36,043 +74471 -38428
Kudos
#1701 (Top 0.5323%)
| Kudos/dag | 9.98 |
| Kudos/reaguursel | 5.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -2547 |
36,043 +74471 -38428
Kudos
#1701 (Top 0.5323%)
| Kudos/dag | 9.98 |
| Kudos/reaguursel | 5.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -2547 |
6,569
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.82 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 26.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 62 |
| Geregistreerd op | 05-08-2016 |
| Eerste reactie op | 06-08-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-24 10:10:15 op Bekkie vol lucht
Ze wordt er zelfs knapper van.
35 kudos 2026-06-24 10:09:02 op Code Zwart door extreme hitte
Ik kies voor leave it.
0 kudos 2026-06-24 10:04:45 op Geen zin om je tuin bij te houden?
@Kirchroatsjer | 23-06-26 | 20:38:
Ja, ook alles dat ze ziek maakt. Dit filmpje is heel leuk, maar een verkeerd plantje en al die beesten zijn dood.
-1 kudos 2026-06-24 09:44:14 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Maar dat is dan ook typisch Nederland, politiek Nederland dan.
1 kudos 2026-06-24 09:42:36 op Naam bij je beroep v2834
Hoe kom je er in godsnaam op dit te roepen? Heb je er zelf stiekem een andere mening over? Gek dat je dit überhaupt opvalt.
2 kudos 2026-06-22 13:25:20 op Fatbike VS Undercovers
Welke taal is dit?
0 kudos 2026-06-22 13:04:31 op Agent doet beenveeg
Woorden in zin met grammatica ook goed uitgevoerd jij!
10 kudos 2026-06-22 12:55:48 op Goed nieuws van Jeremy
Maar dan wel één van de meest intelligente, integrerende en humoristische aandachtshoeren van de afgelopen 20 jaar.
-1 kudos 2026-06-22 12:48:33 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Rechts wil alleen geen enkele euro besteden aan de NPO. 'n Te groot deel van de stemmers van rechts vinden informatie maar lastig te verwerken en kijken liever naar programma's als dit om de Jolly Chim in hun brein te stimuleren.
1 kudos 2026-06-22 12:44:37 op Consumentenprogramma Kassa stopt
@KlaagKadaver | 22-06-26 | 11:38:
Haha, ben je echt zo naïef om te denken dat dit in Azië anders zit?
China heeft de meest heftige onderdelen van het kapitalisme overgenomen in hun communistische regime. India is al bijna veertigjaar een staatskapitalisch land. Beide dan wel met veel conglomeraten, vriendjespolitiek en dus corruptie.
2 kudos 2026-06-21 10:26:45 op De keuzes die je in het leven maakt
Waardeloos concept? Je doelt hier vast op het concept van vrede, vrijheid en veiligheid?
5 kudos 2026-06-21 10:23:06 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Geheelnaarwaarheid | 21-06-26 | 10:09:
Hij heeft nooit het karakter gehad om enorm sociaal te zijn. Dat maakt dat alles lekker ongemakkelijk overkomt. Maar inderdaad goed dat hij doorzet, daar heeft hij tenslotte wel een keuze in gemaakt. Amalia zal na haar studie en wat meer ervaring opgedaan te hebben snel het stokje overnemen vermoed ik. Niet dat zij een sociaal wonder is.
12 kudos 2026-06-20 15:36:37 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zegt meneer die 7293x de moeite heeft genomen NA domme filmpjes te kijken OOK nog een domme reactie te plaatsen.
Ja ik verveel me ook op deze warme zaterdag. Fijn weekend!
13 kudos 2026-06-18 16:20:16 op Stagiaire krijgt geen verlening
Als dit een stagair is die nog wat jaartjes school heeft te gaan is dit triest van Slam. Mocht het zo zijn dat hij hierna in vaste dienst zou komen en ze hem in overleg een live uitzending gunden als afsluiter van zijn stage periode... ja dan zou ik hem ook voor lul zetten op camera.
-1 kudos 2026-06-18 12:23:19 op You bloody in een nieuw jasje
Nee dit is gewoon iemand in een psychose.
1 kudos 2026-06-18 12:07:10 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Wanneer begin jij te praten over mentale hulp?
Je had het alleen bij je PS moeten laten, en dan is die uitspraak van je nog een understatement. flapdrol.
0 kudos 2026-06-18 12:03:22 op MORTAL KOMBAT!
Ik vond het altijd al veel te vrolijk klinken. Dank voor dit feitje!
