16,216 +17424 -1208
Kudos
#4475 (Top 1.4003%)
| Kudos/dag | 2.91 |
| Kudos/reaguursel | 11.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 258 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
16,216 +17424 -1208
Kudos
#4475 (Top 1.4003%)
| Kudos/dag | 2.91 |
| Kudos/reaguursel | 11.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 258 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -190 |
1,394
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.25 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 29-03-2011 |
| Eerste reactie op | 29-03-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 19:38:24 op Hoe rijk ben je?
Nitraatje drbij?
1 kudos 2026-06-23 19:35:13 op Berger filmen op de weg
Alles voor de kliks, likes, subs en volgs
1 kudos 2026-06-23 18:53:36 op Hond uitlaten in Amsterdam
Premium tarief dit hoor
3 kudos 2026-06-22 19:03:42 op Wie durft
"dansend"
5 kudos 2026-06-21 20:36:07 op Breaking: de man is nutteloos!
Het wegwuiven van het belang van de aanwezigheid van de vader bij de geboorte. Wow, wat een kutwijf.
3 kudos 2026-06-20 00:38:28 op Ff afkoelen
Ik mis Fiona :(
5 kudos 2026-06-19 20:02:53 op Nieuwe beelden uit Moskou
Ik denk het niet trol
1 kudos 2026-06-16 19:23:55 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Meer escalatie juist. We zijn veel te passief geweest
11 kudos 2026-06-16 19:13:19 op Vozinha is nu al de man van dit WK
Ik heb maar 1 volger, de hele dag ligt ie naast me, hopend dat er wat op de grond valt van mijn bord.
13 kudos 2026-06-15 19:43:23 op Snelrecht op zijn best!
Doet ie anders nooit!
21 kudos 2026-06-15 19:33:08 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Naggers
10 kudos 2026-06-15 19:24:49 op Om de WK stemming er een beetje in te houden...
Stiekem willen we allemaal weer zo oud zijn toch? Beetje hangen met je maten. eten drinken roken whatever. Filmpje mocht in de Bro's WhatsApp groep blijven, maar plusje voor de herinneringen aan mijn late jeugd
2 kudos 2026-06-11 19:11:13 op Niet stoppen he!!
*brakes
5 kudos 2026-06-09 23:02:44 op Eten met de Boomkangoeroe
Wij allemaal
38 kudos 2026-06-09 19:52:32 op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Hey hey spreek voor jezelf. Ik heb net 2 zware boodschappentassen naar binnen gedragen in 1 keer lopen
-16 kudos 2026-06-09 19:49:05 op Muntjes rapen in de V.S
Hans? Fentanyl, fentanyl, drugsverslaafden in de metro zijn wat volatiel. Fentanyl fentanyl, beter geef je nog een spuitje aan een pedofiel. Fentanyl, fentanyl, de oranje man in't witte huis is bestwel onstabiel. Fentanyl, fentanyl, veertien dikke russen bukken voor een projectiel
5 kudos 2026-06-08 22:19:29 op Joris is even naar de WC
Deze filmpje is echt broer
8 kudos 2026-06-07 21:06:42 op Caravanongeluk
Gewicht OP de as
35 kudos 2026-06-07 21:00:10 op Tewaterlating van de andere kant
Klinkt wel een beetje pedo-ig.
3 kudos 2026-06-06 22:11:48 op Speciale racemodificatie
Oortyfus
3 kudos 2026-06-04 19:12:52 op Een MV Agusta starten
Knap. Dit is een viercilinder.
23 kudos 2026-06-03 20:39:01 op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Nou. Op naar de volgende dümpert reeten!
8 kudos 2026-06-02 20:40:09 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
Slava!
5 kudos 2026-06-01 00:31:14 op McFittie
Ga lekker naar huis. Tip van papa.
33 kudos 2026-06-01 00:29:15 op Skateboardpro doet even voor
Dit is tof! Wat heb jij dan voor spannends? Kinderverjaardagen? Padel? Klaverjassen?
