2,292 +2713 -421
Kudos
#23619 (Top 7.3906%)
| Kudos/dag | 2.99 |
| Kudos/reaguursel | 11.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 331 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
2,292 +2713 -421
Kudos
#23619 (Top 7.3906%)
| Kudos/dag | 2.99 |
| Kudos/reaguursel | 11.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 331 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -45 |
200
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.67 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 29-09-2018 |
| Eerste reactie op | 18-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-24 01:29:09 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn. Kolere wan een sufkudt.
-4 kudos 2026-06-22 14:49:37 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Lijkt als of de kogel van de trekhaak afbrak
17 kudos 2026-06-22 00:04:13 op Goed nieuws van Jeremy
Ben net zo oud/jong als hem. 66, Nergens last van. Maar omdat ik nergens last van heb wil niet zeggen dat ik het niet zou hebben. Laat het ff checken . Het is een kleine moeite en kan veel ellende voorkomen.
1 kudos 2026-06-17 20:08:14 op Handige gadget voor een weggelopen hond
als er eentje loops is bedoeld u?
11 kudos 2026-06-12 23:16:19 op Badmode op de poesloop! #2
Sillywalk kampioenschap?
0 kudos 2026-06-10 23:48:45 op De toekomst is hier
de mens is ziek als soort. we maken geen enkele kans meer. Wel mooie techniek btw.
18 kudos 2026-06-09 00:27:13 op Hopeloze brakechecker
Ik maak me gewoon niet meer druk over dit soort idioten. Het is het niet waard. Maar er rijden er wel steeds meer van rond helaas. Rijlessen, inzicht en de examens, zijn niet meer als vroeger. Het moet veel strenger.
39 kudos 2026-06-09 00:12:32 op Doe maar een tattoetje
Wat zonde van een mooi lichaam.
38 kudos 2026-05-30 23:44:00 op Mooi vrouwtje heb je daar
Die gaat hier niets van leren. Een keikarde bitchslap was wellicht beter geweest.
Na die beuk weet hij echt niets meer.
6 kudos 2026-05-30 23:23:50 op PSG wint de Champions League
en op dat dorpplein loopt geen enkele Nederlander zo debiel te doen. Geen enkele nederlander.
0 kudos 2026-05-28 23:52:35 op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-28 00:16:00 op Heb jij lucht nodig joh?
Ik ging lang geleden ook best lang best diep (met een grote steen om energie te sparen) en nooit ergens last van gehad. Was wel mooi om te doen.
16 kudos 2026-05-27 20:26:08 op Jochie geeft geen neuq
Rubber tegels zijn voor dit kereltje niet nodig.
2 kudos 2026-05-24 23:21:16 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
@Jackiegoal | 24-05-26 | 22:57: Iedereen een computer thuis zou best wel eens kunnen . maar voorlopig niet hoor.
37 kudos 2026-05-24 23:14:09 op Meer beelden terrasterror Breda
Advies: geluid uit. Die prehistorische geluiden zijn niet correct. De Dinosaurussen maakten een beter verstaanbaar geluid. Degeneratie gaat wel hard blijkt wel.
23 kudos 2026-05-22 23:21:04 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Oprotten.
0 kudos 2026-05-22 23:14:36 op Chinese lijm is niet geschikt
Tegengas geven met een batterijbak is moeilijk lijkt mij.
4 kudos 2026-05-22 23:10:59 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Jakkes. Inderdaad . Ieder zijn ding. Maar niet dit ding.
-17 kudos 2026-05-22 21:04:25 op Ze mogen weer de wei in
Haal die drempel weg. De helft breekt bijna haar poten.
34 kudos 2026-05-22 21:00:12 op Met quad in de mudderrrr
vrouw van mijn dromen. Lekker meedoen en nergens een reedt om veteren
-20 kudos 2026-04-24 23:12:57 op Ouderwetse tafelmanieren uitgevoerd door Opa
Wat een ongemanierde boer. Zwaait dat mes rond en is onverstaanbaar. Die hebben we helaas ook een heleboel geïmporteerd hier.
0 kudos 2026-04-17 23:31:49 op Likken en zuigen
Mijn hond is mijn beste maatje. Ze doet nooit iets fout. Is dan ook een bruine labrador. En is lief tegen iedereen en iedereen is lief voor haar.
0 kudos 2026-04-16 15:46:47 op Ohw Donkey zing een liedje voor mij alleen
-weggejorist-
-1 kudos 2026-04-15 23:31:40 op Normale ruzie in China
chinese stoelendans?
0 kudos 2026-04-14 19:50:27 op Hoe snel is een poes?
@Benidormbastard | 14-04-26 | 19:48: het was een rat.
