311,980 +325570 -13590
Kudos
#78 (Top 0.0244%)
| Kudos/dag | 62.22 |
| Kudos/reaguursel | 26.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5487 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -367 |
311,980 +325570 -13590
Kudos
#78 (Top 0.0244%)
| Kudos/dag | 62.22 |
| Kudos/reaguursel | 26.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5487 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -367 |
11,856
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.36 |
| Topreaguursels | 78 |
| Woorden per reaguursel | 17 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 125 |
| Geregistreerd op | 30-09-2012 |
| Eerste reactie op | 01-10-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:28:27 op Rood kruis weg afgesloten
Het ligt vast aan mij, maar ik zie maar één rood kruis.
3 kudos 2026-06-23 21:42:00 op Re: Truckert heeft reactievermogen
@jacl | 23-06-26 | 18:34: Helaas wel, tijd dat ze teruggaan naar rusland.
-1 kudos 2026-06-22 12:27:51 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@TangoWhiskey | 22-06-26 | 10:26:
De één is kut, de ander veel kutter.
0 kudos 2026-06-22 12:14:36 op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 22:50:
Ah interessant. Hoe kom je aan zijn medisch dossier? Mogen wij die ook inzien?
1 kudos 2026-06-22 12:06:23 op Wie durft
Heftig allemaal.
Ik hoop voor je dat ze deze ervaring bij de volgende VN-vergadering gaan bespreken. Genocide is kut, maar wat jou overkomt... Poah.
Sterkte.
-2 kudos 2026-06-21 22:45:06 op Goed nieuws van Jeremy
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
4 kudos 2026-06-21 22:43:59 op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 21:43:
Sinds wanneer is Freek genezen?
20 kudos 2026-06-21 12:35:00 op Nederland - Zweden
Heel fijn voor speed.
Wie is speed?
82 kudos 2026-06-20 14:31:31 op Ben je gek geworden of zo?!
"Deze land" is zo geworden door jou.
-3 kudos 2026-06-19 21:55:59 op Aso van de dag
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de linkerbaan is gewoon verboden terrein volgens het wetboek van dumpert
2 kudos 2026-06-19 16:27:22 op Nieuwe beelden uit Moskou
Insert "MORE" meme here.
1 kudos 2026-06-18 23:56:44 op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Ja, maar als je niet weet waar POV voor staat dan gaat dat ook niet werken.
19 kudos 2026-06-18 23:54:11 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Ga dit, ga dat.
Ga terug naar je eigen land, mongool.
0 kudos 2026-06-18 11:47:10 op Auto vliegt in brand op de A28
Als je gewoon "Nee" zegt tegen het vuur dan mag het je auto niet verbranden.
32 kudos 2026-06-18 11:44:00 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
En in japan vinden ze alle nederlanders op elkaar lijken, next.
12 kudos 2026-06-17 22:58:26 op Even een oeps momentje
En dan heb je ze een keer nodig en dan wordt je boos dat ze er niet binnen 10 seconde zijn. Zo dom ben je dan ook wel weer.
40 kudos 2026-06-17 22:29:53 op Popo mag het wel
Ik word zo ontiegelijk moe van mensen zoals uploader.
17 kudos 2026-06-17 22:27:06 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Wat TBS is, moet TBS blijven.
53 kudos 2026-06-17 22:25:48 op Kosso niet goed begrijpen
Ik heb mijn paraplu weggedaan. Ik werd toch nooit nat in de regen.
-5 kudos 2026-06-16 22:19:19 op Auto duwt door
Waarom zet je jezelf expres voor lul?
20 kudos 2026-06-15 11:35:54 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
"Hey, wat bedoelde je met dat handgebaar?"
"Niks, gewoon lol"
"Ok, dankje"
Onderzoek klaar.
5 kudos 2026-06-15 09:40:57 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
@simvastatien | 15-06-26 | 08:01:
Echt helemaal niemand heeft wat aan jouw negatieve gezeik.
86 kudos 2026-06-15 09:39:47 op 90k verliezen door 1 goal
Ik ben laatst 1,6 miljard kwijtgeraakt. Ik heb niet meegedaan aan de powerball, wat zuur was dat zeg.
32 kudos 2026-06-14 00:35:20 op Kan iemand de kraan uitzetten?
