12,078 +14100 -2022
Kudos
#6182 (Top 1.9344%)
| Kudos/dag | 1.83 |
| Kudos/reaguursel | 12.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -646 |
12,078 +14100 -2022
Kudos
#6182 (Top 1.9344%)
| Kudos/dag | 1.83 |
| Kudos/reaguursel | 12.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -646 |
946
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 14.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 18-05-2008 |
| Eerste reactie op | 18-05-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 15:34:58 door MiraNix26 op Uurtje in de zon gelegen
Zuid-Afrika.
11 kudos 2026-06-20 03:29:40 door Cedric_Cus op LEGO-diefstal in Rijssen
Wees gewoon eerlijk; rotte appels vind je in alle groepen van de samenleving. Bij sommige groepen weliswaar wat meer rotte appels, dat is ook waar.
0 kudos 2026-06-19 11:28:31 door R@yMan op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Weggedorist | 19-06-26 | 10:29:
Ik zeg wat kan, ik zeg niet wat moet.
0 kudos 2026-06-19 08:29:19 door Weggedorist op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Klinkt heel aardig, maar doe even normaal man. Honden die niet normaal kunnen doen naar vreemden moeten niet bij de voortuin kunnen komen. Het is jou verantwoordelijkheid en een ander hoeft je hond niet om te kopen om zijn werk te kunnen doen.
2 kudos 2026-06-17 14:48:37 door Klankkast op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Allemaal aandachtshoeren die denken tof te zijn door geluid te produceren. Bijna iedereen denkt wat zielig maar in het hoofd van desbetreffende personen gaat er vooral rond: wauw mensen zien mij en zijn jaloers, mensen zien hoe geweldig ik ben, mensen zijn bang voor mij, etc.
0 kudos 2026-06-15 23:40:34 door DominiqueWeesie op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
In het artikel komt die utspraak niet voor. Joris is een heel klein beetje uit de bocht gevlogen bij het koppen maken.
1 kudos 2026-06-14 19:57:19 door rozk op Je bent een worst
Als je wacht tot dat je niets anders dan dit ziet dan ben je helemaal veel te laat.. ongedierte moet je op tijd bestrijden. Tumoren op tijd verwijderen anders worden ze erger.
2 kudos 2026-06-14 13:56:51 door geenspam op Je bent een worst
Rechts doet tot nogtoe helemaal niks... Links ook niet, daar niet van...
-1 kudos 2026-06-14 11:31:47 door Bullshitski op Wij zoeken jou!
@Dn Vleespet | 14-06-26 | 13:15: of als de hse officer naar huis is.
7 kudos 2026-06-14 11:15:34 door Dn Vleespet op Wij zoeken jou!
We werken veilig of we werken 's nachts hoor ik altijd.
-18 kudos 2026-06-14 10:07:42 door molenkoek op Je bent een worst
Ja, jammer dat echt rechts wordt gecensureerd op platformen zoals Dumpert en andere media in Europa door de Europese Commissie (waar je niet op kunt stemmen).
-9 kudos 2026-06-12 09:10:02 door R@yMan op Rob houdt van vlees
@zonder.pardon | 12-06-26 | 10:43: Praat eerst eens een beetje normaal en leer dan eens begijpend lezen. Ik zeg waar voor je geld. Een gezin dat een dag of een weekend naar een gaaf pretpark wil kan zijn geld beter elders uitgeven. De duitse parken, zeer bereikbaar voor veel nederlanders, zijn veel goedkoper en zeker niet zoveel slechter. Min me maar, zeik me maar lekker ongenuanceerd af, het is een feit.
12 kudos 2026-06-12 08:43:21 door zonder.pardon op Rob houdt van vlees
Haha flikker toch op man. Efteling staat vrijwel elk jaar in de top 5 van de Golden Ticket Awards wereldwijd en dat voor een schijntje van de prijs t.o.v. vergelijkbare parken. Enige reden dat ze het op die manier kunnen aanbieden is omdat er een stichting zonder winstoogmerk eigenaar van het park is. Prima dat jij liever ergens anders je kipnuggets eet maar je argumentatie slaat nergens op.
7 kudos 2026-06-02 19:40:57 door Bloembakje op 130 op de vluchtstrook
Ben jij de breakchecker?
-4 kudos 2026-06-01 15:09:42 door Lekkerwijf op Uitbater doet huilie bij PowNed
Het worden niet je klanten, maar als je een beetje pech hebt zitten ze wel in je gras te schijten en gooien ze hun troep er nog even bij.
Althans, je moet voor de grap eens bij de gemiddelde rustplaats langs de snelwegen kijken....
