DumpStats voor Geheelnaarwaarheid

20,454 +25642 -5188

Kudos

#3443 (Top 1.0773%)

Kudos/dag 6.5
Kudos/reaguursel 7.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 1587
Minste kudos op 1 reaguursel -324

2,796

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.89
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 20
Reacties per reaguursel 0.07
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 04-11-2017
Eerste reactie op 13-11-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 16:10:27 op Nationaal Hitteplan
Je moet het washandje wanneer je de ventilator uit zet ook wel verwijderen, zolang hij lekker draait komt er geen stromen water uit. De druppeltjes worden lekker weggeblazen...

0 kudos 2026-06-24 16:05:31 op Goedendag, meneer
@Greenhorn | 24-06-26 | 09:33: Je kunt vrij makkelijk miljardair zijn, alleen niet in Euro's.

1 kudos 2026-06-24 16:04:04 op Goedendag, meneer
Was direct mijn eerste gedachte ook.

13 kudos 2026-06-24 05:32:31 op Naam bij je beroep v2834
@TellMeWhy | 24-06-26 | 00:48: Nou in Nederland is een bord echt niet afdoende. Veel automobilisten die daar het hunne van denken en dan toch rechts afslaan wanneer het bord dat verbied.

-10 kudos 2026-06-23 21:25:02 op Debieltje in Polo
alles na jouw maar is onnodige tekst...

-5 kudos 2026-06-23 19:09:33 op Hond uitlaten in Amsterdam
Tja er bestaan CEO's die anders geen compensatie hebben voor hun dagelijks leidinggeven. Dit is een manier om weer met beide beentjes op de grond te komen.

8 kudos 2026-06-22 22:18:18 op Doe maar een schermpje
Dus omdat de wereld in de fik staat, wat overigens ook best wel meevalt, moeten alle ontwikkelingen maar gestaakt worden?

5 kudos 2026-06-22 16:40:07 op Haast?
Zijn dus, maar loop morgen even langs de huisarts voor een verwijzing naar geestelijke hulp want iets gaat er niet goed in die bovenkamer van jou.

-1 kudos 2026-06-22 15:54:07 op Duitse parkeergarage snapt het
Wanneer ik met mijn moeder ergens kom en er zijn parkeerplekken voor moeders met kinderen, dan parkeer ik steevast daar...

20 kudos 2026-06-21 17:16:26 op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
Fijn hoor, halve informatie verschaffen. Door Schiphol zijn er door allerlei toeleveranciers aan Schiphol ongeveer 300.000 banen betrokken. 0,9% van het BBP is nog altijd goed voor rond de 10 miljard... Tja je kunt je cijfers overal wel vandaan halen maar die van jou zijn op zijn best onvolledig

5 kudos 2026-06-21 17:09:29 op Onkruid vergaat niet!
Ja ze kunnen aan de hamd van je bloed inderdaad zien dat er iets niet goed is, maar die vinger is echt nog wel nodig om snel te bezien hoe ernstig het in eerste aanleiding is. Hoewel het geen prettig onderzoekje is, is het nou ook weer niet zo onprettig dat je er geen ritje voor naar de dokter zult maken. Overigens was mijn prostaat prima in orde...

-1 kudos 2026-06-21 10:19:34 op Nog 1x alle goals..
Dat kan ik mij van de Nederlanders anders ook altijd heel goed herinneren, er waren toernooien waar we de buit al binnen hadden voordat er überhaupt nog 1 aftrap was geweest, op papier dan. De werkelijkheid was dat we na de poulewedstrijden weer naar huis konden gaan.

57 kudos 2026-06-21 10:09:55 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik denk en daar heeft hij in het verleden zelf ook wel eens wat over gezegd, dat de aanwezigheid van camera's hem parten speelt waardoor hij minder op zijn gemak is want hij weet dat elke misstap oid breed uitgemeten in de vaderlandse media zal worden uitgerold en uitvergroot. Zoals je weet is hij niet bepaald vriendjes met pers en camera's maar moet ze vanwege de functie dulden.

7 kudos 2026-06-20 17:46:46 op Hondencompi
Dit zijn tenminste honden te noemen, helaas heeft het gros van de bezitters geen benul hoe om te gaan met dergelijke, fantastische, maatjes voor het leven.

