DumpStats voor Tokkiemagneet

21,789 +22871 -1082

Kudos

#3182 (Top 0.9957%)

Kudos/dag 32
Kudos/reaguursel 15.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 695
Minste kudos op 1 reaguursel -77

1,367

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.01
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 24-07-2024
Eerste reactie op 13-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 12:56:32 door Stomtoevallig op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Huh, femicide? Dat is wel ff wat anders dan voor de grap stellen dat een vrouw achter het aanrecht hoort. Je kunt de 185e aflevering van de podcast "Napleiten" er anders even op naluisteren. Daarnaast, Dumpert bestaat ook nog steeds en daar wordt het aanrecht/de keuken ook vaak (satirisch?) gebruikt. Dus laten we nou niet overdrijven ouwe reus. Overigens, wat de dame in kwestie hier doet is belachelijk natuurlijk en hier vind ik cancellen zeker op zijn plaats.

2 kudos 2026-06-17 11:52:08 door onkl op Kosso niet goed begrijpen
@Bertus_Butsers | 17-06-26 | 13:38: ik weet niet of Tokkiemagneet dat bedoelde, maar het is wel een goed idee.

3 kudos 2026-06-15 16:05:17 door Lars2020 op Snelrecht op zijn best!
@huop | 15-06-26 | 16:56: Precies een knalerwt vergelijken met een cobra 6 ja ze kunnen beide afgaan.. bij de eerste heb je misschien een klein zeertje.. bij de 2e is je hele hand er af..

Zo is dat bij honden ook.. Ja mijn cavalier king charles spaniel kan ook bijten.. maar als ze dat doet raakt niemand zwaargewond of zelfs dood.

Daarom moeten mensen deze honden niet zomaar in huis kunnen halen.. mensen zijn niet geschikt om daarmee over straat te lopen.. dan ben je een gevaar voor anderen.. stel je voor dat jou hond je buurmeisje van 4 dood bijt.. dat wil je toch niet op je geweten hebben.. nou heel simpel te voorkomen.. door niet zo een ras te halen.. probleem opgelost!

7 kudos 2026-06-15 14:56:51 door huop op Snelrecht op zijn best!
@xel01 | 15-06-26 | 15:37: gast, je hebt echt het I.Q van een postzegel. natuur krijg je er niet uit, dus als het dier gefokt is om destructief te zijn, zal die dat zeer zeker doen wanneer het moment aanbreekt. en goed ook, maar dat vinden sukkels als jij fantastisch natuurlijk. lekker slopen en dood en verderf zaaien. heb gvd nog nooit een arts zien lopen met zo'n hond. altijd waardeloze lui. zelfde verhaal als met die slecht opgevoede kutkeffers idd, maar als die los gaan gebeurt er niet zoveel. en dat is een wezenlijk verschil, dus volgens jouw beredenering is een knalerwt even erg als semtex. want ja, beide zijn explosieven. weet dat zelf reflectie lastig is voor je erwten brein, maar misschien verdedig je een positie die niet klopt

-11 kudos 2026-06-15 13:37:01 door xel01 op Snelrecht op zijn best!
Keurige te verwachten reacties hier. Deze honden zijn samen met steffies, boxer rottweilers e.a. Lieve beesten, de eigenaar maakt er een teringbeest van.

Die hoerige kutkeffers waar iedereen een teringhekel aan heeft hoor je nooit iemand over, omdat ze geen schade aan kunnen richten. Jullie gaan dus ook nooit met het vliegtuig want als het een keer mis gaat ben je gelijk kapot dood niet meer te repareren? Jankerts eerste klas. Allemaal

10 kudos 2026-06-15 13:21:20 door huop op Snelrecht op zijn best!
@xel01 | 15-06-26 | 14:25: standaard tokkie defensieve opmerking. getuigd van zwakbegaafdheid en opgeblazen ego, iedereen haat jou en je stoere hond, alleen je mede paupers houden ervan. hoop dat je een keer flink gepakt wordt door zo'n doorgefokt mormel. groetjes van een hondeneigenaar met een wel getrainde hond

8 kudos 2026-06-15 12:42:31 door freakspark op Snelrecht op zijn best!
@xel01: Mag dat van jou moeder wel dan? Raar. Een zolder is geen plek voor een hond. Een hond heeft ruimte nodig.

-46 kudos 2026-06-15 12:25:47 door xel01 op Snelrecht op zijn best!
Populair gelul van iemand die geen honden op zijn zolder mag hebben van mama.

