2,292 +2713 -421
Kudos
#23619 (Top 7.3906%)
| Kudos/dag | 2.99 |
| Kudos/reaguursel | 11.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 331 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
2,292 +2713 -421
Kudos
#23619 (Top 7.3906%)
| Kudos/dag | 2.99 |
| Kudos/reaguursel | 11.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 331 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
200
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.67 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 29-09-2018 |
| Eerste reactie op | 18-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-22 13:40:59 door SimonMc op Wat vind jij hier nou van, Koos?
*Alsof
0 kudos 2026-06-22 08:06:14 door Flexibessie op Goed nieuws van Jeremy
@Orichinals | 22-06-26 | 02:37: zorg je ook even dat je een tattoo neemt dat je in geval van hartfalen niet geholpen wil worden, of een bloedtransfusie.
0 kudos 2026-06-22 07:52:11 door 404_Hot_Found op Goed nieuws van Jeremy
@Orichinals | 22-06-26 | 02:37:
Geen verstandige reactie van je. Als ik zie hoe het mijn vader opgevreten heeft. Hij woog normaal 77 kg. Daar was begin vorige week nog 56 kg van over. Toen hij dit weekend overleed woog hij nog net geen 52 en zag hij eruit zoals je op oude foto's ziet van gevangenen in Duitse concentratiekampen. Geloof me dat je je die shit wil besparen. Ben je 45 of ouder? Ga dan gewoon elk jaar even naar de huisarts voor een check. Probeer te voorkomen dat je dit jezelf en je naasten aandoet.
6 kudos 2026-06-22 01:00:31 door Nicotinekauwgom op Goed nieuws van Jeremy
@Orichinals | 22-06-26 | 02:37: Dat weet ik zo net nog niet. Mijn pa had een collega die altijd al aan de magere kant was. Maar op een dag viel het m'n pa op dat die vent nooit at tijdens de pauzes. Achteraf werd duidelijk dat die vent al jaren amper een hap door z'n strot kon krijgen, maar hij durfde niet naar de huisarts. Op een dag viel hij bewusteloos neer, en in het ziekenhuis kreeg hij te horen dat hij vol met kanker zat en misschien nog net een maand had, en dat klopte. En het stomme is, als hij gewoon naar de huisarts was gegaan op het moment dat hij ergens last van kreeg, hij er nu misschien gewoon nog was geweest, onder prima omstandigheden. Ik snap wat je bedoelt, maar deze man was eind 40. Ik vind dat anno 2026 toch echt te jong om te zeggen Que sera sera.
-2 kudos 2026-06-22 00:37:38 door Orichinals op Goed nieuws van Jeremy
Als je het niet wilt weten, moet je het niet laten controleren.
Soms moet je gewoon je ding doen en genieten van het leven, wetende op een dag val je om, of wordt je niet meer wakker en alles kan er tussenin liggen, waardoor je uit de tijd gaat.
Maak je juist niet te druk erom, misschien is het lastig, maar ooit moet je alles loslaten. Voor je geliefde achterblijvers is het fijn, als je in herinneringen blijft bestaan om wie je was.
1 kudos 2026-06-11 06:05:08 door EvenGeduldAUB op De toekomst is hier
Zeurkous
4 kudos 2026-06-09 07:55:55 door rioolbek op Hopeloze brakechecker
Het ligt denk ik niet aan de rijlessen, inzicht of de examens. Ik denk eerder een stukje fatsoen, of het gebrek daar aan.
3 kudos 2026-04-24 21:36:04 door hu_46 op Ouderwetse tafelmanieren uitgevoerd door Opa
Gebruikersnaam klopt precies.
0 kudos 2026-04-15 22:39:40 door Pipo der Clown op Normale ruzie in China
Nee.
1 kudos 2026-04-03 11:19:19 door KaasjeKaasje op Opa (93) werkt nog elke dag
Ik ook maar dan wel wat minder uren in de week !
0 kudos 2026-04-03 03:36:26 door Poerlepapvanbaatje op Opa (93) werkt nog elke dag
@Johanvb | 02-04-26 | 20:25: Dan gaat hij na zijn pensionering toch lekker een krantenwijkje nemen?
0 kudos 2026-04-02 22:07:31 door DrLoco op Opa (93) werkt nog elke dag
Je zal wel moeten...je pensioen hebben we opgebruikt om onze ministers hun benzine te betalen.
7 kudos 2026-04-02 18:25:16 door Johanvb op Opa (93) werkt nog elke dag
Grappig, een kennis van mij is 67 en werkt voor de overheid. Hij wil graag doorwerken, maar mag dat niet.
En nee, hij zit niet achter een raam koffie te drinken of houd zich bezig met onzinnig werk.
Het is treurig om te zien dat de overheid blijkbaar wel dicteert wat anderen moeten doen, maar daar zelf wat meer moeite mee heeft om uit te voeren.
11 kudos 2026-04-02 17:31:30 door Sjoerd_beroerd op Opa (93) werkt nog elke dag
Kilo?