0 kudos 2026-06-19 18:39:43 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Dat ligt natuurlijk geheel aan jezelf, persoonlijk denk ik niet dat ik een auto met autopilot zal kopen maar ik kan mij indenken dat dit over een X aantal jaren een standaard is geworden.

19 kudos 2026-06-19 18:17:16 op Motor skipt de file
Wanneer een motorrijder rustig aan komt dan zorg ik tijdig voor een beetje meer ruimte, geen enkel probleem...

6 kudos 2026-06-19 18:13:54 op Nieuwe beelden uit Moskou
Een groot deel van die drones worden hier in Nederland gebouwd, misschien moeten die ouders van die kinderen eens van die bank af komen en iets gaan doen.

2 kudos 2026-06-19 07:49:46 op De auto van je…
Ik snap hem wel, maar hij is te flauw voor woorden.

2 kudos 2026-06-19 07:44:00 op Vulkaan laat scheetje
@AatjeL | 19-06-26 | 01:29: Twee woorden en twee fouten in jouw grammatica, bijzonder.

48 kudos 2026-06-17 17:44:05 op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
De mensheid zou een stuk beter af zijn indien we de onbevangenheid en puurheid van het kind zijn ons hele leven zouden meedragen.

17 kudos 2026-06-17 17:30:29 op Popo mag het wel
Ook zonder trainingsrit mogen ze dit, ze hebben met het dienstvoertuig vrijwel altijd 100% ontheffing en een geheel eigen set aan verkeersregels. Dat schijnen sommige mensen, zoals deze uploader, niet te snappen.

1 kudos 2026-06-16 07:11:47 op Ongelukkig kusje
Dat is de reden dat ik bij automobilisten met een Frans kenteken altijd iets meer afstand bewaar, die zijn daar in de binnenstad ook altijd heel erg goed in, een noodstop maken wanneer het licht naar oranje verspringt.

7 kudos 2026-06-15 19:11:19 op Ha, betrapt!
Precies, ik heb voor die ouwe gewoon standaard ingesteld bij het afsluiten dat de geschiedenis gewist wordt en heb hem geleerd om zijn eigen 'geheime' bookmarkmapje te onderhouden...

5 kudos 2026-06-14 19:35:09 op Van links naar rechts in Dallas!
Ik als niet liefhebber kan dan ook heel makkelijk het voetballen en alle praatjes er om heen ontwijken, ik zie alleen wat ik wil zien aan randgebeuren en als het vermakelijk is dan kan ik toch een beetje genieten.

-11 kudos 2026-06-13 21:47:53 op Zwerm bijen op de vleugel
Ja, ik weet ook waarom jij altijd moet bijbetalen. Je had vroeger beter moeten opletten in de Nederlandse les zodat je kon lezen welke regels er precies gelden wanneer je gaat vliegen om te voorkomen dat je moet bijbetalen.

-1 kudos 2026-06-13 21:21:21 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Helaas wordt je in Nederland in 98% van de gevallen weggestopt achter een deur met een code/tag slot en mag je hopen dat er nog iemand een paar keer langs komt tussen Nieuwjaar en Kerst...

7 kudos 2026-06-13 09:09:06 op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
Hoe stom kun je zijn om met je gouden ketting de blits te gaan maken wanneer je op vakantie bent, je zou bijna denken dat hij er om vroeg...

3 kudos 2026-06-12 20:14:17 op Stroperigheid bij de NPO
TV kan rustig blijven bestaan voor het bekijken van content waar ik wel content mee ben, abonnementen op TV kanalen heb ik al eeuwen geleden in de ban gedaan. Overigens kun je tegenwoordig, omdat het kijk en luistergeld via de belastingen loopt niet opzeggen en derhalve kun je dus altijd uit je CAI TV output de NPO kanalen blijven bekijken, ook zonder abonnement.

5 kudos 2026-05-31 09:02:40 op Perfecte timing!
Goed moment voor een BHV ontruimingsoefening...

2 kudos 2026-05-31 08:34:08 op Verkeersaso gespot
Jij sorteert ook helemaal rechts wanneer je links moet?

30 kudos 2026-05-30 16:04:53 op Bus vs rijinstructeur
Volgens mij moet jij gewoon de bus, zodra deze richting aangeeft en je veilig kunt stoppen, voorrang geven. Dat is de regel in de bebouwde kom...