22,553 +34537 -11984
Kudos
#3065 (Top 0.9591%)
| Kudos/dag | 6.77 |
| Kudos/reaguursel | 4.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2476 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -305 |
22,553 +34537 -11984
Kudos
#3065 (Top 0.9591%)
| Kudos/dag | 6.77 |
| Kudos/reaguursel | 4.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2476 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -305 |
5,117
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.54 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 41.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 12-05-2017 |
| Eerste reactie op | 12-05-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-25 11:18:25 op Hee zie ik daar Ronaldo?
Robetto Carlos, voormalig Real Madrid-ster zit naast hem.
3 kudos 2026-06-25 02:32:54 op Vetzakken in de sportschool
Het is inderdaad heel dubbel wat zij zegt, in eerste instantie denk je, teef rot op, in het tweede gedeelte spreekt zichzelf enorm tegen ten opzichten van het eerste. Maar jouw conclusie is wel het meest positieve in dit verhaal.
Iedereen mag sporten in de sportschool en niemand is met jouw bezig, lekker met jezelf bezig zijn, is oké in de sportschool.
3 kudos 2026-06-25 02:24:43 op Picobello zwembadbouw
De oudere balkons zijn betrouwbaarder dan de nieuwe(re) balkons, gewoon omdat de aanbouwconstruktie van die oudere balkons veel beter zijn gecontrueerd. De nieuwe(re) balkon werden/worden er meer aangeschroeft, waardoor het vaker fout gaat. Er zijn hele flatgebouwen in heel Nederland, gebouwd tussen 1948 en 1980, waarvan nog nooit een balkon het begeven heeft, terwijl van flatgebouwen na 1990, al diverse balkons het op dramatische wijze hebben begeven. Dus daar gaat je verhaal over oudere balkons.
0 kudos 2026-06-25 02:14:02 op Mij slaan?
Je hebt wel een grote bek met zo'n reaguurdersnaam. Hoe worden jouw Pinda's gerooid en verwerkt voor jouw Pindakaas? Pietertje.
-7 kudos 2026-06-25 00:06:49 op Nee jonge ff niet
De cameraman denkt, zolang ik achter de beer sta, ziet hij mij niet, dus ben ik veilig, niet voor niets loopt hij achter de beer aan. Dus schijnveiligheid, want als de beer zich plotseling omdraait heeft de cameraman ook een probleem.
8 kudos 2026-06-24 15:54:07 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Misstanden mogen best aan het licht komen, daar is Dumpert een goede plek voor, niet de juiste plek, maar wil je ergens aandacht voor, dan kun je dat wel krijgen, via deze weg. Buschauffeur doet het niet goed en let totaal niet op de verkeerslichten, gelukkig let het overige verkeer wel op en ontstaan er geen ongelukken, of aanrijdingen. Want voorrang moet je krijgen, ook al heb je groen bij het verkeerslicht.
-3 kudos 2026-06-24 01:58:10 op Hond uitlaten in Amsterdam
Dr. Helmut Marko heeft ook een nieuwe hobby, zo te zien. Hij is speciaal overgekomen vanuit Oosterijk, geen Grand Prix Formule 1 kijken voor hem dit weekend, tenzij hij heel braaf is.
4 kudos 2026-06-24 01:54:35 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zolang het allemaal uit vrije wil is, heb ik er geen problemen mee, iedereen zijn leven en laten leven.
2 kudos 2026-06-23 16:56:11 op OCD moment in Windows klok
Ja, al 35 jaar, meestal met veel plezier en dito gemak, als je weet hoe en welke rotzooi je uit moet schakelen. Doordat laatste blijven zelfs de nieuwste versies te doen. Ook wel Linux in diverse soorten geprobeerd, maar steeds was dat het net niet voor mij, ook Mac en Chrome zijn voor mij niet geschikt genoeg. Met Wndows kan ik verder alles doen wat nodig is en het loopt allemaal soepel.
-1 kudos 2026-06-23 15:29:57 op Hoe rijk ben je?
Pfff, een koffer in de kofferbak, dat is wel erg uit de tijd, nergens voor nodig. Die koffer gaat tegenwoordig in de frunk.
2 kudos 2026-06-23 15:24:57 op Engvis is eng
Niemand stal iets van jou, jij gaf jezelf toestemming om hier te komen kijken, dan had je dat maar niet moeten doen.
