DumpStats voor Flexibessie

77,181 +84732 -7551

Kudos

#636 (Top 0.1990%)

Kudos/dag 25.54
Kudos/reaguursel 23.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 3982
Minste kudos op 1 reaguursel -1248

3,275

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.08
Topreaguursels 21
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 59
Geregistreerd op 18-03-2018
Eerste reactie op 18-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-26 13:39:43 op 12 jaar jong en al een burnout
ik lees precies al waar het mis gaat. Pesten is totaal niet ok, maar dat is nu eenmaal iets waar je niet aan ontkomt. Doordat ik geïmporteerd ben door mijn ouders op 9 maanden oude leeftijd, heb ik een slechte start gehad, waardoor ik achter liep in groei en ontwikkeling. Dat heb ik ook moeten merken op school, de kleinste en zwakste wordt bijna altijd gepest. Ingrijpen helpt vaak tijdelijk, tot het toezicht weg is, dan komen de "klappen" nog harder. Liters tranen heb ik weg gehuild tot de pubertijd (wat zijn borsten toch eigenlijk handige dingen) . Ook heb ik geleerd minder op te vallen, wat hielp in het gepest worden. Wat jij hier schrijft maakt veel duidelijk. Hij springt er juist uit en zorgt er ook voor dat ie opvalt. 12 jaar en je druk maken over klimaat en Trump? Ik hoef niet te vragen over de politieke sfeer in huis en waar pappa is, met een moeder genaamd Moes.. Mijn advies aan hem: effen t-shirt in neutrale kleur, spijkerbroek, even langs de kapper , stoppen met die vegasnabbels en gewoon je muil houden over de politiek, En dan val je een stuk minder op en word het pesten ook een stuk minder.

38 kudos 2026-06-24 12:02:35 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Hier is niks spontaans aan hoor, worden gewoon keurig netjes allemaal betaald aan het einde van het feestje

0 kudos 2026-06-22 12:42:06 op Boom kappen
nee die vlamwerper is meer een duits dingetje volgens Hanzzz

0 kudos 2026-06-22 10:06:14 op Goed nieuws van Jeremy
@Orichinals | 22-06-26 | 02:37: zorg je ook even dat je een tattoo neemt dat je in geval van hartfalen niet geholpen wil worden, of een bloedtransfusie.

21 kudos 2026-06-20 15:17:45 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Ik snap wel dat ze loog over dr leeftijd en dat ze zei dat ze 18 was, want ze hoopte natuurlijk dat ze daarmee te oud was voor een pedofiel als die halper

4 kudos 2026-06-19 17:27:32 op Dumpert Hitteplan #6
ja ze waren dan ook duur genoeg om verstopt te blijven. Goed werk geleverd door de dokter

0 kudos 2026-06-19 17:24:22 op Even wat wier opruimen
Dit kan mijn Hitachi dan weer niet, hij kan wel andere dingen die net zo bevredigend zijn

10 kudos 2026-06-19 17:20:58 op Stukje metaal in je been
Tony Stark gebruikte daar een Arc reactor voor die hij in een grot gemaakt heeft.... en doos schroot

-10 kudos 2026-06-19 09:03:35 op Nieuwe beelden uit Moskou
En dan krijgen wij volgend jaar zero emissie zones om te compenseren met dit... Hoelang denkt Poetje dit nog vol te houden? want het ziet er namelijk niet echt uit dat ie aan het winnen is na 4 jaar

2 kudos 2026-06-19 09:00:30 op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Ja ok, hier vind ik het wel terecht dat hij moord en brand schreeuwt van de pijn, in tegenstelling tot die speler die half dood leek te gaan tot er gescoord werd en hij op wonderlijke wijze ineens pijnloos en blessure loos was

8 kudos 2026-06-18 19:20:02 op Vader helpt zijn kleine meisjes
De tandjes, wat ben ik blij dat deze onzin hier (nog) niet zo erg is, Geregeld als ik met mijn broertje (met down) op stap ben en hij moet naar de wc, dan ga ik met hem mee naar de wc om er zeker van te zijn dat het goed gaat. Vaak is dat de gehandicapten wc, maar als die niet beschikbaar is dan gewoon de heren wc. Heb nog nooit commentaar gehad van de aanwezige heren als ze mij zien. En diegene die wel opmerkingen hebben, snappen de situatie naar enige uitleg. Dit is gewoon een vader met zn 2 jonge dochters die ze begeleid tijdens het wc bezoek. Wel goed dat die heks op een gegeven moment toch de situatie in kan zien en de deur dicht doet zodat de meisjes even niet geconfronteerd wordt met de belmeneer.

