5,447 +6154 -707
Kudos
#12927 (Top 4.0450%)
| Kudos/dag | 1.01 |
| Kudos/reaguursel | 12.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 571 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -42 |
5,447 +6154 -707
Kudos
#12927 (Top 4.0450%)
| Kudos/dag | 1.01 |
| Kudos/reaguursel | 12.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 571 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -42 |
431
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 20.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 13-10-2011 |
| Eerste reactie op | 13-10-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 21:54:33 op Genieten van het uitzicht
Geen enkel respectabel kantoor waar je dit openlijk kunt zitten bekijken.
-2 kudos 2026-06-21 12:00:45 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Defiance | 21-06-26 | 11:09:
De filmer had zich klemgereden als hij naar rechts was gegaan.
Je kunt het makkelijk zien omdat op het moment dat de audi naast hem zat was de afstand tussen filmer en witte auto dermate klein dat als hij achter hem had gereden hij had moeten remmen, destemeer omdat de audi niet door had kunnen rijden omdat de grijze auto voor hem zat en de filmer dus ook niet meer op naar de linkerbaan had gekund.
5 kudos 2026-06-21 11:54:36 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@KlaagKadaver | 21-06-26 | 11:29:
Elke nieuwe auto zou af fabriek met dashcams uitgerust moeten worden, scheelt een hoop ellende bij ongelukken en helpt het aanpakken van aso's.
-2 kudos 2026-06-21 11:51:50 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Dupain | 21-06-26 | 11:42:
Als hij naar rechts was gegaan had hij zich klem gereden achter die witte auto. Ook als hij wel naar rechts was gegaan had de Audi zich direct klemgeregen achter die grijze auto dus had helemaal niets gewonnen. Sowieso is tijdwinst door 'hard' rijden meestal compleet verwaarloosbaar, ook op lange stukken omdat je vaker moet tanken als je stevig doortrapt.
47 kudos 2026-06-21 11:44:34 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Van mij mag val van racisme beschuldigen zwaar gestraft worden, al ben ik bang dat een 'zware' straf in Nederland tegenwoordig 12,5 minuten cel is.
1 kudos 2026-06-19 21:38:50 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
ik heb liever dat ze het zo doen dan dat ik naar eoa vaag ophaalpunt dat nooit open is moet.
3 kudos 2026-06-19 21:34:45 op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening | 19-06-26 | 21:28:
Dan heb je zelf niet opgelet kennelijk. Alles valt alleen even snel als er geen luchtweerstand is. Als die er wel is vallen zware objecten sneller dan lichte objecten van dezelfde grootte omdat de luchtweerstand verhoudingsgewijs kleiner is. Als je het niet gelooft kun je een doosje met en zonder baksteen laten vallen vanuit je zolderkamer.
0 kudos 2026-06-19 18:57:02 op Dumpert Hitteplan #11
oppervlakte schaalt met 2e macht, maar volume/massa schaalt met 3e macht, vetzakken hebben daarom meer moeite met afkoelen.
3 kudos 2026-06-19 15:23:42 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Een mens is bijzonder slecht in het monitoren van systemen die 99% van de tijd goed werken. Het idee dat je scherp kan blijven voor die 1% van de tijd dat aandacht is wel nodig strookt niet met de realiteit en is alleen een manier waarop autofabrikanten verantwoordelijkheid voor hun nog niet helemaal goed werkende systemen afschuiven.
0 kudos 2026-06-19 12:57:32 op Oprotten met die camera!!!1!
precies dit. als je slechte selfies van jezelf met la joconde wilt voor de likes dan vraag je maar aan een AI bot om iets voor je te klussen
6 kudos 2026-06-18 12:28:32 op Oekraïne slaat weer toe
Domme Donnie heeft niet zo heel veel meer te makken na z'n Iran fiasco.
-4 kudos 2026-06-17 13:54:02 op Op hol geslagen boot
Ja, dat, de Heer prijzen, of de juiste pronouns gebruiken.
3 kudos 2026-06-15 19:39:34 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
ga zo door!
9 kudos 2026-06-15 19:15:32 op Winkelwagen testen
Denk dat hij ook wel 200 kan.
2 kudos 2026-06-15 19:14:32 op Winkelwagen testen
@techniksnut | 15-06-26 | 19:11:
km/h is de SI notatie.
5 kudos 2026-06-15 14:03:42 op WK? Wat is dat?
nu nog wet t shirt contests, dan is Amerika helemaal great, echt hoor.
