18,272 +19330 -1058
Kudos
#3892 (Top 1.2178%)
| Kudos/dag | 9.24 |
| Kudos/reaguursel | 27.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
18,272 +19330 -1058
Kudos
#3892 (Top 1.2178%)
| Kudos/dag | 9.24 |
| Kudos/reaguursel | 27.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
659
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 18.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 16-12-2020 |
| Eerste reactie op | 25-01-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 13:14:58 op Turk maakt megaklapper
Je ziet duidelijk op 0:03 dat hij niet meer op zijn zadel zit.
0 kudos 2026-06-25 13:12:44 op Frietje met?
"Patat" zegt eigenlijk vooral wat het is: aardappel.
"Friet" zegt eigenlijk vooral hoe het bereid is: gefrituurd.
Aldus mijn vriend Tjet Gepeetea
4 kudos 2026-06-24 16:48:10 op Lekker potje BBQ'en jongens?
Wat een hoop azijn weer vandaag op dumpert...
25 kudos 2026-06-24 14:33:50 op Verhitte tokkie op de A10
Waarom gaan die gasten niet gewoon naar het frikandellenbos als ze zo graag aandacht van elkaar willen...
24 kudos 2026-06-24 11:57:25 op Marktplaats krent te kakken zetten
Gezien de reviews en de ronduit tenenkrommende schrijfstijl van het bedrijf, denk ik dat meer mensen het daar wel mee eens zijn.
161 kudos 2026-06-24 11:51:14 op Marktplaats krent te kakken zetten
Mensen die onrealistisch laag bieden zijn inderdaad vermoeiend. Daar hoef je wat mij betreft ook gewoon niet op te reageren, of gebruik daar ChatGPT voor.
Maar iemand bewust laten komen om hem daarna publiekelijk voor gek te zetten, alleen maar om je "punt" te maken? Dat zegt uiteindelijk meer over de uploader dan over de bieder.
4 kudos 2026-06-24 09:04:12 op BAMMM!!!
In sommige wijken hebben ze nou eenmaal een band met afvalverwerkers
0 kudos 2026-06-22 22:35:01 op Thailand Drift
Het lijkt wel een voetballer die nog even dramatisch doorrolt.
0 kudos 2026-06-21 23:36:14 op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-21 09:55:05 op Nederlanders in Barcelona
Hele tent Barcelona mee in atje?
0 kudos 2026-06-21 00:36:14 op Lead waait bijna weg
Stel je voor dat je wat emotie toont, dat mag natuurlijk niet...
-4 kudos 2026-06-19 22:10:05 op Hoe heb je geslapen?
Ik zie toen een Point of View van iemand die met een "NOS" verslaggever aan het praten is, alsof het In Real Life is...
Wat is er mis mee?
1 kudos 2026-06-19 09:22:37 op Nieuwe beelden uit Moskou
@Andy007 | 19-06-26 | 09:12: Dit is precies de denkfout waar ik moeite mee heb: "meer oorlog" presenteren als de logische weg naar vrede.
Dat klinkt voor mij een beetje als de Amerikaanse redenering dat méér wapens de samenleving veiliger maken. Soms zal geweld of militaire druk helaas nodig zijn, zeker als een land zich moet verdedigen. Maar doen alsof meer vernietiging automatisch leidt tot minder leed, vind ik veel te simpel.
De originele reactie zegt in de kern gewoon: oorlog is vreselijk, Rusland is fout, maar het blijft triest om beelden van vernietiging te zien en mensen zouden liever lief voor elkaar moeten zijn. Dat is toch geen bizarre of verwerpelijke mening?
Iemand die tegen oorlog en vernietiging is keihard de min in zetten, terwijl anderen "meer van dit!" roepen bij kapotte levens, zegt wat mij betreft vooral iets over hoe normaal we oorlog zijn gaan vinden.
-1 kudos 2026-06-19 09:08:19 op Nieuwe beelden uit Moskou
En natuurlijk gaat dit de min in. Onvoorstelbaar.
Elk filmpje waarin we de vernietiging van oorlog zien, wordt "fantastisch" of "vreselijk" genoemd, afhankelijk van waar het vandaan komt en wie er geraakt wordt.
Maar elk filmpje van vernietiging is vreselijk. Altijd. Achter iedere explosie zitten mensenlevens, gezinnen, huizen, dieren, natuur en een stukje wereld dat kapot wordt gemaakt. Ik begrijp echt niet hoe mensen dit kunnen bejubelen en letterlijk "meer van dit!" kunnen roepen.
Zijn mensenlevens blijkbaar alleen iets waard als het om "de juiste" mensen gaat?
En dan hebben we het nog niet eens over de schade aan de natuur, de vervuiling, de trauma's die generaties lang blijven hangen, en het letterlijk weggooien van schaarse grondstoffen om elkaar zo efficiënt mogelijk kapot te maken.
5 kudos 2026-06-18 13:31:22 op Zlatan is klaar met nep Amerikanen
Eens, al kon ik deze wel beter verstaan
2 kudos 2026-06-17 07:05:44 op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
"Update van je melding: geen verdere actie vereist op advertentie m2399614076"
Blijkbaar mag je dus gestolen goederen aanbieden via Marktplaats.