8 kudos 2026-06-01 09:38:11 door RegistrerenIsKt op Uitbater doet huilie bij PowNed
Ik geloof ook niet dat die mensen dit bewust deden. Die hebben waarschijnlijk heel dat bordje niet gezien.
Om ze dan zo af te blaffen en online te gooien slaat nergens op.
Fijn dat karma tijd had.
2 kudos 2026-05-26 18:28:40 door kneh45 op Zoek je ruzie?!
Fentanyl gekkie
18 kudos 2026-05-21 18:56:36 door kaboutermuts op Volvo is graag haantje de voorste
@Dresselhuis | 21-05-26 | 20:43: Dashcammer doet in mijn ogen ook niks verkeerd. Volvo inhaler is een lul. Maar de veroorzakers van deze situatie zijn die 2 vieze middenplakkers. Als die gewoon even opflikkeren naar rechts, dan had dashcammer mooi op de 2de baan kunnen rijden, en volvo meneer hem gewoon via baan 1 in kunnen halen.
16 kudos 2026-05-21 18:43:45 door Dresselhuis op Volvo is graag haantje de voorste
Uiteraard is de dashcammer weer de veroorzaker hier... hij rijdt dus 102km/h op de linkerrijstrook, al inhalend. Die 102km/h is op de GPS, dus op de snelheidsmeter ±105/106km/h. Op dat stuk van de A2 mag je daadwerkelijk 100km/h. Die Volvo bestuurder is hier dus de idioot. Maar goed, tijd om weer minnetjes te scoren.
-2 kudos 2026-05-14 07:53:21 door Het Vragevuur op Baba mag blijven!
Zijn al jouw dochters pas geleden verkracht? Dat wist ik niet...
-3 kudos 2026-05-14 06:48:11 door Reaguurder2040 op Baba mag blijven!
@Ambrosios | 14-05-26 | 03:29: ja stond zeker op facebook
-3 kudos 2026-05-14 01:29:18 door Ambrosios op Baba mag blijven!
@Ed-Random | 14-05-26 | 01:07: De toevoeging migranten is relevant omdat uit statistieken blijkt dat migranten (en "Nederlanders" met een buitelandse afkomst) gemiddeld veel meer criminaliteit plegen dan autochtone Nederlanders. Niet zo gek dat als je genoeg derdewereldlanders binnenhaalt je er vervolgens zelf ook op achteruit gaat.
-15 kudos 2026-05-13 23:26:22 door R@yMan op Baba mag blijven!
@Ed-Random | 14-05-26 | 01:07: Prima toch, dan vind jij dat een beetje gek. Kan ik prima mee leven. Jij jouw kijk op de dingen, ik de mijne. Stel dat jij wilt doen alsof het punt dat ik maak niet te begrijpen of uit te leggen is, prima. Ik zeg 'stel' he, ik wil je geen woorden in de mond leggen.
42 kudos 2026-05-13 23:07:02 door Ed-Random op Baba mag blijven!
Dat vind ik een beetje gek. Ik heb namelijk een net zo grote klerehekel aan gelukzoekende Nederlanders die hier op de pof komen leven, de winkels leegroven en onze dochters verkrachten eb misschien wel ombrengen zoals pasgeleden nog gebeurt is. Dus ik snap de toevoeging 'migranten' niet. Ik heb gewoon een enorme hekel aan iedereen die niet meedoet in de maatschappij.
2 kudos 2026-05-13 05:36:34 door De_Proleet op Koters opvoeden
@ikvindje | 13-05-26 | 05:25: volgens mij mag je je kinderen ook niet bijten. Zelf laat ik dat in ieder geval achterwege.
0 kudos 2026-05-13 04:27:52 door thebeast4000 op Koters opvoeden
@ikvindje | 13-05-26 | 05:25: dan heeft u niet goed gekeken.... slaan kan een hond niet, die corrigeert met zijn bek.
0 kudos 2026-05-13 03:25:05 door ikvindje op Koters opvoeden
ik zie die hond niet slaan. Beetje boos worden en grommen doen mensen ook
-20 kudos 2026-05-13 01:51:10 door hellfirenl op Koters opvoeden
oh vertel is
-1 kudos 2026-04-26 17:26:10 door Godvergeten op XR gekkies worden van A12 gehaald
Waarom geen mosterdgas en of een waterkanon er op¿
4 kudos 2026-04-26 17:09:48 door SchindlersAlcoholist op XR gekkies worden van A12 gehaald
Helemaal mee eens, maar in plaats daarvan wordt er nu van bovenaf besloten en verwacht dat onze politiemensen hun rug naar de klote helpen door dit soort gajes.
