DumpStats voor 68crat68

1,101 +2464 -1363

Kudos

#34551 (Top 10.8113%)

Kudos/dag 4.59
Kudos/reaguursel 3.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 195
Minste kudos op 1 reaguursel -141

360

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.5
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.2
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 18-08-2022
Eerste reactie op 28-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 12:31:13 op De haring is op!
@Valreep | 25-06-26 | 12:26: Iedereen?

0 kudos 2026-06-22 09:21:27 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Ze denken allemaal mee te moeten deugen omdat dat het enige is wat ze om zich heen zien en horen in hun deugbubbekl

-30 kudos 2026-06-20 10:28:05 op LEGO-diefstal in Rijssen
Heel goed punt. Wellicht valt dat meestal ook samen met "rechts niet in de kaart spelen"?

1 kudos 2026-06-18 13:33:59 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
@gerrtjeuh | 18-06-26 | 13:30: Dat blijkt zeker zo te zijn de afgelopen maanden. En het is niet zo alsof er niet genoeg tekenen zijn om in te grijpen...

14 kudos 2026-06-18 08:47:56 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
En dan durft die pisvlek te zeggen; ga eens wat leuk doen. Man man man. Die Snollebollekes zal meer plezier gemaakt hebben tijdens het maken van die reclame dan Schimmelpiemel die eens per kwartaal op zijn zuur linkse trut mag. Ga Maarten van Rossem pijpen joh kansloze

-7 kudos 2026-06-18 08:34:40 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
@oh nee he | 18-06-26 | 00:41: Ik begrijp wat je zegt maar ik begrijp zijn reactie ook. Heb 2 kids van 6 en 9, die gaan nog een hoop verschrikkelijk dingen door de islam en moslims meemaken ben ik bang

0 kudos 2026-06-18 08:25:25 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@Gekipte_pluk | 17-06-26 | 13:29: Zo doen ze dat ook met Gaza; ohw zegt ministerie van Volksgezondheid Palestina dat? Dan zal dat gewoon kloppen en gaan we zeker geen andere bronnen proberen

-1 kudos 2026-06-16 15:24:53 op Science Bitch!
@nieuwsgierige pelg | 16-06-26 | 13:18: Maar we liggen wel lekker te deugen in ons bedje elke avond

35 kudos 2026-06-15 13:23:14 op Ik hoor hier niet thuis
Meestal hebben ze een ander soort kleur als ik een groep zie losgaan op een eenling

9 kudos 2026-06-15 13:19:44 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
''VAR met humor blijkt extreemrechtse nazi te zijn''?
Uit welke tekst blijkt dat dan? We hebben hier 1 van de vele reaguurders die iedereen extreem rechts en fascisme aanpraat die rechts van GroenLinks stemt. Weggooier

0 kudos 2026-06-11 19:22:21 op Rob houdt van vlees
Je hebt groot gelijk, toch voor groot deel het publiek van pretparken denk ik. Desondanks zou ik het ook schandalig vinden als een park als Efteling alleen maar vega-meuk verkoopt, maar dat dan niet op deze manier ventileren

12 kudos 2026-06-10 20:01:22 op Doe maar een tunneltje
Je had meerdere van deze tunnels tussen Gaza, Israel en Egypte. Gefinancierd door miljarden van westers belastinggeld.

0 kudos 2026-06-10 16:12:35 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Hetzelfde meegemaakt op A1; asociale Aygo rijder er niet tussengelaten bij ritsen in een file. Stapte even later een Oostblokker van minstens 2 meter uit en klopte op mijn raam. Na een; sorry had je niet gezien, droop hij gelukkig weer af, pfffff

37 kudos 2026-06-08 19:41:44 op Paardelul heeft geen geduld
Als de mevrouw niet op laatste moment onnatuurlijk een stap opzij doet rijdt deze mongol gewoon tegen haar aan. Zou even afspraak maken bij opticien of een cursus; hoe ben ik geen enorme asociale bokkelul

-12 kudos 2026-06-08 08:14:52 op Wielrenner uitroken
Toch heb ik geen medelijden met wielrenners

7 kudos 2026-06-06 17:44:09 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Probeer dit nog eens maar dan met "bent the knee"?George Floys de drugsgebruikende crimineel en Henry Novak die neergestoken wordt door een liegende Sikh en geboeid komt te overlijden

-4 kudos 2026-06-05 15:09:38 op Bromfietser is levensmoe
Het is een vicieuze cirkel. Men ziet andere zich nergens van aantrekken, waarom zou ik dan. Ik ben nog niet zover al denk ik het regelmatig. Waarom houd ik me aan de regels, als zo'n grote groep gewoon doet waar hij/zij zin in heeft. Daarnaast halen we massaal gelukszoekers binnen die dit gedrag natuurlijk ook normaal vinden omdat alles aangereikt wordt zonder ook maar enig tegenprestatie. Er wordt zelfs gezegd, jij verdiend meer dan de mensen die dit voor je ophoesten.
Jaja MAND!

10 kudos 2026-06-05 09:59:21 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@SpaceVogel | 05-06-26 | 09:32: Stonden ze in Europa geen snoepjes uit te delen na 9/11? Stonden ze niet te juichen en dansen na 7/10? 1,5 seconden op Google kan je dat allemaal terugvinden

41 kudos 2026-06-05 09:50:51 op Rode kaart!
Lijkt mij toch een bewuste actie...

0 kudos 2026-06-04 14:40:17 op Roadrage!
@De Houtzagerij | 04-06-26 | 13:26: De domheid in 2026 is stuitend

19 kudos 2026-06-04 09:30:05 op Maxim doet een oproep
Nee Maxim, je gaat dan de hork uithangen door te schreeuwen en constant door haar heen te praten. Heb wel vaker gezien dat als het je even niet zint je dan maar harder, sneller en dwars door iedereen gaat praten. Fucking loser

1 kudos 2026-06-03 13:01:07 op Mama ging ijsjes halen.
@onkl | 03-06-26 | 09:48: Heb ooit in Tunesië een lokale jongen van de bodem getrokken zien worden door een badmeester. Nog geen 10 tellen later, duikt ie gewoon weer het water in. Toen kreeg die een paar petsen van de badmeester en wist hij eindelijk beter. Die jongen is waarschijnlijk nu chirurg in de AMC.
Mand?

-3 kudos 2026-06-03 10:04:44 op RIP het Westen
Want hij heeft hier geen gelijk? Waar is Starmer? Waarschijnlijk op zijn knietjes met een allochtonen piemel in zijn mond en reet

3 kudos 2026-06-03 10:03:32 op RIP het Westen
Gelukkig doet Robbie het heel goed nu na 100 dagen. In ieder geval het sparen van zijn frequent flyer miles wel