12,949 +14152 -1203
Kudos
#5717 (Top 1.7889%)
| Kudos/dag | 2.42 |
| Kudos/reaguursel | 12.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 558 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
12,949 +14152 -1203
Kudos
#5717 (Top 1.7889%)
| Kudos/dag | 2.42 |
| Kudos/reaguursel | 12.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 558 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
1,077
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.2 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.12 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 23-10-2011 |
| Eerste reactie op | 23-10-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-22 22:37:47 op En daar is nummer 18
Grinta noemen ze dat, kan fijn zijn wanneer je het in je team hebt maar niet leuk als tegenstander.
16 kudos 2026-06-22 21:26:14 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Why you stealing from tourist people!
3 kudos 2026-06-22 17:28:19 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
@WieWilWat | 22-06-26 | 15:43: Hoor jij ergens een grap dan? Ik hoor alleen een zangeresje meermaals krijsen dat alle witte mannen naar achteren moeten.
Nou nou, wat een dijenkletser zeg die 'grap'!
-3 kudos 2026-06-21 22:37:22 op Netjes de buurvrouw op haar plaats zetten
Dit is Franciska die zingt over Iris Queen, dat ze (de fans van) Jan Smit probeert af te pakken.
-1 kudos 2026-06-21 21:51:53 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
@BDLovers | 21-06-26 | 19:14: Je generaliseert goed met je 'Dit soort figuren'...
Jij zegt stellig dat dit soort figuren (MotoGP coureurs) een totaal gebrek aan respect voor anderen heeft, dan moet het niet moeilijk voor je zijn om nog 2 voorbeelden te geven van een MotoGP coureur die slaags raakt met een baancommissaris.
-1 kudos 2026-06-21 21:36:39 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Één race geschorst, excuses aangeboden en excuses geaccepteerd. En doorrr! (naar de TT van Assen aankomend weekend.)
0 kudos 2026-06-21 21:24:50 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
@banjo-kazooie | 21-06-26 | 20:37: Die motorscooters hebben vaak een Akrapovic uitlaat en een binaire gashendel. Aan of uit, er zit niks tussen.
102 kudos 2026-06-18 17:42:41 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Kale boos meneer wil zelf graag ook in het damestoilet zijn, maar hij heeft geen dochters.
Als hij het niet mag dan mag een man met 2 kleine dochters het ook niet.
1 kudos 2026-06-17 20:47:59 op Heldere boodschap
Als je die banaan in je oor hebt dan heeft die banaan nog maar één einde. Al is het wel een beetje smerig, een afgepelde banaan in je oor stoppen.
49 kudos 2026-06-17 16:44:53 op Refcam van kooltje Messi tegen Algerije
En nu even de beelden van de refcam van de overtreding vrijgeven.
28 kudos 2026-06-16 09:12:31 op Ik ga stukje hardlopen
De ondertitel kan beter zijn: ik ga een stukje aandachtshoeren voor de likes.
Kijk mij, kijk mij mensen!
8 kudos 2026-06-12 20:41:52 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Je vergeet gratis kickboks lessen om hun agressie te kanaliseren omdat er geen buurthuis is, waardoor ze zich vervelen.
1 kudos 2026-06-12 20:32:51 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Skippymaniacs | 12-06-26 | 19:24: Ik las dat één van de plofkraak voorbereiders waarschijnlijk 2 benen en een arm moet missen.
Dan moet ik denken aan Monty Python - It is but a scratch. Thou shall not plofkraak!
6 kudos 2026-06-12 11:14:44 op De leiders zijn ook klaar voor WK
De uploader mist nog het woord 'slecht' bij de ondertitel.
4 kudos 2026-06-08 21:06:29 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
@Reverend_Bizarre | 08-06-26 | 21:01: Dekbedden die Willem Alexander en Maxima ook hebben… Weg!
9 kudos 2026-06-08 16:35:04 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Ricky mag wel even wat lager op de lijst komen te staan als hij zelf politie ondersteuning nodig heeft. Ah, nu kan Ricky ineens wel hulp van de politie gebruiken terwijl hij zich normaal als een hufter gedraagt. We rijden nog even een extra rondje.
-1 kudos 2026-06-06 16:00:08 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Fijn dat de NOS dat vermeldt in hun artikel.
13 kudos 2026-06-06 09:45:01 op Maak eens wat ruimte!
Hoe weet jij dat deze chauffeur niet de enigste is? Weet jij hoe hij en de collega's er uit zien dan?
15 kudos 2026-06-05 16:56:00 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Ik hoop altijd dat de blokken van die revvende motoren vastlopen.
6 kudos 2026-06-05 10:55:06 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Vrijwel niks meer, daarom zijn er ook prominente partijleden weggelopen omdat ze het niet eens waren met de koers van PvdD.
1 kudos 2026-06-03 15:05:40 op Woordgrap van de dag
Wat zegt een reaguurder tegen een Zwitsal? Reageer maar niet meer (maat)!
-1 kudos 2026-05-31 17:22:27 op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Vroeger luidde daar een klok, nu roken er fakkels en knalt er vuurwerk.
6 kudos 2026-05-27 14:29:31 op Broekpoepmomentje bij close call
Zo kan je het ook uitpraten, zonder moeders met erge ziektes erbij te halen. Over en weer begrip en excuses. En door.
0 kudos 2026-05-26 15:31:03 op Bizar bloedgevecht in de trein
Ik heb zo'n vermoeden dat de vechtersbaas ook is gaan filmen en dat het 'stop met filmen' richting hem is.
3 kudos 2026-05-26 12:41:40 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Dirk-teur | 26-05-26 | 12:14: Nee hoor, in 2015 riep de toenmalig topman van het COA het ook:
https://x.com/demo_demo_nl/sta...