8 kudos 2026-06-22 16:32:01 op Adela verkoopt haar pronkstuk
Nee, hij is de zelfde lul gebleven.
31 kudos 2026-06-22 02:45:36 op Goed nieuws van Jeremy
Volgens mij hebben wij die wel en zijn naam is Huub Stapel, acteur en presentator. Iemand met nuchtere Nederlandse instelling en een duidelijk mening, over hoe je het leven het best, of gemakkelijkst kunt leiden. En ik denk dat er wel meerdere van dat soort bekende Nederlandse mannen zijn, want ook Herman Finkers is een nuchtere Nederlander.
-2 kudos 2026-06-22 02:37:38 op Goed nieuws van Jeremy
Als je het niet wilt weten, moet je het niet laten controleren.
Soms moet je gewoon je ding doen en genieten van het leven, wetende op een dag val je om, of wordt je niet meer wakker en alles kan er tussenin liggen, waardoor je uit de tijd gaat.
Maak je juist niet te druk erom, misschien is het lastig, maar ooit moet je alles loslaten. Voor je geliefde achterblijvers is het fijn, als je in herinneringen blijft bestaan om wie je was.
1 kudos 2026-06-21 15:44:56 op Schone remmen, geen schone onderbroek
En dat is natuurlijk niet voor jan met de korte achternaam. Vooruitkijken, verder dan je voorganger, is anticiperen, om op tijd te kunnen reageren.
0 kudos 2026-06-21 15:34:56 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Maar jij bent degene die de vergelijking maakt, niemand anders was er ooit over begonnen. Dus wat is nu de bedoeling? Twee soort gelijke acties, met twee verschillende intenties, dan is de uitkomst altijd anders.
2 kudos 2026-06-21 13:09:37 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Uhoortnogvanons: Aha, de treurige uploader doet ook een duit in het zakje. Beter was het geweest, om de hand in eigen boezem te steken. Het riekt naar compensatie gedrag.
2 kudos 2026-06-21 01:44:22 op Verkeerde afslag
Er zijn relatief weinig Subaru's in verhouding tot BMW's, of Mercedessen, want daarvan zijn er meer verkocht en blijkbaar vinden mensen die auto's hen meer status geven. Maar er zijn relatief veel Subaru's op de Nederlandse wegen, in verhouding tot Maserati's, omdat die nu eenmaal duurder zijn in aanschaf en om te rijden zijn, minder mensen hebben het geld, of willen daar geld aan besteden. Mijn overbuurman heeft drie Subaru's, hij is alleen en heeft er één voor elk van zijn activiteiten, dus alles is relatief.
-4 kudos 2026-06-20 21:30:42 op De keuzes die je in het leven maakt
Als je een grotere en scherpere afbeelding hiervan wilt zien, kijk dan hier; https://archive.4plebs.org/dl/...
7 kudos 2026-06-20 21:28:32 op De keuzes die je in het leven maakt
2021 wil zijn foto terug, want zo oud is deze foto minimaal. https://lemurov.net/wp-content...
7 kudos 2026-06-20 15:52:14 op Ondertussen in Moskou
Elf biljoen euro heet dat. Het lijkt wel of mensen niet verder dan een miljard kunnen tellen en dus na een miljard gaan stapelen, met opnieuw tellen?
-12 kudos 2026-06-20 01:16:35 op Biem des doods
Volgens mij ligt de toekomst voor je en kan je alleen terug naar het verleden. De toekomst van het verleden is van zoveel factoren afhankelijk, wanneer je er daarvan één veranderd, veranderd de gehele toekomst. Als dat je bedoeling is, dan heb je wel hele grote plannen met Rob Jetten en zijn verdiensten daarin, ik denk niet dat dat de bedoeling is, of wel natuurlijk.
0 kudos 2026-06-19 18:05:20 op Messi is een diva
Ook dom van die verdediger, om net op het moment dat Messi het verwacht, dat je dan in zijn nek gaat hijgen, beter was het geweest, als je alleen de bal had gespeeld, zonder Messi te raken.
En ja, Messi kan ook een akelige kwalbak zijn, de flinterdunne randjes tussen geniaal en gekte zijn makkelijk en snel te overschrijden.
11 kudos 2026-06-18 23:21:21 op Engelengeduld
Dit is wel echt en dit is niet het slechtste, het kan nog erger. Ja, zeker wel.