6 kudos 2026-06-14 16:49:07 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Dit is overduidelijk een zijladerwijk. En dan kan ik mij voorstellen dat dat problemen kan geven als die arm die bakken de lucht in zwaait, maar daar zouden de bewoners ook gewoon rekening mee kunnen houden door de bakken niet te dicht bij de lantaarnpalen neer te zetten of in de lijn met de vlaggetjes. Maar goed, zullen vast een stel van die anti-Nederland pro- Anderland figuren in de gemeenteraad zitten die hier een probleem van maken

10 kudos 2026-06-14 16:39:34 op Agent lift ff 185 kg
je kan toch gewoon zo'n scootmobiel voor dr aanvragen?

4 kudos 2026-06-14 14:58:19 op Touw vergeten bij bungeejump
ik denk ook dat je van die hoogte eerst een kwartiers lang alles bij elkaar staat te harken, en dan is ze niet zo warm meer lijkt mij

0 kudos 2026-06-09 15:33:00 op Hier pak aan
een feestboek van een restaurant op Bonaire, waar denk je zelf dat dat beestje gebleven is?

-5 kudos 2026-06-08 16:37:08 op Ondertussen op TwitchCon
@PervyHermit | 08-06-26 | 14:50: klopt, het begon bij hem als een grapje, maar door het grote geld steeds meer van het padje geraakt tot het punt dat meneer nu aan de hormonen zit, een vriend heeft die ook denkt dat ie een vrouw is... alles voor geld en aandacht

0 kudos 2026-06-07 17:55:02 op Tette in de slingshot
@Wakemeister | 07-06-26 | 10:10: zeker wel, 15 seconden om precies te zijn

3 kudos 2026-05-25 20:09:04 op Amerikaans stadje kleurt oranje
"we are so exited to have them" die praten wel anders als ze tot midden in de nacht op snollebollekes staan te schreeuwen en slopen.

-25 kudos 2026-05-20 16:34:39 op Een auto vloog in brand en ontploft
Wat zijn die Elektrische Voertuigen toch goed voor het millieu he... Er hoeft er maar 1 af te branden, en je hebt evenveel uitstoot als 10.000 auto's in 3 weken uitstoten. Is toch minder schadelijk, want hoe vaak vliegt er nu een EV in de fik?

22 kudos 2026-05-20 16:31:20 op 50% korting voor transgenders
Volgens hun eigen regels zouden ze zelf ook geen aanspraak maken op de korting, want inclusiviteit geldt alleen bij specifieke uiterlijke kenmerken en mentale stoornissen.. en als je blank/wit bent en er te mannelijk uit ziet wordt je uitgesloten. Vreemd dat dit heeft kunnen uitgroeien tot zo'n enorme sekte.

6 kudos 2026-05-20 12:57:30 op Stukje toeren op de racefiets
als ze zich nou gewoon aan de regels houden en daar gaan fietsen waar ze horen, dan zal de haat ook een stuk minder zijn.. niet verdwijnen, maar wel minder. Zo moeilijk is het allemaal niet

2 kudos 2026-05-19 14:04:48 op Gotta catch them all!
in mijn ogen is het beter dan dat ze heel debiel gaan scheel kijken en hun tong uitsteken, of dat ze voorover bukken en laten zien hoe hun eierstokken er uit zien en hoe goed ze hun kont afgeveegd hebben

3 kudos 2026-05-19 14:00:51 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
Is mij ook al eens overkomen, gewoon weer dicht plakken en naar de buren brengen. En bij het overhandigen nog even zeggen: veel plezier er mee!

5 kudos 2026-05-19 13:56:52 op Goeiemorgen
het is in elk geval geen reaguurster, want deze foto is september 2025 al online gekomen

8 kudos 2026-05-18 14:58:15 op Homo pest homo's
maar... je hebt homo's en je hebt signaalnichten. en met die eerste heb ik geen probleem. Het zijn die overdreven verwijfde signaalnichten die ik hoogst irritant vind.