48,914 +53052 -4138
Kudos
#1149 (Top 0.3595%)
| Kudos/dag | 7.49 |
| Kudos/reaguursel | 18.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
48,914 +53052 -4138
Kudos
#1149 (Top 0.3595%)
| Kudos/dag | 7.49 |
| Kudos/reaguursel | 18.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -194 |
2,616
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.4 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 78 |
| Geregistreerd op | 11-01-2005 |
| Eerste reactie op | 07-08-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-21 10:32:43 door dikkejenkie op Binnenkort 5G in de hele buurt
Je moet je router ook niet in je anus stoppen.
0 kudos 2026-06-20 14:38:17 door MartinM7H op Biem des doods
hele dorp
0 kudos 2026-06-20 14:37:47 door MartinM7H op Biem des doods
van het
1 kudos 2026-06-20 08:45:26 door FreddyboyK op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Kopen?
1 kudos 2026-06-18 16:05:55 door BaffieBaf op Nog steeds gezellig in Oekraïne
een warmtepompdroger vermoed ik
1 kudos 2026-06-18 15:53:59 door Zolderkolder op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Met iets dat Oekraïne meehelpt nog meer schade aan Moskou te veroorzaken.
1 kudos 2026-06-18 15:16:40 door kabbelend-kontwater op Nog steeds gezellig in Oekraïne
een village people 360 kick
1 kudos 2026-06-18 13:25:57 door Sabor op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Cyclops
2 kudos 2026-06-18 13:19:24 door DunneRace op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Een goeie roggel
1 kudos 2026-06-18 12:57:34 door Farthdater op Nog steeds gezellig in Oekraïne
een steenslinger
3 kudos 2026-06-18 12:55:33 door Evmmb op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Pantsir
1 kudos 2026-06-18 12:49:48 door El-Hombre op Nog steeds gezellig in Oekraïne
pijl en boog
2 kudos 2026-06-18 12:46:48 door piemelpasta op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Katapult
16 kudos 2026-06-18 12:42:22 door dikkedik op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Met een schietgeweer.
-13 kudos 2026-06-18 09:45:03 door Catalisator op Popo mag het wel
Heeft niets met regels te maken. Ja ik ben zeker voor team politie. Diep respect voor de mensen wie hun leven wagen voor onze veiligheid. MAAR als er geen noodzaak is hebben ze een voorbeeldfunctie. en dan bedoel ik, als ze niet bezig zijn met andere werkzaamheden. Nou dus trek je altijd aan het kortste eind. het is een beetje als hun salaris, da's ook om te janken als je ziet wat ze allemaal tegen komen en moeten handelen. en dan hebben we het niet eens over respectloos tuig.. maar goed. Geen noodzaak of taak -> voorbeeldfunctie. dus ze hebben altijd een taak .. Jouw en mijn veiligheid waarborgen.
-17 kudos 2026-06-17 14:05:23 door Yeah-banned op Feesten, zuipen en zoenen..
Sorry dat bedoelde ik niet als fatshamen. Ik wilde eigenlijk verwijzen naar die actrice die dan in zo'n film in de jacuzzi ligt te kletsen.
-2 kudos 2026-06-16 11:00:56 door GraafSteno op Ik heb geen outfit..
@Creatieloos | 16-06-26 | 12:58: Of "Vandaag heb ik dit slang aan"
2 kudos 2026-06-16 10:58:00 door Creatieloos op Ik heb geen outfit..
Is het dan niet, vandaag heb ik deze slangetje aan?
1 kudos 2026-06-16 07:56:37 door Wilde_Geert op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Of gewoon een stomp op de neus geven, lijkt mij beter.
-1 kudos 2026-06-12 14:04:01 door jemeentut op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Da's een andere film.
1 kudos 2026-06-09 15:49:47 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
Dure munitie sparen om maximaal effect te kunnen scoren op de juiste plaatsen.
12 kudos 2026-06-09 09:35:34 door InsideVeronica op De Stelvio opjakkeren
Hij vraagt er wel om. Dit soort klootzakken verklooit de reputatie van motorrijders al jaren; door hun rijgedrag en lawaaipijpen zorgen zij ervoor dat mooie tourwegen, zoals door het Zwarte Woud en dijkweggetjes in NL, voor goedwillende motorrijders worden afgesloten.
4 kudos 2026-06-09 07:53:50 door Zoepvogel op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Omdat de oranje theedoek id de was zat.
3 kudos 2026-06-09 07:08:33 door BertHoeMeinWille op Russische locomotief stoppen met een drone
Dat spoor is voorlopig niet te gebruiken.
3 kudos 2026-06-09 07:04:28 door Twix op Russische locomotief stoppen met een drone
de containers lijken leeg, te zien aan de open bovekant
-8 kudos 2026-06-05 07:48:03 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Nee ......
-3 kudos 2026-06-04 15:49:05 door Forza_Ruud_Krol op Roadrage!
Blijkbaar mag je als hersenloze keukendweil gewoon een account aanmaken op Dumpert.
0 kudos 2026-06-04 13:49:10 door SpaceVogel op Ik ben bij een kunstexpositie
Gaaaaaap ...