7 kudos 2026-06-14 22:32:07 op Ondertussen bij het Witte Huis
Nou, America is nu wel weer helemaal great hoor, zo hadden Washington en Jefferson het vast bedoeld.
2 kudos 2026-06-14 15:56:51 op Je bent een worst
Rechts doet tot nogtoe helemaal niks... Links ook niet, daar niet van...
6 kudos 2026-06-14 08:42:04 op Honden arriveren bij het zwembad
Brits accent en autos die niet in de VS verkocht worden.
-2 kudos 2026-06-11 22:42:37 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Geen idee ook waarom je met een raceauto op de openbare weg wilt rijden, die vleugel ook, extra downforce voor op de provinciale weg waar je 70 mag ofzo.
0 kudos 2026-06-09 14:40:36 op De Stelvio opjakkeren
BMW motorrijders zijn 10x zo erg als BMW autorijders al is het wel een ander soort volk iha.
-2 kudos 2026-06-09 14:39:32 op De Stelvio opjakkeren
Stelviopas is een klim van 1,500 meter met een gradient van 7%, als je denkt dat het voor bejaarden is zou ik het eens proberen op je Gazelle.
5 kudos 2026-06-09 14:37:11 op De Stelvio opjakkeren
Hij rijdt met 2x de snelheidslimiet langs anderen, haalt rechts in en rijdt een paar fietsers bijna aan. Hoef je geen moraalridder voor te zijn om het af te keuren.
28 kudos 2026-06-09 14:26:01 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Het is in Key Biscayne in Florida en blijkbaar geen wedstrijd maar een regelmatig uitje van een fietsclub. Moeilijk in te schatten hoe erg het is, als de weg nergens 2 baans wordt met gelegenheid om in te halen is het wel behoorlijk irritant voor automobilisten.
8 kudos 2026-06-07 23:27:53 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
@Peerke16 | 07-06-26 | 22:23:
Ik zie geen multiculturele Nederlander, ik zie een Nederlander die zich gewoon als Nederlander gedraagt, hij heeft inderdaad wel een huidskleur die een migratieachtergrond suggereert.
2 kudos 2026-06-07 20:26:22 op Pride Utrecht 2026
Ze kunnen ook een zaaltje afhuren en daar een feestje houden.
-13 kudos 2026-06-07 20:22:05 op Tewaterlating van de andere kant
Dat er nog geld te verdienen valt met dit soort schuitjes in elkaar lassen.
1 kudos 2026-06-07 20:18:55 op Zondagavond Erotiek #3
Het langverwachte vervolg op de Glunderende Gluurder door Silly Wandelpeen?
2 kudos 2026-06-06 20:39:27 op Straat van Monaco
@marc4y2 | 06-06-26 | 20:14:
nee, met een enkele uitzondering is het bij elkaar gejat of georven.
2 kudos 2026-06-05 19:27:55 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Tering, die Timmermans is een stuk afgevallen.
2 kudos 2026-06-02 12:21:47 op BMW pauper
@shrek2015 | 02-06-26 | 01:00:
Het lijkt een vrachtwagen, evt. met aanhanger, dus je hebt geen idee van hoe lang hij is.
3 kudos 2026-06-02 12:20:41 op BMW pauper
kennelijk een spreekwoord dat alleen in de bumperklevers community bekend is, heb er nog nooit van gehoord. Er lijkt mij ook een duidelijke reden waarom deze meneer links reed - anders had hij door die Golf gemoeten. De enige die iets ervoor gooit omdat hij kennelijk 0,01s moest wacht is die BMW.
0 kudos 2026-06-02 12:13:21 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Uitzondering en regel, je kent het wel.
4 kudos 2026-06-01 15:49:06 op Overwinning PSG vieren in Parijs
@JorisDePoris | 01-06-26 | 15:15:
De Joden waren in Duitsland gemiddeld niet meer successvol dan Duitsers, daarnaast waren Joden in Oost Europa veelal erg arm en slecht opgeleid (ook mede door discriminatie) waardoor de beeldvorming ook in Duitsland beinvloed werd.
Als je naar Nazi propaganda kijkt zie je twee themas: Arme Joden; 'parasieten' en Joden die achter de schermen communisme verspreiden.
Wat Joden en Moslims gemeen hebben is dat ze vooral trouwen binnen eigen kring en niet het geloof van het gastland overnemen en daarmee niet langzaam opgaan in het groter geheel, en dat is, omdat mensen groepsdieren zijn, historisch gezien vragen om ellende.
2 kudos 2026-05-28 20:07:15 op Unihorn geeft geen fuck
schokkend.
