1,806 +3786 -1980
Kudos
#27245 (Top 8.5252%)
| Kudos/dag | 3.63 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 282 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -280 |
1,806 +3786 -1980
Kudos
#27245 (Top 8.5252%)
| Kudos/dag | 3.63 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 282 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -280 |
461
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 12-02-2025 |
| Eerste reactie op | 14-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
22 kudos 2026-06-26 00:33:41 op Angela vs Marcel
Ik neem aan dat Gijs Groenteman daar zit omdat zijn moeder Hanneke Groenteman is?
Want hij zit daar niet voor zijn journalistieke kwaliteiten als je 'm zo hoort zwatelen...
2 kudos 2026-06-26 00:30:02 op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
Dat heb je met ongelooflijk veel van die gasten.
Maar zodra je een opmerking maakt zoals jij, dan word je voordat je het weet beticht van schedelmeten...
En toch is het waar...
2 kudos 2026-06-26 00:28:46 op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
Nooit geweten!
0 kudos 2026-06-26 00:27:27 op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
"Verbaast"...
Tjonge, jonge jonge... wat een niveau.
3 kudos 2026-06-25 13:46:48 op Mensenvlees in je McWappie
Het gerucht dook op na een onafhankelijke producttest door een laboratorium dat beweerde sporen van menselijk en ratten-DNA te hebben aangetroffen in enkele vegetarische en gehaktproducten in de fastfoodindustrie. Deze sporen duiden op geïsoleerde kruisbesmetting tijdens de productie, niet op het opzettelijke gebruik van mensenvlees.
Één keer googlen, en je zet jezelf niet meer gigantisch voor lul, met je "hele betrouwbare reportages" - het geeft ook in één keer aan wat een gebrek aan onderzoekskwaliteiten sukkels zoals dit hebben...
1 kudos 2026-06-25 13:41:48 op Hee zie ik daar Ronaldo?
@Maxima_Hartman | 25-06-26 | 10:42: Laat eens een foto van jezelf zien...
3 kudos 2026-06-25 13:32:45 op Te laat voor de bus?
Niet te geloven dat mensen zó dom kunnen zijn, zeg...
41 kudos 2026-06-25 13:32:05 op Te laat voor de bus?
Omdat deze gast een GoPro op zijn fiets heeft...
Is het leven niet ongelooflijk moeilijk voor jou als je zulke simpele dingen al niet weet?
10 kudos 2026-06-21 16:03:41 op Man staart in trein Den Haag
En later zullen ze toch weer netjes D66 stemmen...
En het probleem? Dat blijft... En wordt erger en erger.
8 kudos 2026-06-19 11:37:30 op Goeiemorgen
Dat mag ze van mij wel even een uurtje lang rond mijn anus doen.
23 kudos 2026-06-19 11:35:49 op Lief interviewtje Wim T.
Sorry hoor: maar Wim T. Schippers die was dus een échte kunstenaar: die hád geen subsidie nodig...
22 kudos 2026-06-18 14:10:52 op Trappie jij bent 'm
Dan ben je dus écht wel een ongelooflijke tyfuslijer, zeg...
-6 kudos 2026-06-17 13:45:45 op Goeiemorgen!
Dumpert stelt me weer ongelooflijk teleur!
Waar is die link met naam+profiel?!
Ik ben me nog steeds suf aan het fappen op Sage_BD, maar deze kan er ook nog wel even bij, hoor.
2 kudos 2026-06-15 14:21:26 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En jammer genoeg ben jij dus ook een bepaalde representatie van Nederlanders: voornamelijk de onderlaag van de maatschappij. De shit waar je in trapt,en dan langzaam probeert van je schoenen af te vegen: dat ben jij.
-1 kudos 2026-06-04 14:17:47 op Maxim doet een oproep
@Wateenaccountnaamzeg | 04-06-26 | 09:27: "collumn", "vind", "vind".
Ik begrijp ook wel waarom jij Maxim helemaal geweldig vindT - jouw intellectuele capaciteiten (of beter gezegd: het gebrek daaraan) sluiten perfect bij hem aan.
-12 kudos 2026-06-04 13:40:30 op Maxim doet een oproep
Maxime Hartman is zelf al jaaaaaren een ongelooflijke deugkneus.
5 kudos 2026-06-03 22:07:42 op Margriet Hermans in de slimste mens
@Dweeziltje | 03-06-26 | 21:02: Ze zal het je niet kwalijk nemen hoor...
0 kudos 2026-06-03 22:07:22 op Margriet Hermans in de slimste mens
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-03 11:31:46 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
En wanneer was dit? Koningsdag 2018?
Want de politie was weer erg competent in de opsporing, hè?
2 kudos 2026-06-03 11:29:00 op Wanneer hij in zijn moedertaal praat
@Nordic_Stalker | 03-06-26 | 09:14: BIj lelijke mensen is het karakter altijd heel erg belangrijk.
89 kudos 2026-06-02 21:02:04 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Is dit het nieuwste spotje van de PVV?
Goh... En maar afvragen waarom rechts steeds meer stemmen krijgt...
0 kudos 2026-06-02 20:59:23 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
-13 kudos 2026-06-02 20:58:10 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Ja maar, wat jij dus doet is islamophobie, hè!
29 kudos 2026-06-02 20:45:10 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
En dan volgt een flutstraf, terwijl deze gasten linea recta teruggestuurd dienen te worden naar hun eigen kut land...
2 kudos 2026-06-02 19:29:30 op Ondertussen op de bonte avond
Nee, jíj bent origineel...
