DumpStats voor DieRooieVanDumpert 👶

1,806 +3786 -1980

Kudos

#27245 (Top 8.5252%)

Kudos/dag 3.63
Kudos/reaguursel 3.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 282
Minste kudos op 1 reaguursel -280

461

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 26.2
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 12-02-2025
Eerste reactie op 14-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

22 kudos 2026-06-26 00:33:41 op Angela vs Marcel
Ik neem aan dat Gijs Groenteman daar zit omdat zijn moeder Hanneke Groenteman is?
Want hij zit daar niet voor zijn journalistieke kwaliteiten als je 'm zo hoort zwatelen...

2 kudos 2026-06-26 00:30:02 op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
Dat heb je met ongelooflijk veel van die gasten.
Maar zodra je een opmerking maakt zoals jij, dan word je voordat je het weet beticht van schedelmeten...

En toch is het waar...

3 kudos 2026-06-25 13:46:48 op Mensenvlees in je McWappie
Het gerucht dook op na een onafhankelijke producttest door een laboratorium dat beweerde sporen van menselijk en ratten-DNA te hebben aangetroffen in enkele vegetarische en gehaktproducten in de fastfoodindustrie. Deze sporen duiden op geïsoleerde kruisbesmetting tijdens de productie, niet op het opzettelijke gebruik van mensenvlees.

Één keer googlen, en je zet jezelf niet meer gigantisch voor lul, met je "hele betrouwbare reportages" - het geeft ook in één keer aan wat een gebrek aan onderzoekskwaliteiten sukkels zoals dit hebben...

1 kudos 2026-06-25 13:41:48 op Hee zie ik daar Ronaldo?
@Maxima_Hartman | 25-06-26 | 10:42: Laat eens een foto van jezelf zien...

3 kudos 2026-06-25 13:32:45 op Te laat voor de bus?
Niet te geloven dat mensen zó dom kunnen zijn, zeg...

41 kudos 2026-06-25 13:32:05 op Te laat voor de bus?
Omdat deze gast een GoPro op zijn fiets heeft...
Is het leven niet ongelooflijk moeilijk voor jou als je zulke simpele dingen al niet weet?

10 kudos 2026-06-21 16:03:41 op Man staart in trein Den Haag
En later zullen ze toch weer netjes D66 stemmen...
En het probleem? Dat blijft... En wordt erger en erger.

8 kudos 2026-06-19 11:37:30 op Goeiemorgen
Dat mag ze van mij wel even een uurtje lang rond mijn anus doen.

23 kudos 2026-06-19 11:35:49 op Lief interviewtje Wim T.
Sorry hoor: maar Wim T. Schippers die was dus een échte kunstenaar: die hád geen subsidie nodig...

22 kudos 2026-06-18 14:10:52 op Trappie jij bent 'm
Dan ben je dus écht wel een ongelooflijke tyfuslijer, zeg...

-6 kudos 2026-06-17 13:45:45 op Goeiemorgen!
Dumpert stelt me weer ongelooflijk teleur!
Waar is die link met naam+profiel?!
Ik ben me nog steeds suf aan het fappen op Sage_BD, maar deze kan er ook nog wel even bij, hoor.

2 kudos 2026-06-15 14:21:26 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En jammer genoeg ben jij dus ook een bepaalde representatie van Nederlanders: voornamelijk de onderlaag van de maatschappij. De shit waar je in trapt,en dan langzaam probeert van je schoenen af te vegen: dat ben jij.

-1 kudos 2026-06-04 14:17:47 op Maxim doet een oproep
@Wateenaccountnaamzeg | 04-06-26 | 09:27: "collumn", "vind", "vind".
Ik begrijp ook wel waarom jij Maxim helemaal geweldig vindT - jouw intellectuele capaciteiten (of beter gezegd: het gebrek daaraan) sluiten perfect bij hem aan.

-12 kudos 2026-06-04 13:40:30 op Maxim doet een oproep
Maxime Hartman is zelf al jaaaaaren een ongelooflijke deugkneus.

