DumpStats voor R@yMan

12,078 +14100 -2022

Kudos

#6182 (Top 1.9344%)

Kudos/dag 1.83
Kudos/reaguursel 12.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 1925
Minste kudos op 1 reaguursel -646

946

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 14.7
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 18-05-2008
Eerste reactie op 18-05-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-20 03:29:40 door Cedric_Cus op LEGO-diefstal in Rijssen
Wees gewoon eerlijk; rotte appels vind je in alle groepen van de samenleving. Bij sommige groepen weliswaar wat meer rotte appels, dat is ook waar.

0 kudos 2026-06-19 08:29:19 door Weggedorist op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Klinkt heel aardig, maar doe even normaal man. Honden die niet normaal kunnen doen naar vreemden moeten niet bij de voortuin kunnen komen. Het is jou verantwoordelijkheid en een ander hoeft je hond niet om te kopen om zijn werk te kunnen doen.

2 kudos 2026-06-17 14:48:37 door Klankkast op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Allemaal aandachtshoeren die denken tof te zijn door geluid te produceren. Bijna iedereen denkt wat zielig maar in het hoofd van desbetreffende personen gaat er vooral rond: wauw mensen zien mij en zijn jaloers, mensen zien hoe geweldig ik ben, mensen zijn bang voor mij, etc.

1 kudos 2026-06-14 19:57:19 door rozk op Je bent een worst
Als je wacht tot dat je niets anders dan dit ziet dan ben je helemaal veel te laat.. ongedierte moet je op tijd bestrijden. Tumoren op tijd verwijderen anders worden ze erger.

2 kudos 2026-06-14 13:56:51 door geenspam op Je bent een worst
Rechts doet tot nogtoe helemaal niks... Links ook niet, daar niet van...

-1 kudos 2026-06-14 11:31:47 door Bullshitski op Wij zoeken jou!
@Dn Vleespet | 14-06-26 | 13:15: of als de hse officer naar huis is.

-18 kudos 2026-06-14 10:07:42 door molenkoek op Je bent een worst
Ja, jammer dat echt rechts wordt gecensureerd op platformen zoals Dumpert en andere media in Europa door de Europese Commissie (waar je niet op kunt stemmen).

-9 kudos 2026-06-12 09:10:02 door R@yMan op Rob houdt van vlees
@zonder.pardon | 12-06-26 | 10:43: Praat eerst eens een beetje normaal en leer dan eens begijpend lezen. Ik zeg waar voor je geld. Een gezin dat een dag of een weekend naar een gaaf pretpark wil kan zijn geld beter elders uitgeven. De duitse parken, zeer bereikbaar voor veel nederlanders, zijn veel goedkoper en zeker niet zoveel slechter. Min me maar, zeik me maar lekker ongenuanceerd af, het is een feit.

12 kudos 2026-06-12 08:43:21 door zonder.pardon op Rob houdt van vlees
Haha flikker toch op man. Efteling staat vrijwel elk jaar in de top 5 van de Golden Ticket Awards wereldwijd en dat voor een schijntje van de prijs t.o.v. vergelijkbare parken. Enige reden dat ze het op die manier kunnen aanbieden is omdat er een stichting zonder winstoogmerk eigenaar van het park is. Prima dat jij liever ergens anders je kipnuggets eet maar je argumentatie slaat nergens op.

-4 kudos 2026-06-01 15:09:42 door Lekkerwijf op Uitbater doet huilie bij PowNed
Het worden niet je klanten, maar als je een beetje pech hebt zitten ze wel in je gras te schijten en gooien ze hun troep er nog even bij.
Althans, je moet voor de grap eens bij de gemiddelde rustplaats langs de snelwegen kijken....

8 kudos 2026-06-01 09:38:11 door RegistrerenIsKt op Uitbater doet huilie bij PowNed
Ik geloof ook niet dat die mensen dit bewust deden. Die hebben waarschijnlijk heel dat bordje niet gezien.
Om ze dan zo af te blaffen en online te gooien slaat nergens op.
Fijn dat karma tijd had.

18 kudos 2026-05-21 18:56:36 door kaboutermuts op Volvo is graag haantje de voorste
@Dresselhuis | 21-05-26 | 20:43: Dashcammer doet in mijn ogen ook niks verkeerd. Volvo inhaler is een lul. Maar de veroorzakers van deze situatie zijn die 2 vieze middenplakkers. Als die gewoon even opflikkeren naar rechts, dan had dashcammer mooi op de 2de baan kunnen rijden, en volvo meneer hem gewoon via baan 1 in kunnen halen.