8 kudos 2026-03-22 06:22:50 door nergens_goed_voor op Als dat jasje van je beschadigd is....
@thebeast4000 | 22-03-26 | 02:49: Mongolen zijn blijkbaar erg 2026.
-9 kudos 2026-03-22 01:49:41 door thebeast4000 op Als dat jasje van je beschadigd is....
@Dweeziltje | 21-03-26 | 23:15: hoofdletters zijn zo 2025.....
13 kudos 2026-03-21 22:15:27 door Dweeziltje op Als dat jasje van je beschadigd is....
Je kan een keer een hoofdletter vergeten. Maar jij maakt er een potje van.
4 kudos 2026-03-15 12:37:12 door Tochmaardan op Ja! het haasje
Antwoord op je vraag ligt echt voor de hand. Waarom doen zij het wel en jij niet? Omdat jij iets te verliezen hebt en zij niet. En waarom is dat dan? Omdat jij verstrikt zit in het financieel/sociale web waarin jij bent opgegroeid en zij niet. Als jou rijbewijs wordt afgepakt en je een stevige boete krijgt betaal je netjes en rijdt je de tijd dat je rijbewijs is ingevorderd niet om erger te voorkomen. Zij betalen niet of met crimineel zwart geld en gaan gewoon rijden zonder geldig rijbewijs. Jij doet alles volgens de regels omdat je anders misschien wel de gevangenis in moet. Wat een schande voor jou sociale status! Zij gaan in het uiterste geval ook de gevangenis in en hun sociale status neemt toe! We zullen moeten leren dat de straffen die er voor ons toe doen, voor anderen geen impact hebben. Een straf wordt door iedereen anders ervaren, wat de een verschrikkelijk vindt haalt de ander zijn schouders bij op. Zolang wij standaard straffen in onze wetgeving toepassen zul je excessen nooit onder controle krijgen. Conclusie is dat je het portfolio qua straffen en de strafmaat zult moeten koppelen aan de persoon en zijn financiële en sociale status. Mand.
5 kudos 2026-03-15 12:16:17 door Geheelnaarwaarheid op Ja! het haasje
Gewoon meer blauw op straat, pakkansen verhogen en eerder rijbewijzen invorderen. Verkeershufters kom je echt breed in de samenleving tegen, ik zie ook voldoende blanke Nederlanders huftergedrag vertonen.
3 kudos 2026-02-24 08:33:04 door Lucky Suky op Ff de maandag uitswingen
@EenNederlandsehond | 24-02-2026 | 02:07: Dus? Deugdniet mag het daarom geen mooie benen vinden?
-38 kudos 2026-02-24 01:07:48 door EenNederlandsehond op Ff de maandag uitswingen
ugh ugh 18-
1 kudos 2026-02-11 04:18:51 door pietpvv op Professioneel zelfgeknutselde magnetische catapult
Waarom nou weer een tuinkabouter, wat hebben tuinkabouters jou ooit misdaan dan ?
-2 kudos 2026-02-08 10:39:38 door NiCeY op Kies je kont
A,3 of meer A,8?
-1 kudos 2026-02-05 05:27:03 door Tractorbandpuber op Oma doet rebooten
Nie alles kan ik een keer goed gaan
-6 kudos 2026-02-04 22:52:56 door Lognass op Oma doet rebooten
Gecondoleerd met je verlies...
11 kudos 2026-02-04 22:51:33 door Lognass op Oma doet rebooten
Gecondoleerd met je verlies...
2 kudos 2026-01-25 05:52:30 door moraalsoldaat op Stereoset du jour
Als je goed kijkt, zie je dat hij gewoon ook een minidisc speler heeft.
31 kudos 2026-01-25 00:04:32 door Lirky op Andere hoek ICE-executie
Niemand, echt helemaal niemand hier vindt dat de executies in Iran verborgen moeten blijven voor het internationale volk. Of van die andere landen. Dit gaat niet over die landen. Dit gaat over het ultrarechtse beleid in Amerika.
-6 kudos 2026-01-10 10:56:44 door Maxima_Hartman op Je reedt afvegen met nepnagels
Praat lekker voor jezelf. Ik heb liever een meid met mooie neptieten dan geen tieten. Zo zullen er ook vast wel mannen wonen in bv Scheveningen die van nepnagels bij vrouwen houden. Leven en laten leven
29 kudos 2026-01-10 07:35:34 door HetGrijzeGebied op Je reedt afvegen met nepnagels
@jacob, nog erger. Ze doen het voor andere vrouwen.
33 kudos 2026-01-10 07:31:45 door Jacob-Dubbel op Je reedt afvegen met nepnagels
Die wijven geven dan als antwoord: "denken die mannen echt dat we dit voor hun doen? Dit doe ik voor mezelf, jaaaa.."
223 kudos 2026-01-10 02:44:33 door WhySoSeriousss op Je reedt afvegen met nepnagels
ho ho! *'nepnagels, -tieten en -kont'.
