DumpStats voor Lars2020

24,204 +39478 -15274

Kudos

#2815 (Top 0.8808%)

Kudos/dag 4.7
Kudos/reaguursel 4.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 2510
Minste kudos op 1 reaguursel -361

5,348

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.04
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 34.2
Reacties per reaguursel 0.16
Meeste reaguursels op 1 dag 28
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 15-05-2012
Eerste reactie op 15-05-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

17 kudos 2026-06-23 14:28:38 op Goeiemorgen
don't stick ur dick in crazy..

4 kudos 2026-06-15 18:08:12 op Snelrecht op zijn best!
@Koeienstront | 15-06-26 | 13:46: Die honden zijn gefokt om te bijten en vechten tot de dood.. dat is nog net even erger.. het zijn geen beschermingshonden.. nee ze zijn er voor vermaak en om op te wedden.

0 kudos 2026-06-15 18:06:38 op Snelrecht op zijn best!
Andere naam.. zelfde beestje.. Pitbull zal niemand zijn hond noemen in europa.. daar staat een te groot stigma op. (vele dode kindjes).

3 kudos 2026-06-15 18:05:17 op Snelrecht op zijn best!
@huop | 15-06-26 | 16:56: Precies een knalerwt vergelijken met een cobra 6 ja ze kunnen beide afgaan.. bij de eerste heb je misschien een klein zeertje.. bij de 2e is je hele hand er af..

Zo is dat bij honden ook.. Ja mijn cavalier king charles spaniel kan ook bijten.. maar als ze dat doet raakt niemand zwaargewond of zelfs dood.

Daarom moeten mensen deze honden niet zomaar in huis kunnen halen.. mensen zijn niet geschikt om daarmee over straat te lopen.. dan ben je een gevaar voor anderen.. stel je voor dat jou hond je buurmeisje van 4 dood bijt.. dat wil je toch niet op je geweten hebben.. nou heel simpel te voorkomen.. door niet zo een ras te halen.. probleem opgelost!

-1 kudos 2026-06-09 14:16:20 op Jij gaat de bus uit
@Skyline | 09-06-26 | 09:57: Mensen worden er alleen racistisch van omdat het altijd en dan ook echt altijd hetzelfde verhaaltje is.. nooit eens een fatsoenlijke nederlander die zoiets doet.. was het maar zo.

3 kudos 2026-06-09 14:14:41 op Jij gaat de bus uit
@pannekoekmetmosterd | 09-06-26 | 13:30: Context genoeg toch.. hoeveel duizend keer wil je het bevestigt hebben?

1 kudos 2026-06-08 20:17:34 op Burenruzie gaat verkeerd
@Wolcio | 07-06-26 | 23:03: Maar wel lekker zo met die strakke broek aan!

4 kudos 2026-06-05 18:42:56 op VrijMiBo
Niet alle vrouwen hebben dikke tieten.. misschien is ze wel ouder dan de helft..

3 kudos 2026-06-04 17:52:37 op Ja kokosnoot ofzo
50% van haar gewicht is tieten dus lastig om die niet op beeld te krijgen..,

2 kudos 2026-06-04 13:07:50 op snoek laat zichzelf los
Die snoek is een cm of 75-80, niet groter.. ik zit er meestal niet ver naast.

1 kudos 2026-06-04 13:06:01 op snoek laat zichzelf los
Er word genoeg op konijntjes gejaagd.. om overlast te voorkomen en schade.. In Nl zie je ze niet zoveel omdat onze weilanden zo plat en vierkant zijn dat konijnen er niet willen wonen.

-26 kudos 2026-05-27 10:57:17 op Mobiele eenheid van de politie
Ik zag gister een knappe vrouw, dichterbij bleek ze een schoudertattoo te hebben.. tokkievrouw..

10 kudos 2026-05-24 14:18:09 op Lubach over Islamkritiek
@DikkeDakDuif | 24-05-26 | 13:45: Precies in Polen hebben ze dit argument gebruikt om succesvol deze mensen te kunnen weren bij de grens. Waarom kunnen wij dit niet? In Nl is het al te laat natuurlijk hier gaan we inmiddels richting de 20%

-4 kudos 2026-05-24 12:06:10 op Zoldervondst Pokemonkaarten
@nlnoob | 24-05-26 | 11:45: Iedereen weet wel dat die kaarten flink waard zijn tegenwoordig..

1 kudos 2026-05-23 12:25:22 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
En het is propaganda.. ze krijgen in het buitenland te horen dat je hier vertroetelt gaat worden.. hoeren neuken nooit meer werken.. zulke liedjes.