0 kudos 2026-05-23 14:23:37 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-05-23 14:20:43 op CIA agent over kutste werkplekland
-weggejorist-
32 kudos 2026-05-23 12:43:02 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
"Er zitten natuurlijk ook mensen tussen, die cognitief wat minder begaafd zijn"
Eeeh... het MERENDEEL is "cognitief minder begaafd": standaard IQ zwaar onder de 100... en dat krijgen we hier maar allemaal binnen.
Wat een ongelooflijke zelfmoord van Nederland, zeg...
-1 kudos 2026-05-22 13:57:43 op Ondertussen op de silent muziekbingo
@owikzegmaarwat | 22-05-26 | 12:53: De meeste zijn er terdege van bewust dat ze een freak zijn.
En nee, om iemand die zichzelf als de andere sexe verkleedt een freak te noemen is helemaal niets mis mee: dat zijn ze namelijk ook.
Dat jíj nou ontluikende homosexuele gevoelens hebt, en dat je het zelf makkelijker ervaart om een lul te zuigen als het een 'vrouwelijke lul' betreft, is aan jou.
Ieder zijn eigen fetish, en dan mag jij gerust jezelf laten neuken door zo'n freak.
-14 kudos 2026-05-20 00:33:17 op René krijgt stoomcursus hakken van mini gabbers!
En zelfs nu nog, na 30 jaar, blijft het nog stééds tyfus herrie....
10 kudos 2026-05-18 17:46:27 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
@Flashbot | 18-05-26 | 15:41: Gastarbeiders werden in de jaren 60 en 70 naar Nederland gehaald en niet in 2000...
Dus nee, wij hebben deze vent hier niet naartoe overgehaald.
Echter, deze vent werkt keihard voor zijn geld, en zit er niet bij met zijn handje op te houden. En dát is het verschil tussen deze gast (en over het algemeen turken), en de gemiddelde Afrikaan...
0 kudos 2026-05-18 16:20:55 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
-weggejorist-
12 kudos 2026-05-16 17:04:01 op Even een horloge kopen
Dan gebeurt er helemaal niets.
-12 kudos 2026-05-14 10:10:33 op Hakkertjes bij de Appie
Je ziet er weinig buitenlanders...
60 kudos 2026-05-12 13:53:34 op Steeldieven bij voetbalclub
Die rode heeft geen ziel. En die Marokkaan is crimineel...
Simpel.
18 kudos 2026-05-11 15:45:54 op Gek wijf heeft geen geduld
Wat een arrogantie: omdat iemand overleden is, betekent niet dat je dan maar alle verkeersregels mag negeren.
Het is natuurlijk niet zo dat die vader weg zal lopen...
(en sowieso is dit natuurlijk een kut smoes, maar sukkels zoals jij geloven dit...)
1 kudos 2026-05-10 13:38:44 op Afvalluhhh!!
@upbeat | 10-05-26 | 12:34: Ik denk dat 'ie dat nog niet eens doet, en dat 'ie gewoon in een schoenendoos die 'ie onder z'n bed heeft staan schijt.
-4 kudos 2026-05-09 12:30:59 op Beste deel van de UFO files
@dikkebertha | 09-05-26 | 08:40: Als je dat "serieus denkt", dan zit je dus op precies op hetzelfde niveau als onze nationale Snickers eter...
En nee, Trump is een zak stront, maar om nou te doen alsof hij minder intelligent zou zijn als Sjors... dan lijd je dus echt aan TDS.
14 kudos 2026-05-05 15:36:31 op Bezorger is 2 mins stil
Dit dus precies.
Wat een ongelooflijke domme zak stront is de filmer, zeg...
-9 kudos 2026-05-05 15:35:04 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Het is "godverdomme" en "dat je bent"...
Misschien eens wat extra tijd spenderen aan je beheersing van de Nederlandse taal?
-1 kudos 2026-05-04 13:33:02 op Drankje doen?
@Valreep | 04-05-26 | 12:30: Ter informatie: het wordt uitgesproken als "Worster sauce", of zelfs "Wustuh sauce".
Het is helemaal niet zo moeilijk...
-2 kudos 2026-05-04 13:29:56 op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
@Kreationist | 04-05-26 | 08:28: Jij bent na de oorlog niet meer buiten geweest ofzo?
0 kudos 2026-05-04 13:28:18 op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
@Roppex | 04-05-26 | 08:34: Als je nou geen Engels kan praten, doe het dan gewoon niet...
Wat een niveau, zeg... "desease"
Ga terug naar school, joh.
56 kudos 2026-05-04 13:22:08 op Gekkie gooit bijl door voorruit
"daarna op zoek bent"
Wat een niveau...
-13 kudos 2026-05-03 13:21:05 op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Dan vraag ik me tóch af hoe ze in 's hemelsnaam zo mollig is...
2 kudos 2026-05-03 12:51:41 op Biertje gooien op de klok
Tja, als jouw vader niet dronken was geweest, had hij 'm er nooit ingedouwd bij je moeder...
16 kudos 2026-05-03 12:50:14 op Benderuzie in tram 6
Allochtonen die aan het vechten zijn?! Goh, dat zie je nou bijna nooit! Normaal zijn dit altijd ongelooflijke vredelievende mensen. Toch?
1 kudos 2026-05-03 12:48:24 op Gekke waggies
Dit is Nederland niet...
4 kudos 2026-05-03 12:42:35 op Komedie is grenzeloos
@simpelekees | 03-05-26 | 11:10: Ik ben wel blij dat je zelf doorhebt dat je ongelooflijk simpel bent...
10 kudos 2026-05-03 12:40:51 op Komedie is grenzeloos
Moslims/Islam is geen ras, ongelooflijke domme schijthond dat je d'r bent.