechts naar links gelezen wordt is het niet gek dat ze analfabeet worden....

0 kudos 2026-06-14 15:47:48 op Touw vergeten bij bungeejump
@aleksander je bedoeld dat je het niet kan uitleggen. Net als een protocol dat voorschrijft dat iemand toezicht moet houden zoals in het filmpje maar dat ie verder niks doet.

2 kudos 2026-06-14 13:45:36 op Touw vergeten bij bungeejump
@vragevuur leg eens uit hoe een protocol (stukje papier) zelf dit moet voorkomen als mensen er niks mee doen?

3 kudos 2026-06-14 11:35:32 op Touw vergeten bij bungeejump
Als je protocollen nodig hebt om te snappen dat je het touw moet vast maken dan is het om te beginnen al een verloren zaak...

-4 kudos 2026-06-12 09:28:08 op Samenvatting uit Belfast
Klopt, helaas richten ze nu hun woede op de mensen terwijl ze bij de overheden moeten zijn die dit blijven faciliteren.

11 kudos 2026-06-12 09:25:03 op Samenvatting uit Belfast
Aangezien het een kleine groep is vind jij het vast niet erg om de belastingdruk van die kleine groep op je te nemen uit solidairiteit? En kan die grote groep van het zwijgende midden makkelijk zelf de opvang regelen in hun eigen directe omgeving toch?

9 kudos 2026-06-12 03:01:05 op Samenvatting uit Belfast
Als dit zo doorgaat wordt het straks een grote srebrenica in Europa. Hadden we daar maar lessen uit getrokken..

-1 kudos 2026-06-11 14:39:31 op Amsterdam krijgt een AZC
@dominique hoe naïef kan je zijn, je hoop vestigingen op (alweer) een nieuw europees verdrag. We hebben er al één die al onze problemen zou oplossen. Het dublinverdrag, die "regelt" dat asielzoekers asiel moeten aanvragen in het land waar ze de eu binnen komen. Dat kan dus nooit Nederland zijn. Omdat je dan al door andere landen heen moet zijn gegaan voor als je dát zelfs nog niet snapt.....

7 kudos 2026-06-11 00:59:02 op Amsterdam krijgt een AZC
En alleen financieren via crowdfunding en niet iedereen verplicht mee laten betalen, ook niet voor alle gevolgen!

8 kudos 2026-06-09 23:10:49 op Project Frans Duijts mislukt
Wie had dat gedacht? Laten we nog meer de belastingen verhogen voor Europese succesprojecten!

-9 kudos 2026-06-07 04:46:26 op Integreren kun je leren!
Ja als als, al deccenia blijkt dat die verhouding compleet scheef ligt

1 kudos 2026-06-06 22:38:08 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@ erikjan, heb je je ooit wel eens gerealiseerd dat landen, landsgrenzen en nationaliteiten per definitie gebaseerd zijn op uitsluiting en dus discriminatie. Laten we het helemaal afschaffen dan is er niks aan de hand toch?

-8 kudos 2026-06-04 22:33:53 op Mark in Kyiv
@nlnoob markie snapt het zelf niet. Oekraïne produceert nauwelijks wapens net als de eu en er zijn al tekorten, geldt ook voor soldaten. Lopen blaaskaken over volgend jaar is dan natuurlijk slim om te doen...

4 kudos 2026-06-04 22:24:20 op Mark in Kyiv
@mytire met rearm europe laat de eu zien dat het niet alleen een handelclubje is. @konijn wat een zelfkennis maar schaf dan ook gelijk verkiezingen af, als men 1 onderwerp al niet snapt laat staan dat ze een nieuwe tweede en eerste kamer kunnen kiezen. Van mij mag je gewoon stemmen, ook bij referenda, worden er domme keuzes gemaakt kan dit niet meer afgeschoven worden op de politiek ervanuitgaande dat de uitslag gerespecteerd wordt. Dát is democratie!