DumpStats voor HeilSatan666

6,794 +8144 -1350

Kudos

#10771 (Top 3.3703%)

Kudos/dag 10.22
Kudos/reaguursel 8.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 494
Minste kudos op 1 reaguursel -62

756

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.14
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 28-08-2022
Eerste reactie op 28-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-14 20:59:31 op Crash F18
Hulde aan de VVS-filmert. Vooral 0:07 is erg interessant.

44 kudos 2026-06-08 19:33:14 op Burenruzie gaat verkeerd
"Burenruzie gaat verkeerd"??? Nee hoor. Gaat prima. Een non-stop gillend wijf voor de special effects. En dat kenteken hoef je niet op te schrijven.

-2 kudos 2026-06-06 19:56:47 op Straat van Monaco
@Bverhuur | 06-06-26 | 19:50: Oké. Ik zal niet lullen.

1 kudos 2026-06-06 19:49:31 op Ff pinnen
Met zulke boodschappentassen - ja, wie niet?

-23 kudos 2026-06-06 19:47:00 op Straat van Monaco
Heel globaal kosten dergelijke jachten minstens zo'n 50.000 euro per meter. Maar de ECHT mooie 100.00-500.00. Per meter, ja.

3 kudos 2026-06-06 19:39:38 op Inspirerend lied
De punk-versie van de Mongolische Khöömii.

3 kudos 2026-06-06 19:34:29 op Paardenyoga
Wel goed dat die gitarist erbij is, anders had ik het niet begrepen.

0 kudos 2026-06-02 20:03:50 op Hout ie hem of hout ie hem niet
Ik heb het hele filmpje gekeken en ik geef nu graag het antwoord op de vraag. Nee, hij hout 'm niet.

4 kudos 2026-06-02 19:50:34 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Ik denk eigenlijk dat dit tokkie-kudt-jochie meer last heeft van z'n tokkie-bier-kudt-buikje. En terecht, want kijk nou effe.

7 kudos 2026-06-01 19:07:55 op Leuk zo'n roadtrip
Ik zou graag de schuld bij die motorrijder leggen, maar dat wordt wel erg moeilijk.

23 kudos 2026-05-31 21:32:08 op McFittie
"Niet me ete aanrake" vind ik wel een goed punt. Zelfs in McDonalds, ondanks dat wat ze daar verkopen weinig met voedsel te maken heeft.

6 kudos 2026-01-15 18:59:34 op Made in Chinah
He looks like Arnold and you sound like Donald.

4 kudos 2026-01-15 18:52:10 op Trump zet je schrap!
Dat is de helft van wat Noorwegen heeft gestuurd.

0 kudos 2025-12-30 18:39:21 op Even sorry zeggen
Als ik dat jongetje was, zou ik gaan schieten.

24 kudos 2025-12-29 18:55:24 op Hier zit je echt op te wachten in de trein
Nee, jezusfreak. Dit is geen openbare ruimte, maar privéterrein, waar mensen tegen betaling gebruik mogen maken van de door hen geboden diensten. Jouw diensten zijn geen "door hen geboden diensten", maar gewoon irritante kudt-shit.

0 kudos 2025-12-28 20:00:52 op Gas blijft hangen
Dit is geen ongeluk, maar (on)gewenste intimiteiten.

6 kudos 2025-12-26 20:15:00 op Schuur in de hens
Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die een reet geven om dieren.

3 kudos 2025-12-25 19:36:07 op Wolf temmen
Leuke vriendin.

10 kudos 2025-12-25 18:48:15 op Wat voor wereld willen we voor onze kinderen?
Elke keer als ik een filmpje van Willy zie, vraag ik me af of hij heeft gestudeerd hoe hij z'n handen moet houden, of dat dat gewoon vanzelf gaat.

21 kudos 2025-12-24 18:18:47 op Droplulletje op scootertje wil niet stoppen
De strijd aangaan met iemand die honderd keer beter getraind is, op een machine met zo'n dertig zoveel koppel en die - in tegenstelling tot het grote-bek-klein-pikkie-jochie - de wet aan z'n kant heeft. Hoe achterlijk kun je zijn?

61 kudos 2025-12-24 17:15:02 op Droplulletje op scootertje wil niet stoppen
Die motoragent moet tien keer zoveel dingen tegelijk doen, maar heeft de boel een stuk beter onder controle dan die opgedroogde spermavlek met z'n grote k-bek. Mooi om te zien.