19,395 +22120 -2725
Kudos
#3627 (Top 1.1349%)
| Kudos/dag | 5.49 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1260 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
19,395 +22120 -2725
Kudos
#3627 (Top 1.1349%)
| Kudos/dag | 5.49 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1260 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
1,633
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 12.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 21-10-2016 |
| Eerste reactie op | 21-10-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-25 01:33:22 op Heb je het ook zo warm....
Niet langer dan vijf minuutjes, behaarde hondenvriend
3 kudos 2026-06-23 00:02:28 op Donkere dagen voor HalperNL
Oké halpert
53 kudos 2026-06-22 23:59:14 op Bruggetje te ver?
Theoretisch gezien zou je dan juist thuis moeten komen.
0 kudos 2026-06-21 19:44:31 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-13 21:43:27 op Mexicaan is goed voorbereid
Ter informatie: de correcte uitspraak is zoals je het schrijft: te-qui-la. Niet op z'n Hollands: te-kiel-ja.
2 kudos 2026-06-13 21:40:35 op Een bus met een identiteitscrisis
Hij is in ieder geval niet gek
-3 kudos 2026-06-13 19:49:00 op Preventief handelen
De kledingstijl van dat meisje had prima de jaren 90 kunnen zijn. Ik kan het weten want ik was erbij.
0 kudos 2026-06-13 19:41:50 op Kurk
Nee het is achterstevoren afgespeeld
1 kudos 2026-06-13 19:37:37 op Je fiets als een slak
Dyslectisch much?
3 kudos 2026-06-13 14:24:26 op Met de fiets naar school
Hij blijkbaar niet
23 kudos 2026-06-13 12:54:09 op Meisje op de minibike
Wat is dat dan ook echt voor schutting. Die Amerikanen kunnen werkelijk niets fatsoenlijk bouwen.
1 kudos 2026-06-13 12:49:15 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Volgens mij mis jij de clou van dit filmpje.
5 kudos 2026-06-13 08:00:48 op Buurvrouw vs buurvrouw
Tuindorp, duindorp, puindorp.
0 kudos 2026-06-12 23:17:27 op Wil je knuffel?
Ik zou dat toch niet zo snel doen.
0 kudos 2026-06-10 13:40:57 op De buurman is er klaar mee
@Liegebeest | 09-06-26 | 23:21: Ik bedoelde dat de nabestaanden misschien niet weten waar hij geparkeerd staat.
-2 kudos 2026-06-10 13:07:40 op Lekkere snack
Hij vraagt zich nog even af hoe het met de hygiene van zijn potentiële maaltijd gesteld is.. Beetje zoals je naar een broodje shoarma kijkt voor je hem naar binnen schuift
5 kudos 2026-06-10 13:05:00 op Eet smakelijk, even zitten
Sneu figuur. En nog trots zijn ook. Als je vindt dat agent niet genoeg doet, leid hem dan ook niet af met je bijdehante bek.
-8 kudos 2026-06-09 22:34:07 op De buurman is er klaar mee
Misschien wel van iemands moeder die is overleden, om maar een zijstraatje te noemen
-4 kudos 2026-06-09 22:28:35 op Brute beroving
De hond is niet nep
16 kudos 2026-06-08 21:39:47 op Lekker zwemmen met dit weer!
Ik zie wel twee mensen door het water waden. Maar zwemmen?
30 kudos 2026-05-23 23:04:03 op Het wiel opnieuw uitvinden
Ik snap wel waarom ze daar zo blij zijn. Alle rotte appels zijn in Europa.
-4 kudos 2026-05-23 22:59:54 op Pizza bezorgen gaat niet helemaal lekker
Sjongejonge heb je er weer één die graag refereert naar iets dat twintig jaar geleden heel even heel grappig was.
1 kudos 2026-05-23 22:54:16 op Trek in taco's
Ah, de Crack Drive. Altijd makkelijk als je weinig tijd hebt en je eetlust wil verpesten.
-3 kudos 2026-05-23 22:52:09 op Tijd voor een nieuwe motor
Honda is Japans voor bijen dus klopt helemaal.