32 kudos 2026-05-23 12:43:02 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
"Er zitten natuurlijk ook mensen tussen, die cognitief wat minder begaafd zijn"
Eeeh... het MERENDEEL is "cognitief minder begaafd": standaard IQ zwaar onder de 100... en dat krijgen we hier maar allemaal binnen.
Wat een ongelooflijke zelfmoord van Nederland, zeg...

-1 kudos 2026-05-22 13:57:43 op Ondertussen op de silent muziekbingo
@owikzegmaarwat | 22-05-26 | 12:53: De meeste zijn er terdege van bewust dat ze een freak zijn.
En nee, om iemand die zichzelf als de andere sexe verkleedt een freak te noemen is helemaal niets mis mee: dat zijn ze namelijk ook.
Dat jíj nou ontluikende homosexuele gevoelens hebt, en dat je het zelf makkelijker ervaart om een lul te zuigen als het een 'vrouwelijke lul' betreft, is aan jou.
Ieder zijn eigen fetish, en dan mag jij gerust jezelf laten neuken door zo'n freak.

10 kudos 2026-05-18 17:46:27 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
@Flashbot | 18-05-26 | 15:41: Gastarbeiders werden in de jaren 60 en 70 naar Nederland gehaald en niet in 2000...

Dus nee, wij hebben deze vent hier niet naartoe overgehaald.

Echter, deze vent werkt keihard voor zijn geld, en zit er niet bij met zijn handje op te houden. En dát is het verschil tussen deze gast (en over het algemeen turken), en de gemiddelde Afrikaan...

18 kudos 2026-05-11 15:45:54 op Gek wijf heeft geen geduld
Wat een arrogantie: omdat iemand overleden is, betekent niet dat je dan maar alle verkeersregels mag negeren.
Het is natuurlijk niet zo dat die vader weg zal lopen...
(en sowieso is dit natuurlijk een kut smoes, maar sukkels zoals jij geloven dit...)

1 kudos 2026-05-10 13:38:44 op Afvalluhhh!!
@upbeat | 10-05-26 | 12:34: Ik denk dat 'ie dat nog niet eens doet, en dat 'ie gewoon in een schoenendoos die 'ie onder z'n bed heeft staan schijt.

-4 kudos 2026-05-09 12:30:59 op Beste deel van de UFO files
@dikkebertha | 09-05-26 | 08:40: Als je dat "serieus denkt", dan zit je dus op precies op hetzelfde niveau als onze nationale Snickers eter...
En nee, Trump is een zak stront, maar om nou te doen alsof hij minder intelligent zou zijn als Sjors... dan lijd je dus echt aan TDS.

14 kudos 2026-05-05 15:36:31 op Bezorger is 2 mins stil
Dit dus precies.
Wat een ongelooflijke domme zak stront is de filmer, zeg...

-1 kudos 2026-05-04 13:33:02 op Drankje doen?
@Valreep | 04-05-26 | 12:30: Ter informatie: het wordt uitgesproken als "Worster sauce", of zelfs "Wustuh sauce".
Het is helemaal niet zo moeilijk...

0 kudos 2026-05-04 13:28:18 op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
@Roppex | 04-05-26 | 08:34: Als je nou geen Engels kan praten, doe het dan gewoon niet...
Wat een niveau, zeg... "desease"
Ga terug naar school, joh.

2 kudos 2026-05-03 12:51:41 op Biertje gooien op de klok
Tja, als jouw vader niet dronken was geweest, had hij 'm er nooit ingedouwd bij je moeder...

16 kudos 2026-05-03 12:50:14 op Benderuzie in tram 6
Allochtonen die aan het vechten zijn?! Goh, dat zie je nou bijna nooit! Normaal zijn dit altijd ongelooflijke vredelievende mensen. Toch?

1 kudos 2026-05-03 12:48:24 op Gekke waggies
Dit is Nederland niet...

4 kudos 2026-05-03 12:42:35 op Komedie is grenzeloos
@simpelekees | 03-05-26 | 11:10: Ik ben wel blij dat je zelf doorhebt dat je ongelooflijk simpel bent...

10 kudos 2026-05-03 12:40:51 op Komedie is grenzeloos
Moslims/Islam is geen ras, ongelooflijke domme schijthond dat je d'r bent.