1/3e is academisch opgeleid, 1/3e hbo / mbo en 1/3e lager opgeleid.
Lodewijk Asscher had het over 'Apothekers uit Aleppo':
https://x.com/demo_demo_nl/sta...
2 kudos 2026-05-25 18:58:47 op Oostblok-Mastermilo
Dat was de ideale auto geweest voor Def Rhymz, schudden met die kont.
1 kudos 2026-05-25 09:43:15 op Meer beelden terrasterror Breda
@Broek der Broeken | 25-05-26 | 03:58: Arie en Bastiaan was een persiflage, deze gasten gooien die geluiden er standaard uit.
6 kudos 2026-05-25 09:37:17 op Fatbikert midden op de weg
Echt een overstakker.
2 kudos 2026-05-23 08:57:10 op Albon bots op marmot
Ah, ik las in de aftiteling: One animal was harmed during free practice 1. Maar nu weet ik de oorzaak.
1 kudos 2026-05-22 19:33:28 op Belg kent zijn publiek
@elrufus | 22-05-26 | 17:50: 5e in de Mickey Mouse competitie en nog steeds roepen dat ze de beste zijn.
0 kudos 2026-05-22 13:08:11 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Oh, normaal is het een "jongere".
4 kudos 2026-05-22 13:07:21 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Het is vooral een personen met piemel probleem.
3 kudos 2026-05-22 09:29:27 op DPV: Ze worden steeds jonger die agenten
Minderjarig? Is hij op 29 februari jarig dan?
5 kudos 2026-05-20 13:17:08 op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
Zou Joey Veerman ook zo'n filmpje hebben waarbij hij en zijn familie gaan janken dat de vakantie door kan gaan? Dit omdat hij niet bij de eerste 55 spelers van de selectie zit.
2 kudos 2026-05-20 13:10:01 op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
En een man die het laat filmen en het als een 'attention whore' op de socials gooit. Kijk mij eens mijn gevoelens tonen, kijk mij eens blij zijn. Kijk mij, kijk mij!
0 kudos 2026-05-20 13:08:03 op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
Hij is alvast aan het oefenen voor straks op het veld. Nu staat de les huilen voor de camera op het programma, later rollen voor gevorderen.
-1 kudos 2026-05-20 12:59:40 op Omschrijving rouwboeket
@OpinionsAreNotFacts | 19-05-26 | 23:57: Veel zijn zeker klootzakken (maar gelukkig niet allemaal). Ze spelen in op je emoties en maken handig gebruik van de deadlines. Lubach heeft hier een mooi item over gemaakt.
En voor wat betreft rouwboeketten, dat zijn de meest nutteloze dingen die er bestaan. Je kijkt er naar tijdens de uitvaart zelf, families blieken naar de linten (dat kleine boeket is van de koude kant van de familie, zij hebben weinig geld) en daarna doe je er niks meer mee.
2 kudos 2026-05-20 12:43:20 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@JP8926 | 20-05-26 | 09:59: "Jongeren" is vaak ook al het beestje bij de naam noemen.
4 kudos 2026-05-18 23:28:45 op De Champ over Ajax-Groningen in de play-offs
I heur nie what you say! Dus so I cannot answer give as you not clear English speak!
0 kudos 2026-05-18 00:11:37 op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
@Broek der Broeken | 17-05-26 | 19:18: Zeg ik dan ergens dat het gerechtvaardigd is? Ik reageer op de 2e zin van Layla.
Auto in de fik steken omdat iemand anders een supporter is van een andere club is triest. Zonde van de VW ID-4.
18 kudos 2026-05-17 17:57:20 op RONALD KOEMAN JR!
Haha, jij kent de klassiekers.
(Voor de reaguurders die deze blunder van de stadionspeaker niet kennen:
https://www.youtube.com/watch?... ).
0 kudos 2026-05-17 17:35:34 op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
Het was voor de Ajax supporter niet even kut dit seizoen, het hele seizoen is kut voor hen. Maar ze hebben geluk, ze mogen nog minimaal 1 wedstrijd spelen om weer flitsend Ajax voetbal te laten zien. En misschien halen ze zelfs de finale! (van de play-offs)
0 kudos 2026-05-17 14:20:33 op Interview teambaas Team Verstappen
@Lawofficer4802 | 17-05-26 | 14:08: De brilstand.
0 kudos 2026-05-17 12:54:41 op Einde verhaal voor team Verstappen.
Het is zeker een prachtig evenement, het bezoeken waard (net als 24 uur van Le Mans of Spa).
2 kudos 2026-05-17 12:51:38 op Einde verhaal voor team Verstappen.
Een beetje het probleem dat Jos ook had tijdens zijn carrière.
9 kudos 2026-05-16 16:20:16 op Max houdt het spannend
Dat is niet wat ze bedoelen met liften voor een bocht.
4 kudos 2026-05-16 16:03:46 op Snelle knockout
Of je bent even bier halen, dat wordt doordrinken.
-2 kudos 2026-05-16 16:02:03 op Snelle knockout
Dat is heel wat sneller dan Gone in 60 seconds.
20 kudos 2026-05-16 15:50:59 op Polariseren kan je leren
Tim kan gewoon niet klussen, hij heeft met een hamer op elke vinger geslagen.
86 kudos 2026-05-15 19:56:00 op Een Verstappen klassiekert
Een week voor deze race was de uitvaart van mijn moeder, we keken vrijwel elke race samen en zijn ook een keer samen naar de GP van Monaco geweest.
Op de uitvaart zei ik, nu kan je net niet meer zien dat Max zijn eerste wereldtitel gaat winnen... En zo geschiedde, wat een einde van dat seizoen was het.