27 kudos 2026-06-16 09:10:30 op Kind en hond
De onvoorwaardelijke liefde die je van honden krijgt, is altijd +1. Maar sinds mijn hond en ik twee jaar geleden zijn aangevallen door een pitbull, kijk ik toch echt anders naar sommige rassen (en vooral baasjes), zeker in combinatie met kinderen!
0 kudos 2026-06-15 23:34:36 op Om de WK stemming er een beetje in te houden...
Welkom op Dumpert anno 2026. Ondertussen zijn de reaguurders woke azijnpissers geworden.
-13 kudos 2026-06-15 23:04:48 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Een "stoplicht" kan niet op groen staan, verkeerslichten wel.
Ja, ik ben ongezellig op verjaardagen
35 kudos 2026-06-15 17:34:03 op Fed Ex! Goede middag.
Dat vind ik altijd een beetje een dooddoener. Je baseert zo'n oordeel meestal op een relatief klein aantal bezorgingen in je eigen omgeving.
Bij ons zijn PostNL en DHL bijvoorbeeld juist erg goed, terwijl UPS hier wat minder is. Op mijn vorige adres was DPD dan weer prima. Het verschilt dus enorm per regio, wijk en zelfs per vaste bezorger.
En ja, je hoort veel klachten over bijvoorbeeld PostNL en DHL, maar dat komt ook doordat zij simpelweg een groot deel van de pakketmarkt bedienen. Meer volume betekent automatisch meer klachten in absolute aantallen.
2 kudos 2026-06-15 11:44:23 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Dr. Klatergoud | 15-06-26 | 11:20: Owh ja sorry, ik moet natuurlijk in dumpert taal spreken voordat het waarde heeft.
Tetten, kinderbrommer, wat een armoe, ga naar rechts, vroeger was alles beter en *de water
-2 kudos 2026-06-15 10:45:14 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Dit is best wel een gevaarlijk (onoverzichtelijk) kruispunt in Veenendaal. Zelfs met 25 km/u zie je het als automobilist niet altijd (op de lampjes na, maar dat is techniek wat kan falen). Hier zou een Stopbord moeten staan (vanwege deze achterlijke mensen)
-5 kudos 2026-06-08 21:00:27 op Hopeloze brakechecker
Het grootste probleem is hier waarschijnlijk Nico, gezien de angst in de stem van de vrouw. Waarschijnlijk heeft Nico al eens vaker ruzie gemaakt op deze manier.
Maar nee, ga maar lekker zeiken op vrouwen en op de manier waarop ze reageren.
104 kudos 2026-06-05 08:20:40 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ik vind het eerlijk gezegd best schokkend hoe snel iemand ineens volledig vogelvrij wordt verklaard hier op Dumpert.
Wat er is gebeurd is verschrikkelijk. Dat hoeft niemand kleiner te maken en het leed van het slachtoffer verdwijnt daar natuurlijk niet door. Maar we hebben als samenleving niet voor niets een rechtssysteem. Iemand wordt berecht, krijgt een straf of maatregel opgelegd, en moet die ondergaan. Dat is juist het principe: je betaalt je schuld aan de maatschappij via de straf die de rechter passend vindt.
Dat betekent niet dat iedereen haar leuk moet vinden. Dat betekent ook niet dat het slachtoffer of de omgeving het maar moet vergeten. Maar als we zeggen dat iemand na straf, behandeling en jaren later nog steeds nergens meer mag bestaan, dan geloven we eigenlijk niet meer in herstel, tweede kansen of re-integratie.
Dan is de vraag ook: wat willen we dan wél? Dat iemand voor altijd verdwijnt? Voor altijd kapot blijft? Nooit meer werkt, nooit meer iets opbouwt, nooit meer probeert een normaal leven te leiden?
Ik snap de boosheid echt. Maar iemand levenslang sociaal blijven afmaken is ook geen rechtvaardigheid meer. Dat is wraak.
26 kudos 2026-06-04 16:17:07 op Hatsa, zo door rood
Ik heb dit ook eens gehad, gelukkig wel 's avonds toen het rustig was. Het was een route die ik elke dag reed, dus ik wist dondersgoed waar de verkeerslichten stonden.
Pas een paar meter voor de stopstreep had ik door dat ik door rood ging rijden, toen kon ik niet meer op tijd remmen. En nee, ik was niet aan het sms'en (want appen bestond toen nog niet) of met iets anders bezig.
Gelukkig liep het goed af, net als hier. Ik heb er als les uit meegenomen dat, hoe goed je ook probeert te rijden, er af en toe gewoon iets doms kan gebeuren. Ook bij andere verkeersdeelnemers.
28 kudos 2026-06-04 14:47:10 op Reaguurder in Afghanistan
Ben je een zelf benoemde influencer, weet je niet eens dat je een ticket moet hebben. Dat is Afghaan
3 kudos 2026-06-01 14:23:27 op Laagvliegende Apache
Ja, best wel eigenlijk
6 kudos 2026-05-29 21:51:17 op Strandhuisjes Egmond doen biem
Heel gek, hier is het 21:51
0 kudos 2026-05-29 21:40:32 op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Niet, Paul zingt het zelfs: "Je zingt niet vals"
-1 kudos 2026-05-28 14:03:28 op Als er één schaap in de sloot is...
