DumpStats voor Tim-Hootsen

243 +247 -4

Kudos

#63909 (Top 19.9977%)

Kudos/dag 0.59
Kudos/reaguursel 12.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 87
Minste kudos op 1 reaguursel -3

19

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.6
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 24-08-2024
Eerste reactie op 12-05-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

87 kudos 2025-12-23 23:22:26 op Gewapende overval Schiedam gaat niet zoals gepland
Niemand doet hier wat aan. De politie niet, het OM niet, rechter (als het al zo ver komt) doet niets bijzonders. Net als alle landen in NW Europa is dit de gang van dagelijkse zaken. Voor alles zou een oplossing moeten zijn. Maar wat…? Zou het helpen ze terug te vliegen en gewoon op de landingsbaan uit het vliegtuig flikkeren. Misschien is het een signaal.

5 kudos 2025-10-19 09:51:17 op Wil je dat ik langs kom
Krokante lippen betaald door de handophou techniek. Neem nog wat meer ondernemers en overheid geld en verdwijn terug naar Marokko.

-1 kudos 2025-09-29 15:52:19 op Werkze allemaal!
Ja Vaandrager. Ja, jij weet dat ik jou bedoel

20 kudos 2025-09-25 23:40:33 op Stille tocht voor Jerryson in Capelle
Walgelijk. Ze kunnen trouwens niet eens hun bek houden tijdens een stille tocht. Maar ja, zonder opvoeding en schooling krijg je ook niet mee hè wat 'stille tocht' betekent. Kennelijk hadden ze meer belangrijkere dingen om te doen met hun tijd. Zonde van het belasting geld wel..

4 kudos 2025-09-01 09:32:41 op Discussie met agenten
Een groot deel van je wegenbelasting gaat hier naartoe. Daar word een groot deel van afgeroomd naar dit soort figuren. T.o.v wegenbelasting in België, hadden wij al gouden belijning kunnen hebben en nieuwe bruggen.. maar helaas

3 kudos 2025-08-24 09:22:20 op Dieven aangepakt en opgepakt
@JohnSmit020, dat komt enkel maar omdat men stopt met melden. Criminaliteit is er alom maar de gewone mens weet inmiddels wel dat onze overheid feitelijk diefstal van zaken die niet-drugs gerelateerd zijn, 'gelegaliseerd' heeft. Politie heeft/krijgt geen tijd en mankracht om "petty theft" aan te pakken. Daarom melden mensen het niet meer. Omdat ze het zonde van hun tijd vinden.

85 kudos 2025-08-21 21:59:56 op Jij houdt van bacon?
In de UK is men de, door Islam gepromote , stelen, aanranden en oplichten meer dan zat. Daar bovenop stopt de UK overheid deze "bootvluchtelingen" in de duurste hotels. In de UK kunnen meiden als Lisa al lang niet meer over straat. Dat is men terecht allemaal zat. Hier in NL kun je al niet meer in de nacht veilig over straat op veel plekken.

8 kudos 2025-05-12 18:07:26 op Betogers doen huilie
Advocaatje met een geknakte ruggengraat. Wellicht een mooi moment voor een fijne review van het kantoor om zo nog klandizie te werven