-2,229 +3535 -5764
Kudos
#292936 (Top 91.6622%)
| Kudos/dag | -8.26 |
| Kudos/reaguursel | -3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -146 |
-2,229 +3535 -5764
Kudos
#292936 (Top 91.6622%)
| Kudos/dag | -8.26 |
| Kudos/reaguursel | -3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -146 |
744
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.76 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 27-09-2025 |
| Eerste reactie op | 27-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-6 kudos 2026-06-24 19:20:27 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
gas bbq en elektrisch bbq is voor gay mensen. kolen hoor je mee te bbq
0 kudos 2026-06-23 20:09:51 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-22 19:22:09 op Reaguurder de Mesquita.
dat denkt deze persoon ook
2 kudos 2026-06-21 16:47:54 op De wereldbeker brengt mensen samen!
uw leven draait alleen maar om trump, dit heet een obsessie.
34 kudos 2026-06-21 16:46:44 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
kijk als je naar iemand gaat die slecht kan zingen, geen performers heeft, zichzelf overschat, arrogant maar vooral racistisch en discrimineert. dan ben je niet veel beter dan haar okselhaar. waarom krijgt dit soort amoeben een podium? tegenwoordig ben je fantastisch als je niets kunt maar wel kunt provoceren en dom lachen... wat een herrie en vals geluid maken, schande voor mensen die wel kunnen zingen.
5 kudos 2026-06-21 16:43:48 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
of een albino zwarte man
-15 kudos 2026-06-18 19:32:03 op Vader helpt zijn kleine meisjes
thuis ga je ook niet met de buren samen naar uw ene toilet.. sjesus wat een domme......
0 kudos 2026-06-17 19:36:15 op Oma gaat boodschappen doen
nou prima toch, ze is er doorheen.
-9 kudos 2026-06-17 19:32:46 op Vos verzamelt bosje ratten
en als die klaar is met de ratten hoop ik op katten. scheelt maar 1 letter.
4 kudos 2026-06-17 19:28:50 op Ze wil graag helpen in de tuin
dit is ook geen grasmaaier.. duhhh
-35 kudos 2026-06-17 19:25:03 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
maar ja doet de politie er wat aan? neuh... dus wat is het probleem?
1 kudos 2026-06-17 19:23:13 op Feelgoodbaggerski
geld voor een treinkaartje naar nederland azc ter apel hoor ik hem zeggen, en dat die dan onder weg zijn water kan drinken en een sigaretje kan roken, dan is die zo in nederland.
-22 kudos 2026-06-17 19:14:33 op Levensecht poppetje van The Joker
de film is van 2008. dus hij heeft er 18 jaar over gedaan om dit poppetje te maken? wauw.
13 kudos 2026-06-17 19:11:44 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
soms denk je corona je hebt er een paar overgeslagen.
0 kudos 2026-06-17 19:08:39 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
de bewegingen hebben ze van.. https://www.youtube.com/watch?...
20 kudos 2026-06-17 19:05:04 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
idioot
4 kudos 2026-06-16 19:45:01 op Dames, kaarttruc?
ik hoef ook niet te luisteren, ik wil geneukt worden door haar
-4 kudos 2026-06-16 19:41:29 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
en gelijk heeft u, maar helaas zijn er toch weer mensen die vinden dat het allemaal welkom is en nederland afbreekt. totdat ze in hun wijk komen te wonen, dan gaan ze de straat en anti dit en anti dat.
-10 kudos 2026-06-16 19:31:20 op Ozzies hebben het ook naar hun zin in de Steets
trump is the king...
8 kudos 2026-06-16 19:27:23 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
laat de mensen toch doen wat ze leuk vinden, allee negatieve reaguurders hier hebben niets meer dan een eelt l*l . dus deze mensen vinden dit leuk, ze vallen niemand tot last. dus wat is het probleem.
7 kudos 2026-06-15 19:50:40 op Dumpert Opsporing Verzocht
https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-06-15 19:19:57 op De dag van de ouderen
stuifmeel?
12 kudos 2026-06-15 19:19:03 op Kokhalzen
wassen schijnt het op te lossen.
5 kudos 2026-06-15 19:15:40 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Annabel? en toen ging de wekker......
-8 kudos 2026-06-15 19:14:26 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 19:08: of wat wij heel vroeger zongen:
Drei Japanesen mit dem kontrabass
Liefen auf der straße und spielten was
Kam die Polizei: Was ist das
Drei Japanesen mit dem kontrabass
3 kudos 2026-06-14 16:15:06 op Je bent een worst
@Nathalya | 14-06-26 | 16:11: nee hoor. een hele harde correctie tik met nog een paar klappen, wat zijn ouders zijn vergeten te doen.
-6 kudos 2026-06-14 16:00:38 op Groepsfoto met de Guardia Civil
en de nederlandse militairen te laten zien hoe het wel moet.