-5 kudos 2026-04-14 19:49:06 op San Diego K9 mag aan het werk
je schrijft 'dit' fout.
4 kudos 2026-04-14 18:51:31 op Mannen zijn gewoon grote kleuters
wij weten dan ook (gelukkig) niet hoe het brein van een vrouw werkt.
-6 kudos 2026-04-14 16:34:51 op Kickbpoksmeid is goed met d'r voeten
Die smoelen zijn beide al behoorlijk platgeslagen.
0 kudos 2026-04-08 11:29:04 op Het geluid van miljoentriljard ganzen
@deugdniet | 08-04-26 | 11:26: d+ g
3 kudos 2026-04-08 11:26:50 op Het geluid van miljoentriljard ganzen
Hoeveel er wel vliedt weet ik niet. Hoeveel er niet vliegt weet ik wel. Zas.
12 kudos 2026-04-04 18:49:10 op Palliewappie probeert Israelische vlag te jatten op de Dam
Taser. Teaser is te prettig voor ze.
19 kudos 2026-04-02 19:17:35 op Opa (93) werkt nog elke dag
Zolang ze me niet eruit trappen werk ik lekker door. ben nu 67.
-3 kudos 2026-03-31 11:23:25 op Goeiemorgen
Had die vulling maar ergens anders laten aanbrengen.
-14 kudos 2026-03-21 23:11:46 op Als dat jasje van je beschadigd is....
dit was wat totaal zinloos. sloeg als een slappe
lul in een slagroomtaart. geniaal .
-3 kudos 2026-03-15 00:22:07 op De natuur is wild
@Orichinals | 14-03-26 | 23:21: Maar volgens links horen wij mensen niet tot die groep.
-3 kudos 2026-03-15 00:15:01 op Ja! het haasje
al die reaguursels die spot on zijn voor wat wie en hoe. Beste medereaguurders, wat kunnen wij nog doen om dit te verminderen, verrminderen. verminderen. Niet veel vrees ik.
25 kudos 2026-03-15 00:00:22 op Plaatselijke hagelbuitje maakt het keiglad
nou nou. waarom zo grof? De bestuurder rijd voorzichtig en de bijrijdster doe verslag voor ons reaguurders.
-6 kudos 2026-03-14 23:55:14 op "Goh, lijkt net echt hè"
Dat heeft geen zak te maken met waar je geboren bent. Ik zou graag geboren willen zijn in Amerika, groot vrij land zonder Helsemas . I k zou wel in een rustig gebied wonen btw. Groot zat om iets te vinden en betaalbaar.
6 kudos 2026-03-14 23:35:16 op Ja hallo klantenservice?
nope. Was een veeeeel te snelle. En niet echt mijn type .
0 kudos 2026-03-12 15:48:13 op Anonieme kunstenaar zet standbeeld neer in Washington
@2DiE4 | 12-03-26 | 10:04: Je hebt ze gelezen?
-6 kudos 2026-03-06 21:54:28 op Vuurwerkverbod in NL
En dit was grappig omdat?
3 kudos 2026-02-27 15:21:00 op Hoe belangrijk zijn tanden?
gadver. tandeloze tatookoe
39 kudos 2026-02-24 12:53:20 op Natuurkunde in cartoons
Ik vind het nog steeds best sneu voor Coyote.
37 kudos 2026-02-24 00:45:36 op Ff de maandag uitswingen
heel veel hele mooie benen
5 kudos 2026-02-19 23:34:18 op Oh nee, ooooh neee
scherp
6 kudos 2026-02-19 23:32:09 op Vrouw toont al pillenvoorraad
Ze krijgt er alleen rare zwarte vlekken van.
7 kudos 2026-02-19 23:30:01 op Volgende keer niet meer slapen in de wasmachine
@split-87 | 19-02-26 | 23:15: Ik ben een dierenliefhebber maas controleer het nooit hoor. Ok die Labrador past er ook niet in. Maar zou best wel af en toe een rondje mee mogen draaien nadat ze weer door de zwijnenstront gerold heeft.
19 kudos 2026-02-19 23:26:06 op Volgende keer niet meer slapen in de wasmachine
Duidelijk geen antikreuk prgramma gekozen.
1 kudos 2026-02-10 19:35:45 op Professioneel zelfgeknutselde magnetische catapult
vlg mij heeft hij niets geraakt. Ik zag een enkel balletje uit dat ding komen. Hij had er beter iets neergezet, een tuinkabouter bijvoorbeeld, en daarop gemikt. Verder wel leuk gemaakt.
16 kudos 2026-02-08 11:31:16 op Kies je kont
Iets tussen A en B