1 kudos 2026-05-23 22:49:46 op In india is het ook warm
Helaas is alles tussen 7 en 70 graden een prima broei- en groeitemperatuur. 50 graden zelfs de ultieme temperatuur voor explosieve bacteriegroei.
0 kudos 2026-05-23 22:45:14 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
-weggejorist en opgerot-
2 kudos 2026-05-23 14:27:29 op CIA agent over kutste werkplekland
Achter het lelycentre is dit geen uitzondering
7 kudos 2026-05-23 14:26:57 op CIA agent over kutste werkplekland
@DieRooieVanDumpert | 23-05-26 | 14:20: Laat je nakijken mafketel
0 kudos 2026-05-20 23:18:46 op Rationeel denken
Want die zet jij altijd aan met een knopje?
0 kudos 2026-05-20 23:15:35 op Ik kan het of ik kan het niet.
En dan de moeite nemen er een muziekje onder te zetten
0 kudos 2026-05-20 23:13:21 op Iriserende wolk boven Oisterwijk
Nice try Diddy
31 kudos 2026-05-18 00:41:19 op Botsing tussen twee EA-18G Growlers tijdens Air Show
Coole stunt, eerlijk is eerlijk.
-3 kudos 2026-05-15 22:46:47 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Wat een zure Karen op 1:27 zeg, kanonne.
-13 kudos 2026-05-15 22:43:41 op Baba (deel 2!) stront skowe op stage!
'Stage lopen'. Noemde ze dat ook zo rond 1800? Geef die gast gewoon salaris, gierige boer! Je ziet dat hij goed kan werken dus een maandje proeftijd en gewoon betalen.
1 kudos 2026-05-14 21:43:56 op Meisje zit met een vraag
Nee dank je
-5 kudos 2026-05-14 21:37:40 op Nieuwe warming-up-shirt van Oranje aankomend WK
Als dit echt is vind ik het wel heel lijp en vet dat Patta het heeft geschopt tot het Nederlands elftal.
6 kudos 2026-05-14 14:28:36 op Vis geeft showtje weg
En de winnaar van de slechtste grap van het jaar heeft zichzelf zojuist bekend gemaakt.
-2 kudos 2026-05-14 14:24:40 op Lekker hokkie uitmesten
Prima resultaat. Even aanduwen en door naar de volgende
1 kudos 2026-05-12 23:06:04 op Meest epische blusser ooit
In de oude DC-10 op Ibiza kon je ook goed vliegen en manoeuvreren.
0 kudos 2026-05-12 22:47:17 op Lekker smikkelen
Hoe word je zo
15 kudos 2026-05-12 22:42:55 op Er is geen mens op aarde sneller dan een karpervisser
Ik heb vrienden die vissen en jij beschrijft letterlijk wat zij altijd doen.
19 kudos 2026-05-12 22:41:48 op Er is geen mens op aarde sneller dan een karpervisser
Een pieper
4 kudos 2026-05-12 22:39:46 op 7 meter hoog gouden beeld van Trump
Ik ben gek op feitjes maar dit is me toch een potje saaie propagandapraat.
10 kudos 2026-05-12 22:36:20 op Paardjes plagen, klapjes vragen
Mooi dat het paard hem nog even uitlacht aan het eind.
8 kudos 2026-05-12 17:09:55 op Doe maar een plaatje
Prima gezet, niets op aan te merken.
3 kudos 2026-05-12 17:06:44 op De hoofdpijnspiegel
@Pipo der Clown | 12-05-26 | 13:30: Hiervoor kom ik op Dumpert.
4 kudos 2026-05-09 21:53:49 op Het weekendfeestje!!!
Dat eindshot vat het wel mooi samen
1 kudos 2026-05-09 20:32:12 op Ik jou nat maken
Een bear-out dan.
11 kudos 2026-05-08 22:53:58 op Eitje doorgeven
Waarommmm zou je hieraan meedoen
37 kudos 2026-05-08 22:05:25 op Hoe een ooievaar opstijgt
Dank je Gerda, wat een leuk filmpje zeg. Prachtige beesten. Liefs, Ineke