-8 kudos 2026-06-14 15:58:58 op MATCH DAY!
net als het nederlands elftal om 0.00 uur
19 kudos 2026-06-13 18:27:59 op Faalhaaskarma
invoegen
0 kudos 2026-06-13 15:25:28 op Make Orange Great Again
bedank voor de update Sander Schimmelpenninck, en nu weer terug in je holletje
6 kudos 2026-06-13 15:19:06 op Vriend van mij
weer een oncoloog die niet tevreden is.
-3 kudos 2026-06-13 15:11:21 op Meisje heeft pookoehh gemaek
wauw ik hoop op een verwijdering. en ban van een jaar. wat een asociale opmerking.
5 kudos 2026-06-13 15:08:21 op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
klopt die bewoners van het AZC zoeken altijd confrontatie.
-5 kudos 2026-06-12 19:22:48 op Uitkijken met je steekwagentje
waarom russen?zit daar een frustratie op? je vergeet de oekrainers, polen, tjechen enz... en dan nog de engelsen, nederlanders
8 kudos 2026-06-12 19:01:17 op Vandaag in Den Haag
wij zitten hier in nederland en daar praten ze nederlands. als je engels of een andere taal wilt spreken ga dan naar je eigen land.
-30 kudos 2026-06-12 18:59:52 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
toch wel raar deze van rossum was wel heel negatief over fvd jongeren die ooit, jawel ooit, iets hadden gedaan qua extreem rechts. en dat was volgens hem walgelijk, en dan te bedenken dat zijn moeder een hitler groet heeft gedaan. nou mijn moeder en vader zijn ook van de jaren 20 vorige eeuw maar die hebben nooit een hitler groet gedaan of iets wat met hitler te maken zou hebben. deze man moeten ze geen podium meer geven, vooral niet met een achtergrond van hitler adoratie en zelfs in de opvoeding meegekregen.bah wat een vies mannetje.
4 kudos 2026-06-11 19:35:44 op Lekker ding met gouden keeltje
voor u meer orgel joke?
-9 kudos 2026-06-11 19:31:42 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
het is haar eigen auto... mensen trappen er weer in
2 kudos 2026-06-03 19:57:08 op Maneater
hoe weet u dat het dier gruwelijk om het leven is gekomen? hier in nederland komen dieren ook gruwelijk om het leven. dus wat wilde u nu precies zeggen? als u mensen niet meer graag mag ga dan naar een onbewoond eiland, oke als u er bent is het niet meer onbewoond maar toch ik zou gaan als ik u was... maar bedenk wel u moet ook eten, dus wat gaat u dan slachten?
-29 kudos 2026-06-03 19:49:48 op Oude vent let niet op motorrijders
oke dus iemand ziet je niet omdat die net even ergens anders naar kijkt, en dan reageer je zo met een lachwekkende gashendel move.. sjesus je bent geslaagd...
0 kudos 2026-06-03 19:48:15 op Is mijn eten al klaar dames?
dat heb ik met al die reacties hier.
0 kudos 2026-06-03 19:44:08 op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
amsterdam
5 kudos 2026-06-03 19:39:07 op Potje vechten op de parkeerplaats
ja want dit gebeurt niet in nederland...pfffff onder een steen ofzo of in een bubbel leven.
-29 kudos 2026-06-03 19:37:23 op Spraakgebrek?
hahahha nederlanders kunnen prima engels.. oja joh... en rutte dan? of al die trainers van voetbal? of al die talkshow host in nederland dan? maar goed als je het geluid uit hebt staan klinkt het heel goed dat steenkolen engels van nederlanders.
-9 kudos 2026-06-03 19:33:13 op Potje ballen in Brazilië
omdat deze vrouwen beter zijn dan u en al die arrogantie voetballers? serieus?
-4 kudos 2026-06-03 19:31:58 op Maxim doet een oproep
maxim is een gefrustreerd mannetje of vrouwtje of genderneutraal of gewoon een imbeciel. na rembo en rembo heeft die niets meer gepresteerd en loopt die alle tv programma's af voor een paar knaken om wat vrouw onvriendelijks te zeggen en dan heel hard lachen om zichzelf.. deze amoebe moet geen aandacht krijgen... en nee ben geen aanhanger van die muts van een angela
-2 kudos 2026-06-03 19:28:09 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
dit krijgt jetten niet voor elkaar.
0 kudos 2026-06-02 19:52:27 op Eerste keer sportschool
hij is aan het trainen voor een vriend op de rug
6 kudos 2026-06-02 19:48:31 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
dat hoeft niet bij een echte nederlander. maar misschien weet u niet wat een nederlander is.
0 kudos 2026-06-02 19:47:13 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
-weggejorist en opgerot-