"Ik vind dit heel erg"
Bullshit, het enige wat je denk is "Mooi, nu krijg ik views"
Narcistische kut, sterf.
0 kudos 2026-06-13 01:44:44 op Make Orange Great Again
-weggejorist-
18 kudos 2026-06-13 01:42:07 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Of je maakt het filmpje gewoon een minuut korter en plakt er geen kut muziek onder. Danku
2 kudos 2026-06-13 01:41:34 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@simvastatien | 12-06-26 | 22:50:
Nee, je faalt.
0 kudos 2026-06-13 01:41:01 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
47 op een 50 weg is niet nergend langzaam.
1 kudos 2026-06-12 07:39:52 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Nou, das een zekerheidje dus. Ik zet al mn spaargeld in.
-2 kudos 2026-06-11 12:29:07 op Zo kun je ook uitvoegen
@Jacob-Dubbel | 11-06-26 | 11:54:
Zeker niet, maar dit gebeurt honderden keren per dag. Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor ons?
-7 kudos 2026-06-05 20:46:05 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Uploader = klootzak.
26 kudos 2026-06-04 23:15:53 op Mark in Kyiv
Ik heb er twee gegeven. Gewoon om jou te pesten.
-1 kudos 2026-06-02 21:03:14 op Lord of the Rings: Bechdel Test editie
@AnoniemeAlcoholist | 02-06-26 | 19:18: 11 uur*
7 kudos 2026-06-01 18:55:57 op BMW pauper
Je bent ook bewust irritant bezig, mongool.
56 kudos 2026-06-01 15:04:12 op Verkeerde afslag
Dashcammer, je bent een oetlul.
0 kudos 2026-05-29 22:34:55 op Wattefak is met die regen?
Filmert reageert overdreven op een situatie. Nou, iedereenag in een deuk.
25 kudos 2026-05-27 21:28:49 op Broekpoepmomentje bij close call
Ja, dit was gevaarlijk, maar je eigen aandeel is minstens net zo groot door je snelheid. Mafketel.
45 kudos 2026-05-27 21:24:06 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
De eerste keer was grappig. De 293e keer wat minder.
30 kudos 2026-05-22 23:46:47 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Zeur niet dat mannen zich als classic gentleman moeten gedragen wanneer je er zelf uitziet als een kladblok.
17 kudos 2026-05-19 22:33:01 op Omschrijving rouwboeket
Godverdomme wat duur.
Doe eens normaal, misbruikers..
6 kudos 2026-05-18 23:23:17 op Kleine W voor depridennis
Nee, je mag niet liegen
22 kudos 2026-05-18 21:36:04 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
"Ik schaam me dood voor iets, dus ik pleur het op internet"
49 kudos 2026-05-18 18:47:16 op Homo pest homo's
Een homohater die zelf homo blijkt te zijn.
Hij is niet de eerste en ook niet de laatste.
2 kudos 2026-05-16 11:49:38 op Zangeres gaat stagediven
Omdat wij terecht afkeuren dat het nep, maar dit soort videos leven clicks op dus geld. En die inkomsten mag je niet verstoren natuurlijk
0 kudos 2026-05-15 00:40:40 op Nieuwe warming-up-shirt van Oranje aankomend WK
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-12 18:55:41 op Goeiemorgen vriendjes
Das nie goed voor je rug.
2 kudos 2026-05-11 22:24:02 op De Twin Towers staan nog
@Zijkweif | 11-05-26 | 20:25:
Neeeh joh, het was de FBI in samenwerking met de KNVB en WNF.
17 kudos 2026-05-11 22:10:37 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Het AD gooit olie op het vuur? Juist ja.
En dat "RIJEN, RIJEN, RIJEN!!!!" dan??
14 kudos 2026-05-10 23:05:03 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Jezus christus, wat ben je zelf een ongelooflijk kleinzerig mannetje. Jank niet zo met je fragiele ego.
En dan ook nog eens de tijd te nemen om dit van je dashcam te halen en op dumpert te pleuren. En in al die tijd heb je je niet gerealiseerd hoe debiel je zelf bezig bent, man man man. Wat een kneus.
0 kudos 2026-05-10 15:19:47 op Koopje op funda
Vindt toch dat je maar een kleine vuilnisbelt krijgt voor je geld.