DumpStats voor Ahdub

2,699 +2790 -91

Kudos

#21324 (Top 6.6725%)

Kudos/dag 3.77
Kudos/reaguursel 14.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 568
Minste kudos op 1 reaguursel -15

186

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 15-04-2024
Eerste reactie op 08-07-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 22:26:32 op Debieltje in Polo
* Je ergert je of iets irriteert jou.

7 kudos 2026-06-22 21:32:33 op En daar is nummer 18
Wachtte die verdediging op schriftelijke instructies?

-14 kudos 2026-06-11 15:22:14 op Rob houdt van vlees
De nuggets van de Efteling zijn uitstekend. Geen kind die daar over klaagt. Het vegetarische broodje döner kebab is zo goed dat je het verschil met de vleesversie niet eens merkt.

-2 kudos 2026-06-04 22:24:37 op Nog één dag te gaan
Dat is alles wat ik wilde. Iets bijzonders, iets heiligs, in jouw ogen. Om slechts één moment vrijmoedig en naakt aan jouw zijde te zijn.

4 kudos 2026-05-29 23:40:15 op Privefeestje
Goede dansplaat wel.

9 kudos 2026-05-24 20:18:02 op Meimarkt 2026
Was dat nou een dokter op 0:15?

2 kudos 2026-04-24 15:25:40 op Reiziger scheldt Yusuf uit
Het is als dood zijn, pijnlijk voor anderen, maar zelf heb je het niet door.

2 kudos 2026-04-14 22:25:38 op Stayin' Alive slinky
Meer ritmegevoel dan ik. Was 9 jaar geleden aak al zo toen dit filmpje op Youtube kwam.

81 kudos 2026-04-09 13:53:47 op Keukenspecialist flipt finaal
De koopovereenkomst is al gesloten. Aanvullende voorwaarden achteraf zijn van generlei waarde. En die mensen doen mee in het programma, maar zij hebben niets te zeggen of de beelden worden uitgezonden.

Lodewijk is een lul en een oplichter.

-1 kudos 2026-03-04 20:58:18 op Boompje klimmen
Pff, ik heb al hoogtevrees als ik op een A4-tje sta.

1 kudos 2026-02-26 14:13:14 op 2 auto's, 1 sinkhole
Wij Europeanen roepen al tijden dat die tokkietractors veel te zwaar zijn.

8 kudos 2026-02-22 11:28:40 op 232,7 meter werpen
Die kan ik op 50cm afstand al niet zien.

2 kudos 2026-02-22 11:27:39 op 232,7 meter werpen
Beetje simpel, maar ik kan zo genieten van goedgeplaatste kabouter Wesley citaten.

0 kudos 2026-02-21 22:52:15 op Hoe het begon
Vrouwen hun plek weten?! Wat ben jij voor een Neanderthaler. Scratch that, Neanderthalers waren intelligent.

104 kudos 2026-02-20 11:56:25 op Inhalen gaat bijna fout
Debiele inhaalactie, maar omwille van de veiligheid had de cammer wel even ruimte mogen geven.

184 kudos 2026-02-10 21:33:47 op Uitvoegen 2.0
Stil gaan staan op de snelweg omdat je je afslag dreigt te missen. Dan ben je toch wel de grootst mogelijke randdebiel.

3 kudos 2026-02-10 21:31:25 op Uitvoegen 2.0
Jij bent af. Log maar uit en ga in een hoekje nadenken over wat je hebty gezegd.