2,587 +3030 -443
Kudos
#21920 (Top 6.8590%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 10.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 470 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
2,587 +3030 -443
Kudos
#21920 (Top 6.8590%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 10.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 470 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
254
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 13.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 01-01-2022 |
| Eerste reactie op | 10-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-26 14:58:59 op Als het werkt is het niet dom
Ik zag net nog een oude man fietsen met lange broek en een bodywarmer aan !!!!
En nee het was gewoon een witte meneer .
0 kudos 2026-06-24 13:08:54 op BAMMM!!!
Twee keer op de snelweg meegemaakt , terwijl ik in de buurt was , gelukkig niet ernaast .
je schrikt je helemaal de vinketering !!
1 kudos 2026-05-26 14:10:58 op Geef maar toe
Funkytown topplaat !
27 kudos 2026-05-26 13:55:34 op Ik wil niet stoppen
De hele wereld is compleet gek aan het worden .
5 kudos 2026-05-25 14:55:15 op Meer beelden terrasterror Breda
Tis nooit saai in Breda , klopt elke keer weer !
42 kudos 2026-05-25 14:32:22 op Het is bloedheet weer.
Ai,Ai,Ai. -edit: goh, meen je dat nou?-
2 kudos 2026-05-23 14:21:04 op Porsche naar de kleaute
Ruk die bumper eraf en verder rijden , hoe moeilijk kan het zijn !
18 kudos 2026-05-15 18:18:08 op Baba (deel 2!) stront skowe op stage!
Die Friese sokken en klompen geweldig !
6 kudos 2026-05-15 18:14:41 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Het zelfde verhaal meegemaakt maar dan in Antwerpen centrum , als bezorger .
Het verkeer stond helemaal vast , voor mij op een kruispunt een dikke auto met een echtpaar in vriendelijk gevraagd of dat ze 30cm vooruit wilde rijden , dan kon ik rechts afslaan . ruimte genoeg voor hun auto .
Dit wilde ze niet doen want ze woonde hier !!!
18 kudos 2026-05-14 13:30:53 op Tim de kraanmeneer
Mijn ouwe baas zei vroeger tegen me , je doen wat je hart zegt .
Heb meteen mijn baan opgezegd en ben ergens anders gaan werken.
-2 kudos 2026-05-13 15:26:26 op Goth emo dinges to the rescue
Fremontstreet in La Vegas , altijd leuk .
7 kudos 2026-05-13 15:19:11 op ADHD behandelen in de 90's
Bij mijn broer in de klas kreeg je gewoon een borstel naar je hoofd gegooid !
werkte perfect .
5 kudos 2026-05-08 12:32:56 op Marsrover Curiosity is weer vrij
Wat zijn dat voor nepstenen , iemand heeft gewoon Mars betegeld met tuintegels !
2 kudos 2026-05-08 12:30:08 op Geen idee hoe dit spel heet
HaHa.
1 kudos 2026-05-05 12:51:32 op Gaat mis bij de Monstertruck show in Colombia
Waar is de noodstopschakelaar als je hem nodig hebt !!!!
14 kudos 2026-05-03 12:27:57 op Troepgooiers willen aandacht
Dan heb je de bochten nog naar een oprit van een snelweg .
Wat daar allemaal uit de auto wordt geflikkerd .
Daar heeft de gemeentelijke opruimingsdienst voor 1 man een dagtaak aan !
-3 kudos 2026-04-28 12:32:44 op Ff naar de supermarkt
De lanz-bulldog klinkt toch net is mooier !
0 kudos 2026-04-27 13:07:32 op De Klapperrrrrrr Van De Week
Blijft mooi die dikke Toyota camry's .
-25 kudos 2026-04-24 12:30:57 op Motoren op de testbank
Hoe sloop ik een mooie bike in 10 sec !
10 kudos 2026-04-17 12:56:24 op Oude bekende mengt zich weer op het wereldtoneel
Ich muss lachen !
1 kudos 2026-04-06 13:51:27 op Jongens, vrolijk Pasen
Blij dat iemand nog Cas Spijkers kent :)
7 kudos 2026-04-06 13:23:52 op Helemaal goud!
En die plakkaten is volgens mij koeiestront , het kost in ieder geval weinig energie !
1 kudos 2026-04-03 13:19:19 op Opa (93) werkt nog elke dag
Ik ook maar dan wel wat minder uren in de week !