1 kudos 2026-05-23 12:24:11 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@a4p | 23-05-26 | 11:51: Precies deze mensen worden dus voorgetrokken op een NL gezin wat al jaren staat te wachten.. NL kids die geen onderdak kunnen krijgen ondanks dat ze met voorrang op de lijst staan.. En dan heb je nog tienduizenden normale mensen die ook graag een plekje willen die niet met voorrang op die lijst staan maar wel dankbaar zouden zijn.. maar nee het gaat naar deze ondankbaren.

1 kudos 2026-05-23 12:22:25 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
En over 2-3 jaar zijn ze geaard hier want kids op school enzo.. dus kunnen ze nooit meer weg anders gaat men (linkse aanhangers) met spandoeken de straat op voor ze.. En zo zitten ze tot het eind der tijd hier te profiteren.. kost de staat 20k pp per jaar.

0 kudos 2026-05-23 12:20:04 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Komt omdat ze denken dat ze hier oneindig in de watten worden gelegd.. daarom komen ze hier ook heen... propaganda van Nl is vrij en oneindig geld.

2 kudos 2026-05-23 12:18:58 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@WieWilWat | 23-05-26 | 11:24: Bijna alsof ze niet genoeg geld hebben om zoveel kinderen te produceren maar denken van dat lost de rest van NL wel voor ons op?

We hadden ze zeker een villa van 2 miljoen moeten toeschuiven?

4 kudos 2026-05-21 14:11:41 op Zorg dat je niet valt
Genoeg info om te weten dat ik ze allemaal zou doen..

-9 kudos 2026-05-19 21:16:39 op Ik ben er klaar mee
Bij wel café staat de btw niet bij de prijs in.. nog niet gezien tenminste!

Straks willen ze nog fooi ook zeker!

8 kudos 2026-05-17 13:29:50 op Prachtige dag in de achterbuurt
@ZoltarTheMagnificent | 17-05-26 | 13:11: Tja dat geld moet allemaal naar de mensen die over onze onbewaakte grenzen heen wandelen om hen lekker in de watten te leggen tot het eind der tijd.

1 kudos 2026-05-16 13:24:04 op Leerlingen hebben prestatiedruk
@Forza_Ruud_Krol | 16-05-26 | 12:23: Je hebt geen gelijk.. want het slagingspercentage was die jaren veel hoger dan normaal.. conclusie is dat het makkelijker was om te slagen.

0 kudos 2026-05-16 12:55:00 op Elektrische buitenboordmotor
@altijd-guus | 15-05-26 | 19:39: Snelle boten op electra gaan nog niet zo goed geloof ik.. kost teveel stroom.. Toerbootjes zijn best goed te realiseren.. sloepjes en kleine jachtjes..

10 kudos 2026-05-16 11:14:53 op Leerlingen hebben prestatiedruk
We zitten ook nog met de post corona generatie.. net een paar jaar kinderen laten slagen zonder dat ze de toetsen hoefden te maken want die waren te lastig gezien ze geen onderwijs hadden gekregen..

2 kudos 2026-05-16 11:11:51 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Ga lekker op een schip werken op zee.. als stuurman of als werktuigkundige.. Dan verdien je meteen meer dan op kantoor en je leert een heleboel.. Je moet er wel het karakter voor hebben natuurlijk..

2 kudos 2026-05-04 18:11:35 op Gekkie gooit bijl door voorruit
De in het filmpje getoonde frikandelletjes wouden waarschijnlijk liever niet gefilmd worden... lijkt me een logische oorzaak.

-2 kudos 2026-04-21 18:26:25 op Mijn vriendin is fit
Hoe zal dat zijn in omgang zo een vrouw met 10 keer het testosteron niveau van een gemiddelde man..

-3 kudos 2026-04-19 12:08:00 op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
@Mesjoggah | 19-04-26 | 11:43: Publieke omroepen kunnen ook worden omgekocht.. bv in Nl hoor je enkel linkse opinies voorbij komen.. enige nuance ga je hier niet aantreffen.. 1 groot propagandakanon.

9 kudos 2026-04-18 11:58:57 op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
@Henkyouverymuch | 18-04-26 | 11:42: omdat woorden er toe doen.. vind ik wat ver gaan hoor.. Alleen iemand met een migratieachtergrond zou zoiets onzinnigs als racisme en discriminatie kunnen zien en er dan mee naar de politie stappen.. wat een onzin zeg.

0 kudos 2026-04-14 22:10:32 op Niet toeterennnn
Volgende keer nog een kleiner broekje aantrekken misschien krijg je dan nog meer toeters!