DumpStats voor lamskabouter

42,898 +46353 -3455

Kudos

#1359 (Top 0.4252%)

Kudos/dag 5.88
Kudos/reaguursel 17.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 2600
Minste kudos op 1 reaguursel -233

2,490

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 01-05-2006
Eerste reactie op 30-06-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-25 12:16:59 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
Nou dat is de vraag wat heeft hij nu echt bereikt? US blijft troepen terugtrekken. Groenland dreiging is nog steeds niet weg.
Zou het allemaal slechter zijn als Rutte gewoon tegen Trump had gezegt doe eens normaal man!

5 kudos 2026-06-25 12:14:15 op De haring is op!
Dat is gewoon het haringvliet.

8 kudos 2026-06-24 11:41:10 op Goedendag, meneer
Ik mag deze gast al meer dan die rare Willem Engel

9 kudos 2026-06-24 11:39:48 op Vanavond ben jij de baas
Ja is dat je droom, een vrouw vastgebonden op bed en daar dan achterlaten?

-2 kudos 2026-06-23 19:16:32 op Dames hebben een mening
Ja maar zij hebben een normale brein, de linker in ieder geval

-1 kudos 2026-06-22 20:51:57 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Ik haakte af bij groene knol ammonitiet, een beetje paddenstoelenplukker verward die echt niet met een weide champignon. Dit staat idd vaak in de boeken omdat een echte noob dit misschien zou kunnen doen en ja die is schijnbaar super giftig maar iemand die een klein beetje vaker naar een paddenstoel heeft gekeken die ziet zeer zeker het verschil. Ook de vindplaats is niet hetzelfde van deze.

-4 kudos 2026-06-22 11:53:11 op Wie durft
Nou die laatste videos die ze online post zijn wel echt enorme afknappers. weet niet als ik dat aandurf.

12 kudos 2026-06-22 09:25:46 op Paarshaar met Groenhaar
Lol dan heb je het wel heel bont gemaakt als de anderen het land uitvluchten om van je af te komen.
Ik vermoed dat het eigenlijk gewoon 3 mensen in een studenthuis waren en paars meneer dacht dat hij onderdeel was van hun relatie.

2 kudos 2026-06-19 15:53:40 op Dumpert Hitteplan #7
Toen ik nog een kaboutertje was voelden meisjes zich nog vrij om lekker topless of naakt te zonnen. Helaas is dat, door telefoons, waarschijnlijk voorbij.

0 kudos 2026-06-19 06:01:36 op Spiegeloefening voor reaguurders
@owikzegmaarwat | 19-06-26 | 01:08: Is ook de eerste keldingzaak die bij me op komt die nog niet verdwenen is.

-1 kudos 2026-06-18 17:40:31 op Wat heb jij in je bank
@Internetriddert | 18-06-26 | 17:31: Daar kun je toch boodschappen mee doen? Daar gebruik ik mijn laferrari namelijk wel voor.

5 kudos 2026-06-10 18:11:43 op Voetbal Cup
Mooi koppie maar het lijkt wel alsof ze twee voetballen heeft ingeslikt.

0 kudos 2026-06-07 14:26:08 op Integreren kun je leren!
Haha ja tussen al die boomers wil je meteen zelfmoord plegen. Gauw terug naar oorlogsgebied.

0 kudos 2026-06-07 14:23:35 op Goeie beatfabriek
Is daar een technische reden voor of zijn de ontwerpers gewoon grote house fans?

0 kudos 2026-06-05 18:08:45 op Hele levenswerk weg
Was colgens mij toch echt maximaal een half dak.

1 kudos 2026-06-04 17:07:17 op Ja kokosnoot ofzo
@zwerl | 04-06-26 | 14:58: Pfff zou bijna een instagram account hiervoor aanmaken.

1 kudos 2026-06-03 10:49:05 op Truukje met ballen
@PiratenSmurf | 02-06-26 | 16:34: ach ja vroegah, toen de plastic rommel nog gewoon in ons eigen land kon worden geproduceerd.

5 kudos 2026-06-03 10:43:10 op RIP het Westen
@Fox88 | 03-06-26 | 09:47: Hoe dan? Er is een grote meerderheid op rechts. Je kan niet altijd links de schuld blijven geven.

-1 kudos 2026-06-02 12:16:35 op Mag ik die lamp?
Hahahaha mijn vrienden zijn klootzakken, hahahaha.
Ga je schamen met dit soort gedrag.

11 kudos 2026-05-26 11:21:44 op Wout Poels is een professional
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan wielrenners. Vaak zijn dat zelf aso's in de auto.
Sommige wielrenners gedragen zich kudt, zeker in groepen, maar sommige automibilisten kunnen er ook wat van en als fietser ben je wel atijd de kwetsbare partij.

-1 kudos 2026-05-21 23:42:09 op Vistuig!
Ook hier ontbreken er delen.

8 kudos 2026-05-21 23:31:40 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Touwtje_ | 21-05-26 | 22:41: Het is schijnbaar een schilderbedrijf die er aan meewerkt. Die zal toch weten hoe je moet schilderen en met een hoogwerker moet werken.

3 kudos 2026-05-21 12:43:20 op Mama’s leeftijd toen haar kinderen werden geboren
Volgens mij zit ze zelfs aan een doorlopende zwangerschapsverlof. Die is alweer in verwachting van de volgende voordat haar zwangerschapsverlof voorbij is. In 2008 zelfs 2x bevallen wtf

6 kudos 2026-05-21 09:43:12 op Mountain life... is life
In dit geval is het helemaal makkelijk, ze lopen er zelf naar toe. Scheelt een hoop moeite.