5 kudos 2026-06-13 18:58:05 door Pielemans op Fiets gestolen door kurwa's
Al weet je waar hij staat, een gestolen fiets komen ze niet voor. Zelf mee gemaakt dat ik wist waar m'n gestolen fiets stond, Politie gebeld en ze deden niets. Zelf maar opgehaald toen, wat de Politie afraadde...

9 kudos 2026-06-13 12:30:12 door WieWilWat op Kinderbrommer op je auto
Wielrenners rijden tenminste nog op het fietspa.. op de weg. Deze lui fietsen op de stoep, fietspad én de weg.

1 kudos 2026-05-31 12:01:50 door Slokdarmvolkwakker op Gezellig in Parijs
Dit zijn woestijn volken die weer willen laten zien dat ze het westerse samenleving haten en nooit zullen accepteren. Ondanks alle gemakken die ze hebben hier in Europa.

14 kudos 2026-05-31 09:20:08 door BatsbakBarrie op Gezellig in Parijs
deze keer weinig met voetbal te maken. zijn de welbekende rioolratten die weer uit het riool gekropen komen want ze hebben zogenaamd weer iets gevonden om te kunnen rellen en slopen

5 kudos 2026-05-22 18:17:16 door Jaja72 op Frustratie du jour
precies en de wettelijke max massa moet lager zijn dan 2500 kg en het laadvermogen maximaal 500 kg,

0 kudos 2026-05-16 13:53:24 door Peterrrrrrrr op Boomer zei: Geen bommetje
@Gregovic | 16-05-26 | 13:43: Nee hoor, baliemedewerker werkt voor Viggo, en Viggo wordt weer ingehuurd door Transavia.

1 kudos 2026-05-16 11:43:21 door Gregovic op Boomer zei: Geen bommetje
Dit heeft niets met de luchtvaartmaatschappij te maken, al het personeel dat het betreft hier werkt voor de overheid of Schiphol.

-7 kudos 2026-05-15 12:29:59 door Oosterboer op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
Hoe kun je als reaguurder geen fan zijn? Of je het wel/niet eens bent met zijn beleid, interesseert niemand wat. En hoezo aanmoedigen? Alsof hij de reaguursels leest. Het gaat op dumpert om vermaak en geen enkele president genereerd zoveel entertainment als Trump.

10 kudos 2026-05-08 19:34:11 door Rasta op Waar is mijn geld?
Hoezo de rest? Alles! Wie denk je dat die rontonde heeft mogen bouwen van Orban?

3 kudos 2026-05-07 12:52:52 door Tjabbernoot op Da's pech, badkamer niet weg
paar 100 euro? Hahaha daar kom je niet mee weg in Nederland. Dit zal in de duizenden euro's lopen + boete. En maar goed ook. Wat een asocial stuk stront moet je zijn om dit te doen. Ik geloof niet maar soms hoop ik toch dat de hel bestaat voor dit soort bijzondere gevallen.

-3 kudos 2026-04-27 14:41:46 door Leegzwembad op Bilal Wahib vs biergooier
Die gast kon vroeger voor die 18 was nooit van meisjes afblijven ook als zij t zelf niet wouden en al die meiden gingen alleen met m afspreken omdat die met de nederlandse justin bieber omging genaamd monsif, deze bilal heeft nog een meid die ik ken toen die 14 ofzoiets was en zij een jaartje of 2 jonger soort van verkracht in een box in Amsterdam Zuid oost en met box bedoel ik de soort opslagruimte die je krijgt bij je flat. Ofja hij had haar verkracht maar alleen oraal. Toen die 15/16 was kwam die bij een goeie vriendin van mij op school te zitten Altra transferium genaamd en toen probeerde hij haar is een een wc te duwen en zat die de hele dag maar aan haar.

42 kudos 2026-04-27 12:36:55 door Kees Malinees op Bilal Wahib vs biergooier
@Kneiterlinks | 27-04-26 | 13:01: de ouders van de kopschoppers en kopschoppers van Mallorca willen ook graag dat vergeten wordt wat ze deden.. maar dat lijkt mij ook niet het juiste. Fout is fout..

-60 kudos 2026-04-27 11:01:59 door Kneiterlinks op Bilal Wahib vs biergooier
Nope. Geseponeerd door OM. Dus onschuldig tot tegendeel bewezen is. Ook alweer 5 jaar geleden. Actie waar die op 1001 manieren excuses voor heeft aangeboden. Die jonge jongen wil ook dat het vergeten wordt.