14 kudos 2026-06-17 18:19:05 op Heldere boodschap
Zijn stem zal blijven klinken en zijn kunsten zullen nooit vergeten worden, zolang wij die door blijven geven.
0 kudos 2026-06-17 16:49:20 op Belg weet het zeker.
Ik hoop van niet en dat hij het bij elk volgend EK-, of WK-voetbal hetzelfde doet en geen succes heeft, gewoon om te lachen. Want het blijft lachwekkend.
18 kudos 2026-06-17 16:43:10 op Aandachtsmevrouw wil aandacht
Ze neemt het erg rustig op, blijkt scheelt het haar niets.
7 kudos 2026-06-17 16:41:03 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Die theatershow is wel een mooie rede om Thijs Römer volledig binnenstebuiten te keren, voor de schadevergoeding. Maar het zal wel weer met allerhande bv-tjes dicht getimmerd zijn, zodat hij niet direct geld op zijn privé bankrekening krijgt en dus niet leeggeplukt kan worden.
-3 kudos 2026-06-17 16:35:45 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Dat is een gepeperd verhaal.
0 kudos 2026-06-17 13:59:14 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
De NPO is de partij die de rechten van de voetbalwedstrijdbeelden heeft gekocht van de Fifa, de NPO heeft een doorgifte overeenkomst van die beelden met KPN, Ziggo en Odido, maar de NPO levert de kwaliteit van die doorgifte aan, dat doen zij dus in HD en niet in de hen ontvangen 4K, dit wordt overigens razendsnel omgezet, binnen secondes, waardoor er wel enige vertraging in het beeld ontstaat, maar het kwaliteitsverlies is dan wel altijd waarneembaar op een 4K scherm, een HD scherm zal er minder, tot geen last van hebben.
15 kudos 2026-06-16 23:36:34 op Allahhh hakbar
'sinds een tijdje'; Het gaat niet over een paar maanden, maar over een aantal decennia (tientallen jaren), eigenlijk vanaf het moment dat de tweede generatie van de werkimmigranten 18 jaar werd en een rijbewijs haalde, heb je dit probleem, want het betreft niet één type werkimmigrant.
2 kudos 2026-06-16 23:13:17 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Maak er maar domme boze mensen van, want zij zijn niet gewoon boos. Zij zijn dom boos, of dombo's, maar net hoe je het wil lezen.
7 kudos 2026-06-16 13:09:10 op Auto duwt door
Het is gewoon de regel dat invoegend verkeer, zich aanpast aan het verkeer op de hoofdrijbaan, maar goed, elkaar de ruimte geven, gunnen en niet nemen, het is en blijft lastig in het verkeer van hede ten dagen.
-4 kudos 2026-06-16 13:00:31 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
@zup: Dat kan zijn, maar dan nog is het wel context, die versnelt afgespeeld er tussen had kunnen zitten, want waarom wordt het ineens wel interessant dan? Niet dat die graaiers verder vrijuit gaan, maar er moet dan een moment zijn geweest, of dat er meer aandacht voor het meisje gevraagd is, of dat er mensen wakker werden en zagen, dat het meisje gratis koekjes uitdeelde. Het treurige blijft, dat het meisje zich bestolen voelt, maar die onschuld was zij vanzelf een keer in haar leven kwijt geraakt. Nu is het wel het vertrouwen in de medemens, wat een knak krijgt, maar aldoende leert ze, zoals bijna ieder mens zal moeten. Maar zij is verder niet geslagen, geschopt, of gekrabt, dus het valt mee, zal ik maar zeggen, alleen wat geestelijke pijntjes hier en daar. 'Komt goed schatje' zal ik maar zeggen.
0 kudos 2026-06-16 12:43:39 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Je moet je mond toch ergens mee afvegen, na het kanen van zo'n koekje.
15 kudos 2026-06-15 11:13:46 op Dokter zegt het is afgelopen
Commercieel belang boven de gezondheid van de sporter stellen, als sportats ,of dokter moet je jezelf daar nooit voor laten lenen.
6 kudos 2026-06-14 13:22:40 op Tik...
Fats.
-14 kudos 2026-06-13 02:41:47 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Je laatste deel heeft totaal niets met het eerste deel te maken, want nee, je hoeft niet naar links om voorbij de auto op de middelste baan, of rechts van je te gaan, je mag gewoon je snelheid aanhouden, wel uitkijken met passeren, dat de bestuurder niet onverwachts naar rechts komt, want dan heb je onnodige schade.
