10,800 +16899 -6099
Kudos
#6919 (Top 2.1650%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6776 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -178 |
10,800 +16899 -6099
Kudos
#6919 (Top 2.1650%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6776 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -178 |
1,323
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 38 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 21-01-2011 |
| Eerste reactie op | 28-06-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 21:41:39 op Klaar mee
@bartdvrs | 25-06-26 | 20:14: Want het gebeurt ook niet regelmatig ofzo...U praat poep
7 kudos 2026-06-25 21:37:47 op Hydrateren kun je leren
Jezelf natmaken is geen hydrateren...
3 kudos 2026-06-25 21:29:39 op De haring is op!
The cringe is real
2 kudos 2026-06-24 17:42:12 op Nationaal Hitteplan
@Knuffelbeest | 24-06-26 | 13:38: Dat is helemaal niet waar
4 kudos 2026-06-24 17:40:51 op Nationaal Hitteplan
@Vanderlinde | 24-06-26 | 12:35: Zo surreal ja? Ben je te lang uit Nederland weg dat je de vertaling niet meer weet? En dan nog; wat is daar zo onwerkelijk aan? Heb je geen airco in je auto dan?
1 kudos 2026-06-24 16:53:08 op Lekker potje BBQ'en jongens?
Nu wil ik ook brandweerman worden
13 kudos 2026-06-24 16:52:02 op Vetzakken in de sportschool
Gelukkig ben jij zelf totaal niet narcistisch. En ook niet dom en lelijk ofzo...
4 kudos 2026-06-24 16:33:00 op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
Gejat, inclusief het spuugje. Maar alsnog best aardig.
16 kudos 2026-06-24 16:30:44 op Scheidsrechter gaat keihard
En dan van die gekke bekken trekken ook nog eens...De schaamte voorbij
78 kudos 2026-06-24 12:16:31 op Nationaal Hitteplan
Het is hier nu net zo warm of misschien zelfs warmer dan in zuid-europa, daarbij is de warmte in zuid-europa een stuk droger dan hier, wat prettiger is. Dus je verkapte kijk-mij-eens-vaak-in-zuid-europa-komen flex slaat een beetje de plank mis. Dat is mijn oordeel, en daar moet u het mee doen.
3 kudos 2026-06-23 22:01:49 op Gefeliciteerd eh
Hihihahahoho leuk bedacht zeg
1 kudos 2026-06-22 15:35:15 op Goed nieuws van Jeremy
@Sarcasmus | 22-06-26 | 12:00: Allemaal zeggen ze dat, ja? Oh nee, toch niet. Indien je zelf even online ging zoeken ipv mij daartoe aan te sporen, dan had je dat zelf ook kunnen lezen.
-3 kudos 2026-06-22 15:28:36 op Aan de kant er is brand
@owikzegmaarwat | 22-06-26 | 13:53: Ik weet niet welke video jij gekeken hebt maar de paniek leek nog niet echt ingeslagen te zijn in dit fragment, dus ja, die twee extra seconden hadden er best vanaf gekund, zo te zien.
27 kudos 2026-06-22 11:55:15 op Goed nieuws van Jeremy
Jij was erbij, achter de schermen?
1 kudos 2026-06-20 22:17:20 op Geit in de plee
ze schijten in de gang
13 kudos 2026-06-19 15:57:07 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Sterkte. Dat zeg je dan, gemiddeld genomen.
11 kudos 2026-06-19 15:48:35 op Re: Kampen hij komt eraan!!
@freddiefred | 19-06-26 | 15:46: sarcasme is niet voor iedereen, blijkbaar.
1 kudos 2026-06-19 15:35:34 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Daarom staat er ook "rijden op Pikes Peak is gevaarlijk" en niet "Pikes peak is gevaarlijk". En zo te zien had de man behoorlijke skills om die auto alsnog op de weg te houden. Maar jij kan het vast beter, niet waar?
0 kudos 2026-06-19 15:33:28 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Op de grens van de dood leeft men het meest.
29 kudos 2026-06-19 14:00:39 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Jij vind dit terecht ofzo? Hoe onzeker ben je eigenlijk?
-3 kudos 2026-06-19 13:51:04 op Zeuren is oppleuren
@Janitor77 | 19-06-26 | 13:12: Ik ben wat men dan noemt "MAGA", en ik vind het maar een mongool. Huh? Hoe kan dat nou?
2 kudos 2026-06-19 13:41:51 op Kampen hij komt eraan!!
Mag jij vinden, ik vind van niet. Ik vind het erg begrijpelijk dat wanneer je extreem boos bent dat je dan ook extreme woorden gebruikt.
8 kudos 2026-06-19 13:40:26 op Kampen hij komt eraan!!
Ohja, want dat is wel duidelijk geworden de afgelopen 100+ nieuwsberichten over kindermisbruik en de daarbij opgelegde straffen. Of toch niet....
2 kudos 2026-06-19 08:09:22 op Spiegeloefening voor reaguurders
Nee, maar echt serieus.
