DumpStats voor Godjeminaz

26,004 +34241 -8237

Kudos

#2578 (Top 0.8067%)

Kudos/dag 15.78
Kudos/reaguursel 5.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 996
Minste kudos op 1 reaguursel -304

5,116

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.1
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.08
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 19-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 10:55:20 op Gesprekken over de warmte gaan niet door
De cursus 'Omgaan met teleurstellingen' gaat wederom niet door. Een boek van Herman Finkers. Een aanrader. (Zowel Herman als het boek)

27 kudos 2026-06-24 15:17:17 op Picobello zwembadbouw
Ik hoop dat dit niet in Nederland is, hier vallen balkons al spontaan naar beneden.

2 kudos 2026-06-24 10:19:46 op BAMMM!!!
@markstar1963 | 24-06-26 | 09:33:
+t

8 kudos 2026-06-23 22:40:43 op Kampioenen!
Gelukkig hebben we de foto's nog.

11 kudos 2026-06-23 13:32:06 op Koe
Ze moet snel eten, ze heeft 4 magen te vullen.

1 kudos 2026-06-22 17:23:41 op Haast?
@Geheelnaarwaarheid | 22-06-26 | 16:40:
Die hitte toch.

0 kudos 2026-06-22 08:51:44 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
@lekker_beuken | 21-06-26 | 22:24:
En maar roepen dat we hier, in tegenstelling tot de Islamitische wereld, zo tolerant zijn tegen homo's.

5 kudos 2026-06-22 08:42:58 op NK wielrennen gaat fout
Waarom een spatie tussen amateur en wielrenners? Bij amateurfilmer doe je het goed, dus je kan het.

1 kudos 2026-06-21 17:37:39 op Wheelie mag toch gewoon?
Zeggen is moeilijk, maar niets houdt je tegen het te schrijven als je de behoefte voelt, Je deed het zelfs al.

4 kudos 2026-06-20 16:53:24 op Altijd leuk in Ter Apel
@DampendAarsgat | 20-06-26 | 16:05:
Lees mijn reaguursel nog eens goed, tot het einde. Dan zul je beseffen dat we ongeveer hetzelfde denken.

2 kudos 2026-06-20 15:43:17 op Altijd leuk in Ter Apel
@baasmaas99 | 20-06-26 | 14:09:
Miljoenen! Als je overdrijft moet je het wel goed doen.

5 kudos 2026-06-19 22:15:52 op Wat willen mannen?
Natuurlijk. En als het programma gedaan was recht naar bed!

0 kudos 2026-06-19 20:21:32 op Tornado raast over huis
@IIVQ | 19-06-26 | 18:43:
Ik denk niet dat je ooit een juke-box van dichtbij hebt gezien. Maar dit terzijde. Ik denk dat cowboy heel goed het verschil tussen de vinylplaten kant. Hij vond enkel dat het reaguursel van Swingend-Gordijn fouten tegen het Nederland bevatte. Dat cowboy hier minnetjes voor krijgt zegt iets over de gemiddelde Dumperaar.

-5 kudos 2026-06-18 19:04:22 op How i meth your father
Als Engels te moeilijk is mag het onderschrift ook in het Nederlands.

0 kudos 2026-06-15 11:43:34 op Verstoppertje spelen
Zo'n pausmobiel is handig als je een olifantje wil vervoeren.

2 kudos 2026-06-13 23:01:40 op Schans pakken
Neen, het is een regelrechte ramp.

3 kudos 2026-06-11 22:04:53 op Al me dierbare persoonen
@IkHebHangballen | 11-06-26 | 21:59:
De tattoos aan de voorkant trekken wel lange gezichten.

1 kudos 2026-06-11 19:59:46 op HAHA faaaaaal...
Je bent er nog eentje vergeten: It's in the pocket.

1 kudos 2026-06-11 19:54:08 op Goed vasthouden
Was je al heel jong afgestudeerd?

2 kudos 2026-06-11 19:39:15 op Rob houdt van vlees
@jamaarikweethetbeter | 11-06-26 | 19:27:
Dat heb je niet nodig om er binnen te komen. Je mag er alleen niet meer weg.

5 kudos 2026-06-11 16:47:54 op Rob houdt van vlees
Daar komt dus in Belarus al dat vlees vandaan voor de pretparken.

1 kudos 2026-06-09 20:14:35 op Rare koe
Lapland.

5 kudos 2026-06-09 20:13:10 op Nieuwe E-bike
Voorwielaandrijving is altijd een probleem met een e-bike.

3 kudos 2026-06-08 20:49:21 op Afslag gemist?
En dat scherm staat bovendien verticaal.

2 kudos 2026-05-27 20:53:41 op Even je kever aanzetten
Ik heb er vroeger nog mee gereden. De wegligging was niet zo best.