2 kudos 2026-06-02 10:15:59 door AccVoorNSFWGemaakt op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Simpele
9 kudos 2026-06-02 09:54:12 door bit3m3 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Of het is een auto van visite die even moet opladen ofzo en dan nog.... Je hebt je moraalcompas zeker bij Temu gekocht oid?
15 kudos 2026-06-02 09:50:34 door MrRoyal op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Dus? Dat geeft men maar het recht om spullen van anderen te slopen? Jij bent echt hetgeen wat er mis is in deze maatschappij! Je eigen gedachtengangen recht proberen te praten. Er is genoeg ruimte om, om die auto heen te fietsen/rijden. Maak niet overal zo'n probleem van.
15 kudos 2026-06-02 09:48:55 door Cesare Lombroso op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Was jij het?
1 kudos 2026-06-02 07:12:23 door DriftKicker op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Onze snelwegen zijn niet slechter dan die van bijvoorbeeld Duitsland of USA. Die van Nederland zijn wel erg goed, maar jullie betalen véél meer belasting, en dan mag je nog maar 100 rijden?!
0 kudos 2026-06-02 07:07:42 door Peterrrrrrrr op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Ik weet niet of je de laatste tijd op onze snelwegen hebt gereden, maar er zitten tegenwoordig bijzonder veel gaten in die niet worden gevuld.
2 kudos 2026-06-01 21:11:04 door Dottiekom op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Lul niet zo stom, hier bruggen van 80jaar oud of jonger delta werken die niet worden onderhouden worden en op instorten staan, wegen die erbij liggen als een lappendeken die elke keer maar weer een beetje worden opgepuft! Kom es van doe zolderkamer af!!!
6 kudos 2026-06-01 20:24:48 door zusje v Christina op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
De belgen die ons tol willen laten betalen voor jullie crossbanen.
9 kudos 2026-06-01 20:14:39 door lame dick op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Benzine 1.70 euro Wegenbelasting wat jij betaal per kwartaal betalen ze in België per jaar.Wie is er misdadig ?
4 kudos 2026-06-01 19:48:38 door Yeah-banned op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Mand.
5 kudos 2026-05-29 21:04:57 door Ohzojasaus op Ik wil Spa rood
Hij mag toch zelf bepalen of hij een iPhone 17, een fatbike, een LV heuptasje en een messenset koopt van zijn zakcenten en dan eten haalt bij de voedselbank?
2 kudos 2026-05-29 12:01:35 door altijd-guus op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Nou was er een enorm plan om te bezuiningen op de sociale zekerheid, maar die heeft het niet gehaald....o.a. doordat de voornamelijk dom-rechtse partijen tegen waren....maar goed die willen natuurlijk hun eigen achter ban niet afvallen...
0 kudos 2026-05-29 08:41:22 door Pielemans op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Bij meer krijg je staffelkorting hoor. Dan kun je bv. 1+1 gratis boodschappen halen bij de Jumbo als je meer eten moet halen
-1 kudos 2026-05-29 08:00:58 door hobbys11 op Fatbike parking
Helmplicht zou voor elke electrische fiets moeten gelden.
8 kudos 2026-05-29 07:58:03 door LaidBack op Fatbike parking
Dat bestaat al.
De maximum snelheid is 25 km/u.
Biedt de fiets ondersteuning bij hogere snelheden dan is het een speedpedelec en valt in de categorie brommers, dus helmplicht, en alles wat daarbij komt kijken.
De discussie over het niet kunnen handhaven is in mijn ogen bewust wegkijken en er bewust niets aan doen, want de regelgeving is duidelijk genoeg..
-8 kudos 2026-05-29 07:32:58 door SpaceVogel op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Economie gestudeerd?
1 kudos 2026-05-29 07:09:34 door tijdelijkoptimist op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
We zitten nu op een instroom van 1000 per week. Dat is dan 60 miljard per jaar?
2 kudos 2026-05-29 06:36:05 door Langnek op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
marieke. ik.ben noet voor die gezinshereniging. eentje komt met de boot en naar die is toegestaan hier te wonen komt de rest van de 25 relaxed met het vliegtuig aanwaaien. gaan hier leven op kosten van de staat (ook een beetje eigen schuld van de staat) en dus belastingbetaler en gaan dan weer op vakantie naar het land van herkomst. Nee doei. Het asielbeleid mag wel wat strenger.
8 kudos 2026-05-29 06:21:31 door Marieke005 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
In mijn beleving zit het iets complexer in elkaar. De meeste gegevens gaan alleen over 'nieuwe migranten', de zogenaamde 'instroom'. Wanneer het statushouders zijn vallen ze niet meer onder 'instroom' maar blijven de kosten oplopen omdat integratie en participatie in het werkveld achter blijven. Tel daar de gezinshereniging bij en de belasting van het juridisch systeem met procedures. Hoewel ik voor het helpen van mensen in oorlog ben, helpt het huidige systeem volgens mij niemand.
0 kudos 2026-05-26 07:25:31 door bulletje1960 op Hele grote brand blussen
Hier bij Veluwe aan Zee (proest) is zelfs een vuurplaats aangelegd.
0 kudos 2026-05-21 19:57:57 door te jodo la madre op Laswerk uit China
Niks plakt op siliconenkit, behalve siliconenkit.
10 kudos 2026-05-21 11:38:14 door Het_is_ikkus op Laswerk uit China
chroom 6