35 kudos 2026-05-29 21:26:52 op Komt dat schot
5 pedopunten voor Fred
-8 kudos 2026-05-28 23:07:23 op Keihard beuken uit de oude doos
Neuh dat was ook al kut
1 kudos 2026-05-28 22:35:24 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Kennis? Of kwakzalverij?
10 kudos 2026-05-28 00:14:20 op Even je kever aanzetten
Min. Respect voor natoer.
0 kudos 2026-05-28 00:04:30 op Slome PC?
Maar heeft ie wel een PC?
1 kudos 2026-05-23 20:07:09 op Ik wil iedereen helpen
@Uhoortnogvanons | 23-05-26 | 16:52: Panelen, die van hem schuiven niet
7 kudos 2026-05-23 19:54:53 op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
In welke fabelfuik zit jij dan
-5 kudos 2026-05-23 19:46:15 op Dit is toch gewoon een goed idee
Dat was een vrachtwagen van Temu waarbij de vracht is volledig verloren gegaan. De schade bedraagt ongeveer 34 euro.
6 kudos 2026-05-23 19:41:51 op Koffie duur? Parkeergeld?
Heb ook dit https://www.dumpert.nl/item/10... andere filmpje bekeken van deze mafklapper. Met zo'n instelling ga je er nooit komen in de gastronomie, en je zit aan een grote N-weg, dus dan kan het gebeuren dat iemand even pauzeert onderweg zonder er erg in te hebben dat het priveterrein is.
10 kudos 2026-05-23 00:22:21 op Met quad in de mudderrrr
Die mensen hebben lol
17 kudos 2026-05-21 19:44:50 op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Brandend zijn ze nog mooier
1 kudos 2026-05-20 23:42:59 op Tijd voor yoga..
Jeetje, ik ben weer even in groep 7
4 kudos 2026-05-20 19:20:15 op Ritje over viaduct Antwerpen
Ik weet niet of dat gaat lukken in mijn station met voorwielaandrijving en 2 kinderen achterin.
8 kudos 2026-05-19 20:44:42 op Verlengde achterbrug helpt goed
Wat doe jij dan voor spannends? Padel? Vissen? Postzegels verzamelen?
7 kudos 2026-05-19 18:53:49 op Ik ben er klaar mee
"Professionals" zonder gevoel voor humor dus
11 kudos 2026-05-19 18:52:28 op Goochelaar komt eitjes halen
Opvoeding.
3 kudos 2026-05-18 19:27:26 op Begrafenis opa
Congrats, you made it about you
0 kudos 2026-05-18 19:25:26 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
Jij bent vast gezellig op feestjes
5 kudos 2026-05-17 23:42:12 op Race van Max bijna naar de kloten
Ga jij even ontspannen?
1 kudos 2026-05-17 19:10:06 op Jens Klingmann wordt ingehaald door Max
Faud.
46 kudos 2026-05-17 18:31:08 op Hansie over de nakba
en ze roepen altijd dingen over mijn moeder
12 kudos 2026-05-16 20:24:59 op Xi over Trump
Lezen jullie Nedeland ook als een Chinees?
21 kudos 2026-05-12 23:22:34 op Steeldieven bij voetbalclub
"deze is goeie", zucht
16 kudos 2026-05-04 23:54:58 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Met heel veel bewondering en ontzag denk ik terug aan de verhalen van mijn opa over de tweede wereldoorlog die hij me in mijn latere jeugd heeft verteld. Wat me het meeste is bijgebleven is een verhaal over dat hij en velen anderen zich verstopten in een lege tussenruimte van het plafond van een zwembad in Nijmegen, terwijl gewapende duitsers onder je doorlopen. Elk kuchje of kraakje kan het einde zijn. Of mijn oma die na urenlang fietsen 2 flessen melk van een boer mocht hebben, en op de terugweg bij een checkpoint van de duitsers moest toekijken hoe ze lachend de flessen melk in de sloot leeggoten en haar weer wegstuurde. De absolute hel die zich in Europa voltrokken heeft in die tijd is gewoonweg niet voor te stellen, en dit soort respectloze onzin moet even een ander podium zoeken.
9 kudos 2026-05-04 20:09:56 op Op de vlucht voor de politie
Hier kan ik wat mee, thanks!