DumpStats voor WieWilWat

-716 +1273 -1989

Kudos

#292355 (Top 91.4804%)

Kudos/dag -2.49
Kudos/reaguursel -3.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 238
Minste kudos op 1 reaguursel -516

219

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.76
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 10-09-2025
Eerste reactie op 10-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

15 kudos 2026-06-24 15:43:16 op Auto in de hens op de A7
Als je BLACKVUE googled, zou je dan telefoons te zien krijgen? Of Dashcams?

-10 kudos 2026-06-22 17:16:25 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Op de camping mocht ik niet met de kinderen mee knutselen omdat ik volgens het animatie team te oud was.. 'Dit is een activiteit speciaal voor kinderen' .. Pure discriminatie op basis van leeftijd..
Zo klinken jullie..

-14 kudos 2026-06-22 15:50:31 op Agent doet beenveeg
Maar als hij christen is, dan vind jij het oké

-8 kudos 2026-06-22 15:46:32 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
"roepen dat alles met een migratieachtergrond op moet rotten" Maar dat is toch de standaard hier? Gaan we dat hier op dumpert dan ook niet meer doen? Of kan dat wél gewoon nog?

-16 kudos 2026-06-22 15:43:16 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Is kut hè? Wanneer je het doel bent van een racistische grap... Zet dat je aan het nadenken?

9 kudos 2026-06-22 15:38:22 op Aan de kant er is brand
Dat is prima, maar doe het dan wel op 5 meter van een bocht/kruising

-5 kudos 2026-06-18 12:06:47 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
@Kalmaanenrap Het zou toch wat zijn als er richtlijnen zijn bedacht voor het handelen van een agent gebaseerd op KENNIS en ERVARING, die beide partijen beschermt tegen dit soort 'wat als' gevallen. (Omdat ze zeer waarschijnlijk al eerder voorgekomen zijn)
Waar denk je dat 't geld vandaan komt voor een mogelijke schadevergoeding? Niet uit de portemonee van de agent..

-10 kudos 2026-06-18 09:47:28 op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
@markstar1963 Wat als ze struikelt? Recht op haar gezicht valt, tand door de lip.. Wie is daar dan verantwoordelijk voor?
Waarom zou je jezelf zonder reden in een situatie brengen die slecht voor jezelf kan uitpakken?
Ongeacht welke huidskleur de persoon heeft..

0 kudos 2026-06-16 10:19:52 op Stop met ozempic
Waarom denk niemand aan de krokodillen!?!

9 kudos 2026-06-13 14:30:12 op Kinderbrommer op je auto
Wielrenners rijden tenminste nog op het fietspa.. op de weg. Deze lui fietsen op de stoep, fietspad én de weg.

0 kudos 2026-06-03 09:34:53 op Almelo aanhouding politie slaat collega
@Skyland2295 Daar zal ze zeker voor gestraft moeten worden. Maar het is niet aan die agent om te beslissen dat de straf een klap in haar gezicht is.
Hij ziet iemand materiele schade aanrichten en kiest er voor om lichamelijke schade toe te dienen.

-62 kudos 2026-06-02 16:51:48 op Almelo aanhouding politie slaat collega
Duidelijk dat er niks goeds van komt wanneer je gehandboeide mensen gaat slaan..
Voor de derde keer in korte tijd een agent die onrechtmatig geweld gebruikt... En alle stumperts hier weer juichen natuurlijk.

1 kudos 2026-06-02 11:57:22 op Stopstopstop!
@Nordic_Stalker Als je nooit nadenkt over wat je leest moet alles je uitgelegd worden

0 kudos 2026-06-02 11:29:32 op Stopstopstop!
toch jammer dat dit soort subtiele grappen recht over het hoofd gaat van het publiek hier..

-1 kudos 2026-05-26 21:05:50 op Bizar bloedgevecht in de trein
@nieuwsgierige pelg Op dezelfde manier dat haaien als gevaarlijk worden gezien, terwijl je eigenlijk beter op moet passen met een koe.

-1 kudos 2026-05-26 21:03:58 op Bizar bloedgevecht in de trein
@nieuwsgierige pelg Je mist compleet het punt... Als je van de ene kant alle filmpjes door je strot gedouwd krijg, en de andere kant komt nooit in beeld, zou je dan niet denken dat je beeld een beetje vertekend is?

-36 kudos 2026-05-26 15:35:39 op Bizar bloedgevecht in de trein
2 dagen geleden hebben een paar autochtonen politieagenten aangevallen met een bijl.. Maar daar zie je dan niks over, hier op dumpert. Dan lijkt het inderdaad alsof het 'altijd dezelfde' zijn..

-2 kudos 2026-05-26 11:17:04 op Wat gebeurt er in Emmeloord?
Dit is toch logish? De warmte komt langzaam het land binnen, natuurlijk is het middenpunt nog niet opgewarmd..

-29 kudos 2026-05-23 15:02:40 op Demo op het spoor
Ja vooral als je kijkt naar het geweld wat deze demonstranten naar de politie richt.. Dat is echt niet normaal. Al die bakstenen en vuurwerk dat richting de agenten vliegt, het lijkt wel een oorlogsgebied.

-2 kudos 2026-05-20 15:30:55 op Opgelost!
Dan hadden ze die weg net zo goed niet kunnen neerleggen, als het voor iedereen verboden is..

-1 kudos 2026-05-18 16:47:12 op Nationalisten vs. antifascisten
Goed idee. Deze lui gaan dan sowieso geweld gebruiken en zullen worden gearresteerd, minder van dit doorgesnoven volk op straat +1

19 kudos 2026-05-18 16:44:13 op Nationalisten vs. antifascisten
"Dumpert is een behoorlijk links clubje geworden" Heb je nog meer van dit soort hilarische grappen?

0 kudos 2026-05-05 10:52:28 op Respectloos!!
Wacht.. ze stonden daar met een papiertje met "Nooit meer is nu" er op?
Waarom is de hele commentsectie gevult met haat en verwensingen naar mishandeling?