Die streepjes zijn wel belangrijk hier!
5 kudos 2026-01-04 07:44:08 door Rikkert223 op BMW ingebouwd met sneeuw
Bij een E90 kan dat zeker niet.
5 kudos 2026-01-03 22:10:43 door J86 op Dumpert Peiling
@deugdniet | 03-01-26 | 23:04: Wat zeg jij nou allemaal...
49 kudos 2026-01-03 22:10:40 door deugdniet op BMW ingebouwd met sneeuw
maar het is geen BMW. hij staat recht in het parkeervak.
1 kudos 2026-01-03 22:04:43 door deugdniet op Dumpert Peiling
maar idd een prachtige vrouw.
0 kudos 2025-12-29 09:44:05 door Rubenzzz op Operatie ijszwijn
Ze moeten jou in de vriezer stoppen.
2 kudos 2025-12-29 07:38:14 door dubbele_knoop op Operatie ijszwijn
Ze zaten al in de vriezer toch?
-1 kudos 2025-12-29 07:05:08 door blackphilip op Maglev testvoertuig
zeiden ze over vliegen ook
4 kudos 2025-12-28 20:33:10 door Vinnyb78 op Operatie ijszwijn
@RGBHeroes2 | 28-12-25 | 20:08: qua manier van schrijven sws!
7 kudos 2025-12-28 19:08:54 door RGBHeroes2 op Operatie ijszwijn
Je doet je naam eer aan.
0 kudos 2025-12-22 14:31:16 door Leegzwembad op Only in de nedderlends
Maar die import terroristen gaan alleen maar meer accepteren wanneer we die homo's import gaan scheiden van de terroristen zodat de terroristen niet de homo's aanvallen, dat gaat zeker geen problemen geven in de toekomst wanneer ze bijvoorbeeld deze trainsgender tegenkomen.
2 kudos 2025-12-22 09:22:12 door MakeEarthGreatAgain op Only in de nedderlends
Is het land ook nog zo vrij dat ik "zij" en "hun" alleen voor meerdere personen hoef te gebruiken? Ik vind het vreemd en verwarrend.
0 kudos 2025-12-22 08:35:03 door cappi10 op Only in de nedderlends
Ik blijf het lastig vinden. Niet dat iemand anders is, maar of je dat moet willen in een publieke functie. Het kan veel gedoe opleveren tussen reizigers en deze persoon. Ergens vind ik dat je van je medewerkers een neutrale uitstraling mag verwachten om dat soort problemen te minimaliseren. Daar komt bij dat deze persoon zichzelf een ander geslacht fantaseert. Inderdaad doet deze persoon daar niemand kwaad mee, maar als je zo fantasierijk bent dan is het ook niet gek dat je als werkgever je afvraagt wat voor andere fantasieën deze persoon uit zal gaan dragen tijdens het dienstverband. Althans, dat lijkt me een realistische vraag die je je als werkgever jezelf mag stellen. Hoe graag ik het deze persoon ook gun. Helemaal geen grenzen stellen aan uiterlijk lijkt me een slecht idee. Het uniform is daar zelfs voor uitgevonden, mag een werkgever dat dan ook niet meer verwachten van een werknemer?
8 kudos 2025-12-22 07:07:22 door Ledtherebelight op Only in de nedderlends
@Anaalintruder | 22-12-25 | 00:17:
Bureau Utrecht hadden ze beter Bureau Marrakech kunnen noemen.
-5 kudos 2025-12-22 06:25:08 door Bangarang_Bennie op Only in de nedderlends
@deugniet: met je laatste zin ben ik het roerend eens. Ik ben wel benieuwd over welke periode je het hebt dat NL een gastvrij land was. De uitgesproken afkeer tegen moslims is van begin deze eeuw. Dat is dus al 25 jaar aan de gang. Islamitische gastarbeiders zijn er sinds de jaren 70. Heb je het dan over de jaren 50/60 van vorige eeuw? "Vroeger was alles beter" is een kreet die elke generatie opnieuw gebruikt. En meer zegt over nostalgie en onderbuik dan feitelijkheden.
7 kudos 2025-12-22 00:53:41 door Kwaaie tor op Only in de nedderlends
Gewaagde uitspraak verfrissend en helder.
29 kudos 2025-12-21 23:17:40 door Anaalintruder op Only in de nedderlends
Ik denk dat vele medeburgers en de politie daar zeer mee instemt. Als ik bureau Utrecht zie, dan zou het een komisch programma worden ipv bloedkokend door alle wat wat wat...
6 kudos 2025-12-19 17:20:25 door Wakemeister op Verdachte heeft het zwaar
De rechter vind het prima dat er geen gecelligheid is voor Omar.
1 kudos 2025-12-11 07:23:13 door Tomme_Pelg op BMW leert omgaan met knipperlicht
Met een 543M Voorlader van John Deere kom je immers niet veel op de openbare weg.