16 kudos 2026-05-21 18:43:45 door Dresselhuis op Volvo is graag haantje de voorste
Uiteraard is de dashcammer weer de veroorzaker hier... hij rijdt dus 102km/h op de linkerrijstrook, al inhalend. Die 102km/h is op de GPS, dus op de snelheidsmeter ±105/106km/h. Op dat stuk van de A2 mag je daadwerkelijk 100km/h. Die Volvo bestuurder is hier dus de idioot. Maar goed, tijd om weer minnetjes te scoren.

-3 kudos 2026-05-14 01:29:18 door Ambrosios op Baba mag blijven!
@Ed-Random | 14-05-26 | 01:07: De toevoeging migranten is relevant omdat uit statistieken blijkt dat migranten (en "Nederlanders" met een buitelandse afkomst) gemiddeld veel meer criminaliteit plegen dan autochtone Nederlanders. Niet zo gek dat als je genoeg derdewereldlanders binnenhaalt je er vervolgens zelf ook op achteruit gaat.

-15 kudos 2026-05-13 23:26:22 door R@yMan op Baba mag blijven!
@Ed-Random | 14-05-26 | 01:07: Prima toch, dan vind jij dat een beetje gek. Kan ik prima mee leven. Jij jouw kijk op de dingen, ik de mijne. Stel dat jij wilt doen alsof het punt dat ik maak niet te begrijpen of uit te leggen is, prima. Ik zeg 'stel' he, ik wil je geen woorden in de mond leggen.

42 kudos 2026-05-13 23:07:02 door Ed-Random op Baba mag blijven!
Dat vind ik een beetje gek. Ik heb namelijk een net zo grote klerehekel aan gelukzoekende Nederlanders die hier op de pof komen leven, de winkels leegroven en onze dochters verkrachten eb misschien wel ombrengen zoals pasgeleden nog gebeurt is. Dus ik snap de toevoeging 'migranten' niet. Ik heb gewoon een enorme hekel aan iedereen die niet meedoet in de maatschappij.

2 kudos 2026-05-13 05:36:34 door De_Proleet op Koters opvoeden
@ikvindje | 13-05-26 | 05:25: volgens mij mag je je kinderen ook niet bijten. Zelf laat ik dat in ieder geval achterwege.

0 kudos 2026-05-13 04:27:52 door thebeast4000 op Koters opvoeden
@ikvindje | 13-05-26 | 05:25: dan heeft u niet goed gekeken.... slaan kan een hond niet, die corrigeert met zijn bek.

0 kudos 2026-05-13 03:25:05 door ikvindje op Koters opvoeden
ik zie die hond niet slaan. Beetje boos worden en grommen doen mensen ook

92 kudos 2026-03-22 20:57:11 door bliepieblapie op Boomer neemt koter mee
Hij slaat hem niet hè. Je weet niet wat er gebeurd is. Mijn ouders gingen er in eerste instantie altijd vanuit dat de volwassene een reden had voor een reactie. Tegenwoordig zijn alle prinsjes en prinsesjes onaantastbaar. Gelijk knetter agressief reageren. Goed voorbeeld chapeau. Het ga je goed.

3 kudos 2026-02-12 13:51:49 door Psykenner op Ultra loser opgepakt
Dan krijg je een systeem wat hevig onderworpen is aan hoeveel aandacht iets krijgt ipv hoe erg de feiten zijn. Geem filmpje op dumpert? Geen straf. Dan zit je in het geval van de Kruger-Dunning schaal bovenaan de eerste piek. Dat moet je niet willen.

6 kudos 2025-12-09 16:52:40 door Erwaseenseen op Stoere patserboys op de A73
Die zijn gehuurd en rijbewijs hebben ze allang niet meer. Verzin wat beters. Hebben die Mo's kinderen? Uit huis plaatsen. Huurwoning? Uitzetten. Bajesklantjes met acht ophokken in vier stapelbedden. Water en brood. Meer niet!

-1 kudos 2025-10-31 13:22:45 door macflipper op D66 WINT VERKIEZINGEN
Ik heb er niet op gestemd, maar ik zie het wel zitten met Jetten als premier. Een paar jaar geleden had ik weinig vertrouwen in hem, maar hij oogt nu een stuk volwassener.

8 kudos 2025-10-31 12:58:20 door Motor sjefke op D66 WINT VERKIEZINGEN
De enige man met een bak (Europese) ervaring is Timmermans. Maar of mensen die liever hadden?