2 kudos 2026-05-27 15:40:18 op Uwe hat ein neues fahrrad!
iets voor techno viking
3 kudos 2026-05-27 15:33:56 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Het boeit haar wel, zolang het maar geen inbreuk maakt op haar comfort en levensstijl, eigenlijk zoals de meeste mensen...
4 kudos 2026-05-27 15:31:56 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Dit is in Thailand, niet in NL met hocus pocus net berekeningen. Als je denkt dat een brakke, slecht geisoleerde hotelkamer in Thailand waar het binnen 20C is en buiten 35C niet voortdurend bijgekoeld hoeft te worden zou ik je uitnodigen om de elektriciteitsrekening te betalen.
2 kudos 2026-05-27 15:26:52 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
thuis zet ze ws wel de verwarming uit als ze de deur uit gaat.
-14 kudos 2026-05-25 11:09:25 op Peter, dat kan dus niet meer..
ik vind mijzelf eerder rechts dan links, maar steun wel Oekraine, wist niet dat dat iets extreemlinks was. Bij mijn weten zijn Oekrainers wit, Christen, niet bijzonder alphabetmens vriendelijk dus erg hoge slachtofferscore zullen ze niet hebben, extreemlinkse support verbaast mij daarom.
9 kudos 2026-05-25 11:00:35 op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
@Westsider | 25-05-26 | 10:38:
Hoef het als volwassene ook niet te zien, je bent daar voor ontspanning, niet om gestoord te worden door mensen die zich niet in kunnen houden. Als ik mensen wil zien neuken weet ik wel waar ik moet zijn. En mensen die in de natuur willen neuken kunnen makkelijk een plekje zoeken waar niemand langs komt.
9 kudos 2026-05-23 11:33:50 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Je hoeft geen waardeoordeel te vellen om te zeggen dat je het niet prettig vindt.
Persoonlijk vind ik die hoofddoeken altijd erg treurig, vooral op het strand. De schoonheid van vrouwen in de bloei van hun leven verbergen vanwege een gedachtegoed dat uitgaat van kwade bedoelingen van mannen staat erg ver van de vrijheid, blijheid die ik met zomer en strand associeer. Het dragen van een hoofddoek communiceert ook duidelijk de onwil om zich aan te passen aan Westerse waarden, wat op een Westerling natuurlijk ook niet al te prettig is.
5 kudos 2026-05-23 10:16:40 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@zoindepoepertt | 23-05-26 | 10:10:
Het is Mei - ga eens vol in de zomer kijken. Heb daar in de jaren '90 in een strandtent gewerkt, toen begon het verrijkingsproces al redelijk op gang te komen. Je kunt beter naar Kijkduin ofzo gaan.
11 kudos 2026-05-23 10:04:29 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Dat is dan wel heel lang geleden, Scheveningen is al heel erg lang verneukt door allerlei verrijkingsgolven. Overigens was het altijd al een omhooggevallen vissersdorp.
5 kudos 2026-05-23 10:01:52 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@Timw12345 | 23-05-26 | 09:51:
Wat boeien minnetjes je nou? Verdien je geld met plusjes ofzo?
0 kudos 2026-05-23 10:00:11 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Ja, naar Nederland gekomen om zich aan te passen, handen uit de mouwen te steken, en iets van zijn leven te maken. Straalt er vanaf.
5 kudos 2026-05-23 09:58:41 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Begint al met hoe ze er uit zien en hoe ze zich gedragen, werkelijk alles om maar zo min mogelijk autoriteit uit te stralen. Voor een Nederlander werkt het misschien nog enigszins, maar voor iemand uit een land met een hoge 'power distance' score werkt het voor geen meter. Dus als je een multi-culti land wil zijn moet je er ook rekening mee houden dat er ook culturen in je land rondlopen waarbij een softe politie niet werkt, anders loopt het spaak (zoals het nu overduidelijk doet).
0 kudos 2026-05-23 09:39:05 op Mooi strandweer vandaag!
@Dwingend_Gordijn | 23-05-26 | 09:18: geen enkel serieus bedrijf accepteert het als je op kantoor dit soort filmpjes kijkt.
5 kudos 2026-05-23 09:34:59 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Verrijking uit Somalie vermoed ik, gigantische aanwinst voor Nederland, merkbare vooruitgang van het land sinds de Somalische verrijkingsgolf.
0 kudos 2026-05-23 07:54:31 op Zit ik te rouletten
Gedwongen prostitutie oid? ziet er niet helemaal zuiver uit.