DumpStats voor moraalsoldaat

102,888 +105294 -2406

Kudos

#441 (Top 0.1380%)

Kudos/dag 20.62
Kudos/reaguursel 73.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 6229
Minste kudos op 1 reaguursel -83

1,398

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 58
Woorden per reaguursel 18.3
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 26-10-2012
Eerste reactie op 26-10-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 18:18:38 op Kaketoe is koning
Jongens, rustig aan. Het is maar AI. Er zijn heel veel filmpjes van deze AI kaketoe.

3 kudos 2026-06-17 19:00:37 op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Ach man, ik ben eens bij de F1 race in Suzuka geweest. Daar is alles brandschoon en ruimen ze ook alles op na de race. En als een toerist (nee, niet ik) een bekertje op de grond gooit, dan ruimt een Japanner het ook op. En ach, laat er dan een paar 'aso'-Japanners tussen zitten die de kantjes er vanaf lopen. Doen ze het over het algemeen nog steeds beter dan wij.

1 kudos 2026-06-14 07:04:59 op Honden arriveren bij het zwembad
Ik heb altijd Ierse Wolfshonden. Fantastische honden, maar helaas worden die maar een jaar 7. Hooguit 8 of 9 als je veel geluk hebt.

5 kudos 2026-06-13 07:47:27 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Je bedoelt dat ze door ons nog niet genetisch helemaal aangepast zijn om vlees- en melkproductie te optimaliseren?

2 kudos 2026-06-04 16:03:25 op Hatsa, zo door rood
Ligt het nou aan mijn verbinding, of missen er hele stukken uit dit filmpje?

3 kudos 2026-05-30 07:55:12 op Koelkast verhuizen in de nacht
@StonedOpZolder | 30-05-26 | 01:47: Met die logica is echt alles POV. Dan heeft dat vermelden verder ook geen nut meer.

-19 kudos 2026-05-29 18:06:02 op Motorrijder heeft ongeluk
Heb je het filmpje wel gekeken? Heeft echt niets met afstand bewaren te maken.

1 kudos 2026-05-29 16:58:16 op Bijna onder de vrachtwagen
Ja, want ook bij file mag je alleen links inhalen. Dat is namelijk zo lekker voor de doorstroming.

9 kudos 2026-05-29 16:56:38 op Bijna onder de vrachtwagen
@zup | 29-05-26 | 16:52: Niet het slachtoffer gaan beschuldigen. Auto is gewoon fout, punt.

2 kudos 2026-05-29 09:29:22 op De lasnaad van de week
Dat zie je door de handschoen heen? Misschien doet deze man dit pas 5 jaar en heeft hij gewoon talent?

57 kudos 2026-05-23 15:54:48 op Iemand honger?
2000kg? Maar volgens mij is dat rund dat daar ligt ook best zwaar hoor.

11 kudos 2026-05-20 17:36:31 op Oeps sorry
Ja, meteen vol die voorligger in, lijkt me een puik plan, Boertje.

13 kudos 2026-05-09 13:30:26 op Parkeren in de buitenbocht
Als je al plat tegen het asfalt ligt, dan kun je kijen waar je wilt, maar veel scherper gaat je bocht echt niet meer worden.

49 kudos 2026-05-09 11:42:49 op Bruggen bouwen
Ik wist helemaal niet dat ik zo goed bruggen kon bouwen .

14 kudos 2026-05-06 19:50:03 op Linksplakkert krijgt karma
@owikzegmaarwat | 06-05-26 | 19:48: Nee, door zijn eigen schijnbeweging richting de motor. De motor heeft niet aan het stuur van de auto getrokken, toch?

10 kudos 2026-05-06 19:45:50 op Linksplakkert krijgt karma
Typisch van die autobestuurders die dan een soort schijnbeweging moeten maken om je bang te maken en dan zichzelf de sloot in rijden. Bah.

10 kudos 2026-05-04 18:28:18 op Wauwww
@ShakespeareanTragedy | 04-05-26 | 18:25: Maar die zijn wel concentrisch. Wat je hier ziet is toch echt onmogelijk met 1 lichtbron (lees: 1 zon).

0 kudos 2026-05-04 06:34:10 op Almost got hit
En wat heb je dan als rechtdoorgaand verkeer als de tegenliggers aparte stroken hebben voor linksaf? Precies, ook een ronde bol. Klets niet man.

13 kudos 2026-05-02 10:02:52 op Charles pwnt Trump
@JoeMomma69 | 02-05-26 | 07:14: Ik hoop dat je geschiedenisleraar niet meeleest .

2 kudos 2026-05-01 20:09:53 op Je meisje klieren
Is er ook een blocker tegen posts met ziektes?

17 kudos 2026-05-01 10:01:59 op Haastige spoed
@persic | 01-05-26 | 09:58: Ik zou de bestuurder er gewoon in laten zitten in de shredder.

6 kudos 2026-04-26 18:41:16 op Lang weekend!
Je zin mist nog een deel.

-4 kudos 2026-04-24 13:37:22 op Stokken en muziek
Op een of andere manier vind ik dat er toch een beetje een mismatch zit tussen de muzieksmaak en de hobby.

3 kudos 2026-04-19 10:24:49 op Megacrash op de Nordschleife
Afgezien van het feit dat je het niet begrijpt, of ik jou niet: 'het tijd', serieus?

1 kudos 2026-04-16 10:08:17 op Inhalen heeft voorrang!
@amaiamaiamai | 16-04-26 | 10:04: Het zicht was kennelijk niet ver genoeg, anders was het niet zo geeindigd. Tuurlijk haal je fietsers in, maar niet als het niet kan ...

0 kudos 2026-04-04 14:28:27 op Be My Lover!
Hoe weet je dat?