13 kudos 2026-03-29 17:14:46 op Robin Williams over ochtendkoffie
Robin Williams altijd +1.
25 kudos 2026-03-21 12:35:21 op Verstappen pakt pole op de Ring
Dit zijn pas motorgeluiden !
Ipv die F1 naaimachientjes .
-1 kudos 2026-03-20 11:42:59 op Journalist van RT in Libanon is zo terug hoor..
Ja je vraagt erom , geen helm op !
-1 kudos 2026-03-15 12:56:20 op Bij dat heuveltje rechts aanhouden
Een niet zo'n hele goede navigator !?
7 kudos 2026-03-14 12:37:44 op U parkeert hier, mag dat?
Waarom moeten mensen zonodig gaan autorijden met lachgas in hun lijf !
Ikke niet begrijpen .
-3 kudos 2026-03-13 12:55:45 op Ff de vrachtwagen aftanken
Gisteren net over de grens bij Hazeldonk , een file van vrachtwagens bij de pomp . Van een kilometer lang .
Er zijn dus toch wel slimme chauffeurs !
-3 kudos 2026-03-13 12:45:41 op Kook-tv voor de kleine trek
Wagyuvlees helemaal naar de klote geholpen !
0 kudos 2026-03-13 12:30:34 op Max heeft zijn trainingen aangepast
@NeppeChinees | 12-03-26 | 19:55: Gewoon een atmosferische V10 inzetten , een prachtig geluid zowiezo .
4 kudos 2026-03-10 15:33:38 op Banden geleend bij BMW Doetinchem
Allemaal de zelfde slotbouten !!!
2 kudos 2026-03-10 13:39:28 op Ff een paar robotfails op een rijtje
Ik vind dit gewoon eng !
0 kudos 2026-02-24 13:09:50 op Doehetzelluf-achtbaan in de achtertuin
En met gehoorbeschadiging er uit komen !
8 kudos 2026-02-22 13:02:22 op Meisje met blitse oldtimer
Toch een auto die nu minstens 80000E opbrengt.
Tis het overdenken waard om te verkopen , maar ik zou het niet doen .
1 kudos 2026-02-11 12:52:36 op Sorry, maar... deze pint...
Een Topbiertje !
1 kudos 2026-02-06 13:18:09 op Zeeën van ruimte
Searage !
27 kudos 2026-02-05 13:06:35 op Tikkertje in Spijkenisse
Je moet die hoofddoekjes eens meemaken als ze in een auto rijden .
Is het zelfde verhaal , ze stoppen MIDDEN op de weg om te ouwehoeren met andere hoofddoekjes op het trottoir. als je gaat toeteren krijg je ook nog een grote bek terug!
-1 kudos 2026-02-03 14:19:49 op Hop hop balans d'r op
Hoe dan !!!!!
10 kudos 2026-01-29 16:24:10 op Amaai! Meneer Belg heeft haast.
U had al lang genoeg naar rechts kunnen gaan , 10 sec regeling !
3 kudos 2026-01-26 13:26:55 op Iedereen kent wel zo iemand...
Ik mis mijn 5 GT Turbo met extra boost knop om de turbodruk te verhogen , heel erg zelfs !!
2 kudos 2026-01-18 12:30:47 op Heel Groenland is uitgerukt
The great US of A is allang Failliet !
11 kudos 2026-01-12 12:04:06 op Ook hier is helemaal glad: de ongeknipte supercut!
Niemand die ff denkt zal ik zelf maar wat zout gaan strooien !!!
3 kudos 2026-01-11 12:56:53 op Caddy rijdt koppeling naar de kloten
Komde gij ut brabant dan kut !
4 kudos 2026-01-07 13:31:13 op Winkelmeneer geeft geen f*ck
Pffff met zijn balletjespistool !
3 kudos 2026-01-02 13:35:35 op Gezellig fietstochtje op 1 januari
Tis nooit saai in Breda !
Komt elke keer weer uit .
3 kudos 2025-12-28 12:19:55 op Beter ga niet naar de psycholoog
De paarse broekengang !
5 kudos 2025-12-25 18:29:09 op Fijne kerstdagen iedereen!
Gewoon 1,1,1,1,1,
2 kudos 2025-12-25 18:04:55 op Vrolijk Kerstfeest
1,2.3. Merry christmas !
2 kudos 2025-12-22 13:28:59 op Het kaakje van Jake
@VoiJumala | 21-12-25 | 23:46: Je bedoeld 100%.