Lekker makkelijk zeiken weer. Tuurlijk kun je het zelf. Tot dat je iets fout doet of er fout gaat. Dan roeptoetert iedereen "waarom heb je de brandweer niet gebeld"
3 kudos 2026-05-28 09:25:29 op De mega-WK zomerhit van 2026
Een hoog Bassie en Adriaan-gehalte, ik vind het leuk. Muzikanten die geen AI-meuk maken, krijgen van mij altijd +1.
56 kudos 2026-05-26 22:52:25 op De wegen veilig houden
Dit zou voor mij meer een nachtmerriebaan zijn, maar dat is technisch gezien natuurlijk ook een droom
151 kudos 2026-05-25 21:44:49 op Haartje uittrekken met megazoom
Weet iemand welke camera dit is? Dan kan ik eindelijk een Onlyfans account beginnen.
1 kudos 2026-05-25 13:07:31 op Hoge rope swing totaal mislukt: voet vast en rondjes draaiend het water in
Korter!
34 kudos 2026-05-24 12:22:13 op Alternatieve optrektechniek
Ze doen hier Chuck Norris na. Als hij dit deed duwde hij ook gewoon de aarde naar beneden.
3 kudos 2026-05-22 22:44:59 op Ze mogen weer de wei in
tijd om het te uploaden
5 kudos 2026-05-21 09:41:15 op Voetfetisj van Raj
Die hebben grote schoenen
13 kudos 2026-05-18 21:52:40 op Husky ziet een haasje rennen
Naast fysieke beweging is mentale uitdaging voor honden ook belangrijk. Altijd hetzelfde rondje lopen is voor veel honden niet bepaald spannend; andere plekken, nieuwe geuren en nieuwe prikkels zijn juist waardevol.
Daarom neem ik mijn hond ook regelmatig mee in de fietskar naar andere plekken rond mijn woonplaats. Niet omdat hij niet kan lopen, maar omdat je zo veilig wat verder kunt komen en daarna ergens anders kunt wandelen.
En ja, ik weet dat een husky veel beweging nodig heeft. Maar dat betekent niet dat je overal maar met je hond naast de fiets heen moet rijden. Afstand, temperatuur, verkeer en de conditie van de hond tellen ook gewoon mee.
Waarom altijd meteen zo negatief onder dit soort video's? Leuk voor de kudo's zeker…
9 kudos 2026-05-18 20:19:23 op Ondertussen in de Russische F4
Bernd Maylanderovitsj
4 kudos 2026-05-18 20:14:32 op Rambo in de volksbuurt
@Zolderkamerheldje | 18-05-26 | 19:12: Marketing met letters doet het altijd goed. Net als de "S" in Fast food, die hoort er niet.
Gek genoeg hebben deze 2 veel met elkaar gemeen
26 kudos 2026-05-18 08:59:53 op Duet met de hond
Klinkt beter dan Famke Louise
-4 kudos 2026-05-17 22:26:50 op Shaq ontvangt zijn Master’s
https://www.imdb.com/title/tt1...
Ze hebben wel aan een woke Snape gedacht
0 kudos 2026-05-16 22:54:53 op Kat vs hond
Salfa Romeaab!
7 kudos 2026-05-13 21:38:57 op Zwarte bekertjes
Lemmings!
0 kudos 2026-05-11 14:06:50 op Buurtkat geniet van lebensraum
@Loosecanon | 11-05-26 | 13:58: Fijn dat je gelijk zo negatief doet tegen iemand die het gewoon leuk vindt om een Kitler te zien. Doe jij je naam ook eer aan?
-2 kudos 2026-05-11 07:45:56 op Volkert in jonge jaren
Je hoeft echt geen greintje sympathie voor Volkert van der G. te hebben om te snappen dat dit niet is hoe onze rechtsstaat werkt.
Hij is veroordeeld door een rechter, heeft zijn straf gehad en daarmee is het juridische traject afgerond. Je mag die straf te laag vinden. Je mag boos zijn over wat hij heeft gedaan. Maar oproepen om iemand structureel lastig te vallen is gewoon eigenrichting.
Als je je zo druk maakt om wie Nederland bestuurt, dan zou je ook moeten respecteren hoe Nederland werkt: niet de woede van het publiek bepaalt de straf, maar de rechter.
0 kudos 2026-05-09 22:14:28 op Wat is die auto klein!
*hain glipt
5 kudos 2026-05-08 22:24:10 op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Ik hoop dat hij Forrest heet
-2 kudos 2026-05-07 09:28:24 op Steptrucje transformeert in probleempje
@Vaak_Klaas | 07-05-26 | 09:23: En daardoor is het minder kapot?
-10 kudos 2026-05-07 09:22:30 op Steptrucje transformeert in probleempje
Wacht even… dus als je voor "leuke content" met je step op andermans spullen springt, kunnen die spullen kapotgaan?
Schokkend, dit had niemand kunnen voorzien