3 kudos 2026-06-16 22:01:23 op How het gemaakt is
@fredjuhh | 16-06-26 | 21:31: Het probleem dat plastictaks oplost is niet CO2, stikstof oid gerelateerd maar natuurvervuiling.
Als jij een papierentasje laat slingeren vergaat dat met een paar jaar wel met alleen de lijm als afval. Plastic vergaat niet en als het al uit elkaar valt krijg je microplastics en chemische stoffen die enorm schadelijk zijn voor mens, dier en de rest van de natuur.
3 kudos 2026-06-16 10:06:59 op Geen idee wat de bedoeling was
Is dit een reconstructie van dat illegale bungeejump incident?
4 kudos 2026-06-16 09:27:22 op Kind en hond
@druimpert | 16-06-26 | 09:13:
Ja, komt mij helaas ook bekend voor, altijd een lief beestje, ze krijgen een ziekte (kanker) en ze draaien opeens door.
17 kudos 2026-06-16 09:23:26 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Ik denk meer "Daar zakt mijn broek van af."
3 kudos 2026-06-15 21:38:51 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ik hoop voor jou dat je ook wat kratten pils achter de kiezen hebt... Lees je bericht nog eens terug én dan met gebruik van je hersenen?
-2 kudos 2026-06-14 18:40:52 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Huh, hoe kan een torenkraan dan in godsnaam over de weg vervoert worden? !!1!!
0 kudos 2026-06-14 18:11:11 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Een buitje en alle koeien staan binnen, vergeet ook 's middags het voeren niet. Die beesten vreten liever brokken dan vers gras.
1 kudos 2026-06-13 13:28:01 op Is de stroom eraf?
@DoorninhetOog | 13-06-26 | 13:24:
Ja in thuissituaties ja. Ja ook in moderne woningen. Het is geen spanning die schadelijk voor je is, maar zeker meetbaar én met een gloeilamp heel makkelijk te laten zien.
Jij hebt nog nooit een lampje verwisseld zo te horen.
-8 kudos 2026-06-13 13:18:28 op Is de stroom eraf?
Altijd nog even kortsluiting maken, restspanning komt vaak voor. Daarnaast heb je kans dat andere draden capacitieve koppeling hebben.
-1 kudos 2026-06-12 11:59:30 op Rob houdt van vlees
Ach wat schattig, je hebt een nieuw woordje gehoord. Jammer dat je nog niet helemaal begrijpt wat het betekend. Veel plezier volgend jaar in het tweede jaar, of ben je blijven zitten?
-14 kudos 2026-06-12 11:50:06 op Droeftoeter vergeet te betalen
@Skeppnet | 12-06-26 | 10:55:
Hou toch op, het is duidelijk dat je loopt te framen. Als je openlijk racistisch wilt zijn, spreek dat dan ook gewoon uit, nu ben je racist én achterbaks ipv alleen een racist.
2 kudos 2026-06-10 20:37:12 op Ff een klein zetje
Ja, als het helemaal niet meer werkt, bijvoorbeeld doordat de stoom is uitgevallen, zal je de rest van je leven moeten blijven wachten.
-9 kudos 2026-06-06 16:00:16 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@dylanwild94 | 06-06-26 | 15:48:
Nee dat is het niet, de BLM beweging is in Amerika ontstaan nadat er een echt probleem was met racistische agenten die zwarte personen ombrachten. Natuurlijk is er misbruik van de beweging gemaakt en zijn er groepen die doorslaan, dit is totaal niet te vergelijken met de racisten van WLM.
44 kudos 2026-06-05 21:12:19 op Spannende helikopterrit
Op 0:10 zie je het jochie naast hem aan de yoke trekken.
0 kudos 2026-06-05 16:50:12 op Weekenddansje
Que sí dat er ook wel in!
0 kudos 2026-06-05 11:37:50 op Man doet robot
En deze vent?
2 kudos 2026-06-04 21:27:29 op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
@jamaarikweethetbeter | 04-06-26 | 19:06:
Je hebt overigens wel gelijk dat dit een hele serieuze vormfout is. Maar een heropening van de zitting is het meest voor de hand liggend. (Begin maar helemaaal opnieuw)
0 kudos 2026-06-04 21:23:22 op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
@jamaarikweethetbeter | 04-06-26 | 19:06:
Nehoor, een vormfout kan een heel klein foutje zijn en daarmee bijvoorbeeld afgedaan worden door het enkel te benoemen en noteren.