11 kudos 2026-03-22 23:17:14 door Dumpdump op Boomer neemt koter mee
Laat ff weten waar je zoon is dan
31 kudos 2026-03-22 21:36:01 door Sanjuro op Boomer neemt koter mee
kneuzen zoals jij zijn het probleem dat de jeugd geen respect meer heeft.
92 kudos 2026-03-22 20:57:11 door bliepieblapie op Boomer neemt koter mee
Hij slaat hem niet hè. Je weet niet wat er gebeurd is. Mijn ouders gingen er in eerste instantie altijd vanuit dat de volwassene een reden had voor een reactie. Tegenwoordig zijn alle prinsjes en prinsesjes onaantastbaar. Gelijk knetter agressief reageren. Goed voorbeeld chapeau. Het ga je goed.
0 kudos 2026-03-14 07:14:14 door grappige_naam_999 op Wand is er klaar mee
Meer een éénkeerkeerwand.
3 kudos 2026-03-13 22:06:34 door Ethervreter op Wand is er klaar mee
Dit is een verkeerde wand.
3 kudos 2026-02-12 13:51:49 door Psykenner op Ultra loser opgepakt
Dan krijg je een systeem wat hevig onderworpen is aan hoeveel aandacht iets krijgt ipv hoe erg de feiten zijn. Geem filmpje op dumpert? Geen straf. Dan zit je in het geval van de Kruger-Dunning schaal bovenaan de eerste piek. Dat moet je niet willen.
-1 kudos 2026-01-26 04:47:31 door Balloze binnenkater op Scooterspeknek is woedend! | Dumpert Dashcam 58
Zonder het begrip had je een leuke grap gehad.
22 kudos 2025-12-28 16:31:48 door Gemsenficker op Vies de carwash in?
Amen
6 kudos 2025-12-25 22:32:44 door GraafSteno op Terminator van Temu heeft kortsluiting
@waaromnoujij | 25-12-25 | 23:06: Zal je net zien dat ze dáár weer een probleem van maken. Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig.
8 kudos 2025-12-25 22:06:59 door waaromnoujij op Terminator van Temu heeft kortsluiting
@Belezendgrijpen | 25-12-25 | 22:42:
Dankjewel. Ik heb hierdoor de moed gevonden om bloot door de Basic-fit te rennen!
19 kudos 2025-12-25 21:42:36 door Belezendgrijpen op Terminator van Temu heeft kortsluiting
Ik denk niet dat je je hoeft te schamen voor iets waar je niks aan kunt doen.
6 kudos 2025-12-09 16:52:40 door Erwaseenseen op Stoere patserboys op de A73
Die zijn gehuurd en rijbewijs hebben ze allang niet meer. Verzin wat beters. Hebben die Mo's kinderen? Uit huis plaatsen. Huurwoning? Uitzetten. Bajesklantjes met acht ophokken in vier stapelbedden. Water en brood. Meer niet!
-1 kudos 2025-11-08 11:20:07 door StevenQ op Opa heeft mening over dikke Patrick
Hij loopt inderdaad met ontbloot bovenlijf op de openbare weg, dat is een beetje vreemd
-1 kudos 2025-10-31 17:05:22 door peet12 op D66 WINT VERKIEZINGEN
Linksom of rechtsom , het blijft gewoon een puinhoop.
-1 kudos 2025-10-31 13:47:22 door LinkseRukker43 op D66 WINT VERKIEZINGEN
Jetten loopt al een tijdje mee en heeft al eerder in een kabinet gezeten. Genoeg ervaring dus.
0 kudos 2025-10-31 13:42:34 door threeheadedmonkey op D66 WINT VERKIEZINGEN
@macflipper | 31-10-25 | 14:22: Omdat hij grijs is geworden?
-1 kudos 2025-10-31 13:22:45 door macflipper op D66 WINT VERKIEZINGEN
Ik heb er niet op gestemd, maar ik zie het wel zitten met Jetten als premier. Een paar jaar geleden had ik weinig vertrouwen in hem, maar hij oogt nu een stuk volwassener.
-1 kudos 2025-10-31 13:20:33 door noemphatie op D66 WINT VERKIEZINGEN
@Motor sjefke | 31-10-25 | 13:58: Timmerfrans liep daar alleen voor zijn eigen ego
-3 kudos 2025-10-31 13:06:14 door flame_me op D66 WINT VERKIEZINGEN
Beter dan Schoof, maar die lat lag niet hoog.
8 kudos 2025-10-31 12:58:20 door Motor sjefke op D66 WINT VERKIEZINGEN
De enige man met een bak (Europese) ervaring is Timmermans. Maar of mensen die liever hadden?