DumpStats voor Ledtherebelight

311,980 +325570 -13590

Kudos

#78 (Top 0.0244%)

Kudos/dag 62.22
Kudos/reaguursel 26.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 5487
Minste kudos op 1 reaguursel -367

11,856

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.36
Topreaguursels 78
Woorden per reaguursel 17
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 125
Geregistreerd op 30-09-2012
Eerste reactie op 01-10-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 12:14:36 op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 22:50:
Ah interessant. Hoe kom je aan zijn medisch dossier? Mogen wij die ook inzien?

1 kudos 2026-06-22 12:06:23 op Wie durft
Heftig allemaal.
Ik hoop voor je dat ze deze ervaring bij de volgende VN-vergadering gaan bespreken. Genocide is kut, maar wat jou overkomt... Poah.
Sterkte.

4 kudos 2026-06-21 22:43:59 op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 21:43:
Sinds wanneer is Freek genezen?

-3 kudos 2026-06-19 21:55:59 op Aso van de dag
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de linkerbaan is gewoon verboden terrein volgens het wetboek van dumpert

12 kudos 2026-06-17 22:58:26 op Even een oeps momentje
En dan heb je ze een keer nodig en dan wordt je boos dat ze er niet binnen 10 seconde zijn. Zo dom ben je dan ook wel weer.

40 kudos 2026-06-17 22:29:53 op Popo mag het wel
Ik word zo ontiegelijk moe van mensen zoals uploader.

53 kudos 2026-06-17 22:25:48 op Kosso niet goed begrijpen
Ik heb mijn paraplu weggedaan. Ik werd toch nooit nat in de regen.

-5 kudos 2026-06-16 22:19:19 op Auto duwt door
Waarom zet je jezelf expres voor lul?

86 kudos 2026-06-15 09:39:47 op 90k verliezen door 1 goal
Ik ben laatst 1,6 miljard kwijtgeraakt. Ik heb niet meegedaan aan de powerball, wat zuur was dat zeg.

32 kudos 2026-06-14 00:35:20 op Kan iemand de kraan uitzetten?
"Ik vind dit heel erg"
Bullshit, het enige wat je denk is "Mooi, nu krijg ik views"
Narcistische kut, sterf.

-2 kudos 2026-06-11 12:29:07 op Zo kun je ook uitvoegen
@Jacob-Dubbel | 11-06-26 | 11:54:
Zeker niet, maar dit gebeurt honderden keren per dag. Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor ons?

26 kudos 2026-06-04 23:15:53 op Mark in Kyiv
Ik heb er twee gegeven. Gewoon om jou te pesten.

7 kudos 2026-06-01 18:55:57 op BMW pauper
Je bent ook bewust irritant bezig, mongool.

56 kudos 2026-06-01 15:04:12 op Verkeerde afslag
Dashcammer, je bent een oetlul.

0 kudos 2026-05-29 22:34:55 op Wattefak is met die regen?
Filmert reageert overdreven op een situatie. Nou, iedereenag in een deuk.

25 kudos 2026-05-27 21:28:49 op Broekpoepmomentje bij close call
Ja, dit was gevaarlijk, maar je eigen aandeel is minstens net zo groot door je snelheid. Mafketel.

49 kudos 2026-05-18 18:47:16 op Homo pest homo's
Een homohater die zelf homo blijkt te zijn.
Hij is niet de eerste en ook niet de laatste.

2 kudos 2026-05-16 11:49:38 op Zangeres gaat stagediven
Omdat wij terecht afkeuren dat het nep, maar dit soort videos leven clicks op dus geld. En die inkomsten mag je niet verstoren natuurlijk

2 kudos 2026-05-11 22:24:02 op De Twin Towers staan nog
@Zijkweif | 11-05-26 | 20:25:
Neeeh joh, het was de FBI in samenwerking met de KNVB en WNF.

14 kudos 2026-05-10 23:05:03 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Jezus christus, wat ben je zelf een ongelooflijk kleinzerig mannetje. Jank niet zo met je fragiele ego.
En dan ook nog eens de tijd te nemen om dit van je dashcam te halen en op dumpert te pleuren. En in al die tijd heb je je niet gerealiseerd hoe debiel je zelf bezig bent, man man man. Wat een kneus.

0 kudos 2026-05-10 15:19:47 op Koopje op funda
Vindt toch dat je maar een kleine vuilnisbelt krijgt voor je geld.