-2 kudos 2026-06-04 21:21:32 op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
Ben je aan het zoeken naar boze reacties of gewoon dom? Natuurlijk kunnen ze Engels. De spreektaal in Nederland is alleen Nederlands (of Fries). Daarnaast hoeven ze geen native speaker te zijn, begrijp jij elk Engels woordje uit het woordenboek? En dat in elk dialect?
25 kudos 2026-06-04 21:15:05 op Mark in Kyiv
Jij snapt geopolitiek niet. Dit heeft inderdaad een gigantische invloed op Putin zijn geloofwaardigheid, daarmee draagvlak en daarmee macht.
-2 kudos 2026-06-04 20:30:21 op Boeing 787-9 Dreamliner is moe
Er zijn afgelopen jaar ook al meerdere andere Boeings uit de lucht gevallen en beschadigd. Je ziet inderdaad dat het vliegtuig door zijn hoeven zakt, maar dat betekend niet dat deze de oorzaak zijn.
13 kudos 2026-06-04 20:25:22 op Met je blote reet in de trein staan
Ja het is volkomen logisch dat je dit niet waardeert en het is goed om hier tegen op te treden.
Ik raad alleen iedereen aan niet boos te worden tegen verwarde mensen. Normaal blijven praten is echt de enige manier om hier wat tegen te doen. Anders de politie even bellen en zelf op een afstandje blijven. Nu heb je blauwen plekken en een piemel in je gezicht.
0 kudos 2026-06-03 23:44:01 op Limbo is boos
Maar dit is oook geen Vechtdalsdialect. PANIEK!
0 kudos 2026-06-03 23:40:25 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Blikje in de water? is toch niet normaal.
2 kudos 2026-06-03 23:21:42 op Soms heb je van die dagen
Ja achterlijke constructie, ze kunnen die auto's ook gewoon laten rijden zonder vrachtwagen er onder te monteren, nu is het veel te hoog als je veel te dicht bij een hefbrug gaat staan.
5 kudos 2026-06-03 22:59:52 op Dikke bak heb je daar
Ik heb er ook niet zo veel verstand van, maar als je een sierstuk maakt voor de uitlaat, welke in het verlengde zit van de uitlaat, dan is het niet zo gek toch?
32 kudos 2026-06-03 22:58:05 op Dikke bak heb je daar
@Nordic_Stalker | 03-06-26 | 22:47:
Gebruik dan het knopje bibs-lift.
26 kudos 2026-06-03 16:48:53 op Maxim doet een oproep
Ik ben ook niet haar publiek, maar schijnbaar bestaat dit wel. Of zal ze de uitvinding van ragebate zijn?
-2 kudos 2026-06-03 14:47:29 op RIP het Westen
@Attelenooje | 03-06-26 | 13:55:
Haha, ironisch hé? Weet je wat ironisch is, dat je allemaal "feitjes" verzint en denkt de klok hebt horen luiden, maar niet eens weet waar de kerk staat waarin de klepel hangt.
Weleens van de SP gehoord bijvoorbeeld? Of zijn deze vrij-heftig linkse mensen tegenwoordig ook al rechts?
1 kudos 2026-06-03 14:02:41 op Potje vechten op de parkeerplaats
Meneer in het rood zijn laatste hersencellen worden even uitgezet met elke klap vermoed ik? Met een vechtsport was hij elke keer weer KO-verklaart.
25 kudos 2026-06-03 11:38:50 op Kjoettt een baby walvisje!
Reaguurders hebben het nog niet door. Ik krijg minnetjes, ik hoop dat reaguurders alleen in gaan zien dat beelden die te mooi lijken om waar te zijn dat vaak ook zijn. Ik wil ook graag dat dit waar is én dat je als mens zulke mooie natuurfenomenen kan zien. De kans dat dit echt gebeurd is alleen zo extreem klein. Dieren doen sinds twee jaar opeens hele gekke leuke, ludieke dingen, precies voor de camera. Dingen die daarvoor nooit gebeurden.
Kijk eens even naar de staart van de walvis, nu zie je nog net dat het AI is. Over een paar maanden is dit onderscheid niet meer te zien. Jammer dat de wereld kapot is.
1 kudos 2026-06-02 09:57:48 op Honger?
Ja ik mis wat context om deze grap(?¿!) te begrijpen.
0 kudos 2026-06-02 09:56:17 op Honger?
Het klinkt vrij voor de hand liggend dat dit onmogelijk is lijkt me?
Ik denk dat je in het vervolg even beter moet lezen.
10 keer zoveel per gram lichaamsgewicht als een mens.
In verhouding per gram dus, niet 10x zoveel.