-1 kudos 2026-06-12 14:40:14 op Lekker dansje
Wie heeft er nu een koe op de bank? Tenzij die bank in het weiland staat, of in de koeienstal, dan kan ik het enigszins begrijpen, maar anders vind ik het een raar verhaal. Maar misschien houden mensen zo erg van koeien, dat men ze in huis neemt.
7 kudos 2026-06-10 22:32:21 op Witte kerst in juni
Ja, de A18, de snelwegafslag op de A12 in de buurt van Zevenaar en Didam op weg naar Doetichem, Gelderland.
-3 kudos 2026-06-10 22:28:14 op Kinderen dansen op muziek
Sneuneus eerst klas ben je, als je zo ziek in het hoofd bent, met jouw gedachten. Het zijn alleen maar aannames die je in je hoofd hebt, zal best gezellig zijn zo, voor jezelf, maar de wereld kijkt hier anders naar. Waarschijnlijk alleen naar de feitelijke voorstelling, zonder bij bedoelende gedachten, wat het ook zou moeten zijn. Blije kinderen in afwachting van muziek en als de muziek gespeeld wordt, jippie lekker dansen. Een fantastisch beeld van ergens op de wereld.
3 kudos 2026-06-10 15:34:45 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Half verstandig, als hij verstandig was geweest, dan had hij zich niet laten verleiden tot deze onzin.
-1 kudos 2026-06-10 15:24:54 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@doemawat: Ik lees dat jij een wit voetje probeert te halen, om ooit nog de V.S. in te komen, ik vind dat wel lachwekkend.
1 kudos 2026-06-09 17:09:05 op Ik ben heel boos!
Dan weet je dat je plan niet de bedoeling is, dit was de eerste alarmbel.
0 kudos 2026-06-09 16:30:18 op De rijdende rukker
Precies dat, net wat ik dacht. Van beroepschauffeurs die tijdens hun werk ongeoorloofd rijdend filmen mogen zij van mijn part het rijbewijs afpakken en 6 maanden in beslag houden. Moet je je maar aan de wettelijke en beroepsregels houden. Bij gewone automobilisten mag de straf 3 maanden je rijbewijs in beslag zijn, misschien dat het een beetje gaat helpen. Het overige verkeer op hun telefoon, daar mag de straf ook wel naar 200 euro voor de eerste keer en voor elke keer daarna, 100 euro er bovenop, als de 1000 euro is bereikt, dan mag je je voor de rechter verdedigen, waarbij je de gerechtelijke kosten als extra straf krijgt. Alleen nu het handhaven nog, alleen originele beelden zijn bruikbaar bij strafvervolging, of een staande houding te plekken werkt, helaas. Voor de verkeersveiligheid en het vullen van de gaten in de komende begrotingen, zou het wel een uitkomst zijn.
6 kudos 2026-06-09 16:21:15 op Creepy ass reclame uit 1953
En je hoort er verder niemand over, want het is de normaalste zaak van de wereld.
Wat het natuurlijk ook is, omdat het een gespeelde context bevat, bij Sinterklaas en Zwarte Piet ook, maar weinig volwassen mensen lijken dat te snappen.
-5 kudos 2026-06-09 16:14:25 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Dus dan valt het letterlijk niet mee, alleen figuurlijk valt het mee. Ook mooi.
Maar dat jochie is nu voor altijd bang voor een aardbeving, niet voor de beving zelf, maar dat zijn moeder hem weer schreeuwend wil beschermen. Het kind had op de bank niets te vrezen, maar moeders dacht, dat de reflex om buiten te bivakkeren de betere optie was. Ook Intuïtie is niet altijd de beste oplossing om te volgen.
2 kudos 2026-06-09 15:16:37 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
@Arghhhhh!: Ik weet niet wat @Gepiemelde geschreven heeft, maar ik ben het gewoon met je eens.
6 kudos 2026-06-08 16:31:46 op In de islamosfeer...
Is dat het enige wat jij kan bedenken? Ik had veel kunnen bedenken bij het zien van dit filmpje en Lale Güls terechte verhaal, maar niet dat, wat jij bedacht hebt.
11 kudos 2026-06-06 11:40:54 op Fijn weekend allemaal!
Dat ben je dan dus al een poosje, vanaf je geboorte namelijk.