5 kudos 2026-06-19 08:08:47 op Spiegeloefening voor reaguurders
Zeg jij zelf maar lekker sorry tegen je publiek, je omgeving en de mensheid an sich....de tandjes, veel meer cuck dan dit kan bijna niet
12 kudos 2026-06-18 23:11:17 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dan ben je toch wel echt een fucking loser zeg, mijn god
3 kudos 2026-06-18 10:08:00 op Aandachtsmevrouw wil aandacht
@John McClane | 17-06-26 | 16:46: ik zou me ook beledigd voelen wanneer iemand mijn show interrumpeert om eventjes de echtheid van mijn haar en diens kleur in twijfel te trekken
11 kudos 2026-06-18 10:04:28 op Aandachtsmevrouw wil aandacht
And that's where your're wrong, kiddo. Als je interessant wilt zijn voor vrouwen moet je ze vooral niet geven wat ze verwachten of gewend zijn.
-1 kudos 2026-06-18 10:02:00 op Liev meisje <3 vogels
Gek, ik ben er al doorheen maar heb dit moment gemist blijkbaar.
32 kudos 2026-06-16 15:43:11 op Nieuwe Lambo gekocht
Toch knap om zelfs in een Lamborghini nog voor lul te rijden.
2 kudos 2026-06-16 13:07:54 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Zou me ook niets verbazen als deze jongen nu al n.a.v. de berichtgeving doodsbedreigingen heeft ontvangen en potentieel gevaar loopt op straat.
1 kudos 2026-06-16 13:05:42 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
@Erikjan79 | 16-06-26 | 12:57: jammer van je reaguursel, want vandaag stond dit nog in de media: https://www.nu.nl/media/639944...
2 kudos 2026-06-16 13:03:04 op Science Bitch!
@NorbertDeBozeBever | 16-06-26 | 12:52: ja man, want milkshakes, smoothies, cocktails zijn alleen voor kinderen natuurlijk. Daarbij is een rietje ook aan te raden voor zure/zoete dranken om je tanden iets minder aan te tasten.
-1 kudos 2026-06-16 12:06:26 op Snelrecht op zijn best!
@Het Vragevuur | 15-06-26 | 14:41: je bent een bevooroordeelde mongool, maar doe vooral alsof ik gek ben
3 kudos 2026-06-16 11:35:45 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Ga zelf naar huis, als je dat nog niet was. En blijf daar vooral.
9 kudos 2026-06-16 08:10:18 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Soms krijg ik het idee alsof Demmink achter de schermen alsnog aan de knoppen draait in dit soort zaken....ik kan er met mijn pet niet bij. Dit is het meest verwerpelijke dat je als volwassen persoon kunt doen, maar steevast kan het rekenen op minimale strafeisen. Onbegrijpelijk.
-12 kudos 2026-06-15 14:25:23 op Snelrecht op zijn best!
@Koeienstront | 15-06-26 | 13:46: Jij praat poep. De best getrainde en liefste honden die ik ken zijn pittbulls. Worden helemaal niet gefokt om te bijten en te vechten. Ze worden soms wel zo opgevoed, dat wel.
6 kudos 2026-06-15 14:23:40 op Snelrecht op zijn best!
Het punt, je mist het.
13 kudos 2026-06-15 14:21:21 op Koprol met wielrenfiets
Je kunt toch ook gewoon even 150 a 200km afzetting regelen voor 1 dag, zeg jij?
7 kudos 2026-06-14 12:16:43 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Maar goed dat ze jou er niet bij hadden op dat feestje.
6 kudos 2026-06-13 20:57:39 op Blij dat ik glij
Wel of niet?
-1 kudos 2026-06-12 08:08:10 op Samenvatting uit Belfast
vertel: hoe lost men het dan op wanneer de weg van praten ook steevast een doodlopende weg blijkt te zijn? Revoluties hebben in het verleden wel degelijk gezorgd voor een ommezwaai in tijden wanneer overheden het volk bleven negeren.
1 kudos 2026-06-12 08:04:54 op Samenvatting uit Belfast
@Klaagschuur | 12-06-26 | 06:36: Wie weet is hij padvinder.
-4 kudos 2026-06-12 08:02:42 op Samenvatting uit Belfast
Oh, ook nu zal men niet luisteren hoor. Straks kunnen de teugels nog strakker met dit als excuus. Never waste a good crisis.
28 kudos 2026-06-11 17:33:17 op Op naar de wedstrijd
Lekker geanticipeerd ook...
-2 kudos 2026-06-09 23:19:50 op Dit wil ik ook kunnen
@Dennis-Dokman | 09-06-26 | 22:59: Haha, goeie
1 kudos 2026-06-09 22:51:48 op Dit wil ik ook kunnen
Drie man! Drie man! Drie man!
6 kudos 2026-06-09 22:01:35 op Mestrekkertje krijgt karma
Film dan door!
-4 kudos 2026-06-09 21:59:28 op De buurman is er klaar mee
@Edbo | 09-06-26 | 21:36: En terecht. Wie weet heeft de eigenaar een heel goede reden om zijn/haar auto niet te gebruiken. Weet ik veel; wie weet is iemand revaliderende en kan die nog niet rijden. Moet ie dan maar de auto weg doen omdat jij anders de indruk hebt dat er meer parkeerplaatsen vrij zijn? Degene die zich kapot moet schamen is degene die alleen maar aan zichzelf denkt en meent voor een ander te kunnen bepalen wat die met zijn of haar auto moet doen.
-1 kudos 2026-06-09 21:51:40 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@A.J.Quaque | 09-06-26 | 18:47: en ik ben niet zozeer pro Tate, ik ben meer anti ongefundeerde/misplaatste haat. Mensen zouden wat minder moeten haten op alles wat ze niet aanstaat, daar zou de wereld een stuk beter van worden.