DumpStats voor KaasjeKaasje

2,587 +3030 -443

Kudos

#21920 (Top 6.8590%)

Kudos/dag 1.59
Kudos/reaguursel 10.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 470
Minste kudos op 1 reaguursel -120

254

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.9
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 01-01-2022
Eerste reactie op 10-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-26 14:58:59 op Als het werkt is het niet dom
Ik zag net nog een oude man fietsen met lange broek en een bodywarmer aan !!!!
En nee het was gewoon een witte meneer .

0 kudos 2026-06-24 13:08:54 op BAMMM!!!
Twee keer op de snelweg meegemaakt , terwijl ik in de buurt was , gelukkig niet ernaast .
je schrikt je helemaal de vinketering !!

1 kudos 2026-05-26 14:10:58 op Geef maar toe
Funkytown topplaat !

27 kudos 2026-05-26 13:55:34 op Ik wil niet stoppen
De hele wereld is compleet gek aan het worden .

2 kudos 2026-05-23 14:21:04 op Porsche naar de kleaute
Ruk die bumper eraf en verder rijden , hoe moeilijk kan het zijn !

6 kudos 2026-05-15 18:14:41 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Het zelfde verhaal meegemaakt maar dan in Antwerpen centrum , als bezorger .
Het verkeer stond helemaal vast , voor mij op een kruispunt een dikke auto met een echtpaar in vriendelijk gevraagd of dat ze 30cm vooruit wilde rijden , dan kon ik rechts afslaan . ruimte genoeg voor hun auto .
Dit wilde ze niet doen want ze woonde hier !!!

18 kudos 2026-05-14 13:30:53 op Tim de kraanmeneer
Mijn ouwe baas zei vroeger tegen me , je doen wat je hart zegt .
Heb meteen mijn baan opgezegd en ben ergens anders gaan werken.

7 kudos 2026-05-13 15:19:11 op ADHD behandelen in de 90's
Bij mijn broer in de klas kreeg je gewoon een borstel naar je hoofd gegooid !
werkte perfect .

14 kudos 2026-05-03 12:27:57 op Troepgooiers willen aandacht
Dan heb je de bochten nog naar een oprit van een snelweg .
Wat daar allemaal uit de auto wordt geflikkerd .
Daar heeft de gemeentelijke opruimingsdienst voor 1 man een dagtaak aan !

7 kudos 2026-04-06 13:23:52 op Helemaal goud!
En die plakkaten is volgens mij koeiestront , het kost in ieder geval weinig energie !

7 kudos 2026-03-14 12:37:44 op U parkeert hier, mag dat?
Waarom moeten mensen zonodig gaan autorijden met lachgas in hun lijf !
Ikke niet begrijpen .

-3 kudos 2026-03-13 12:55:45 op Ff de vrachtwagen aftanken
Gisteren net over de grens bij Hazeldonk , een file van vrachtwagens bij de pomp . Van een kilometer lang .
Er zijn dus toch wel slimme chauffeurs !

8 kudos 2026-02-22 13:02:22 op Meisje met blitse oldtimer
Toch een auto die nu minstens 80000E opbrengt.
Tis het overdenken waard om te verkopen , maar ik zou het niet doen .

27 kudos 2026-02-05 13:06:35 op Tikkertje in Spijkenisse
Je moet die hoofddoekjes eens meemaken als ze in een auto rijden .
Is het zelfde verhaal , ze stoppen MIDDEN op de weg om te ouwehoeren met andere hoofddoekjes op het trottoir. als je gaat toeteren krijg je ook nog een grote bek terug!

3 kudos 2026-01-26 13:26:55 op Iedereen kent wel zo iemand...
Ik mis mijn 5 GT Turbo met extra boost knop om de turbodruk te verhogen , heel erg zelfs !!

2 kudos 2025-12-22 13:28:59 op Het kaakje van Jake
@VoiJumala | 21-12-25 | 23:46: Je bedoeld 100%.