DumpStats voor Rikkert223

51,945 +56377 -4432

Kudos

#1053 (Top 0.3295%)

Kudos/dag 27.34
Kudos/reaguursel 16.7
Meeste kudos op 1 reaguursel 6133
Minste kudos op 1 reaguursel -103

3,110

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.64
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 19.1
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 11-04-2021
Eerste reactie op 11-04-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 06:09:19 op Na de pickpockets nu ook scammers
Deze beveiliger (want dat kan zien in zijn andere filmpjes) is één of andre bekende vechtsporter, 99,9% legt het van hem af.

-6 kudos 2026-06-21 13:23:05 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Ziet er keurig uit van deze beveiliger, toch vraag ik mij af waarom de politie dit niet van.ze overneemt want ze staan er naast.
De politie heeft een geweldsmonopolie en wat ik altijd heb begrepen dat een beveiliger een staandehouding mag doen TOT de politie toerplaatsen is.
Iemand die hier verstand van heeft heeft?

-6 kudos 2026-06-20 18:01:02 op Houston kleurt Oranje
En dit is waar we trots op moeten zijn, zo kan het dus ook!
De hele wereld kijkt voor de sfeer naar Nederland om de gezelligheid, hou dit altijd zo!

-2 kudos 2026-06-20 14:00:49 op Vanavond afgelast
En niet stiekem in je shirt schelden, dan krijg je rood.

-2 kudos 2026-06-20 13:53:10 op Altijd leuk in Ter Apel
Ach, mijn dochter knutstelt ook wel eens een masker, heel hip onder de jeugd!

56 kudos 2026-06-20 12:24:55 op Probleem bij optreden van Anouk
Een EHBOer heeft standaard geen brancard bij zich en om met een ambulance het publiek in rijden (waar is de ambulance vraagt ze) is ook niet handig, Wel heel goed om te stoppen en aan te wijzen waar de EHBO moet zijn en vragen om ruimte te maken!
Ik ben geen Anouk fan maar ze doe dit beter ban de gemiddelde artiest.

Groetjes van de EHBO

-3 kudos 2026-06-20 12:14:43 op Geen blije tuters dit WK
Dat is heel erg onsportief, dat dat vanavond na dat Nederland heeft gespeeld!

4 kudos 2026-06-20 12:08:43 op Primeur op WK
Bij het volgende WK wil de FIFA hier pepperspray voor gaan inzetten.

23 kudos 2026-06-20 10:10:12 op BMW van 30 K naar de kleaute
Stuur gewoon in! Die bocht kon hij met gemak halen als hij durft wat platter door de bocht te gaan.

14 kudos 2026-06-19 15:20:51 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ik dacht aan een cursus bij het CBR, als je het niet snapt heb je niets in een auto te zoeken als bestuurder.

-9 kudos 2026-06-19 15:19:45 op Volvo boomer wilt boekje lezen
En als je geen verklaring wil geven kan je ook niet tegen de boete in beroep gaan, dus zeg maar lekker niets dan blijft er meer tijd over voor belangrijke zaken.

4 kudos 2026-06-17 18:37:20 op Maaike op de stuntstep
Dat moet je juist wel doen, vergeet niet iemand te vragen om te filmen voor ons!

-3 kudos 2026-06-17 18:27:16 op Roestig roestig!
Dit lijkt mij een hele wijze man!

8 kudos 2026-06-17 18:21:39 op Kosso niet goed begrijpen
Het is heel erg fijn dat domme mensen hem volgen, zo kunnen we gelijk en duidelijk zien wie het zijn en hoe dom ze zijn.

14 kudos 2026-06-15 17:32:41 op Hotdogdate
Tja, vast zout op haar tong gedaan!

26 kudos 2026-06-14 20:41:55 op Concessies doen
Ik heb zo'n hekel aan uitsluiten, en dat moet dan het goede voorbeeld zijn voor de maatschappij.
Man,man,man

5 kudos 2026-06-14 11:55:12 op Dikke bakken jonge
Euhhhhh, die camera auto is toch echt een BMW.

2 kudos 2026-06-14 09:03:55 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Zie hier een deel van het probleem!
Als een vrouw wordt lastig gevallen kan het als man al meer dan genoeg zijn om naast haar te gaan staan, desnoods doe je of je haar kent oid dan druipt dat volk al heel snel af.
Een kleine moeite voor de meeste mannen kan een groot verschil maken voor een vrouw in deze situatie.

3 kudos 2026-06-13 07:23:42 op Spelletje chicken spelen
Bij Koeman werdt ik door emotie overmand, ik begrijp de inhaalactie nu helemaal! Hopelijk heeft Koeman het overleefd.

29 kudos 2026-06-11 21:36:28 op UEFA trolt FIFA
Wel mooi om te zien dat de FIFA echt achter hun "personeel " staat! Wat een aanfluiting....

5 kudos 2026-06-09 18:38:31 op Kijk mij eens..
Ach, de luxe om daar uit te kiezen heb je niet meer als het fout gaat.

22 kudos 2026-06-09 16:18:52 op Lekker weekendje intents
Beste Djilano,

Jou achterbank ligt nog bij ons in de werkplaats, deze is waarschijnlijk bij de oliewissel eruit gevallen, als je van de week even tijd hebt zetten wij hem er graag weer even voor je in.

Met vriendelijke groet,
Renault garage Tilleman.